BEYİN SULANDIRAN YORUMLARIN VE GÜNCELLERİN EFENDİSİ LİV’DEN GÜNCEL GELİR, HOŞ GELİR… ALLAH ALLAH ;)

Selammmmmmmmmmmmmm millettt nasılsınız? Liv’in güncelini özlediyseniz kemerlerinizi sıkı tutun 😀 Zira uzun bir güncel sizleri bekliyor. Bildiğiniz yardırmaya geldim 😛
Efendim bu ay neredeyse her Perşembe benim güncel yazılarımı okursanız hiç şaşırmayın, çünkü sizlere minnacık suprayzlarım olacak derim ve hepinizi ama hepinizi “ hadi canım” nidaları eşliğinde baş başa bırakırken ben çene çalmaya devam ederim. Evet arkadaşlar lafı daha fazla dolandırmadan konuma geleyim. Çokkk ama çokk uzun zaman önce bir çelinç yapmış ve yapanlar arasından birinci ve ikinci olan arkadaşlarıma hedayeler vereceğimi duyurmuştum. O yarışma biteli çok oldu ve ben birinci gelen Antep Fıstıklı Baklavam’a ( Bknz. Hayal) yayın yapmış ve ödülünü vermiştim. Ama gel gör ki İkinci olan sevgili Asmin’ime bir türlü hedayesini verememiştim. Asmin’e başka şeyler içinde çokk ama çokkk borcum var ve ayrıca da mahçubum ki ne derse yapmaya hazırım yani, o derece. ( içeriğini anlatmayacağım okuyucu, utanıyorum işte ala ala :P) neyse geç olsun güç olmasın diyerekten sözümü tutuyorum ve bu günceli sevgili arkadaşım Asmin hatunumuza itfah ediyorum. Sevgili Asmin kuzum canım beni affet valla ne desen haklısın 🙂 Evet ve şimdi aşağıya bir bak bakalım ne göreceksin 😉
EFSUNLU YOLCULUK
Uzak bir gelecekte, berrak gökyüzünün altında gözlerini açan Asmin etrafına bakındı ve dün gece yaşadığı her şeyin bir kabus olmasını diledi. Evet başka türlü adlandırmak nasıl mümkün olabilirdi ki. TAU 86 ile bir girdaba yakalanmış ve sonunda kendini bu tuhaf yerde bulmuştu. Aracını ne kadar arasa da okyanusun serin sularında olma ihtimali yüksekti ve kimden yardım isteyebilirdi ki. Evet doğru ya bu tuhaf yerde belki de başka insanlar olabilirdi. Ama bu adaya benzeyen yer, bir bakıma ürpertici görünse de ( evet itiraf etmek gerekirse tuhaf sesler duymak içini pek rahatlatmamıştı ) Kendini pekala koruyabileceğini düşünerek Ada olduğunu tahmin ettiği bu yeri keşfe çıkmaya karar verdi. Adanın büyük olduğu her halinden belliydi ve ilerdeki orman bir tuhaf gözükse de sessiz bir şekilde ilerlemeye devam etti. Ormanın içinde ilerledikçe hızla gözden kaybolan ve parlayan şekiller gördüğünü fark etti. Çok ilginç diye düşündü, yaşadığı gezegende böyle şeylerin varlığından muhakkak haberdar olurdu. Onun varlığından habersiz olan bu varlıklar, çok hızlı hareket ediyor ve tuhaf sesler çıkarıyordu. Biraz daha yaklaştığının farkında bile olmayan Asmin, o esnada kendisine dokunan bir şeyin varlığıyla buz kestiğini anladı. Ve arkasını döndüğünde gözlerini kocaman açtı. Kalbi kendisine dokunan bu parlak varlığın heyecanıyla nerdeyse yerinden fırlayacak olan Asmin, bir andan kendisini gökyüzünde buldu. Bu varlıklar ondan korkmamış ve onu yaşadıkları yere doğru götürmeye başlamışlardı bile.
Asmin canım devamı bir sonraki güncelimde 😉
Neyse millet size dün ki supryaz ziyaretimden bahsedeyim de editime geri döneyim. Dün millet azcık şok geçirsin diye (tamam ya işim düştü-ne var yani işim düştüğü için uğramış olamaz mıyım heee 😛 ) grubumuzun çene çalma yeri Discorda giriş yaptım, tabi beni görenler kısa süreli şok geçirdikten sonra beni çeneye tutan Baykuş, Rosa, Sumi, Hayal, Eva ( Eva az tuttu, sonra gitti – annesi çağırdı, ne yapsın gitmesin mi? Ala ala 😛 ) ve Baksi ( nam-ı diğer Edward- gitarcı velet) sayesinde bol gülmeli zamanlar geçirdim. Zaman nasıl akıp gittiyse kocacığımın eve gelme saatine kadar çene çaldık. ( nerdeyse kocama yakalanıyordum, -daha da gelmem dermişim 😛 – o yüzden ani bir çıkış yaptım :P) Çok güzel zamanlar geçirdim gençler, buradan teşekkür ediyorum hepinize 😀
Liv susar mı susmaz, tabiîkine devam eder konuşmaya 😀 Neyse biliyorsunuz Lala’yı geçen aydan beri editliyorum. Çenem tutulmasın emi, tutamadım çenemi, orda da koyverdim yorumlarımı. Millet liv liv ne kadar datlısın, yerim seni ( bunu ben uydurdum) böyle devam et vs yorumlarla beni pohpohlayıp tavan yapmış özgüvenimi arşa çıkartan sevgili okuyucular yüzünden Eva bu seriyi bana vermek istedi. Valla çok utandım, Evam bak emin misin, milletin yorumlarına takılma, dediysem de Evam bu seriyi “Senden kıymetli mi” diyerekten bana verdi. Bir yandan mutlu oldum bir yandan okuyucuya azcık gıcık olmuş olabilirim. Ben yorum yaparım okuyucu fazla övmeyin beni aaaaaaaaaaaaa, azcık övün yeter, Neyse Evam bana verdi ama ben Evamla ortak yapmak istiyorum. ( Ya Evamla ortak seri yapmak çok havalı valla :D) O yüzden Evam bu güzel seriyi seninle beraber yapmayı çok isterim. Hepsini ben yapmayayım, ikimiz yapalım olur mu? Evet bugünlük bu kadar, başka bir güncelde yine görüşmek üzere derken, şu aşağıda okumak için sabırsızlıkla beklediğiniz serilerimiz var ya, hım onlar fırından taze çıktı, sıcaktır, üfleyerek okuyunuz, okurken de bize dualar ediniz, üstüne de bir yorum bırakırsanız değmeyin keyfimize diyerekten Liv kaçar 😉
Dipnot: Eco kız yine giftsiz bir güncel yazdım 😀 Nasılım ama 😀

Akatsuki no Yona Bölüm 132
Çeviri: Tigergirl Edit: Asmin

Amalgam of Distortion Bölüm 2-3
Çeviri: Hiro Edit: Eva

Chunqing Yatou Huolala Bölüm 74-75
Çevirmen: Tigergirl Editör: Livanem

Green Worldz Bölüm 28
Çeviri: KomFlag   Edit: Blackie 

Imawa no Kuni no Alice Bölüm 6b-7a-7b
Çeviri: The Baykuş Edit: Asmin

Kiwaguro no Brynhildr Bölüm 171-172-173
Çeviri: TheDirectEco    Edit: Ahmet_61

Psycho-Pass – Kanshikan Kougami Shinya Bölüm 2
Çeviri: ToXiKoRe Edit: Asmin

Ran to Haiiro no Sekai Bölüm 11-11,5
 Çeviri: Farrelleda Temizleme: Artist Edit: Eva

Tsubasa to Hotaru Bölüm 7-8
 Çeviri: Fuwa Fuwa Ç. kontrol: Tigergirl (7) & Farrelleda (8) Temizleme: Sea  Edit: Eva

Transparent Cohabitation Bölüm 16
Çeviri: Sumire Edit:Minel

 

 

BEYİN SULANDIRAN YORUMLARIN VE GÜNCELLERİN EFENDİSİ LİV’DEN GÜNCEL GELİR, HOŞ GELİR… ALLAH ALLAH ;)” üzerine 52 yorum

  1. Enemm livanem san ellerine sağlık *-* çok merakta bıraktın beni acaba nereye götürülüyorum? 😮 çok teşekkür ederim haftaya merakla bekliyorum ❤

    Bu arada Eva-sanin dediği gibi hepimizin eline sağlık 😊

    Liked by 2 people

  2. Ellerinize sağlık…başka diyecek bir şey bulamıyorum, yani…eğer dikkat dağınıklığınız var ise Liv ablanın yazılarını okumayın, inanın çok zor okudum…bir de her perşembe diyor ohh my goddddd 😱 Saygılar abla 🙏

    Liked by 4 people

    • Tüüü rezil 😈 ablaya bunlarla mı geliyorsun 😞gıcık şey 😜hem başlıkta ne yazıyor farketmedin sanırım. beyin sulandıran 😉

      Liked by 1 kişi

      • Heeeee yani o başlık, bana uyarı olarak yazılmıştı ooooo 😮 Bir dahakine daha büyük yaz abla ben göreyimde okumayayım yazını, zaten yeterince sulu beynim 👻

        Liked by 1 kişi

        • Bundan daha büyük yazmam mümkün değil, sistem kabul etmiyor yavrucuk 😜 ve zamanın birinde senin de dediğin gibi kaldıramayacagın yükün altına girme 😂😂😂

          Liked by 1 kişi

          • Ya abla hıh…hah…hıh…ya şimdi yani tamam dur bir sindireyim lafını 😞 Ama zaten kaldıramayacak olsam bu laflarını çoktan terketmiştim burayı yani lütfen 😒 Hem çoğu kişide bana bu yüzden uyuz olur, hiç bir şekilde beni gıcık edemezsiniz ruhumda yok öyle bir şey ama iyiydi yani, daha çok çabalayın huhahaha 😜

            Beğen

            • Sen önce sindirmeye çalış, sonra altından kalk 😂😂😂😂benim sana uyuz olduğumu da nerden çıkardın 😜 ruhun senin olsun, ilgimi çekmiyor 😂😂😂

              Liked by 1 kişi

          • Çoğu kişi bana bu yüzden uyuz oluyor dediğimde seni kastetmedim abla, öyle ortaya söyledim yani ama şimdi tabi bu saatten sonra ben ne dersem diyeyim “hahahah yedirememiş hala saçmalıyor kıtıpiyoz herif” gibi bir algı oluştu 😬 O yüzden sen kazandın tebrikler abla 👏 😀 Heh bir Eko eksikti, cümleler tekrarlanarak suratıma vuruyor Ekooo Ekooo…tamam soğuk espriydi bu 😑

            Liked by 1 kişi

            • Senin yüzünden editi yavaş gidiyor 😢seni çırak olarak almamı istemiyorsan, ablacım ben ettim, sen etme diyeceksin 😈😈😂😂😂 yarış mı yapıyoruz aşk olsun 😆biz sohbet ediyoruz o kadar 😉 ama benden bugünlük bu kadar 😆 yetiştirmem gereken bir Serim var 😆

              Liked by 1 kişi

          • 😂😂 Esprini sevsinler 😂😂 Benim Eco ekooo değil ama 😆😆 Economy’nin Eco’su 😝😝

            Bu arada dauben sana çooooooooook merak ettiğim bir soru sorucam 😃😃 Ar u ready?
            Bizden hangi serileri okuyorsun sen 😂😂 Valla çok merak etmeye başladım, yorumlarda serilerle ilgili hiç bir şey yazdığına denk gelmedim de 😆😆

            Liked by 2 people

    • 😂😂 Esprini sevsinler 😂😂 Benim Eco ekooo değil ama 😆😆 Economy’nin Eco’su 😝😝

      Bu arada dauben sana çooooooooook merak ettiğim bir soru sorucam 😃😃 Ar u ready?
      Bizden hangi serileri okuyorsun sen 😂😂 Valla çok merak etmeye başladım, yorumlarda serilerle ilgili hiç bir şey yazdığına denk gelmedim de 😆😆

      Liked by 2 people

      • Ben Yankı olan Eco sanıyordum onu ooooo 😯 Sadece Black Haze okuyorum ama en son çokça bölüm gelince okumaya üşendim yav, tek tek iyiydi 😀

        Liked by 2 people

        • Herkes öyle sanıyor ki, adımda bile gizem taşıyorum 😌😌

          Sadece black haze mi ayıp yahu 😒 Sitemizde kocamaaaan bir arşiv varken sadece tek bir seri ha hıh 😜😜 Hemen benim ve Liv-san’ın serilerine göz atıyorsun 😝😝

          O değil çok bölüm geldiği için bir insan okumaya usenir mi 😂😂 Herkes çok bölüm görünce havalara uçar sen ise.. 😂😂 Türünün tek örneğisin 😂😂 Günde bir bölüm de okuyabilirsin yani :D:D

          Liked by 1 kişi

          • Yok yaa, türümün tek örneği değilimdir, heü? 🙄 Yalnız bırakmayın beni, av gibi hissediyorum sonra kendimi 😀 Büyüklerimiz der ya hani “Sen 2 kere okur anlarsın, ben 10 kere okur anlarım, yaşlandık artık” Ben de “Yok, 10 kere okudum olmadı, 20 kere okudum olmadı 100 kere okudum…e uyumuşum” dedim, yani okumakla aram iyi değil 😕

            Liked by 2 people

          • Ne diyorsun yahu sen 😂😂 Şimdi okuyup anlamakla manga okumanın ne alakası var 😃😃 Mangada ders anlatılmiyor ya 😂😂 Gerçekten de türünün tek örneğisin Üzgünüm avlanmak için doğmuşsun 😜😜

            Liked by 1 kişi

          • Cümle içindeki her kelime beni farklı yerlere uçurduğu için cümleyi anlamam zorlaşıyor yani hiç bir şekilde anlayamıyorum, hikayedeki olayları anlamak çokta önemli değil tabi, hikaye işte canım salla gitsin ama bir şekilde bundan kurtulmalıyım bu yüzden okurken hareket ediyor ve şarkı söylercesine okuyorum yazıları 😀 Tabi şarkı söylercesine okumayı yalnızken yapıyorum 😀

            Liked by 1 kişi

          • Yok abla disleksi daha ağır bir şey galiba dimi şükürler olsun ki yok öyle bir şeyim, bu arada yorumlar karman çorman oldu 😀

            Liked by 1 kişi

          • 100 kere okusam da anlamıyorum diyen şahıs sen değil misin, bundan daha ağır ne olabilir. Disleksi olanlar bile bu kadar değil, ayrıca belirteyim Disleksi olan bir sürü başarılı insan var. O yüzden onları küçük görme yavrucuk 😉

            Liked by 1 kişi

          • O, işin abartısı abla ya, laf icabı yani, en fazla 10 kere okur sıkılır bırakırım ya da cidden uyumuş oluyorum ve kimseyi küçük görmüyorum, işte duyguları burdan iyi belirtemeyince lafım yanlış anlaşılabiliyor dimi ya neyse yanlışım olduysa af ola, saygılar sevgiler 🙂

            Liked by 1 kişi

          • Edge niye öyle diyorsun ki 😜 evde boş boş pinekliyor zaten 😆 hem okusun, hem de yorum yazsın, boş duracağına hayırlı şeyler yapsın 😆

            Liked by 2 people

          • Vaaay beee 😯 Av’dan köleliğe terfi ettim…e iyiymiş 😕 Söyleyin sahipler şimdi ne yapayım? 😀 (liv bunu beğendi) bu arada sağol edge hocam 😀

            Liked by 2 people

          • Abla o ne yaa…sahip deyince sende, daha fazla öv der gibi yine yorumuma el atmışsın 😀 E hadi bari, kabul ama komple mangayı okumam, 1 bölümünü okurum yorum yaparım, mangayı siz seçin farketmez 😀

            Beğen

          • Ablayı sana demedim Eco ama yaşını bilmediğim için bir şey diyemeyeceğim, belki ablasındır benim için 😕 Tamda sevmediğim türden atmışsın yauv, romantizm + bir de josei, off tam kusmalık 😝 Hangi bölümü okuyayım peki? onu da söyle sahip 😀

            Beğen

          • Hee livanem cevap verince anladım zaten bana demedigini biraz gec oldu sadece 😝😝 23 yaşındayım ben 😄😄

            Yaaa mızıkçılık yok banane 😛😛 İlk 0 dan oku bi zahmet, komedi diye attım bence hayran kalacaksın 😌😌

            Liked by 1 kişi

          • 5 yaçindayum beğn 😐 Hahahah 21 yaşındayım ama 17 göstereninden ya da 80 yaşındayım ama 21 göstereninden, şimdiki nesil böyle diyor ya 😀 Okudum ve yorumda yaptım Economy abla 😀

            Liked by 1 kişi

          • Tam matraksin yemin ediyorum 😂😂 Arada 2 yaş farkı içim abla deme bana ama 😢😢💔💔😑😑😝😝

            Economy abla ha 😂😂😂 Allahım ya, ee sen hangi türlertürlerde okumayı seviyorsun ki 👀👀

            Liked by 1 kişi

          • Aslında her türü okurum…tabi psikoloji türü beni daha bir meraklandırıyor ama savaş esnasında travma geçirme tarzında bir psikoloji değil, daha çok beyni zorlayan psikoloji türünü seviyorum, Economy 😀

            Beğen

          • Bulma ya niye buluyorsun? Aaaaa 😮 yani hiç gereği yok zahmet etme boş yere okuma yönünden çok fazla üşengecimdir biliyosun 😐 😀

            Liked by 1 kişi

  3. Livanemmm özlemisim güncel yazisi yazmani 🙂 Discord deyince aklima senin radyo yayinlarin geliyor umarim yine yaparsin bizlerde guzelce dinleriz 😀 Çok eglenmistim tesekkur ediyorum tekrardan 🙂 Hikayeyi her persembe keyifle okucam guncel yazisi icin ellerine emegine saglik 🙂 Guncelde emegi gecen herkese cok tesekkurler 🙂

    Beğen

    • Teşekkürler canım 😊 😚 radyo yayınını bu ay içinde yapabilirim (Rosamary için sözüm var ) ama başka yapmam sanırım. (hep ben yaptım. birazda diğer arkadaşlar yapsın 😈)

      Beğen

Bir Yanıt Bırakın

