Hayal’den İçeriğini Yazmak İçin Başlığı Bulmak Kadar Uğraşmadım Günceli

Yeni yılınız kutlu, mutlu, huzurlu olsun. Size mutluluklar getirsin. Bu güncel de bu kadardı, yarın sınavım var kalın sağlıcakla :wave::skin-tone-2: Aşağıya da bir gif bırakayım boş durmasın 😀

Amalgam of Distortion Bölüm 4
Çevirmen: Hiro Editör: Farrelleda

Koudaike no Hitobito Bölüm 8
Çevirmen: TheDirectEco Editör: Farrelleda

Torikago no Tsugai Bölüm 1-2-3-4 YENİ SERİ
Çevirmen: TheDirectEco  Temizleme: Mayu (3-4) Editör: Farrelleda

Usemono Yado Bölüm 1 YENİ SERİ
Çevirmen: TheDirectEco Editör: Fumi

unOrdinary Bölüm 29
Çevirmen: Mayu Editör: Hayal

Pippira Note Bölüm 6-10
Çevirmen: Zakkyliar Editör Fumi 

Himouto! Umrau-chan Bölüm 0 YENİ SERİ 
Çevirmen: TheBaykuş Editör: Fumi

Revival Man Bölüm 15-16-17-18-19-20
Çevirmen: TheBaykuş Editör: Hayal

Hayal’den İçeriğini Yazmak İçin Başlığı Bulmak Kadar Uğraşmadım Günceli” üzerine 13 yorum

  1. Güncelin başını okudum, dedim bunun devamı gelir kesin. Ama cidden o kadarmış, uzun güncellere alışınca kısa güncel seven biri olarak garipsesim, hala şoktayım 😅 ne diyim, eline sağlık Hayal 😄 emeği geçenlerin de ellerine sağlık, teşekkür ediyoruz hepsine 😄

    Liked by 1 kişi

    • Elde malzeme olsa uzun uzun yazılırdı da hem bölümleri yetiştir, upload et, sonracığıma netin yavaşlığına saydır, online okuma ekle falan fişman güncel yazan da olmayınca bana kaldı ben de yazdım işte 😀 Hatta güncelden uzun yorum atıyorum 😂😂 Başlık ne olsa diye 6 dan beri düşündük çıkan sonuç bu

      Liked by 3 people

      • Teslim oluyorum, pes 👐 Sonuna kadar haklısın, işiniz zor farkındayım ve bu yüzden teşekkür ediyorum. Yanlış anlama sitem amaçlı yazmadım, sadece şaşkınlığımı ifade etmek istedim, mavide ilk defa kısa güncel gördüm de 😄

        Liked by 1 kişi

        • Bir dahaki güncelim daha kısa olacak 😈😈 Önceki yorumu yanlış anlama sadece biraz yakınasım geldi 😅😅 Yorumların için teşekkür ederiz 🙇🙇

          Liked by 1 kişi

  2. Kısa, öz ve şaşırtıcı bir güncel olmuş, açıkçası bölümleri gördükten sonra bile aşağı ineresem ‘kandırdım, bu kadar yazarıyım’ falan bekliyordum açıkçası 😂 yine de güzel bir güncel olmuş, amacını yansıtan 😄 bu arada gife bayıldım 😍 emeği geçen, geçmeyen herkesin ellerine sağlık, teşekkür ederiz 😄😘

    Liked by 2 people

  3. Bütün Mavi Manga ailesi yeni yılınız kutlu , mutlu ve huzurlu olsun 🙂 Umarım tüm dilekleriniz istekleriniz en güzel şekilde gercek olur 🙂 Sınavlarında başarılar Hayal 🙂 Güncelde emegi gecen herkese çok teşekkürler 🙂

    Liked by 2 people

Bir Cevap Yazın

