Tiger günceli

 

Evet bir tiger günceliyle daha karşınızdayım millet dert dinlemeye hazır olun 😀 tıp yine çaresiz tıp yine beni çözemiyor 😀 sol elim arada bir şişip kızardığından beyin cerrahı emg çektirmemi istemişti sinir sıkışması olabileceği şüphesiyle sonuç olarak elektrik verdiler bileğimden ve dirseğimden bu işlemi yapan doktor ablamız zayıf olduğumdan biraz fazla uyguladı bu işlemi bana ve sinirlerimin canavar gibi olduğunu söyledi. Neticede buradanda bişey çıkmadı şimdi kalp doktoruna gidicem ben hep derim bu tıp bana çare bulamaz diye 😄 hastalığımı bulamadılar bi türlü gitti 😄 bu arada buradan evaya sitemlerimi ileteyim geçen güncel 1 ohmi serimiz daha var dediği için çünkü halbuki 2 tane var biri de bu gariban tigerla 😇 gel gelelim bu güncel bi değişiklik yapıp size kötü hemşire hikayesini anlatacağım zira 24 aralık günü rüyama girdi bu kötü hemşire yazımı da o gün yazdım sabah saat 10 sıralarında😄

Küçük Kaplan ve Kötü Hemşire

Bir zamanlar mavi diyarda güzeller güzeli jön aşığı bir kaplan yaşarmış. Bu kaplan herkese sevgi dağıtıp mutluluğunu  paylaşmayı severmiş. Ama bu enerjisini kıskananlar varmış. Özellikle mavi diyarın kötü hemşiresi onun bu enerjisini paylaşmasını önlemek için elinden geleni yapıyormuş. Lakin küçük kaplan pes etmemiş ve sonunda çevresi kendini seven güzel yüzlerle dolmuş. Kötü hemşire gibi bencil olmayan küçük kaplan paylaşmayı sevdiğinden enerjisini kötü hemşireye de vermiş. Çünkü ne yaparsa yapsın kötü hemşireyi de seviyormuş küçük kaplan. Bir gün jön aşığı kaplanımız kendi jönünü bulmuş artık dünya umrunda değilmiş bunu anlayamayan kötü hemşire hala onun jön peşinde gezdiğini sanıyormuş fakat çok yanılıyormuş çünkü o jönünü tam yanı başında bulmuş, bodyguardı, mavi diyarın Artistiymiş artık onun jönü. Herkesi sevmeye devam etse de küçük kaplan artık kötü hemşire ile mücadele etmeyi bırakmış çünkü jönünün yanında huzurlu ve mutluymuş…

Son

Tigerın bir iç karartıcı güncelinin daha sonuna geldik güncelde emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkürlerimi sunar herkese keyifli okumalar dilerim 😄

Dipnot: Bu hafta Chunqing Yatou Huolala ingilizce bölüm gelmediginden  yok.

Akatsuki no Yona Bölüm 134 GÜNCELDE
Çeviri: Mayu Edit: Asmin

Amalgam of Distortion Bölüm 5-6
Çeviri: Hiro Edit: Farrelleda

Ashi-Girl Bölüm 8
Çeviri: Cain Edit: Eva

Forbidden Kiss Bölüm 40
Çeviri: Sawako  Edit: Friolero & Livanem

Green Boy Bölüm 46-47-48-49-50-51-51.1-52 YENİ SERİ
Çeviri: Sumire Edit: Eva

Mitsukoi Honey Bölüm 1 YENİ SERİ
Çeviri: Tigergirl Temizleme: Evalyn Edit : Fumi

Imawa no Kuni no Alice Bölüm 11-12-13-14
Çeviri: The Baykuş Edit: Asmin

Kiwaguro no Brynhildr Bölüm 174-175-176
Çeviri: TheDirectEco    Edit: Ahmet_61

Sumika Sumire Bölüm 3
Çeviri: Cain Temizleme: Hinata Edit: Eva

Siren’s Lament Bölüm 39-40-41-42
Çeviri: Zakkyliar Temizleme: Hayal Edit: Livanem

Torikago no Tsugai Bölüm 5-6
Çeviri: TheDirectEco Edit: Farrelleda

Tiger günceli” üzerine 24 yorum

  1. Tiger’dan güncel gelirde Bodyguard kaçırır mı 😄 Eline sağlık patron, ama şu kötü hemşireyi acayip merak ettim 🤔 neyse… Güncelde emeği geçen ve geçmeyenler, hepinize kocaman teşekkürler 😊

    Liked by 1 kişi

  2. Efenim hemmen cevap hakkımı kullanıyorum 🙂 Ben sadece 1 ohmi serim mi var dedim? serimiz var dedim sanki 🙂 yani diğerine veda ederken Sumire ile bir ohmi serimiz daha var 🙂 Allah jönünle mutluluğunu bozmasın 🙂 güncelde emeği olanların ellerine sağlık.

    Liked by 2 people

    • Nayır nolamaz 😃 Bizde Ohmi mangası biter mi? Bitmez. Hali hazırda güncel olduğumuz bir serimiz daha var dedin😃 sumi ile demedin gerçi zaten bunlar hep işin esprisi 😋 sağol evam 😀

      Beğen

  3. Güncel için teşekkürler emeklerinize sağlık Mavi manga ailesi 🙂 tigergirl94 acaba el şişmesi ve kızarıklık için hiç alerji polikliğine gittin mi belki birşeye alerjin vardır?

    Liked by 1 kişi

  4. Çok geçmiş olsun, Tiger umarım en kısa zamanda problemin kaynağını ve çözümünü bulursun, sağlıklı sağlıklı kükremeye devam edersin 🙂 güncelde emeği geçen herkese teşekkürler 🙂

    Liked by 1 kişi

    • Sağol hikari rica ederiz keyifli okumalar bu arada akatsukideki yorumun için çok teşekkürler böyle baştan beri emeğimizi görüp takdir eden birini görmek bizi mutlu ediyor😄

      Beğen

  5. Ne kadar musmutlu bir Tiger 😍 Allah mutluluğunu daim etsin 😇 2 boyutlu jönler seni özlicek😄 Ama yalnız değiller ben onları korur kollarım gözün arkada kalmasın 😇
    Güncelde emeği geçenlere teşekkürler 😊

    Liked by 2 people

    • Sana güveniyorum mari😂😂😂 jönlerime sahip çıkın 😃 gerçi jönlere sulanmaya devam etmiyor değilim😍😍😍 jön aşkı bitemez ama 2.plana düştü sadece😄

      Liked by 1 kişi

  6. Geçmiş olsun Tiger alerji olabilir bu benim arkadaşımda böyle bir sorunu olmuştu ve alerjisi çıkmıştı umarim hemen iyilesirsin 🙂 Güncelde emegi gecen herkese çok teşekkürler 🙂

    Liked by 1 kişi

  7. Geçmiş olsun Tiger umarım hastalığın ciddi birşey değildir.Güncelde emeği geçen herkese teşekürler ve oooo Akatsuki güncele gelmiş vaycanına neyse tekrar geçmiş olsun Tİger

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s