Black Haze Bölüm 164





















Black Haze Bölüm 164” üzerine 8 yorum

  1. Meredith sulu göz oldu “Dokunmayın Rood’uma benim o 😢” der gibi😀 Shic, Naruto’daki İtachi’ye bağladı “Senin gözünü çıkarıcam” filan hani 😱 Rood ise Harry Potter’ın ilk filminde Hagrid’in yumurtadan çıkan ejderhası vardı “ooooooo” diye ince bir ses çıkarıyordu aklıma o geldi niyeyse😀

    Liked by 2 people

  2. YAHHHAĞAĞAĞAĞAĞAĞAAAA . böyle biter mi yahu … T-T … X’D .. ama çok komikkti ya ..😄 .. hele meredith in ordaki sahne ..😄 … Shic olm .. sen geldiğinde anladım.. yani kesinleştirdim ..😀 … Rood u daha kaybetmemişiz …😄 .. o surat ifadesi kesinliikle Rood a ait😀 .. çok komikti ama .yaa ..sonra ne olacak çok merak ediyorum🙂 ^^ en yakın zamanda en güzel bölümlerin ++ gelmesini dileğiyle🙂 ^^^Çevirenlere ve editleyenlere teşekkür ediyorum ..🙂 ^^ Ellerinize ve vakitlerinize sağlık🙂 ^^ .. Blackie ..😄 notlarına bayıldım yaa XDD … çok komikti :’D .. gerçekten hayatımda bunun gibi bir başka manga görmedim🙂 ^^ ama kafama takılan bi soru var .. Lispenin üç kanadımı var yoksa tek kanadı var da onu üç yere sallayarak mı uçuyo ..:? … bu soru biraz şeye benzedi .. tavuk mu yumurtadan yumurta mı tavuktan :..:XD ..😀 okuduğunuz için teşekkürler ..🙂 ^^ ( Not:soruma cevap veriin😀 ) ve bir de … Meredith .. ağlasan da umrumda değil .. istediğin kadar zırlayabilirsin😄 .. bilmiyorum ama .. belki ilerde severim😛 ..😀

    Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s