Black Haze Bölüm 162

























Reklamlar

Black Haze Bölüm 162” üzerine 46 yorum

  1. 😀 bölümler için teşekkürler ing güncelde olmasam seni rahat bırakmazdım blackie 😛 ve Rood’un gözler dikine çizgi olur 😀 Kielin kendi abisi olduğunu hatırlar 😀 Türkçe okumak ayrı ya 😀 Bölüm için Farrell-sanımaa ❤ ❤ ve Blackie 😛 teşekkürler 😀 aynen Dio bas şu Mikel in üstüne cılkı çıksın -_-

    Liked by 2 people

  2. Evet tamam herkes pavır apları aldığına göre eeee…bekliycez işte 😀 Merak ettimde ingilizce kurs vereniniz var mı? Ücreeeet…bir ay olsa o süre boyunca köleniz olurum her şeyi yaparım evritiiiing, yemek bile yaparım: her gün muhlama 😀 Temizlik mi? hohov benden sorulur her türlü cambazlıkla 😀 Gerçi çok mu fazla oldu yav 😕

    Beğen

  3. ‘_’ ………. bölüm boyunca ben … ” AHHH HAYIR İNANMIYORUM İNANMIYORUM İNANMIYORUM … İNANAMIYORUM .. AHHHH … İNANMIYORUM…. ” … O_O …. gerçekten şu saatten sonra … ben hiçbir şey yapamam … kollarımdaki dikene dönüşmüş tüyler artık diken olarak kök saldı O_O …. ve bir daha da bu dikenlik geçmeyecek … inanamıyorum yaa … ciddi misin .. gerçekten mi .. olm herkes açığa çıktı .. hayde bree .. 😀 … Rood olm .. seviyorum seni .. sakın kendini kaybetme .. içindeki güçle canlandın .. abine de bir el at 😀 o da düzelir merak etme 😀 … ama cidden .. İnanamıyorum O-O …. Çevirenlerin ve editleyenlerin .. ve manga da emeği geçen herkesin ellerine ve vakitlerine sağlık 🙂 ^^ yeni bölümleriniz ayrıcalıklı bir merak hortumuyla beklenir … son bir şey daha … noldu Meredith .. işte .. na ayıya bakan sazan gibi kalırsın öyle 😀 adam ol 😀 Blackie Power On 🙂 ^^ Ookumaya devaammm >>> Abi meredith kaldı lan öyle kaldı kadlıııı XD

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s