Akatsuki no Yona Bölüm 52




Akatsuki no Yona Bölüm 52” üzerine 9 yorum

  1. Yaaa benim zavallı Hak’ım 🙂 “sanki uyuyabilirmişim gibi dedi” ya çok tatlı di mi 🙂 gerçekten çok güzel bir manga, inanılmaz severek okuyorum. Elinize sağlık Tiger ve Eva, emekleriniz için çok teşekkürler 🙂

    Liked by 1 kişi

  2. bende hak için üzülüyorum niye bu mangalarda bu kızlar bu kadar saf düşünüyorlar niye yazık garibim sürekli zor durumda kalıyor hak için ağlıyorum 😦
    bu arada emekleriniz için çok teşekkür ederim süpersiniz 🙂

    Liked by 1 kişi

  3. Hak en sevdiğim karakter bu mangada. Her haliyle çok tatlı. Kıyamam yaa… Yona çok akılsızsın kızım. Bi anlamadın şu çocuğun aşkını. Eridi bitti zavallım…

    Liked by 1 kişi

  4. ben her türlü Jeaha ya hayranım ya adam direk gel yanıma tatlım diyo… gidecem yanınıa gidebilsem 😦 hele o yuvarlanma muhabbeti yok mu yaaa çok hoşş çevirenlere çooook teşekkür ediyorum 🙂 Jeaha yıçok özlemiştim. çooook seviyorum çevirenleri (emeği geçenleri yani) ama Jeaha yı daha çok seviyom tekrar teşekkür 🙂

    Beğen

  5. Ya bu çok acımasız! Bir manga ikiden fazla yakışıklı barındırmamali. Sonra öyle doyumsuz hale geliyoruz ki okuduğumuz her yaprakta fikir değiştiriyoruz 😆 jae-hayi görünce anam what is this! 😍 Diyorum kijayi görünce allahım bu kadar yasashii olunur mu diyorum 😙 shin-ah kalbe zarar 😗 hak ise beni benden alıyor 😍 sadece bu kadar mı? Newer 😁 soo woona karşı zaafim hasıl oldu , hoop hayırlı uğurlu olsun 😌 eee şimdi ben hikayeye nasıl odaklanim ? Bu zalimlik nomu nomu zalimlik yahu. 😀 notlara bayıldım o cici ellerinize zeval gelmeye. Tiger seni ayriyetten öpücükluyorum izninle. 😀 💋 mavi manga sugoiiii 🙌👍💞

    Beğen

  6. Bu arada yoon söylesene kijaya o ağrı kalp ağrısıdir diye. 😒 yine tek kız ve yığınla talip! Hayde bakalım Sonu Hayrola 😧

    Beğen

  7. Bunların boy farkı ahaha ama yinede cok tatlilar yaaa kyaaaaa Jae-ha ayri bi kafa bu arada Yoon bu yonanin kılıcı alma sahnesini gordu mu gerci yoon bastan beri farkindaydi bence bi Jae-ham bide mukemmel anne imaji (Hak tan alintidir) Yoon biliyo bence

    Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s