My Pre-Wedding 2

Adı: My Pre-Wedding 2

Türü: Komedi, Romantizm, Shoujo, Webtoon

Bölüm Sayısı: 9+(Devam Ediyor)

Mangaka: Annisa Nisfihani

Çevirmen: Tigergirl

Editör: Livanem

Konusu: Evliliğin kolay olduğunu kim söylüyor? Adelia ve Adimas’ın evlendikten sonra yaşadıklarını anlatan My Pre-Wedding serisinin 2 sezonudur.

Akaku Somaru Kiss wo Shite

neobk-1723550

Adı: Akaku Somaru Kiss wo Shite

Türü: One Shot, Romantizm, Okul Yaşamı, Shoujo, Doğaüstü

Yayın Yılı: 2014

Mangaka: Miki Hattori

Çevirmen: Tigergirl

Editör: Artist

Konusu: Yui’nin kanı vampirler için özel ve Seiya, sadece onun özel kanı yüzünden Yui’den beslenen bir vampirdir. Yui başka bir vampirin tehdidi altındayken Seiya tarafından defalarca kurtarılır. Ama neden bu kadar ileri gidiyordur? Sadece onun özel kanının peşinde mi yoksa başka bir sebebi mi var?   

Online Oku MF

Guomin Laogong Dai Huijia

g%2f%e5%9b%bd%e6%b0%91%e8%80%81%e5%85%ac%e5%b8%a6%e5%9b%9e%e5%ae%b6%e5%81%b7%e5%90%bb55%e6%ac%a1%2f%e7%ac%ac30%e8%af%9d%2f1

Adı: Guomin Laogong Dai Huijia

Türü: Romantizm, Shoujo

Bölüm Sayısı: 1+ (Devam ediyor)

Yayın Yılı: 2016

Yazar: Ye Fei Ye

Çizer: Ping Zi

Yayınlayan: Sanfu Animation

Çevirmen: Tigergirl

Editör: Livanem

Konusu: Lu Jin Nian ve Qiao An Hao evli bir çiftir ama isteyerek evlenmemişlerdir. Evliliklerinin ilk gecesinde Qiao An Hao, evlilikleri hakkında 3 kural koyar. 1. Lu Jin Nian ona dokunmayacaktır. 2.Toplum içinde onun karısı olduğunu açıklamayacaktır. 3.Birlikte yaşadıklarını söylemeyecektir.

Bölüm 1 Online Oku MG

Bölüm 2 Online Oku MG

Bölüm 3 Online Oku MG

Bölüm 4 Online Oku MG

Bölüm 5 Online Oku MG

Bölüm 6 Online Oku MG

Bölüm 7 Online Oku MG

Billur Sesli Sawakomuz İyiki Doğdun

Sevgili Sawakoo, yazın son günlerini mutteşem geçirmemi sağladıın vee Discord’a beraber muhteşem bir alışkanlığı yaydııık. Beraber bir çok güzel şey yaptıık. Konuşmalarımız da harikaydıı. Umarım daha güzellerini yapma fırsatı buluruuz. Doğum günün kutlu olsuuun. Nice senelereee… -KomFlag

 

Mavi manga ailemizin çok sevgili ve tatlı dilli, güzel sesli, üyesi Sawako; Yeni yaşın önce sağlık ve huzur sonra dilediğin tüm mutlulukları getirsin sana nice yıllara… Hayatında her şey gönlünce olsun… ❤

                                              Minel

Ekibimizin kaçak assolistinin doğum günü kutlu olsun ^^

                                                                                       TT3D

 

Bizzat kutlayamadığım için üzgünüm sawakonotsadako ve burdan birçok kişinin hatta hepsinini aynı duyguyu hissettiğine eminim. Yine de nice senelere iyiki doğdun. Sana hediye veremiyecem ama bize söyleyeceğin bir sonraki şarkıyı iple çekiyorum

                                                                                                             The Baykus

 

Doğum günün kutlu olsun

                                     Artist

 

Sawako-chann benim sevgili çevirmenim ❤ Bugün senin doğum gününmüş. O zamann doğum günün kutlu olsun ❤ İyi ki maviye katılmışsın ❤ Seninle daha birçok doğum günü kutlayacağız ❤ Mavi Manga’ya tekrar hoşgeldin canım ❤

                                                                                        Friolero

 

Sawako’m 😀 Yeni yaşında da hep olduğun gibi sevgi dolu, mutlu ve neşeli kal, her şey gönlünce olsun… Sağlıklı, mutlu, huzurlu daha hep beraber birçok kez kutlayacağımız nice yıllara 😀 Seslide sesinizi duymayı özledik arada uğramayı unutma 😛 Kalplerimi hazırladım herkesin gözünü alıcam özellikle Tt3d’nin 😛

 

                                                                  Hayal

 

Doğum Günün Kutlu Olsun Sawako 🎂🎂 Mutlu Nice Sağlıklı Animeli Mangalı Sevdiklerinle Birlikte Güzel Yıllara 🎉🎉 Bu yaşında Kazehaya Shouta gibi biriyle tanışman dileğiyle Mutlu Yıllaaaar

             TheDirectEco

 

Doğum günün kutlu olsun mavi manganın güzel sesli insanı 😀 ablasının sevimli miniği iyiki varsın iyiki katıldın güzel ailemize mutlu yıllar J hediyeni beğenirsin umarım haha değişik bişey olsun dedim 😀

                                       Tigergirl

 

Mitsukoi Honey

002

Adı: Mitsukoi Honey

Türü: Komedi, Dram, Okul Hayatı, Romantizm, Shoujo

Cilt Sayısı: 1

Bölüm Sayısı: 6

Yayın Yılı: 2010

Mangaka: Yagami Rina

Çevirmen: Tigergirl

Editör: Fumi

Konusu: “Bütün kızlar tatlı olabilir” ne yalan ama… diye düşünüyordur Yuni. Fakat onu bir seçmelere katılması için ikna eden, babasının ikinci evliliğinden olan kardeşleri Yamato ve Hiroto yüzünden değişir. Ama Hiroto eskiden “balkabağı suratlı” diye zorbalığa uğrayan Yuni’ye itirafta bulununca, Yuni tatlı olmaya karar verir! Aşk ve seçme sonuçları ne olacaktır?!

Bölüm 1 Online Oku MF

Bölüm 2 Online Oku

Mayonaka Lolita

sg1s3q

Adı: Mayonaka Lolita

Türü: Romantizm, Okul Hayatı, Shoujo

Cilt Sayısı: 1

Bölüm Sayısı: 5+1

Yayın Yılı: 2011

Mangaka: Shiumi Saki

Çevirmen: Guiltyangel, Tigergirl

Editör: Fumi

Konusu: Michiryuu aldığı bazı ilaçlar sonrası aniden küçük bir kıza dönüşür. İnsanların sürekli ona mükemmel olduğunu söylemesine alışık olan Michiryuu bu nedenle çabucak eski haline dönmek istemektedir. Fakat bu dileği yalnızca “seveceği birini” bulursa yerine gelecektir. Ama bu onun için tamamen imkansızdır! Peki Michiryuu’ya ne olacaktır..?

Chocolate Girl

2

Adı: Chocolate Girl

Diğer Adları: Çikolata Kız

Türü: Komedi, Romantizm, Josei

Cilt Sayısı: 3

Bölüm Sayısı: 16

Çıkış Yılı: 2010

Mangaka: Yoshihara Yuki

Çevirmen: Tigergirl

Editör: Minel

Konusu: Kyouko bir eğlence sektörü menajeri ve negatif bir karakterdir.Her zaman en kötüsünü düşünür.Bir aktörler topluluğundan yıldız avlaması için görevlendirilir ve orada Riku ile tanışır…

Online Oku 1 Oku2 Oku3 Oku4 Oku5 Oku 

Cilt 1 (1-5) MG

Bölüm 6 Online Oku MF

Bölüm 7 Online Oku

Bölüm 8 Online Oku

Bölüm 9 Online Oku

Bölüm 10 Online Oku

Cilt 2 (6-10) MG

Bölüm 11 Online Oku

Bölüm 12 Online Oku

Bölüm 13 Online Oku

Bölüm 14 Online Oku

Bölüm 15 Online Oku

Cilt 3 (11-15) MG