Çizuru’nun Çizurusal Doğum Günü

ci2.jpg   ci3.jpg

~Chizuru

Zamanında adonis ile kim olaki bunlar bu seride benim gözüm vardı diye tanıdığım, sonrasında bana tatlı bir teklif yapıp adonis’i benle paylaşmayı kabul eden grubumuzun tatlı üyesi chizuru doğum günün kutlu olsun yeni yaşın bol kahkahalı olur inşallah iyi ki doğdun🙂 ~Tigergirl

Doğum günün kutlu olsun ~Artist

Peşpeşe gelen doğum günlerinin 3.sü Minik Chizuru’nun doğum günü gelmiş 😳 Imouto-chann 😍😍 Doğum günün kutlu olsun. İyi ki doğdun. Yeni yaşın sana mutluluk, huzur, başarı ve bol bol sevgi getirir inşallah 😊 Mellorine mellorine~~~~ 😍😍😍😍 Şunu da ekleyeyim şuraya😉

Nice Mavili ve bol mangalı senelere canım😊 Kutlamayı görünce şaşıran minik Çizuru 😳

Sanji’de sana kendi elleriyle pasta hazırlamış 😳 Sürprizzz 🎉🎉🎉🎉

Tekrar nice senelere minik Çi-chan ❤️❤️ ~Mayu

Nice mutlu yıllara iyi ki doğdun ~Eva

Çizurruuuuu doğum günün kutlu olsun. Yeni yaşında umarım aradığın sadrettini bulursun, nice mutlu senelere :smiley: ~Hiro

Günlerden bir gün baykuş mavi mangada gene artistlik yapıyormuş,

The Baykuş:

-Öhöm öhöm, sayın yolcularımız mavi mangadaki en hızlı çevirmen The Bayku… bayk… ba… ağğğğğğğğğğ.

Zzzt ztttt ztttt

Uzun bir aradan sonra gözlerini açan Baykuş:

-Öhö öhö neredeyim, burası da neresi? Siz kimsiniz? Tam da artistliğin en güzel yerindeydim be!

Diye sitem etmiş.

  Karşısında hayalet gibi giyinmiş bir kişi varmış ve demişki:

-Bizler Chi’nin hayalet tarikatıyız. Chi son zamanlardaki çeviri hızından şikayetçi o yüzden yavaşla leyn.

 Tabii baykuş şok, hemen demiş ki:

– ya zaten ben yavaş gidiyordum. Ne demek hızlıyım? Sadece üç günde 235 sayfa yaptım.

Bunu duyan Hayalet Tarikatı Üyesi delirmiş, vurmuş bir Fransız tokadı, almış götürmüş onu Kraliçe çiziru’nun oğlu sadrettin’in kızı’nın yedinci ve en küçük ama küçük olmasına rağmen 20’lik çıtır gibi gözüken Chizurunun yanına.

Chizuru:

– oooo, Kimleri görüyorum. Baykuş bey mi bunlar?

Baykuş, tırsak ama bir o kadar da emin bir şekilde:

– Chiiiii!!!! Bu… bunlar da ne? Burası neresi!?

Chizu:

– Şimdi, nerede olduğumuz veya buranın ne olduğu önemli değil. Önemli olan şey Baykuş bundan önce yazdığım günceldeki bebek işe yaramadı. Saçından tüy eksik, o yüzden ver.

Baykuş şok olmuştu. Kendisine orada istediğini yapabilecek olmasına rağmen saç telini istemesi ve istemesi hani, zorla alabilir yahu. Ah pardon, bu hikaye olmalı anlatan kişi bunları diyemez :/… O zaman…. Zorla alabilecek olmasına rağmen, saç telini istemesine şaşırmıştı. Baykuş bağırdı:

– AAAAAAAAAAAAAĞĞĞĞĞĞĞHHHH!!

 Tuttu bir tarikat üyesini fırlattı ve bağırdı:

– Heeeeeeeeeeyyyt! Nerede leyn benim tarikatım.

İçeriye baykuşlar akın etmeye başladı, gözleri karanlıkta parlayan koyu kırmızı bir renk kadar korkutucu olan baykuşlar, The Baykuşu kaçırıp, evine geri götürmeye başladı.

 Chizu her şeyi şaşkınlıkla izlerken, son anda bir şeyi fark etti. Bir saç teli. Chi’nin kedi tarikat üyelerinin hepsinin saçları sarıydı, yani kendi tarikatından olamazdı. İçeri girenler ise Saf Baykuşlardı, yani mantıken tüy olması gerekirdi. O zaman bu siyah saç…

Chi önce derin bir nefes aldı ve korkutucu bir kahkaha attı:

– Hıhahahhahahaha, Hıhahahahhahahahahahah!!

Chi tamamen mutlu bir şekilde:

– sonunda bebeğim ile senin saç telini bağlayıp seni kontrol edebileceğim!! Sonunda çevirilerin yavaşlayacak!! Hahahahhahaha!!

Bu sırada The Baykuş, baykuş gözlerini aktif etmiş bir şekilde bunların hepsini izledi ve dedi ki:

– Aha şimdi yandık…

                                                                 Son

Evet, hikaye mi yazdım ben şimdi? Yazdım mı? Bilmiyorum açıkçası😀 peki ben bunu nasıl yazdım? Neden yazdım? Bunları söylemeye, açıklamaya gerek yok belli konular. Bugün Chi’nin doğum günü. Biz de hemen atladık tabii (with sanji style)

Şimdi Chi, biliyorum ki bu hikayede olanlar yaşanamaz. Neden mi? Çünkü tarikatın beni kaçıramaz :P  olup kaçırırsa da kafama bone geçirecem, hihihihiih. Ah, evet evet unutmadan.

  Doğum günün kutlu olsun^^ Yeni yılın bol sanjili, şu örnek bir A’daki gibi (alttaki yani :P)

sonra da belki senle alacağımız serinin çevirisine başlarım😀 tabii sınavlardan sonra J  şimdilik umuyorum ki yeni hayatın harika, güzel ve sanjili geçer😀 Nice senelere. ~ ~The Baykuş

Tehlike çanları çalıyordu dan dan dan… Çünkü ~:ghost:‘ler Örgüt~ünde bir hırsızlık meydana gelmişti… Çalınan şey pek kıymetli bir yiyecekti… Efsaneye göre sadece yılda bir kez o da Aralık’ın 2’sinde örgütün çatı katındaki Casper’ın bir türlü sığamadığı o bacadan tüm yıldızların yanyana sıralandığı o anda gökyüzünden iniyordu… Söylediklerine göre o yiyeceğin içi bol krema ile doluymuş üst tarafı ise ••••• henüz kimse görmemiş çünkü onu gören :ghost: eğer o yiyecek ile taşıdıkları beyazlık dengesi tutmazsa saydam bedeni görünür olurmuş ve :ghost: gezegeninden sürgün edilirmiş… Gelgelelim şimdiye… Tüm :ghost:‘ler bir olmuş, köşe buca her yeri didik didik ağrıyorlarmış ama yok ••••• :ghost: örgütünün başkanı Chizuru o yiyeceği bulmak uğruna saydam kalbindeki saydam liderliği ile öne atılmış ve beyazlığından vazgeçmek karşılığında 《Kutsal Sunak》a gitmiş…
 
 
 
“Eyy, üstümdeki beyazlık adına bana o yiyeceğin nerede olduğunu söyle, söyle ki örgütüm tehlikeye girmesin, girmesin ki varlığımız bu topraklardan bir kez daha silinmesin…” Daha önce kimsenin görmediği yüzünü üstündeki beyaz çarşafı çıkararak göstermiş… Kutsal Sunak çarşafındaki beyazlığı içine yutarken Chizuru’nun çarşafı ile zıtlık oluşturan o güzel, dümdüz siyah saçları belirginleşmeye başlamış… Bu güzelliğini sadece bir kişi izliyormuş o da yiyeceği çalan, :ghost: örgütünün en yeni üyesi, haylaz Eco imiş… Kutsal Sunak Eco’yu belirtmiş Chizuru’nun karşısında… Chizuru: “Neden bize ihanet ettin?” diyor Eco ise “Çok güzelsin” diyormuş. Böyle bir güzelliğin :ghost: Örgütünden mahrum kalıcağını düşünen Eco hemen yiyeceğin bulunduğu paketi açmış ve ortaya, gözleri ışıl ışıl parlatacak bir pasta çıkıvermiş. Chizuru’nun saydamlığı daha da belirginleşmeden Eco pastayı Chizuru’nun yemesini istemiş. Güzel pasta karşısında daha fazla kendini tutamayan Chizuru parmağı ile kremasından almış ve o da ne •••• Pasta ile Chizuru’nun beyazlık dengesi tutmuş ve Chizuru’nun saydamlığı geri gelmeye başlamış. Bu duruma ikisi de sevinmiş ve Eco: “Bu gösteriyor ki; Bugün senin doğum günün, bu pastayı hak ettin, güzelliğin tekrardan görünmez olacak olsa bile bizimle olduğun için çok mutluyum, doğum günün kutlu olsun sevgili :ghost: liderimiz”… Chizuruuuu’m, sevimli hayaletim, keşke seni İzmirde olduğun sırada tanısaydım da bir sürü buluşmalar yapaydık konaklarda, alsancaklarda :flushed::flushed: Doğum günün kutlu olsun, huzurlu, sağlık, mutlu, sevdiklerinle ve bizimle birlikte nice seneler dilerim :kissing_heart::kissing_heart: Umarim aradığın kediyi de bulursun canım :heart_eyes::heart_eyes:

~TheDirectEco

chi-1chi-3

chi-4

chi-5

Bu da benden mangaydı😛 Beni sopalayanın kim olduğuna karar veremedim😀 O yüzden Hayal gücüne kalmış:D İyiki doğdun, mutlu, huzurlu, mavili, mangalı bir yıl geçirmen dileğiyle😀 ~Hayal

Haylaz mı haylaz, sevimli mi sevimli, pıtırcık mı pıtırcık, güzeller güzeli Chizuru’m… yıllarca seninle ne kadar yakınlarda dolanırmışız da haberimiz olmamış. Rosam sağolsun seninle kuzen olduğumuzu keşfetti de bizde bir buluşma ayarlayalım dedik değil mi😉 ilk mavi manga buluşmamı seninle yaptım. Geçirdiğimiz o birkaç saat o kadar keyifliydi ki vaktin nasıl geçtiğini anlayamadım bile. Ya buluşmada fotoğraf çekinmeyi unutup sonrasında yolda ilkokul çocukları gibi çekindiğimiz o kare😀 aahahha baktıkça hala gülüyorum😀 ilk göz ağrım benim, tatlı haylazım yüzündeki o neşen hiç solmasın canım, her geçen gün bir öncekinden daha da mutlu ol emi : ) içindeki o çocuğu gösterebilen nadir kişilerdensin işte bu yüzden hep sıcak hep en yakınsın… Seni çok seviyorum Chizuru’m, iyi ki doğdun, iyi ki varsın… Doğum günün kutlu olsun, nice mutlu yıllara : )     ~FUMİ

Onu ilk karşımda gördüğümde yalnızca selam verdik birbirimize. Oturduk birbirimizden uzak köşelere, konuştukça o bahsettikçe kendinden bağladı hemen kendine. Sonra muhabbet fırsatı geçti elimize anladık ki pek çok ortak şey varmış sevdiğimiz. Biricik kızım Hayal ile şu hayatta bir başımıza kalınca (hayırsız babasından yeni boşandığımda) destek oldu bize. Açtı sevgi dolu kalbini, hiç ayırt etmedi yaptığım yemekleri. Cebi kadar gönlü de bonkördü, kaçınmadı kızımızın eğitim masraflarından hiç. Ve billur gibi sesiyle özel serenatlar yaptı o romantik İstanbul sokaklarında. Üşüdüğümde omzuma atacağım bir hırkası oldu hep yanında, benim için getirdiği. Ve kedileri de çok sever aynı benim gibi. İlerde alırsak bir kedi olsun isterim adı Şerafettin, o istiyor Sadrettin. Olmadı iki tane alırız deyip kapatalım bu mevzuyu şimdilik. İşte böyle biri benim biricik sevdiceğim. Güzel bir kalbe sahip güzel bir insan. Kalbimin hırsızı, evimin direği, kızımın sevgili babası o. Bugün de doğum günü onun, bizimle paylaştığın o sıcacık güzel kalbin için teşekkür ederim Muharremim, umarım biz de seni mutlu edebilmişizdir bu kısa ama birlikte geçirdiğimiz güzel zamanlarda. İyi ki doğdun Muharremim, bil ki sevi çok seviyor bu sevdiceğin. Dopdolu uzun yıllarımıza… ~ Farrelleda

Chi_dogum_6a.jpg

 

Çizuru’nun Çizurusal Doğum Günü” üzerine 6 yorum

  1. Öhömm, öhömm öncelikle hepinize söylemek istediğim şeyler var. Mavi’ye katıldığım andan beri sizlerle gerçekten çok keyifli anlar yaşadım. Bana kattığınız her şey için teşekkürler Mavi Ailem💙💙💙💙

    Tigergirl, canım asıl senin o teklifin beni çok mutlu etmişti. Benim için edit yapmanı bir ayrıcalık olarak görüyorum😇😇 çok teşekkürler.

    Artist, teşekkür ederim. Umarım bir buluşmada yine görüşürüz.😄

    Mayumm, onee-chan’ım. Elinde pastayla beni bekleyen bir Sanjiiiiii💙💙💙 Ah, kalbim buna dayanamaz. 😍😍😍
    Elma yanaklarından öpüyorum seni, iyiki varsın,mayum 😙😙

    Eva-san teşekkür ederim.😁

    Hiro, ay inşallah dediğin gibi aradığım sadrettin’i bulabilirim. Bir yerlerde miyav miyav sahibini arayan bir Sadrettin olmalı. Çok teşekkürler. 🤗🤗🤗

    Baykuşşş, baykuşşş sonunda saçından bir tutam elde ettim. Bundan sonra olacaklar benim için harika, seni bilemem tabi ilerde görürsün. Sanjiilerden sonra belki biraz daha nazik davranabilirim belki💙💙💙 sanjimin hatırına. 😋😋

    Ecoo, cidden yine harikalar yaratmışsın. Frekanslarımın uyuştuğu sevgili, sevimli hayaletim.👻👻 Çok teşekkür ederim. Kim bilir ne kadar uğraşmışsındır. Gel pastayı bölüşüp yiyelim tatlı ecom. 💖 Sonrada hayalet olup, el ele tutuşarak gün batımına doğru yol alalım mutlu son👻👻👻😙😙😙

    Hayalim, benim tatlı minnoş babişkosunun birtanesi kızım💕💕
    Evet, haklısın, sadrettinle çok uğraştım çok para harcadım. Söz harçlığına zam yapacağım. İç seslerin bir harika, benim kaygısızlığım bulaşmış onlara😋
    Bu arada cidden evde bir gün önceden pasta bulacak olsam hiç durmam yerim hemde afiyetle. Çok teşekkür ederim bunları valla tek tek arşive aldım. 💜💜😄😄

    Fumim, öncelikle burdan kuzenimi bulmama yardım eden Rosaya selamlar💕 hahahaha, önce ben gördüm😇😇😇 ne alakası var tabii ki şımarmıyorum. İlk buluşmamız benim için çok değerliydi, aralıksız sohbet ettik valla. Senin minnoş olduğun kadar, iyi kalpli, sevecen, biri olduğunu da öğrenmiş oldum. 😙😙😙Bende seni çok seviyorum, hep yüzün gülsün, mutlu ol, iyi ki varsın.💜💜💜
    Not: bana aldığın hediyeyi sürekli kullanıyorum. Kimseye de kulladırmıyorum o kadar sahiplendim valla.😂

    Farrelledam, sevgili eşim, dert ortağım. İki kedimiz olsun ya da iki ismi olsun hiç sıkıntı değil, sen yanımda ol yeter.😙😙😙💖💖💖
    Bence asıl sen benim kalbimin hırsızsın , 💚💚telefonumda ismin yanında kalp var diye bu kim diye soruyorlar bende açıyorum ağzımı yumuyorum gözümü, benim hayatımın anlamı, hayalimin annesi, biricik arkadaşım, yoldaşım diyorum.👰👰👰 Ayy, canım bir daha buluşalım bak söz sen üşüme diye bu sefer atkıyla eldivende getireceğim🤗😙😙😙 seni seviyorum, iyiki varsın canım💙💙💙

    Rosa, seninki kadar güzel olmadı desen bile bence çok çok daha güzel şeyler yaratmışsın.😍😍😍
    Sana takılmayı, seninle şakalaşmayı, stalkerlık yaparken atladığın bir şey olduğunda yaşadığın şoku ben bunu nasıl görmedim diyerek kendini yiyip bitirmeni bile izlemeyi çok seviyorum. 😌😌
    Hep insanları güldürüyorsun. Sen etraftayken insanların somurtması mümkün değil bence. 😄😊
    Umarım bütün hayatın boyunca karşına seni güldürebilecek güzel insanlar çıkar. İyiki varsın canım benim💜💜💜

    Liked by 4 people

  2. Ne oluyor yahu 3 gün üst üste doğum günü *-* chizu chan doğum günün kutlu olsun canım nice mutlu senelere 😊 dilerim bu yılda tüm arzuların gerçekleşir… iyi ki doğdun ❤

    Ayrıca osomatsular harika olmuş koptum okurken 👍😂😂😂

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

