BUGÜN GÜNLERDEN ROSAMARY

BUGÜN GÜNLERDEN ROSAMARY
Güllerin içinden canım, koşarak koşarak gel bana gel sözleri eşliğinde ( Rosa canım bunu benim söylediğimi hayal et😉 ) Sevgili Rosam , biricik lisanslı ilk Hayranım, hayali öğrencim, Başımın tacı, evimin her daim kapısı açık olan ( bu sene yine gel, çok güzel zamanlar geçirdim sayende) sesi kadar kalbi de yumuşacık olan güzeller güzeli Rosam, iyi ki doğdun, iyi ki seni tanıdım ve iyi ki varsın ve iyi ki bizimlesin. Biliyorum burada ilk kez doğum gününü kutluyoruz ve benden beklentin olduğunun da farkındayım. ( Bu beklentiler kalbimi GÜP GÜP attırmaya yetiyor da arttırıyor bile ) ama eminim ki Rosam ben ne yazsam dünyanın en mutlu insanı olur. Öyle de mütevazidir benim biricik öğrencim😀 Birinin beni bu kadar çok sevmesi ve her fırsatta dile getirmesi beni çok utandırmakta ve mutlu etmekte. Kız ben bunları hak edecek ne yaptım söyle bana😀 Sevgili Rosam, sen Rosamary olabilirsin ama sen benim biricik Rosam’sın her daim. Gruptaki diğer rakiplerinin ünvanı var ve benim yok diye üzülme. Senin zaten bir sürü Ünvanın var. Rosam, Tescilli hayran ve hayali öğrencim ve ayrıcalıklı olarak sevgili eşimle tanışan ilk ve tek kişisin.( sanırım bu hep senin ayrıcalığın olacak) Ve bu kadar duygusallık yeter diyorum ve sana aşağıda göreceğin kısa ama özel hikayemi paylaşıyorum. (üzgünüm şiir yazamam, benim öyle yeteneklerim hiç olmadı.) ve en yakın zamanda senin için senin uygun olduğun bir zaman da radyo yayını yapacağımı ve doğum günü hediyesi olarak sana güzel bir hediye göndereceğimi belirtiyorum😉 Ve sürprizlerim burada bitmedi diyerekten sözü hikayeme bırakıyorum.
ROSA’NIN DİLEĞİ
Sandalyesinde oturmuş güneşin batışını seyreden Rosa, o gün başından geçenleri düşündükçe gülümsemekten kendini alamadı. Hergün aynı rutin işlerin devamından sıkılan Rosa, bugün benim doğum günüm, geçen yıllardan farklı olmasını istiyorum diye düşünerek uyanmıştı. Ama ne yapabilirdi ki sevdikleri ondan çok uzaktaydı ve onları görmek istese bile bugün imkansızdı. Dün gece yatmadan önce dolunayı seyretmiş ve keşke masallar gerçek olsa diye iç geçirmişti. Uyumadan önce saat 12’yi vurmasını beklemiş, kendine hazırladığı küçük pastanın üzerine tek bir mum koymuş ve onu üflerken dileğini dilemişti. Sabah uyandığında her şeyin gerçekten değişeceğinden ve dileğinin gerçek olacağından habersizdi. Uyku mahmuru bir şekilde yatak odasından çıkan Rosa, bir şeylerin farklı olduğunu anladı. Evini çok iyi biliyordu ve şuan orada olmadığının farkındaydı ama neredeydi. Rüya mı görüyorum diye kendini cimdikledi ama rüya olduğunu düşünmeden duramıyordu. Sonunda pes edip ürkek bir şekilde evin içinde dolaşmaya başladı. Nerdeydi ve bu evde kimler yaşıyordu, gerçekten birileri yaşıyorsa tabi, diyerek etrafı kolaçan etti ve en sonunda mutfaktan gelen seslere doğru yönünü değiştirdi. Mutfağa yaklaştıkça seslerin tanıdık geldiğini fark etti ve kapıyı açtığında gözlerine inanamıyordu. Her daim hayalini kurduğu, Livanem, Eva, Psykhe ve muhteşem dördüzler Tigergirl, Mayu, Sumire ve Kouen ( evet onları da çok seviyordu, her ne kadar onları kızdırmaktan büyük zevk alsa da) mutfak masasının etrafında toplanmış kahve içiyorlar ve gülerek bir şeyler anlatıyorlardı. Kapının açılıp, Rosa’nın kapıda görünmesiyle hepsi “ Sonunda uyandın demek, bizi bu kadar çok bekletmemelisin küçük hanım” diyerek yanına geldiler. Dün gece dileğinin gerçek olduğundan hala endişe duyan Rosa soran gözlerle etrafına bakındıktan sonra, yutkunarak “ şey… ne diyeceğimi bilemiyorum. Yani siz nasıl olur ve burası neresi, anlayamıyorum. Bunlar bana hiç mantıklı gelmiyor. Yok olamaz kesin rüyadayım” diyerek heyecan içinde konuşmaya devam ederken bir şey dikkatini çekti. Hepsi ona anlamlı anlamlı bakıyorlardı, sanki olan bitenin hepsi farkındaymış gibi. Rosa “ Bu bir şaka olmalı yada rüya, öyle değil mi? Ama ne olursa olsun bu anı sonsuza dek yaşamak istiyorum.Bu anın gerçek olmasını istiyorum” diyerek endişelerini bir kenara koydu. Bu rüya da olsa onun dileğiydi ve o anı bütün güzelliğiyle yaşamaya değerdi. Ardından Livanem, Rosa’nın elini tutarak, “Bugün senin günün ve sana en güzel hediyeni vereceğiz” diyerek onun gözlerini bağladı ve onun, kendine ayak uydurması için koluna girdi. Hiç bitmeyen bir andan sonra bir kapıdan çıktıklarını, uzun bir yürüyüşe çıktıklarını ve sonunda dolambaçlı yollardan geçtiklerini hissederek bir kapıdan içeri girdiklerini fark etti. Kapı arkasından kapanınca, Livanem kolundan ayrılarak gözlerini açmasına yardım etti. Rosa gördükleri karşısında inanamıyordu. Bütün Mavimanga ailesi oradaydı. Zakky, Farrelleda, Hayal, Fumie, Eco, Hiro, Baykuş, Guiltyangel, Fuwa, Cain, Fri, Komflag, Artist, Blackie, Asmin, Yozora, Chizuru, Ageanas, Minel, Moon Shine, Lazeran, Luser, Sawako, Victorica, Baksi55, Ahmet, Mrv173 ve Perona. Gözleri mutluluktan dolan Rosa bir an için bundan daha mutlu olduğu bir an var mı diye düşündü, Yanında sevgili ailesi vardı, bundan daha büyük mutluluk olabilir mi diye düşünürken Livanem’in kendi elleriyle hazırladığı Doğum günü pastası mutluluğuna mutluluk katmıştı. Doğum günü pastasına bakarken o kadar fazla mum vardı ki neden bu kadar çok mum olduğunu soracakken Sumire bunu fark edip, “ Bu kadar mum olması Liv’in fikri, Çünkü hepimiz senin için bir dilek dileyeceğiz” diyerek, kendi mumunu dileğini diledikten sonra üfledi. Herkesin aynı ritüeli uygulamasını mutluluk ve dolan gözlerle seyreden Rosa,En son kendine sıra geldiğinde dileğini diledi.

Ve pastasız şarkısız doğum günü mü olurmuş, çok ayıp, olmaz tabi😉 Tekrardan Musmutlu yıllar Rosam..

Livanem

Doğum günün kutlu olsun nice senelere vişne aşığı insan😀 kimden bahsettiğim zaten aşikar ünlü mü ünlü editörümüz rosdan tabii ki😀 yeni yaşın umarım bol vişneli geçer üstüne vişne suyu döktüğüme göre zaten sanırım öyle geçecek😀 gerçi kazayla oldu üzüldüm😦 neyse seni çok seviyoruz ros nice mutlu-vişneli senelere😀 alttaki resimde mavi manga şirketi için tamamen😇 zaten evlenme teklifi de almıştın malum😃

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTDfBPNDQWoO3XOOme-ubwleZIpya4i2FvRE-ejwYj-hUjGfo98S_zxEisevw

Tigergirl 

Resmilerin kaparsın,
Olsun demez hepsini alırsın
Stalkırlıktan bıkmazsın
Al hepsini emi Rosa

Marifetmiş gibi aldın hepsini
Aldın, sindirdin be beni
Resimlerim kalmadığında emi
Yine çalarım kapını alırım geri

Evet, Örnek bir A’dan gördüğün gibi Rosa. Ne stalker çıktın be😀. Şaka bir yana eğer ki gruptan biri resmini kaybederse, seni arayacaz sanırım 😈😈 Ah evet, Kredit kartı num. Ve TC kimlik no’mu da isterim. Sen verecen hepsini. İşini alasıyla yapıyorsun sonuçta, Stalkerların işi bu yani. En azından bunu yapmalısın……. ( ve noktalar devam etti)
Evet, gelelim doğum gününe. Kutladım mı ki, hihihi. Neyse, iyi ki doğdun. Nice senelere, yeni yılda otobüslerden çekmediğin (!) güzel mutlu ve bol fişneli yıllar dilerim^^ -The Baykuş

Doğum günün kutlu olsun -Artist

Evvet!!! Bugün kuzenimin, kitaparkadaşımın ve en sevimli mavi üyelerimizden Rosamary’nin doğum günü🙂 Rose değil, aman dikkat Rosamary olacak :kissing_closed_eyes::kissing_closed_eyes::kissing_closed_eyes::kissing_closed_eyes:Aslında yazacak söyleyecek o kadar çok şeyim var ki…Ama zamanım yok :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:
Bütün iyi ve güzel şeylerin kafana üşüşmesini, sen kaçsan da tüm güzelliklerin seni kovalamasını dilerim…:relaxed::relaxed:
Hayatta her şey gönlünce olsun ve hep gül.Gülünce çok daha güzelsin ^^ Sumire de gülünce çok tatlı ^^  araya kaynasın şöyle :relaxed:
Seninle tanışma maceramı düşününce ve zamanın hızla akıp eçmesini..Kitap sohbetlerimizi…Hepsi çok kıymetli…Dilerim nice mavili-morlu-vişneli-kitaplı yıllar geçiririz hep beraber.:relaxed::relaxed:
Şu kirazdan hallice vişneli amatör pasta gifimi de bırakayım   ~Minel

Evet gene tüm arkadaşlarım harika yazılar yazarken ben ıııı ımmmlayarak bakakaldım ekrana hayır şimdi güzel bir yazı yazmazsam eldeki resimlerim ve bilgilerim tehlikede olacak mı korkusu olmasa^^’ şaka bir yana evet eski yaşında ne kadar uğraştı isem ve yaptığım tüm takılmalarıma rağmen of demeyen biricik sabırlı Rosamary yeni yaşında elimden geleni arkama bırakmayarak gene tüm sene üstüne üstüne geleceğim yeni yaşının tadını çıkaramayacaksın😈 bana rağmen yeni yaşın tüm sevdiklerinle sağlık ve mutlulukla yaşaman dileği ile nice mutlu yıllara iyi ki doğdun. ~ Eva

Kouhai-chan’ım bugün dünyaya gelmiş 🤗🤗😍😍 Biricik Onee-saman diyor ki; Doğum günün kutlu olsun Kouhai-chan’ım, güzellikler hep seni bulsun. Yeni yaşında her şey istediğin gibi olur inşallah. İyi ki doğdun, iyi ki varsın. Yeni yaşın sana huzur, başarı ve sağlık getirsin 😊 Onee-samam diye kapımda biten, sevimlilikler yapan, ama aslında Farrelleda’nın deyimiyle cadı olan (😈) biricik Rosemary (hahaha tamam tamam) Rosamary 😇 nice doğum günlerini hep beraber kutlarız inşallah canım 😘 Nice Mavili ve bol mangalı senelere 😘😘 Sana özel 😍😍

Bu da benden ufak bir hediye 😝

Renksiz ortamları moruyla renklendiren
Odur sürekli Onee-samam diyen
Sırıtışı hiç eksik olmayan
Ağına düşeni rahat bırakmayan
Miseinen Miseinen diye peşimde dolaşan
Aralık’ta doğmuş Rosamary’dir o
Rol yapar arada ortalığı karıştırır
Yalnız sevimlilikleri de hiç eksik olmaz böyle biridir işte o

Mayu gider

~Mayu

11-1

12

Ve işte o Gizli şarkının sözleri İyi ki doğdun Rosa, İyi ki doğdun Rosaaa Stalkerların kraliçesiiii iyiki doğdun rosaaa. Fazla meraklanmaaa, duyamazsın sonra… Vişnelerin küçük perisi iyi ki doğdun Rosaa ~ Bugün ben daha maviye gelmeden önce bilgilerime ulaşmış meraklı mı meraklı, tatlı mı tatlı, minnoş arkadaşımın doğum günü. Cidden İyi ki doğmuşsun Rosa’cım, yeni yaşın sana mutluluk, huzur, sağlık ve güzel olan her şeyi getirsin. Ben bu sene de grubumuza neşe katmaya ve buluşmalarda bol bol vişne suyu içmeye devam et canım. Nice senelere ^^ (Not: Şarkının sözleri beklediğim kadar kötü olmadı ya sevindim^^)

                                                                                                                                  ~Chizuru

001

002

003

Ehehehe benden de bu çıktı Rosa-sensei-senpai-san’ım😀 Biraz aceleye getirmek zorunda kaldım ama olsundu🙂 Valla bir başlasam konuşmaya aslında işin içinden çıkamam, saatlerce konuşmalarımız, ilk geldiğimde beni arkaya atmaların😛 bütün saçmalıklarımı anlattım nerdeyse o ara😀 şu yaz tatilinden sonra eskisi kadar çok konuşamıyoruz onu fark ettim şu an (ağlayan emoji) Neyse şimdi sayamadığıım bir sürü bir sürü anımız var😀 hatta ilk konuşmamız da yorumlarda ben senin doğum gününü kutladığımda olmuştu aşağıya bırakıyorum😀 okuyunca dedim ki belliymiş o zamandan böyle olacağımız😀 Tekrardan iyi ki doğdun beni edite başlatan Rosa-sensei’m, bana hayattan tavsiyeler veren ablalık eden Rosa-senpai’m ve her daim beraber olacağım Rosa-san’ım😀 Mutlu,huzurlu, sevinçli, vişneli (böyle ekşi,ekşi) bir sene geçirmen dileğiyle😀 İlk konuşmalarımız;

aaabbb

Şiir yazmadan geçeceğimi sanmadın heralde Baho yazdıysa ne olmuş peh😛 Şiire yardımları için Eco-sa’ da teşekkürlerimi sunarım😀

Rengarek kıyafetler içinde
O zaman gördüm bir kere
Simsiyah saçları ile
Alıp götürmeye kalktı kalbimi
Maalesef ki o kalp yerinde yoktu
Almıştı Farrelleda adındaki yolcu
Resimler onun galerisinde saklı
Yılmaz bir stalkercı

                                                                                            ~Hayal

Evet, bugün cadımızın Doğum günü. Ne yazsam diye çok düşündüm. İnsan sevdiklerine ne yazsa beğenemiyor sanırım. Nasıl anlatsam şimdi size Rosamary’i. Beni her daim mutlu eden biri o. Öyle tepkileri ve teorileri vardır ki birden kahkahaya boğar sizi. Bir taraftan da ecel terleri dökmemize sebep olur o tatlımı tatlı sessizce dürtmeleriyle. Sakin görünür ama bilseniz içinde ne fırtınalar kopar. Yeri gelince öyle sevimli ve tatlı dillidir ki bir lafıyla kalbinizi çalar. Hele vişne aşkını görseniz. Vişne ile buluştuğu anda gözlerinde bir parıltı belirir. Ve acayip cadıdır. Öyle sevimlisinden değil tabii tam cadı olanından. Ve benim ilk göz ağrım ilk editör yoldaşımdır. Konuşmasıyla kendine bağlar sizi. Daha be olduğunu anlamadan dökülürsünüz en gizli sırlarınızı. Yerin ben de çok ayrıdır be cadı. Gerçi bunları burada yazmak da biraz utandırıcı sanki. Rosa cadısı, iyi ki mavi mangaya geldim ve iyi ki seninle tanıştım. Hayatımdaki çok güzel renklerden birisin. İyi ki buradasın bizimlesin. Ve iyi ki doğdun :blue_heart::blue_heart: Hep mutlu olursun inşallah ve hayallerine kavuşursun. Birlikte nice güzel yıllarımıza…. ~Farrelleda

Güzeller güzeli, dünyalar tatlısı, hanım hanımcık, sessiz sakin bir tanecik Rosam… Mavi Manga’da senin gibi bir tane daha yok. O prenses kişiliğin yok mu…? Tamam, Rosam tamam kızma uyandım : ) Bir an rüyalara dalmışım : D Mavi Manga’nın ilk buluşmasını Rosam’la yapacaktık ama gelin görün ki talihsizlikler bırakmadı bizi ve kavuşamadık : ( Gerçi buluşacağımıza karar verdikten sonrası bir geleneksel anı gününde duyduğum Rosa maceralarından sonra hafiften tırsmadım değil : D Bu anılar her anı gecesinde şiddeti artarak korku filmine dönüşmeye başlayınca belki de buluşmamak en hayırlısı oldu diye de geçirmedim değil içimden : P İşte dinlediğim tüm bu anılardan sonra geç de olsa anladım ki Rosam prenses değil cadılar kraliçesiymiş : D

Ama 12 Kasım günü gördüm ya Rosam’ı işte o zaman dedim ki Fumi bu kadar tatlı ve nazik bir kız nasıl cadılar kraliçesi olur? Cadı olur olmasına belki ama en güzel, en tatlı cadı olur. Sadece sevilir. Hem de çooooooooooooooookkkk sevilir : D Benim vişneli turtam canım Rosam iyi ki doğdun canımmm, iyi ki varsın : ) o güzel yüzünden gülücükler hiç mi hiç eksik olmasın ve her geçen gün daha da büyüsün büyüsün kocaman olsun : )  doğum günün kutlu olsun güzellik…  ~FUMİ

BUGÜN GÜNLERDEN ROSAMARY” üzerine 4 yorum

  1. Ooo kimleri görüyorum, Rosanın doğum günüymüş bugün. Bu kadar yazının altında biraz kötü duracak ama yazmazsam rahat edemezdim. Nice hayırlı, mutlu, sağlıklı, mavili yıllara 😊

    Liked by 2 people

  2. Doğummm gününnnn kutluuuuuuuu ama çok kutluuuu olsun, rosa🙂 3 Aralıktan önceki bu güzel anın tadını çıkart. O zaman bahsimizden ayrı olacak doğum günü hediyen olarak ilk vişne suyun benden🙂 Umarım yeni yaşında tüm mutluluklar seni bulur.

    Liked by 1 kişi

  3. Rosammm yoğun olduğumdan senin doğum gününü kacirmisim canım gomen 😭😭

    Doğum günün kutlu olsun yetenekli rosam ❤ inşallah bir sonraki doğum gününde en sevdiklerinle birlikte kutlamak ve tüm dileğinin gerçekleşmesi dileğiyle *-* her daim mutlu ve sevgiyle kal nice mutlu senelere canım 😘😘❤❤

    Liked by 1 kişi

  4. Hepsini tek tek okudum nasıl yorum yapsam bilemedim🙂 Gerçekten çok zor ya insan duygulanıyor ne yazacağını bilemiyor, mutlu oluyor ama hala ne yazacağını bilemiyor… Ne kadar güzel bir şey insanların sevdiklerinin doğum gününü kutlaması❤❤ Tabi ben bunun güzelliğini uzun uzun anlatamayacağımdan tek tek teşekkür etmek istedim…

    Livanemim:

    En son senin yazını okudum… benim biricik öğretmenim ne yazmış ne yapmış benim için dedim❤❤ bana çok güzel bir pasta yapmışsın ellerinle hem de vişneli❤❤❤ Çok teşekkür ediyorum. Gerçekten de kalbim baya güp güp atıyor burda ne cavaplar vereceğimi bilmediğimden😦 Yalnız değilsin Livim. bir yerde ben bunları hak edecek ne yaptım demişsin❤❤ Livim sen karşılıksız sevilecek çok tatlı bir insansın illa bir şey yapmana gerek yok ki❤❤ ama madem sordun yanıtlayayım😛 Ben animelerin detaylarını merak edip mangaya başlamıştım sonra orada ne göreyim Liv der ki notların… ben çok severim böyle şeyleri, yazarın, çizenin, çevirenin, düzenleyenin kendinden bir şey katması duygularını ifade etmesi çok hoşuma gider… Bu tıpkı birinden kitap alırsın o kişi kitaba yorumlar yazar beğendiği cümlelerin altını çizer renkli post-itler ekler ya onun gibi❤❤ ben insanların yaptığı işe kendinden bir parça katmasını çok severim sen de bana bunu yaptın o notlarını okurken çok eğlendim❤ burada senin olduğunu öğrenince aşırı mutlu oldum dedim Liv burdaysa ben de burdayım❤❤ Ünvanım varsın olmasın yeter ki Livim mutlu olsun❤❤ Ve demek bana hediye gelecek :O ne gelecek ki çok meraklandım şimdi :O bir de bana hikaye yazılmış❤❤ ❤ aslında hiç belli olmasada o hikaye beni yansıtıyor. Ben rütin işlerden sıkılırım, hepinizi ailem gibi görüp hepinizi çok severim❤ buraya gelmek böyle bir dileği dilemek hayatımda yaptığım en güzel şeydi❤❤ Teşekkürler Liv duygularıma tercüman olabildiğin için seni çoook seviyorum❤❤ ve şu her dileği birinizin üflemesi fikrine bayıldım hemen çekirdek ailemle bu fikri deneyeceğim❤❤❤

    Tiger:
    😀😀😀 oo benim ünüm kadar sakar biri var burada😀 Tigercığım canım ❤❤ beni ilk buluşmada vişneli pastayla evine atan insan❤❤ Benim gibi bir vişne aşığı çok mutlu oldu ❤❤ nasıl mutlu olmayayım ki sevdiğim insanlar doğum günümü kutluyorlar😀 orda vişne suyu dökülmesi de senin hatan değil ki😀 ne bileceksin benim huylandığımı😀😀 ne bileceksin aslında senden daha sakar olduğumu😀😀 Neyse Tiger bende seni seviyorum❤❤ Haatta hepinizi seviyorum❤❤❤ vee pastam neden vişneli değil… bu kız neden bu kadar kahverengi saçlı…. bu kız neden böyle büzmüş dudaklarını hıh hiç sevmedim😛 Ama genede pasta pastadır der yeriz canım ne olacak❤❤ çoooook teşekkür ederim❤❤❤

    Baykuş:

    Haaa kim stalker :O bugün onunda doğum günü demek :O hem de onun da adı Rosa :O insanlar çift yaratılır derlerdi de inanmazdım :O Ama doğum günümü stalker biriyle karıştırmana çooooooooooooooook kırıldım… ( Bu o'lar da uzamaya devame etti :P) Baho tamamen benim için yazıldığını düşünerek şiiri üstüme alınaraktan NEDEN diyorum… Neden mavideki herkes yetenekli😦 ben kendimi nerelere atam nerelere gidem😦 Üzüyorsunuz beni böyle…. (Bu arada resimlerini kaybedersen yaz arşivimin sana ait kısmı her zaman açık) Teşekkürler Baho böyle yetenekli şiirin için😀 Güzel yapmışsın akrostişi 😀😀 ellerine sağlık………… (ve noktalar uzamaya devam eder bu noktalar uzarkene ben gidip vişnemi yiyeyim görüşürüz baho😀 )

    Artist

    Artist şu an mesajını tekrar okudum… O kadar duygu yüklü ve o kadar anlamlı ki… Yazmak istediklerinin hepsini anladım. Tabi yazıp yazıp sildin anlayabiliyorum😦😦 önemli değil artist ben de kendim doğduğum için çok mutluyum, Vişneyi sevdiğimi ve bana vişneli pasta resmi bulmaya çalıştığını ama bulamadığını da biliyorum😦 Çok çabaladığın için teşekkürler🙂 ne yapalım bende Tiger'ın evine gider vişneli pastamı orda yerim😦 Kısmetimde vişneli pastanın resmi yokmuş ne yapalım😦😦😀😀 teşekkürler Artist doğum günümü kutladığın için🙂 Evet bir sene daha yaşlandığımı ben de biliyorum işte ne yaparsın hayat😛 der giderim (yazacak bir şey bulamadı……)

    Minelim:

    Minel kuzum❤❤ Biricik kuzenim, hayatımın tatlış insanı❤ seni çoook seviyorum. Benim daha melek halim gibi olmanı çok seviyorumm❤❤❤ ben ne kadar cadıysam sen o kadar tatlısın❤❤ Sumirem de çooooook tatlı (onu araya sıkıştırayım şöyle) benim kitap sevdamı paylaşan😀 seni sen gelmeden önce tanıyan biri olaraktan vaay be diyorum😀 bu insanları ben gelmeden öönce de tanıyordum (Tanımayacaktım da ne yapacaktım kuzenimsin o kadar❤❤ hemide bana vişneli pasta gifi hazırlayan biricik kuzenim❤❤ ) Artık herkes benim vişne sevdiğimi biliyordur😀😀 ben de dilerim ki bu senem mavili, morlu, vişneli, bol kitaplı bol sohbetli ve sevdiğim tüüüm o insanlarla geçer çok teşekkür ederim canan❤ ❤❤ Hediye olarak senden bir de kitap isterim😛😛

    Eva senseim:

    Kim bu stalker anlamadım herkes beni bu stalkerla karıştırıp duruyor😦 oysa ben ne kadar hanım hanımcık sessiz sakin tatlı biriyim :O kim çıkarıyor stalker olduğumu :O😦😦 benimle uğraşmak için stalker diyorsun demi eva sensei😦😦 seni sevdiğim için sana bir şey demeyeceğim❤❤❤ Ama yani nerden tüm bilgilerinin elimde olduğu fikrine kapıldın anlamadım (melek emojisi) sadece ufak tefek bilgi kırıntıları hani o da seni sevdiğimden ❤❤ yoksa ben manyak mıyım sevmediğim insanların bilgilerini araştırıp, toplayayım, dosyalayıp, klasörlere ayırıp arşivleyeyim (melek emojisi) kim diyorsa bunları yalan yani (melek emojisi) eva senseim doğum günümü kutladığın için çoook teşekkür ederim ben de seni seviyorum ve benimle tatlış tatlış uğraşacağın uzun senelerimiz olur umarım❤❤❤

    Eco'm:

    Biiricik hıphızlı çevirmenim❤❤❤ bana webtoon hazırlayamadı diye üzülüp elleriyle yazdığı bir şeyi paylaşmış ama ben böyle şeylere dayanamam ki❤❤❤ ne kadar güzel el yazın ne kadar güzel hayal gücün var❤❤ Bizim doğma sebebimiz zaten Maviye katılmak😀 MAviye katılıp sizin gibi harika tatlış mı tatlış insanlarla karşılaşmak❤❤❤ bu defter sayfası ve el yazın için çook teşekkür ederim eco. bunu ömrümün sonuna kadar saklayacağım (bilirsin yaparım dosyalarım ve resimlerim 3 yerde yedekli😀 ) çok teşekkür ederim eco doğum günümü kutladıpın ve bu güzel sayfayı paylaştığın için❤❤ yaşasın bermuda şeytan üçgeniiiii😀

    Mayu onee-samam:

    Onee-samam benim. Tatlı mı tatlı kocaman bir yüreği pofuduk bir kalbi var onun❤❤
    Onee-samam benim. Şirin mi şirin halime katlanıp çeviriler verir bana hep ❤❤
    Onee-samam benim. Yeteneksiz Rosasına kıyamaz şiirini sonlandırtır😀😀

    evet bende yetenek bu kadar… Zaten adım da Rosemary değil😛😛 ay bir de en sevdiğim aimenin gifini atmışsın❤❤❤ tabi ki usuiiiiiiiiiiiiiii❤❤❤❤😛 şaka yaptım ya angel beats❤❤❤ sen kaçmadan şiiri yakaladım ama o yetenekli ellerine sağlık çoook teşekkür ederim❤❤❤

    Chizurum:

    Maviden öncede tanıdığım ikinci insan😀 diğerlerinin yalanına kanıp bana resimlerini göstermeyen sevimli yetenekli tatlı chizurum❤❤❤ ama sen böyle yetenekli olur hem şarkı yazıp hem de bana manga yaparsan ben ne yapıcam ki😦 bilemedim ama yarın ki doğumgününde sana kendi şarkını besteleyip söyleyip ses kaydı atıcam😀 Kulak tıkacını unutma😀 Ve bu mangadaki Rosa vazgeçer umarım stalkerlığından ayıp yani insanları gizli gizli izlemek hiç yakıştıramadım ona😛😛😛 ama iyi olmuş bir daha stalkerlık yapmadan iki kez düşünür😛 Ellerine sağlık chi😀 eminim sen güzelde söylemişsindir❤❤ çook sağol :d fikirlerinin altında kalmak için çook çalışmam lazım hadi ben kaçtım😀 stalker Rosa2ya selam söyle😀❤❤❤

    Hayalim:

    Biricik dert ortağım sırdaşım tatlı mı tatlı bakan insan❤❤ demek sana baban para vermiyor olsundu üzülme sen😦 ben hediyesiz de mutluyum😀 Yanımda bu kadar çok sevdiğim insan varken hediyeyi neyleyeyim bana siz yetersiniz yani sen üzülme kuzum❤❤😀 bende şeytan tüyü olduğundan bana dökülmen çok normal😀 merak etme sırların benle güvende (hava atma ve insanları meraktan çatlatmayı seven emojileri hayal edin😀 ) ve bizim tabiki anlaşacağımız belliydi❤❤ meyve aşığı olan herkes benim iyi anlaşacağım insanlardır hele de karadut, vişne, böğürtlen ve çilekse❤❤ sonunda bana vişne suyu bulmana ama ne yalan söyleyeyim çok sevindim❤❤ vişneeeeeeeeeeeeee❤❤ ellerine sağlık.Şiirin, komik manga kesitin ve her şeyden önemlisi dert ortağım olduğun için teşekkür ederim❤❤❤ (daha sonra özelden uzun uzun teşekkür edicem) veee unutmadan burdan tüm parasnı sadrettin'e yatırdığı için Chi'yi kınıyoruz😛😛😛

    Gökhanım aşkım bebeğem❤❤❤ :

    doğumgünü mesajını ablamlarada okuttum dedim bu benim maviden arkadaşım işte şöyle tanıştık böyle tehdit ettim telde sapık gökhan diye kayıtlı falan😀 Kuzenim ablamlar bir heycanlandı resmi göstersene falan diye yani ellerinde olsa bizi o gün evereceklerdi😀😀😀 sonra ben de havalı havalı açtım resmini🙂❤❤ bunların yüzü bir düştü😀 Duygu Allah belanı vermesin dediler bana😀😀 dedim ne bekliyordunuz ki benim Kouenim güzeller güzeli prenses gibi tatlış mı tatlış bir insan❤❤ yani cinsiyetinden ötürü biraz hayal kırıklığına uğrattın bizimkileri ama olsun hala mutlu olabiliriz bence😀😀 bu yazın içinde çook teşekkür ederim böyle yeteneksiz olduğumdan ay nasıl teşekkür etsem bilemiyorum o yüzden özel olarak sana teşekkür edicem gene❤❤❤

    Eda:

    eda ya herkese anlatmasana beni. Zaten ünlüyüm diye herkes peşimde😦😦 Şimdi sırlarımı ve zaafımı biliyorlar😦 şimdi ne yapıcam ben hiç bilmiyorum off offf😦 ama haklısın😀 insan sevdiği insana ne yazsa beğenmiyor olmamış yetersiz ve eksik hissediyor😀 tanımadığın birini daha kolay hediye alabilirken tanıdıkça kararsız kalıyorsun gibi😀 ben seni çoook iyi anlıyorum çünkü şu an ne yazsam bilmiyorum😦 kendimi o kelimelerle oynayabilen, kelimeleriyle insanın kalbini çalabilen cambaz gitmiş gibi hissediyorum😦😦 kendimi böyle yeteneksiz hissttirdiğiniz için üzülmelisiniz genç bayan😛😛 Gerçi Vişne demenden artı puanlar kazandın o yüzden sesimi çıkarmayacağım ve sadece vişneeeeeeeeeeeeeeeeeeee diyeceğim❤❤❤❤❤❤❤ vee evet bende şeytan tüyü olduğu doğrudur (cool emoji)

    Fumim:

    Kalbi güzel kendi güzel tatlı insan❤❤❤ ben ki prensesler gibiyim, sessiz sakin ama herkes beni stalker bellemiş😦 Kime desem benim sesim bile çıkmaz diye inandıramıyorum😦 anılarımda benim gibi olaysız yaa işte böyle dingin halimi seviyorum❤❤ Mavi manganın ilk buluşmasını benimle yapmasan da ben buluşturdum sayılır sizi😀 o yüzden size kızmıyorum orda ruhani varlığımın olduğunu hayal ediyorum😀 o kadar buluşmanıza ön ayak oldum sizi komşu çıkarttım nasıl hayal etmeyeyim😀 hem benim anılarımdan korktun demek fumi😦 oysaki alt tarafı ufacık minicicik bir taş atıp kafa yardığım için mi😦 ya da bakkala gideceklerin önünü kesip bakkala girditmediğim için mi😦 ya da 3. sınıfta kavga edip okuldan naklimi aldırmak zorunda olduğum için mi korktun benden😦 korkma ya ben sevimlisinden bir cadılar kraliçesiyim😀😀 ama en tatlsından ❤❤ sizin gibi tatlı insanlara benim gibi tatlı bir cadı yakışır ne de olsa❤❤ Benim centilmen hallerimle seni etkileyip bbu imajı oluşturabildiysem ne mutlu bana güzeller güzeli fumim❤❤ senide çoook seviyorum doğum günümü kutladığın için teşekkür ederim❤❤❤

    Hiro:

    Yeeey yaşasın Hiro bana meyvesuyu alacak hemi de vişneli❤❤ ❤ ay iyiki doğmuşum da bu günleri görebilmişim❤❤ çok teşekkür ederim Hiro sayende sevdiceğime kavuşacağım❤❤❤ vişneee suyu❤❤ buluşmalarda istisnasız içeceğim❤❤ Ve hiro 3 aralıkta yenilmeye hazır ol ben söyledim maçın sonucunu kimse beni kıramaz o maç 3-2 bitecek bak görürsün demedi deme😛😛 doğum günümü kutladığın için teşekkür ederim🙂🙂

    Asmin:

    Asmin unutman önemli değil ki istersen hiç kutlama bana sizin gibi insanların olması yetiyor❤❤❤ ve ben zaten bu doğumgünümü en sevdiklerimle, sizinle, ailemle kutluyorum beni bundan başka hiç bir şey mutlu edemez❤❤❤ benden daha yetenekli ve meşgul olduğundan doğum günümü unutmana bir şey demeyeceğim üzülme😀 çünkü asmin seninle çok konuşamasak da seni de seviyorum❤❤

    not: Sumirenin güncelinden ilham alındıktan sonra çok sevgi pıtırcığı olunmuştur… Güzeller güzeli sumiremi de çok seviyorum❤❤ stajların daha kolay geçer umarım sumirem sana hepsinde kolay gelsin❤❤ seni de çok seviyorum doğumgünümü kutladığın için çok teşekkür ederim ve Ardaya allah acilinden şifa versin umarım kazasız belasız atlatır her şeyi🙂 veeee ben de okuyucularımı seviyorum yaşasın sevgi pıtırcıklığı❤❤❤ doğum günümü kutlayan kutlamayan genede yanımda olan herkese çok teşekkür ederim hepinizi çoook seviyorum😀 Bu mesajı yazmak için öğle yemeğimi atladım😀 üstüne derse geç kalıcam ama kimin umrundaki hepinizi çok seviyorum umarım hepimiz mutlu oluruz❤❤❤ Şimdi ufaktan bir derse kaçayım…

    Chiye not: Chi umarım yarın boş vaktin vardı bu mesajı yazmam tam tamına 1.30 saat sürdü bıraksam daha da sürecek ama artık kaçmam gerek😀 tekrardan ellerine sağlık yetenekli chi❤❤

    Liked by 4 people

Bir Cevap Yazın

