YİNE Mİ GÜZELİZ, YİNE Mİ FİNAL :D

Eveettt millet ben geldimmmmm biricik çılgın editörünüz liv sultan ( biri öyle dedi bende çok beğendim hemen üstüme geçirdim :D) . Tabiî ki elim boş gelmedim. Size bir güzellik yaptık ve wayss denen insanı verem eden manhwayı da peşimizden getirdik 😀 ( Ne çektin be Sun Nyo ) Bu insanı verem eden seriyle tanışmamız Evam sayesinde oldu. Aslında KoreAngels grubu bu seriyi 30. Bölüme kadar yapmıştı ve bazı sebeplerden ötürü bizlere emanet etmek için Evam’ın kapısını tıklattılar.( Bu arada Koreangels gurubuna buradan kocaman teşekkürler ve tebrik ediyorum kendilerini- insanı verem eden bir seriyi 30. Bölüme kadar getirmek kolay iş değil gerçekten :D) Yüce gönüllü Evam yardım isteyen hiç kimseyi geri çevirmediği için kabul etti etmesine ama ortada bir sorun vardı. Bu seriyi kimler yapacak. Baktı etraftaki herkes deli gibi serilerini yapmakla meşgul, beni gözüne kestirdi ve Dedim “Ayıpsın elbette yaparım ama sorun şu tek başıma yapamam bana çevirmen lazım.” Evet geldik zurnanın zart dediği yere. Etrafıma şöyle bir bakındım, kimse yanaşmıyor, “Lannn dedim toplaşın bakem yamacıma, ne demek olmaz, olur tabi, hepiniz şu kadarcık yapacaksınız” diye bir çemkirdim, tabiî ki sevgili biricik çevirmenlerim hemencecik kabul ettiler 😀 Sağolsunlar hiç beni kırmazlar 😀 ( Burdan benim ne kadar yetenekli ve tatlı bir insan olduğumu anlamış olmalısın değil mi okuyucu 😀 ) Burdan ilerleyen zamanlarda benimle seri almayı planlayan Baykuş’a selam olsun diyorum 😉 . Ve sevgili Blakie’nin de bu güzel ötesi serimize içten içe yanık olmasıyla bir avımı daha yakalamış olmanın mutluluğunu yaşamış oldum 😀 Kız gel bakalım o kadar seviyorsun sen de bana yardım edeceksin dedim ve onu da serimizin editör koltuğuna yerleştirdik 😀 Sonracıma bu güzel serimizi birileri temizlemeli değil mi diye düşünürken karşıma dünya tatlısı Asmin çıkıverdi. Kız sen nerelerdeydin gel bakalım yavrum yanıma dedim ve onu da ağıma düşürüp serimize başladık 😀 Neyse tee yaz başımıydı neydi aldık seriyi ama tin tin ilerliyor seri, Dedim bu böyle olmaz. Millet gelin bakalım buraya diye, koca yaz poponuzu büyüttünüz biraz da çalışın bakayım köleler diyerekten serimize hız verdik 😀 neysem hepsi bir güzel çevirilerini yaptılar ama biri var ki en son ondan aldım bölümleri, Kendisi benim uyuz kardeşim oluyor. Çok fena deli etti beni ama intikamım fena olacak ( tabi haberi yok garibin :P) Bu arada kendisi seriye bayılmış, hayatında gördüğü en muhteşem seri olduğunu söyleyip durdu çevirirken 😀 İşte böyle millet, bu liv ne çekti değil mi 😀 hepisi siz okuyup mutlu olun diye. Ama biz bedava yapmıyoruz. Karşılığını bekliyoruz. Bu devir de kim bedavaya bir şey yapıyor ha deyin bakalım. Hemencecik yorum yapıyorsunuz bakın takipteyim ona göre haaaaaaaaaaa 😛 Neyse çok konuştum biraz da sevgili arkadaşlarım konuşsun değil mi 😀 Serimiz hakkında yorum yapmayacağım. Zira yorumlarımın hepsi serimizin içinde saklı 😀 Serimizin bitişini kutlamak adına şu linki tıklayın ve bir ohhhhhhhh çekin bakalım :D-

“Merhaba millet, aylar önce bizim Liv-san aldığı bu seride tüm çevirmenlere büyük bir çağrı yaptı 😀 Bu öyle bir çağrı ki, kaçışın yok 😀 Ya alacaksın ya alacaksın 😀 O zamanlar henüz okullu ben Liv-san’a yazın stajım olacağı için yoğun olurum falan filan diyerek kibarca reddetmeye çalıştım ama karşımdaki Liv yutar mı yutmaaaz tabi ki de 😀 Naptı etti ikna etti, eh dedim ben de alayım bari 3 bölüm ama son bölümlere doğru olsun ki hemen bana çeviri sırası gelmesin. Sonracım stajı bırak yaz bitti benim çevirdiğim 45,46 ve 47. bölümlere henüz yetişilmedi, eh tabi ben de her zamanki gibi sıkışmayınca çevirmedim, ben beklettikçe durdu. Sonracım bir gün Liv-san’dan büyük bir çağrı daha geldi. “Tatlı çevirmenlerimm, şu tarihe Ways of’u bitirmeyi amaçlıyorum. Herkes elindeki çevirileri yollasın dedi. Baktım artık kaçışı yok zaman da daraldı 😀 Dedim Liv-san en son tarih ne zaman olur, dedi 7 Aralık olur, ben de bugün (bu yazıyı yazdığım gün yani) 5 Aralık 3 bölümü de bitirmiş halde Liv ve Blackie’ye çevirileri postaladım. Bir görevi daha başarıyla tamamlamış oldum anlayacağınız 😎 Allah’tan seri çevrilmesi kolaydı da hemencecik bitiverdi 🤗🤗 Seriye gelirsek hakkında bizim yeşilçam klasiğinden örnekler olduğunu duymuştum, çevirdiğim 3 bölümde öyleydi, sevgilileri ayırmak için oynanan kirli oyunlar her yerde var anam 🙄😑 Eh baş roldeki kız ve erkeğin aşk hayatı da pek bir heyecanlı, coşkulu bir şey 😋😋 Böyle hepimizin hemen hemen istediği türden 😁😁 Bir seriye daha yardımcı olduğum için bunun sevabını kazanırken sizlere de iyi okumalar dilerim 😎 Bu seride emeği geçen çeviri ve editör arkadaşlarımın da ellerine kollarına yüreklerine sağlık 😆😆” -Eco

Evet pek sevgili mavi manga ekibi ve üyeleri 💙 Mavi Manga ekibi olarak bir seriyi daha finale taşımanın gururunu yaşıyoruz *-* Efenim ways’le ilgili, okumaya fırsatım olmadığından konuyla ilgili bir şey yazamıyorum ancak, ekibe nasıl dahil olduğumu anlatayım. 😄 Temizlemeci olduğum dönemlerde Livanem-san bana ways’tan birkaç bölümü silmek için yolladı. Bana bunları silebilir misin? Diye. Ben de, tabiî ki işim bu zaten diye hemen kabul ettim. 😊 Neyse başladım silmeye, tabii silerken göz gezdiriyordum doğal olarak ve oradaki erkek olan baş karaktere tripleri ve kıza yapmış olduğu hareketlerinden ötürü sinir olmadım değil 😤 sinir ola ola silme işini bitirdim. Livanem-sana atıp asmin kayıplara karışır 😌 aradan 1 veya 1,5 hafta geçer ayarlı jeton gibi bu kadar süreden sonra birden (tabi o aralar çok yoğundum sürekli seri geldiğinde unutmuşum) mailine bakmak istedim. Acaba tüm seriyi mi, yoksa bana attığı birkaç bölümü mü silecektim? diye soru düştü kafama 🤔 Livanem-sana mail atıp sorunca, Livanem-san da aynen tüm seriyi sileceksin demesin mi 😨 amanın ne yaptım ben 😱 diye panik ede durdum. Şimdi o kadar bölüm nasıl yetiştireyim? ah niye daha önce sormadım ki? diye kendimi paralarken en sonda, “şimdi panik olmanın sırası değil, işe koyul hadi asmin” diye kendime cesaret verdim 😀 kaç günde bitirdiğimi hatırlamıyorum tabi ama kısa sürdüğünü hatırlıyorum 😓 Livanem- sana yollarken de haberim yokmuş gibi yolla pampa edasıyla yolladım 😂 öhöm işte ways’la tanışmam böyle olmuştu. Şimdi ise finale getirmişiz *-* Emeği geçen tüm canım ekibi kutluyor ve beraber daha nice finalere inşallah ve ellerinize sağlık 😍 deyip herkese keyifli okumalar diliyorum sağlıcakla kalın canlar 😘 ~Asmin

Ways bitmiş, vay be dedim ☺ Okuyucu kadar şoklardayım 😄 Çünkü Livanem-san iki haftada bitircem dediğinde yine şok olmuştum, 2 haftada o kadar bölüm 😳 Ama tabii Livanem-san ve süper hızı, ne bekliyorduysam 😄 Ways’in inanılmaz bir çevirmen kadrosu var, çünkü… Aman uzun uzun anlatamıycam, merak eden gitsin içine yazdığım yazıyı okusun ☺ Hem orada waysle ilgili düşüncelerim de var. Daha ne yazayım 😄 Gerçi diğer arkadaşlar ne yazdı bilmiyorum, onlar çoktan anlatmış da olabilir 😁 Bu seriyi okumanızı tavsiye eder miyim 🤔 Shoujo, hayır hayır, türk filmi seviyorsanız evet, ederim 😊 Entrika seviyorsanız mutlaka 😁 Bir erkek karakter ne kadar hödük olabilir sorusunun cevabını merak ediyorsanız kesinlikle 😂 Livanem-sanı ve yorumlarını seviyorsanız okuyun, dayanamadığınız yerde notları okuyup geçersiniz 😂😂 Sumi’den tavsiye ve uyarılar bu kadardı, kalın sağlıcakla 😁 ~Sumire

Ways’in finaline gelmişiz😀 İlk önce seri hakkında konuşuyım diyecektim de tam olarak okumadım, o yüzden şöyle diyeyim. Bol entrika var, o onun kuyusunu kazıyor, bu bunun kuyusunu kazıyor 😀 Hatta türk filmlerini bile geçti bence 😌 Çevirirken “neee, yok artık” dediğim zamanlar oldu 😅😅 Hele bir de Eun Hyuk az çektirmedi Sun Nyo’ya 😑😑 

Öncelikle İlk 30 bölümü yapan KoreAngels Manga ekibinin ellerine sağlık 🙂 Tüm çevirmenler ve süper hızlı editörler Livanem-san, Blackie’cik 😳 Temizlemede de Asmin 😳 Herkesin ellerine sağlık, harika bir iş çıkardık ve bir seri daha bitirdik 😊 Emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkürler. Ve okuyucularımız bir yorum yapmayı unutmayın 😊 Herkese iyi okumalar dilerim 😊 ~Mayu

Bu seriye çevirmen olarak en son katılan benimdir herhalde. Çünkü ikinci bir mail alma şerefine nail oldum Livanem-san’dan. Gerçi geç gördüğümden oldu bu yoksa o ilk istediği an koşa koşa alırdım. Evet şimdik mangaya gelirsek, okurken Türk sinemalarındaki o tadı alacağınız, bin bir türlü dolabın çevrildiği ve baş karakterlerin sizi çileden çıkardığı, kötülerin kötülük yolunda her şey mubahtır mantığıyla her türlü pisliği yaptığı, aşk kokan bir mahnwa. Birkaç bölüm çevirdiğim için fazla yorum yapamayacağım seri hakkında ancak arada sinir krizlerine girecek olsanız da okuyup neler olacağını görmenizi tavsiye ederim. Seride emeği geçen herkesin ellerine sağlık der teşekkür ederim. Mavi Manga çatısı altında daha nice başka ortaklıklara ve finallere. Herkese keyifli okumalar diler sözü diğerlerine bırakırım. ~Farrelleda

Evet bu seriyi çok dolu olsam da liv için almıştım ana karakter oğlana uyuzum 😀 hiç sevemedim:D buradan seriyi almamızda en büyük sebep olan livanem ve emeği geçen bütün arkadaşlarıma teşekkürler 😀 yeni serilerde buluşmak üzere sevgili mavi manga ailesi 😀 ~ Tigergirl

Evet sevgili okuyucular mavi manga olarak bir manganın daha sonuna geldik mavi manga derken mavi manganın hemen hemen bütün üyelerini kastediyorum 😂 😂  bu benim bitirdiğim ilk mangam olduğu için muhtemelen yeri bende ayrı olacak 😊 her ne kadar konu klasik olsa da her ne kadar ana karakterimiz olan oğlana baya saysam da 😂 çok tatlı bir çift olduklarını itiraf etmeliyim 😂 ama oğlanımıza hala alışamadım bi seviyorum bi sayıyorum 😂 sonuçta gönlümün efendisi başka 😛sarışın çocuğu seviyordum ben 😢 ikinci karakter aşkım kabarmıştı😂 yine de insana farklı duygular yaşatan bir manhua hazır bitmişkende okursunuz daha ne 😈 en iyisi kısa kesiyim çünkü daha diğer üyelerin yazısı var 😂 liv-sana ve ismini sayamadığım çevirmen arkadaşlarımın eline sağlık😊  *kardan adam yapmaya gitti * Blackie

Adonis Next Door Bölüm 10
Çeviri Chizuru Edit: Tigergirl

Akatsuki no Yona Bölüm 133
Çeviri: Sumire Edit: Asmin

Chunqing Yatou Huolala Bölüm 80-81
Çevirmen: Tigergirl Editör: Livanem (80) Eva (81)

Chocolate Girl Bölüm 7
Çevirmen: Tigergirl&Guiltyangel Editör: Minel

Green Worldz Bölüm 29-30-31-32-33-34-35-36-37
Çevirmen:KomFlag Editör:Blackie

 Hatsukanezumi no Jikan Bölüm 2
Çevirmen: TheDirectEco Editör: Blackie

Imawa no Kuni no Alice Bölüm 8-9-10
Çeviri: The Baykuş Edit: Asmin

Kakukaku Shikajika Bölüm 6
Çevirmen: Cain Editör: İzerus

Rengoku Deadroll Bölüm 5
Çeviri: The Baykuş Edit: Asmin

Sumika Sumire Bölüm 2
Çeviri: Cain Edit: Eva

Ways of the Jogang Jicheo Bölüm 39-40-41-42-43-44-45-46-47-48-49-50-51-52-53 Final
Çevirmenler: Hiro  ( 39-40)  Farrelleda (41-42-43-44-53) TheDirectEco (45-46-47) Zakkyliar ( 48-49-50-53) Tigergirl (51) Sumire (51) Mayu (52)

Temizleme: Asmin  ( 39-53 )

Editörler: Eva (41) Livanem (40-42-44-46-48-50-52-53)  Blackie (39-43-45-47-49-51

YİNE Mİ GÜZELİZ, YİNE Mİ FİNAL :D” üzerine 203 yorum

  1. Vay canına 😮 geeeeerçekten de müüüthişsiniz 👏 yani çoook etkilendim, tabi neden böyle söylüyorum? Çünkü Black Haze’den yine bölüm yok 🤖 kesin biriktiriyor olmalısınız (aksama olduysa da çaktırmayın)…velhasıl efenim, tek tek iyiydi beee, bölümler yani 😩 Tabi ben bunu “tek” olarak söylüyorum 🕵 Yani siz takılmayın bana 😜 ben her türlü ortama ayak uydururum 👹 Liv ablanın bir kölesi olarak yorum atayım dedim, ellerinize sağlık, saygılar Liv abla 🙏

    Liked by 3 people

  2. Ya tonii ve edge black haze diyosunuz başka bişey yok 😒😒 bir düşün farrelledamın yakasından yaaa 😑😑 hem burda liv başta olmak üzere birçok arkadaşımız emek vermiş bir sürü bölüm çıkarmış dimi onlara teşekkür edin, biten seriye efendi gibi bir elveda diyin ve usulca çekilin köşenize 😏😏 yok size black haze yasak 😎😎

    Liked by 4 people

  3. Mesaj sayısını görünce bir ne oluyoruz dedim, tam vay be bir sürü okuyucu yorumu deyip gözlerim yaşararak açtım ki 😁😁 Süpersiniz, okuması çok keyifliydi yorumlarınızı 😊😊

    Liked by 4 people

  4. mavi manganın editörlerinin insan olmadıgını düşünmeye başlıyorum nasıl bir grup çalışmasıdır bu aman nazar değmesin dağlara taşlara diyelim emeklerinize sağlık arkadaşlar 🙂

    Liked by 2 people

  5. Yeni biten serinin mangasını yeni okumaya başlamıştım şimdi bitirdiğinizi görünce mutluluktan uçtum 😀 Cidden çok sevindim iyi ki varsınız bizler okuyalım diye zamanınızı ayırıp emek harciyorsunuz 🙂 Biten seride bu zamana kadar emeği geçen herkese çok teşekkürler 🙂 Günceldede emeği geçen herkese çok teşekkürler 🙂

    Liked by 3 people

Bir Cevap Yazın

