Sumire Karalamaları: Seviyorum Uleyn Güncelimsisi


Yukarıdaki gif benden tüm vefalı okuyucularımıza gelsin. Gerçi benden kalp almak sizi ne kadar mutlu eder, bilemem ama😀 Hepinizi çok seviyorum! Bu nereden çıktı demeyin. Sevdiğimi saklamayı sevmem ve hatta anlamsız bulurum. Çünkü söylediğinde sana hiçbir zararı dokunmayacağı gibi söylemezsen ve bir gün söyleyemeyecek hale gelirsen pişmanlık duyarsın sadece. Yarın başımıza ne geleceğini ise hiç kimse bilemez. Daha dün uğraştığım, takıldığım, laf atmasını sevdiğim TT3D’nin bugün yoğun bakımda olması gibi. İyi ki diyorum, iyi ki ona da söylemişim sevdiğimi (her ne kadar bana inanmasa da). Şu an kendisinden haber bile alamıyoruz diyebilirim. Ama kendisi için bu durumu taşıması yeterince zorken fırsatını buldukça bize haber vermeye çalışan kız arkadaşı var ki, onu da seviyorum! Şimdi yanında olup ona destek olabilmeyi ne çok isterdim. Oysa elimden gelen tek şey dua etmek. Ama benim gibi kötü birinin duaları ne kadar kabul olur, bilemem. Belki bunları okuyan vefalı, kalbi güzel insanlar dua eder de TT3D’yi birlikte döveriz iyileşince :’)
Buradaki herkesi birbirinden çok seviyorum! Benim 2. ailem dediğim insanlar. Hepsine tek tek seni seviyorum demek istedim ama sizi de sıkmak istemiyorum. O yüzden bu arada atladığım bir kısım olacak. Okumak isteyenler için ayrı bir yerde yazacağım🙂
Sanırım sadece okumayı sevenler bakacak🙂 Ben de okumayı çok severim. Ne bulursam okurum. Yakın zamana kadar okuyuculardan gelen tüm yorumları da okuyup takip ediyordum. Peki yakın zamanda ne oldu da artık okuyamıyorum? Çok şey efendim, çok şey… Bir önceki güncelimde birazcık bahsetmiştim, gelmeyen serilerimin sorumlusu benim. Başıma çok şey geldi. Tam toparlamaya başladım derken okulların açılmasıyla staja başladım. Ve şansa bak ki ilk staj yerim acildi. Acil! Ben bu dünyada görüp görebileceğiniz en yavaş insanlardan biriyim. Doğuştan yavaşım, yavaşlık kanımda var ya! Sakinliğimi bozamam. Doğarken bile yavaş doğmuş insanım. 10 aylık doğmuşum ben, 10! (Aslında sadece 1 hafta geç doğmuşum ama annem abartmaya bayılır, napalım😀 ) 1,5 yaşında yürümüşüm. Anlayacağınız yavaşlık benim hayat tarzım 😎 Ve acil!

Hızlı olmam gereken ve cidden yorucu olan bir bölüm. Ha bir de şunu belirteyim, 7 stajyer olarak çalıştığımız yerde yalnızca 2 sandalye var ve 4 kişi oturuyoruz. Dahası öğlen arası yemeğe gidip de döndüğümüzde sandalyelerden biri yenmiş olurdu. Kimin yediğini hala bulamadım 😋 Neyse efendim, sabah 8-akşam 5 acilde çalıştıktan sonra 1 saat yol çekip de eve varınca yemekten sonra bir ağırlık çöküyordu ki üstüme, sormayın gitsin. Her gün gözlerim kapanmasın da çeviri yapayım diye savaş verdim ama nafile. Bu arada başıma bir felaket daha geldi. Telefonum kapandı ve açılmadı 😢 Bu mümkün olamazdı. Hayatında 5 liraya aldığı kulaklığı bile 4 sene bozmadan kullanmış bir insanım ben (Arkadaşım kaybetmeseydi hala onu kullanıyor olurdum muhtemelen). Telimi bozmuş olamazdım 😱 Ama ama… Telefoncu demez mi işlemcisi yanmış 😱😱 Ama ama… Ben bir şey yapmamıştım ki 😭 Cidden bir şey yapmamışım, attıkları mesaja göre bu türün genel sorunuymuş😦 Yani 1 aydan fazladır telefonsuzum😦 Telefonum varken uygulama sayesinde rahat rahat takip ettiğim yorumlarınızı artık edemiyorum. Evde pc’ye geçince sadece discord grubumuzun geçmişini okumak bile fazlasıyla vaktimi alıyor. Mesajları okuyamadığım gibi pek çok doğum günü mesajımı da yazamadım. Hepsinden ayrı ayrı özür diliyor ve geçmiş doğum günlerini kutluyorum. İyi ki doğmuşlar, iyi ki varlar. Bugünkü ve bundan sonrakileri de şimdiden kutluyorum, yazamama ihtimalim çok yüksek çünkü 😅 Ha, mesajları okumayı da çok özledim. Özellikle Hikari’yi :)) Seni de seviyorum Hikari! Telim gelsin, okuyacağım tekrar her şeyi.

6 hafta acil stajını böyle tamamladıktan sonra yeni yerimde rahattım. Günde 30-40 hastaya bakmama rağmen yorulmuyordum. Ama bir şeyler eksikti. İçimden çeviri yapmak gelmiyordu ve discord geçmişini de okuyunca çeviriye çok vakit kalmıyordu. Derken centilmen ve bir o kadar kibar ve düşünceli olan Baykuş’un “Seni gaza getirecekse gel challenge yapalım Sumi-chan.” demesiyle challengea giriştik 2 kişi. Çok da güzel gaza gelmiştim ki ne zaman çeviri yapmaya niyetlensem olduğu gibi işler çıktı başıma. Evden çıkmayan ben, 1,5 haftanın 4 günü dışarıdaydım, stajı saymıyorum bile. Dolayısıyla o da yalan oldu. Yine de az biraz bölüm çıkarmayı başardım, Baykuş’un sayesinde 😳 Teşekkürlerimi iletmezsem olmaz. Seni de seviyorum Baykuş 💙
Bu günceli yazmayı aklıma sokan VforVandetta🙂 Aslında bu güncelde tamamen seni ifşa edecektim ama baktım ki senin hakkında hiçbir şey bilmiyorum🙂 Evet efendim, kendisi gizemli mi gizemli, adını, yaşını vermeyen bir okuyucumuz. Sadece anne kızlık soyadını biliyoruz 😂 Ve hakkında hiçbir şey bilmesek de, gizem tutkun ve hoş sohbetin için seni de seviyorum!

Hadi herkese afiyet olsun, bölümleri sindire sindire okuyun anacım, yapacak vaktim yok, ona göre :))

Haikyo Shoujo Bölüm 4 ~Final
Çeviri : TheDirectEco Edit: Minel

Yuusen Shoujo – Plug-in Girl Bölüm 3.1 – 3.2
Çeviri : Baksi55  Temizleme:Evalyn  Edit: Minel

Akatsuki no Yona Bölüm 130-131
Çeviri: Sumire (130) Mayu (131) Edit: Blackie (130) Asmin (131)

Ake no Tobari Bölüm 36-37-38-38.5-39
 Çeviri: Mayu Edit: Eva

Anata ni Hana wo Sasagemashou Bölüm 16
Çeviri: Sumire  Temizleme: LuseR  Edit: Eva

Black Haze Bölüm 174-175-176-177-178-179-180-181-182-183-184-185-186-187-188
 Çeviri: Farrelleda Edit: Eva

Chunqing Yatou Huolala Bölüm 72-73
Çevirmen: Tigergirl Editör: Livanem

Hokuto no Ken Bölüm 132
Çeviri: Sumire  Temizleme:  Hayal Edit: Eva

Imawa no Kuni no Alice Bölüm 4-5a-5b-6a
Çeviri: The Baykuş Edit: Asmin

Kindan no Koi de Ikou Bölüm 11
Çeviri: Tigergirl  Temizleme: Minel Edit: Eva

Kongou Banchou Bölüm 3
Çeviri: Baksi55 Ç.Kontrol: Sumire Temizleme: Artist Edit: Eva

Kiwaguro no Brynhildr Bölüm 167-168-169-170
Çeviri: TheDirectEco    Edit: Ahmet_61

Siren’s Lament Bölüm 38.5
Çeviri: Zakkyliar  Edit: Livanem

Tate no Yuusha no Nariagari Bölüm 29
 Çeviri: Mayu Edit: Eva

Sumire Karalamaları: Seviyorum Uleyn Güncelimsisi” üzerine 25 yorum

  1. Yine sumirenin karalama güncelimsisi ve yine baekmari yok😞 kendimi sınıfta söz dinleyip uslu duran ve öğretmenin ilgisini çekmediği için adını bile unutturan çocuk gibi hissediyorum.Sözüm meclisden dışarı ama yaramaz çocuklar öğretmene karşı kendini daha belli eder ve kendini sevdirir😄 (Tabiki güncelde benden bahsetmiyo , başkaları da beni tanır diye korkuyo çünkü beni seviyo😋)
    TT3D nolmuş ya Allah acil şifa versin 😥
    Güncelde emeği geçenlere teşekkürler 😊❤️

    Liked by 2 people

  2. 2-3 yildan beri mavimangayi takip ediyorum ama ilk kez senin gunceline yorum yazmak istedim..(sırf su yorumu gondermek icin kaydoldum resmn 😂 hatta bunu 2. Gonderisim.. insallah bu sefer olmustur. 😂😂)😁😆 hani demissin ya hepinizi seviyorum diye o kadar icten geldiki okurken gulumsedim, gece gece mutlu oldum.. 😁😊😊geride bi pismanlik birakmama konusunda kesinlikle sana katiliyorum hem yapacagim, soyleyecegim seyle karsimdaki mutlu olacaksa bnde cok sevinirim, o yuzden bende soylemek istedim; bende seni çook seviyorumm. Şu gunceli okurken yanimda olsaydin da bi guzel sıkıca sana sarilsaydim keske..😊🤗🤗 kötü biri oldugunu soylemissin yukarda, inan bana kötü birinin kalbi seninki kadar guzel ve sevgi dolu olmazdi.. Gecenin 4 dunde bnm gibi usengec bi insana bu kadar seyi yazdirdigin icin seni tebrik ediyorum bide sana ve su guzelim mangalarda emegi gecen herkese cook tesekkur ediyorum.. 😁 iyi geceler 😆

    Liked by 5 people

  3. TT3D arkadaşımıza geçmiş olsun umarım bir önce sağlagına kavusur😦 güncel yazısı içinde ayrıca ellerine sağlık sumuri, şahsen bende aynen durumda sürünmekteyim, elimde manga var yarısını editledım ama diğer yarısına bir türlü başlayamıyorum😦 projelerde emeklerı bulunan tüm mavi manga ailesine teşekkürler🙂

    Liked by 1 kişi

  4. Eline sağlık cadaloz 😉 gerçi öyle bi yazmışsın ki bunları okuyacağından da şüpheliyim 🤔 neyde, sizlerinde ellerinize sağlık mavi ailesi ve Farrelleda ile Eva 😊

    Liked by 2 people

  5. Sumi-chan elerine sağlık😀 çok güzel olmuş ama yavaş insanım lafı bilemeyeceğim hani yazın bir baktıktan sonra sana:/ hani, o yaz süreci. Kaç manga idi? Hatırlamıyorum vallahi😀 ama olsun tekrardan ellerine sağlık. Biz de seni seviyoruz <3, ben de seviyorum^^. Umarım telefonun artık gelirde, biz de senle daha fazla görüşebiliriz😀

    Liked by 1 kişi

  6. Sumireee ben de seni seviyorum anacım 💙💙
    İyi ki anneannemin sözünü dinlememişim de hemşire falan olmamışım 😆😆

    Ayy o yavaşlık bende de var 😂😂 Pc dışında sosyal hayatta yavasimdir, yürürken falan çabuk yorulurum anneannem sürekli “Genç insansın ne yorulması” der oysa ben ne biçim yorulmuş olurum 😂😂

    Güncelde hepimizin emeğine sağlık 😊😊

    Liked by 2 people

    • Bir de cümleye şöyle başlarlar “Senin yaşındayken ben neler yapıyordum hey hey uyu sen uyu”😀 Benim bubanem bana söylenirdi böyle sonra bir gün ona şöyle dedim “Kalbim yavaş, ruhum yavaş…eee, hayat çok yavaş, ben yavaş, sen yavaş…durma öyle kalk yap bir lavaş, arasına koyuver 2, 3 köfte yavaş yavaş, bunun için kimse vermez sana maaş…ama torunun seni seviyor büyük baş” E tabi büyükbaşı duyunca gülerek terliğine uzandı ve “eşoğlueşeği” diyerek fırlattı😀 Terliği göze alıyorsan sende bir dene bence😀

      Liked by 4 people

        • Bir ben olmak var, bir de benim gibi olmak var o yüzden sen, sen ol, ne ben ol, ne benim gibi ol…ne dedim ben ya? 😶 Yok ben demedim sen dedin 👉 😧 “Terlikten korkan senin gibi olsun” cümleni dünden beri anlayamadım, acaba ayık kafayla olmuyor mu diye halı saha maçına gidip az oksijen alayım dedim, e tabi bir asosyal olarak dışarıdaki oksijen farklı bir kafa yaratıyor😀 Bir evdeki oksijen var, bir de dışa…tamam tamam sustum 😐 Ama cümleni yine anlayamadım 😕 e işte sonrada bu yazıyı yazdım veee muziplik tamamlandı 🙏

          Liked by 2 people

          • 😂😂😂😂

            İşte ben öyle bi yazı yazarım ki insanın feleği şaşar 😎😎

            Sen o lafı hiç duymadın mi ya 😃😃 Bu arada asosyal olduğundan şüpheliyim senin 😝😝 halısaha ha

            Liked by 1 kişi

        • Bir arkadaşım var, oldukça aktif ve sosyal birisidir, okuluyla da oldukça meşgul tabi ve halı saha maçı yaparlar adam eksik olursa beni çağırır, aslında ilginç bir şekilde, asosyal olsam da yerinde duramayan koşmayı çok seven biriyim hiperaktif mi oluyordu o? 😕 Neyse, bu arkadaşım, beni asosyalliğimden kurturmaya çabalıyor ve ben çabalamıyorum desem yeridir yani onunla empatide kuruyorum ve çoktan bırakmıştım benim gibi arkadaşı😀 O lafı duydumda iltifat mı? 😕 yoksa hakaret mi? 😕 ya da sadece kendi anlayabileceği şekilde yazıp delice bir şeyler yapmaya mı gitti? 😕 Ben böyle çok takılırım da 😐

          Liked by 2 people

        • Harbiden “Allah’ım ya” hiç çekilecek gibi değilim😀 Kendi halimde komik ve garip olan biriyim başka bir şey yok yani😀 Yine çok yazdım ben yaa…yeter yeter hadi saravada😀

          Beğen

  7. Bak yaa yine staj konusu açılmış, hey hey 💀 “Yoook anam yoook bizim bölümden daha kötü bir staj yapabileceğiniz bölüm yok, bu arada bölüm makina belirteyim” heh işte böyle böbürlenesim geliyor ama sorun yok yani, soruun beendeee 👻😀 Sonuçta her mesleğin zorluğu var o yüzden böbürlenmek insanlık hali diyoruz işte, salla gitsin…böbürlenmek çok hoş bir kelime değil mi? 🙄 Bazen kulağa garip gelen kelimeleri kullandığımda karşı tarafa, doğru yerde kullandım dimi? heü? 🙄 diye sorarım😀 Tabi ben bunu her ne kadar alışkanlık edinmiş olsam da karşı taraf acaba beni dinliyor mu? manasında sorarım 😈 🕵 Bu arada doğum günü yazılarınız baya bir uzunlaşmış o yüzden hepsinin sonu aynıdır diye okumadım😀 Lütfen yani bende yalan yok😀 Zaten söylemiştim okumakla sorunlarım var benim, bahane gibi ama değil😀 Son olarak da TT3D kardeşime acil şifalar diliyorum, ellerinize sağlık, esen kalınız 🙌

    Liked by 2 people

  8. Ahhhh ahhhh ben de ben de seni seviyorum bebeğim 😍😍😍😘😙😗😙😘😚😙😗😗👄💋❤💖💕💓💜💛💚💗💘💝💞💟💙❤😻😇

    Beğen

  9. Ne kadar samimi ve içten insanin içini ısıtan bir güncel yazisi böyle🙂 Bende sizleri tanimasam bile hepinizi cok seviyorum iyi ki varsiniz Mavi Manga ailesi bizler için karsiliksiz birsuru emek harciyorsunuz cok sagolun cok tesekkur ederim🙂 Buarada dogum günü yazilariniza yazamadim ne zamandir okul yogunlugundan manga okuyamiyordum simdi gördüm hepsini ve hepinizin tek tek dogum gunu kutlu olsun iyiki dogumussunuz🙂 Guncel yazisinda Sumirenin ve guncelde emegi gecen herkesin ellerine emegine saglik🙂

    Beğen

  10. Bu aralar tez işleri vs uğraştığım için bende pek uğrayamadım işin aslı ama mavi mangayı gerçekten özledim, geri döndüğümde her tarafa çiçekler bırakacağım hehe🙂

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

