Güncel yazısının üzerine atlayan Kouen’den selamlarr…

images

Evet yine ben ve yine ne yazacağımı bilmeden güncel yazısının üstüne bir kaplan misali atladım. Aslında ben tatlı, uysal, kendi haline bir kedi gibiyim. Kıvrılırım bir yere kimse dokunmadıkça sıkıntı yok ama yerime oturmak isteyen biri olduğunda ve evet bir de güncel yazısı olduğunda kaplan kesiliyorum 😀 nerdeyse resimdeki gibi bir şey oluyorum tabi dövüş sanatları bilmiyorum, bakmayın o patinin öyle durduğuna. Mazlumum ben aslında hem de çok mazlum, tatlı bir şeyim 😛 tamam bu son yazdığıma bende inanmadım yok sayın 
Bugünlerde kutup soğukları musallat olmuş gibi etrafa. Kar yağınca sıkıntı yok çünkü onun görüntüsü soğuk havayı çekilir kılıyor. Kar olmayınca soğuğu yaşamak çok kötü. Resmen parmaklarım dondu ve arkadaşlar güzel haber vereyim hafta sonu kar geliyor diye duydum. En azından benim yaşadığım yere geliyor  kartopu oynayacak kadar kar olsa da tercih etmiyorum sizde oynamayın arkadaşlarınız çok fena kar topu atabilir. Olan size olur benden demesi. Aslında size iyi bir kartopu hakkında bilgi verebilirim  muhteşem paint’in katkılarıyla kartopu sanatı…

Bundan sonra güncel yazısı yazamazsam anlayın ki beni insanlara paint ile katliam yapmayı, vahşi bir şekilde anlattığım için içeri atacaklar 😀
Karda yürüme tekniklerini de paint ile anlatmak isterdim ama bence bu kadarını kaldıramazsınız 😀 en iyisi şunu söylemiş olayım. iyi bir bot alın, lahana gibi sarın kendinizi, ellerinizi cebinize sokmayın ve en önemlisi düştüğünüz zaman yumuşak bir zemin olması açısından önünüzde bir arkadaşınızın yürümesine müsaade edin. /// tabi ki burada insanlara şeytani fikirler vermiyorum kesinlikle böyle bir amacım yok 😀 ///
Sanırım yâri yıl tatili yakın bir zamanda sizlerle buluşacakmış. Bu yüzden şimdiden çok güzel bir tatil geçirmenizi diliyorum. Sıkılırsanız http://www.kouensıkıtıyıçözer.net e uğrayabilrsiniz. Ama uyarı yapayım giren çıkamaz diye bir şey tabi ki canım kaçıncı asırda yaşıyoruz. Sizi alıp keklerimle tutsak etmeyi, bana çay demlemenizi ya da şarkı söylemenizi planlamıyorum. Yalan bunlar nereden duyduysanız yalan 😀 sadece giriş ücreti olarak anime, film, dizi, kitap önerileri falan istiyorum.
Şimdilik benden bu kadar  bir başka güncel yazısında sizi zehirleyene kadar kendinize iyi bakın 😀

Bölümler:

Kinkyori Renai Bölüm 18
Çevirmen: Zakkyliar Editör: Psykhe

Kigurumi Boueitai Bölüm 10
Çevirmen: Sumire Editör: Psykhe

Akaiito Bölüm 6
Çevirmen:Fumi Temizleme: Asmin Editör: Livanem

Boku no Ushiro ni Majo Bölüm 47- 48
Çevirmen: The Baykuş Çeviri Kontrol: Mayu Editör: Psykhe

Revival Man Bölüm 21-22-23-24-25 GÜNCELDE
Çevirmen: The Baykuş Editör: Hayal

unOrdinary Bölüm 30-31 GÜNCELDE
Çevirmen: Mayu Editör: Hayal

Usemono Yado Bölüm 2
Çevirmen:TheDirectEco Editör: Fumi 

Himouto! Umaru-chan Bölüm 1
Çevirmen:The Baykuş Editör: Fumi 

Güncel yazısının üzerine atlayan Kouen’den selamlarr…” üzerine 46 yorum

  1. vay vay elif güncelleri güzel ama kartopu planları yanlış efendm. Alacan onu, bastıracan 2 elinle, o otomatik top oluyor. Lakin, güzel karı seçecen. Öyle her kar olmaz… ondan sonra kötümser içerikli, çok acıtan ama bir o kadar da eğlendiren, yüzde patlayıcı, akılda kalıcı, kalıcı hasar vermeyen kar bombamız hazırlanmış olur.
    Sonra, karda yürümek bana kolay sanırım. Boy uzun olucna taktik maktik yok, pat pat gidiyorum tabii.

    Neyse efendim, ellerine sağlık. Bu arada asistanın olarak tabii ki o basit internet trickini yemedim. Çözer yazıyor 😄 hemen çaktım efendim. Neyse yazanın ve bölüm verenlerin hepsinin ellerine sağlık ^^

    Liked by 1 kişi

  2. Yaaa işte geçen yine dışarı çıkmıştım 😁 E tabi arada bir mağaramdan çıkıp “noluyo yauv?” diyesim gelmiyor değil 🙄 Neyse işte yürüyordum, evet dümdüz sap gibi yürüyordum 💂 ve etrafıma bakıp “oh oh iyi olmuş, hava soğuk, yerler buz filan hava bir temizlensin değil mi yani? 🙄 ” deyip yürümeye devam ediyordum 🚶 tabi bu arada ben soğuğu seven, hatta ince ince giyinen ve “Üşüt beniiiiiii 🙌 ” diye haykırası olan biriyim ama, tabi normal olmaya çalışıyorum o yüzden sessiz sessiz yürüyordum ki birden dans etmeye başladım 👻 yani bildiğin 2 dk hooop sambaaaaa 💃 aklımdan o an 2 şey geçti 🤔 1- Acaba dışarıdan bakınca nasıl göründüm? 2- Dans yarışmalarına katılsam mı? 😬 Tabi sadece anlık meraktı, o anki kendi halimi düşünerek güldüm ve mağarama geri çekildim 🙏 Demeyi unutuyordum, dans etmemin sebebi buzlanma…ya neee? durduk yere niye dans edeyum? delu muyum ben? 👻 Ama çok komik yauv, bildiğin düşmeme challenge yapılıyor sokaklarda 😀 Her ne kadar soğuğu sevsem de, çabuk geçer ve sokakta yaşayanlar fazla eziyet çekmezler inşallah, ellerinize sağlık dostlar 🙌

    Liked by 6 people

    • Abooo Dudullu dükü de buralara gelmiş 😂😂😂 demek sen karda yürümeye çalışan insan gururunu katıldın 😂😂😂 o muhteşem anı görmeyi çok isterdim 😂😂😂

      Liked by 3 people

      • Karda yürümek kolay 😏 asıl sorun buzda kaymak 😐 ya da kayamamak mı deseydim? 🤔 Şahsen bende o an kendimi görmek isterdim 😀 Uzun olur diye nasıl durduğumu anlatmadım, müthiş olan kısmı o aslında 😬 En son abuk subuk hareketlerle belim bükülürcesine bir yerlere tutunmaya çalışıyordum sonra tek ayağımı kaldırdım ve buz pistlerinde kayakçılar 360 derece dönerek baya bir tur atarlar ya hani, işte benimde aynı öyle bir şey oldu ama ben 2 tur attım ve olduğum yerden buzlu olmayan kısma sıçradım ama alışık olmadığım için başım çok dönmüştü ve daha 2 adım gidemeden yine kaydım ve düşmekten kaçamadım 😑 Başımın dönmesi geçsin diye yerde yatayım dedim ama asıl ilginç olansa ben o buzla imtihan yaşarken kimse yoktu sonra havaya bakarken biri geldi “Aç mısın?” diye sordu bende yerden kalkıp “Yok benim evim var” dedim ve koşarak uzaklaştım 😬 İnsanlarla konuşurken heyecanlanıyorum, bu ya çeneme vuruyor ya da bacaklarıma, böyle bir illet bu 😕 Koşarken de bir defa düştüm hihihih 😁 hahahah 😄 hohohoh 😮

        Liked by 2 people

        • Ya o anı görmek için neler vermedim 😂😂😉hem de düşmüşsün 😂😂 ama bi dakika sen bence bunu uyduruyorsun 😒 çünkü sen bu soğukta dışarıya çıkmayacak kadar üşengecsin 😈 yoksa nerde sen de o havada dışarı çıkma dürtüsü 😜

          Liked by 1 kişi

          • Üşengecim evet ama kursa gidiyorum demiştim ya ondan çıktım yoksa hiç çıkmam evet 😬 Tabi defter, kitap taşımayı sevmiyorum ondan öğrenci gibi de gözükmüyorum ve soğuğu seviyorum o yüzden üstüme sadece bir mont alıp önüm açık geziyorum, adam da beni yerde öyle görünce evsiz sanmıştı herhalde 😕

            Liked by 2 people

          • Seni nasıl da iyi tanıyorum dimi 😂 😂 😂 tembel, üşengec, çekingen 😂😂😂 bir tek adını bilmiyorum o da o kadar önemli değil 😆sonuçta sen Dudullu düküsün 😉 bu arada sana neden duduklu diyorlar 😆 düdüklü gibi 😂😂😂

            Liked by 2 people

          • Yok abla, bildiğin gibi bir çekingenlik, üşengeçlik değil yani anlam veremezsin, hasta ederim adamı 😬 Yauv hep bu edge haaa, sanki kulaktan kulağa oynuyoruz 😑 neye çevirdiler kelimeyi yauv 😒

            Liked by 2 people

    • O muhteşem anı görmeyi ben de çok isterdim ahaha 😀 😀
      Ben dışarı çıkmıyorum kar yok bir şey yok boş ayazı çekmeye mi çıkıcam xP xP

      Sen nerde oturuon dauben? Aa bu arada adını öğrendim bizim grıptan ehehe 😎

      Liked by 3 people

      • Ayaz vücudu dinç tutar 😐 Gerçi felç olma tehlikesi var ama olacaksam olurum diyorum ve gel vur yüzüme dercesine rahatlıkla bahar havasındaymış gibi çıkıyorum dışarı 🚶 Evde oturuyorum hihihih 😁 hahahah 😄 hohohoh 😮 Ankara’nın ayazı bir başka olur diyorlar ve bence haklılar 😁 Amaaan adın ne önemi varyaaa “Health” de gitsin 😁

        Liked by 2 people

  3. Kouen kız ne ettin sen 😲 😱 bu yazıyı okuyan herkes (Dudullu dükü hariç ) kar savaşları için içlerindeki şeytanla anlaşma yoluna gidebilir 😉 o link olayı çok iyiymiş 😂😂😂 bunu yutan Merzifon düküne burdan selam olsun 😂😂😂ve güncelde emeği geçen sevgili arkadaşlarım hepinizin ellerine dillerine sağlık 😗 😙 😘 ❤ 💖 💕

    Liked by 3 people

        • 1-Ben dışarıya zorunlu olmadıkça çıkmıyorum 😒 2-Doğumumdan beri içimdeki o şeytanla anlaşma yapmış gibi hissediyorum, hep bir atraksiyon yauv 😬 3-Senin yazını okuyup da anlayamayacağım için mi acep? 🤔

          Liked by 1 kişi

          • Cevap veriyorum:Hepsi😆 yalnız şeytanla anlaşma yapmış olsan bile sen dışarıya çıkıp, kar savaşları yapamayacak kadar üşengecsin 😂😂 o yüzden o şık konusunda tereddütlerim var😆

            Liked by 1 kişi

        • Evet 2. şık eksik olmuş 😬 Hem ben barışçılım, savaşmam gerekirse de bütün kurnazlığımla 😛

          Beğen

          • Ya güldürme beni 😂😂😉 savaşmak ve sen 😂😂😂 senin savaşın olsa olsa nasıl daha fazla tembel ve çekingen olurum üstüne olabilir 😂😂 ama ona da üşenirsin 😂😂😂

            Liked by 1 kişi

        • Yok abla yanlış anlamışsın, benim savaşım zaten savaş sayılmaz, olayı bile anlayamadan ben kazanmış olurum 😜 Kafatasımızın içinde vıcık vıcık olan bir organ varken, üşengecim zaten ne diye zorlayıp da boğuşayım birileriyle? 😒

          Liked by 1 kişi

          • Dudullu dükü sen beni yanlış anladın, senin şeytanla olan savaşından bahsettim 😂😂😂 zaten onda da üşenirsin ya 😂😂😂

            Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

