Mini mini bir kuş Doğmuştur, Hem de grubumuza doğmuştur

Mini mini bir kuş Doğmuştur, Hem de grubumuza doğmuştur diyerekten..

Well well well😀 ha ha ha ya hep böyle söze başlamak isterdim kısmet baykuşun doğum gününeymiş😀 bir de şu iğrenç espriyi yapmak istiyorum. Baykuş, bayan kuş nerde😀 tamam tamam bir doğum gününe bu kadar saçmalık yeter😀 sen ki shoujo manga sevmezsin al sana intikam :D( aslında bende ayılıp bayılmam ama yine de severim :D) Evet grubumuzun çıtır çerez çevirmenlerinden BAYKUŞ’un doğum gününü kutluyoruz. Önce kutlayacağız sonra dans😀 alttaki gibi😛

aslında biz baykuşla düzgünce bir muhabbet bile etmedik. Çünkü ben discordda olmadığım için ancak buradayken ve ben yayın yaparken sohbet edebildik. Kendisi benimle tanışma şerefine erişemedi anlayacağınız😀 Dedim ki yazık benimle tanışamadı, daha fazla üzülmesin bari doğum gününü kutlayayım da sevinsin garip😀 ( bundan sonra benimle konuşmak isteyeceğinden şüpheliyim :D)

Evet sözü daha fazla uzatmadan Baho doğum günün tekrardan kutlu olsun diyorum veee “mutlu yıllar” sana sarkımızı (görüyon mu şu alta bak bi, ha şimdi gördün orda işte) gönderiyorum.

Şarkı biraz değişik mi oldu ne😛 Ay tüh pastayı eklemedik gördün mü:D yok yok onu da ekleyecektim ama Mayu olmaz onu ben eklicem dedi, ona bıraktım😀  ~Livanem

Bir zamanlar kendini kölem ilan edip sürekli bana bulaşan şimdilerdeyse yancısı olduğum bahonun doğum günü evet😀 geçenlerde bir baykuş buldum pembiş bişey alacaktım ama sen aklıma geldin almaktan vazgeçtim baho artık baykuş gördükçe aklıma sen geliyorsun o yüzden galiba baykuşlara olan sempatim son buldu😀 ama seni severim bilirsin😀 hatta senin yancın oldum diyebilirim ha şimdi bunları niye diyorum maksat laf uzasın kısa yazmış deme😀 velhasıl grubumuzun baykuşu iyi ki doğdun iyi ki varsın nice senelere yeni yaşın bol neşe getirsin😀  ~Tigergirl

Baykuuş doğum günün kutlu olsuuun! Nice mutlu yıllaraa! Umarım bu senen muhteşem geçeer Sınavlarında başarılar diliyoruum. ~KomFlag

Aaa bugün öğrencimin doğum günüymüş ^^ Hiç haberim yoktu hiç, yeni öğrendim 😝 Şaka bir yana😀 Sevgili öğrencim, grubumuzun Tripli Baykuşu (evet bana da trip atıyor, Sensei’sine hem de…) doğum günün kutlu olsun. Nice Mavili senelere ^^ Yeni yaşın sana mutluluk, huzur, sağlık ve başarı getirir umarım 😊 İyi ki doğdun 😊 (Tiger’ın yazısını okumuşken 😂 Kouen’le geçen her yerde baykuş gördük 😂😂 dedik Baykuş bizi izliyor her yerden 😂😂 Tiger yalnız değilsin kardeşim 😂😂) Doğum günü pastan😀

Ee oturmaya mı geldik, hadi Mavi’ler kalkın parti zamanı 😏

~Mayu

Sevdiklerinle mutlu sağlıklı nice yıllara iyi ki doğdun. ~Eva

Kağıdı kalemi
Alırım elime
Deli gibi deli gibi
Yazarım yine
(Lütfen sesli ve melodili okuyunuz.)

Hehe doğum günü imiş bugün Baho’ın. Sevgili Baho ilk tanışmamız sanırım ben gruba uzun süreden sonra hurra diye daldıktan sonra oldu. Hazırlık konusunda bol bol konuştuk. Bana bir sürü öneride bulunmuştun. Tekrar teşekkür ediyorum 💙 (dedi hazırlığı bırakan Fri). Bugünn yeni bir yaşına daha giriyorsun. Bu yıl da birçok sevinçli ve üzücü şey yaşayacaksın. Ama bunlar sana engel değil. Sen +1 olarak her daim kuğulluğunu koruyacak ve her şeyin üstesinden geleceksin. Sana inancım tam. Peki sen bunları yaparken ben ne yapacağım? Tabii ki yan gelip yatmaya devam ediyor olacağım. Muhahahah 😈 Şaka şaka kendi hayatımla cebelleşiyor olurum. Ama sana da yardım eli atarım😉 Sadede gelirsek iyi ki seni tanımışım Baho. Tahtımı alıp birinciliğe yerleşsen de tahtımın emin ellerde olduğuna inanarak kendimi avutacağım. Bak haftada iki kez temizlik yapmayı unutma. Tozu alınacak. Cilalanacak. Yastıklar kabartılacak. Geri döndüğümde böyle gıcır gıcır bulmak istiyorum. İyi bak ona. (Son virajı da alıp ana yola giriyorum tamam.) Doğum günün kutlu olsun yakışıklı baykuş. Bir baykuş kadar bilge koca yüreğin çok yaşasın 😇😇 (İnşallah yazım yanlışı yapmadım. Düzeltirsin sen şimdi :P) ~Friolero

Mavinin çalışkan çocuğu ve aynı zaman da ninja kardeşim, Doğum günün kutlu olsun. Sevdiklerinle nice mutlu senelere. ~Hiro

001.jpg

h008

h010

h011

Baykuş, Baykuş yaklaşık bir aydır doğum gününü bizler her şekilde hatırlatmayı başardın :smile: Bende o yüzden farklı bir şeyler yapmak istedim senin için umarım yukarıdakini beğenirsin.  Yeni yaşında da hızlı çevirilerin sayesinde -yüzünden- sana türlü türlü saydırmaya devam edeceğim tabii ki de. Sonuçta ben seni (kendi kendine) geçmeye çalışmış fakat başaramamış sonra da seni kendime düşman ilan etmiş (yine kendi kendine.) kişiyim. Neyse lafı fazla uzatmayacağım doğum günün kutlu olsun nice nelere, bu yaşında da başına renk renk gökkuşağı düşsün emi baykuş ^^  ~ Chizuru

Evet bugün burada Baho’nun doğum gününü kutlamak için burada toplanmış bulunmaktayız😀

Bugün discordda bir ara olan yazışmalarımız arasında tamamen atarlı, kafiyesiz sadece akraostij bir şiir yazdım buyur Baho😀 Şu an ne konuştuğumuzu bile tam hatırlamasam da o an ilham perileri gelmişti😛 Şiirlerde bana yardım eden Eco-sanıma da çok teşşekkür ederim😀

Bahtın batsın Baho
Arayama emi Fumi-sanı’ı
Yok sana discord miscord
Kal yerinde de ders çalış
Umursamazsan ben ve Eco’yu
Şeker olup eriyesin çayda

 ~Atarlı Qençlq

Evet Baho grupta ilk nasıl tanıştık hatırlamıyorum valla :joy: (joy yazdım ama emoji olucak mı bilmiyorum :thinking: sen anlarsın artık pc den yazınca bu kadar oluyor :yum: )

Bir ara bana Abla abla diyordun, oysaki ben Cem ağabeyindim 27 yaşında genç mi genç, yakışıklı mı yakışıklı tün kızların peşinden koştuğu :yum:  Tabii sesimi ve görünüşümü devlet sırrı gibi sakladığımdan nereden bilesin :yum: Tabii sonunda buluşmada direk gördün sır mır kalmadı ortada :joy: O buluşmayı hatırladım da o iğrenç çay yine aklıma geldi, bir ara bize bir çay yap da düzgün bi çay içelim be Baho :yum:

Şimdi düşündüm de neler neler yaşamışız zaman ne çabuk akıyor, seslide sadece ikimiz kalınca yaptığımız bütün konuşmalar, dedikodular konusuz kalıp sessizliği dinlediğimiz saatler😛 Baksi’nin şarkı söyleyişlerine doldurduğun alkışlar ya da kalplerle gözlerinizi almam, ohoo neler neler var neyse kısa keseyim😀 Bir de diğerlerinin de dediği gibi cidden nerde baykuş görsem *küpelerim ve bardağım dahil* aklıma sen gelmeden olmuyor :joy: yoksa bunlar bizim beynimizi yıkamak için kullandığın komplolar mı :O

Evet grubumuzun Çaykolik Baykuş’u doğum günün kutlu,mutlu huzurlu olsun bu çay da benden sana gelsin, kekleri, pastaları başkaları verir ben çay veririm :sunglasses:

Bu da asıl şiirim ;
B ile başlar onun adı
Ağzından gitmez güzel çayın tadı
Yanı başından eksilmez hiç, bir bardak çayı
Kaçmak ister kötü çay yapan yerden
Umutsuzdur soğuk çay yapan kimselerden
Şakası olmaz çaya olan düşkünlüğünden
                                                                            ~Hayal

 

Doğum günün kutlu olsun The Baykuş.. ~  Fumi

Merhaba millet. Mavi manga doğum günü komitesini bugün tekrar toplamış bulunuyoruz. Siz şimdi bugünlerde bu yazıyı çok göreceksiniz :joy::joy::joy: Niye mi? Çünkü bugün bermuda şeytan üçgenindeki 3’lümüzden ilki, hıphızlı çevirmenimiz baykuş’un doğumgünü🙂 Baykuş iyi ki doğdun sayende kardeşim sürekli bana senden bahsediyor :joy::joy::joy: sana aşırı taktı başımın etini yiyor sağolasın :expressionless::expressionless::expressionless:… Neyse sana çemkirmek yerine doğum gününü kutlayayım şeytan baho :smiling_imp::smiling_imp: Mutlu yıllar baykuş🙂 İnşallah bu sene o A1 seviyesinde ingilizce derslerin sana hıphızlı gelir hemencecik biter, vizelerin finallerin başarılı geçer, bursunu da çatır çatır yersin, iş bulurken hiç zorluk çekmezsin🙂 doğumgünü mumlarını üflerken bunları dilemeyi unutma :joy::joy::joy: Tekrardan mutlu yıllar 3’lümüzün ilki şeytan baho🙂 Not: 3’lümüzün ilki derken şöyle🙂 biz hepimiz aynı sene ardarda günlerde doğduk :joy::joy::joy: haliyle böyle olunca buralarda ardarda çok doğumgünüsü yazısı gelicek :joy::joy::joy::joy: ya da en son bizden sıkılıp 3’ümüze birden doğumgünümüzü kutlayacaklar🙂 aman neyse ne ya :joy::joy: baho tekrardan iyi ki doğdun mutlu yıllar:joy::joy::joy: ~ Rosamary

Latince Strigiformers’miş adın

Sessizce gölgelerde yaşar, pırpır eder kanatların

Keskin gözlere sahip, 270 derece döner başın

Kaçırmaz hiçbir şeyi iyi duyar kulakların

Yeter bu kadar Baykuş’dan bahsettiğimiz 

Gelelim günümüzün  medar-ı iftarı çocuğuna

Çevirmenlerin hızlısı, tembellerin korkulu rüyası

Konuşmasından çay lafının eksik olmadığı Mavi üyesi

Olsun doğum günün kutlu, eksilmesin hayatından çay

Mutluluğu da beraberinde getirsin her bir içtiğin bardak

İyi ki doğdun nice senelere olmadı böyle bitirmek mecburiyetten hep ~Farrelleda

Doğum günün kutlu olsun kanka ~Artist

Günlerden bir gün, uzak bir ülkede başı derde girmiş birkaç insan varmış. Bu insanlar kendilerini öyle bir zorluk karşısında bulmuşlar ki ne yapacaklarını bilememişler. Ne yapalım ne edelim derken , ormanda dolaşmaya başlamışlar ve karşılarına orman perisi livanem çıkmış. Livanem başı derde girmiş bu üç kişinin derdini sormakla işe başlamış.

“söyleyin bakalım üç arkadaş derdiniz nedir?”
Arkadaşlardan Eco söze başlamış ve sırasıyla kouen ve rosa dertlerini anlatmışlar.
“çok sevgili orman perisi bizim ülkemizde bir kahramanımız var. Kahramanımız çok hasta oldu.”
“devamlı susadığından bahsediyor ama ona içmesi için ne versek beğenmiyor.”
“bu gidişle  hiçbir şey içmediğinden dolayı hasta olacak bundan çok korkuyoruz. Ne yapalım?”
Sırasıyla üç arkadaşın dediklerini dinleyen orman perisi onlara ormanın içlerine doğru ilerlemelerini ve bilge Baykuş’a durumu anlatmalarını söylermiş. Bu üç arkadaş ormanın içlerine doğru ilerlemişler ve ağaçlarda baykuş’u aramaya başlamışlar. Seslenmişler, ona güzel sözler söylemişler, yanlarında getirdikleri keklerden çıkarmışlar kokusuna gelsin diye ama baykuş ortalarda gözükmemiş. İlerledikçe yükselen bir uman görüp telaşla o tarafa gitmişler. Bir de ne görsünler baykuş ateş başında elinde bir fincan zevkten kanatlarını çırpıyor.
Baykuşun yanına gidip dertlerini anlatmışlar. Bunun üzerine baykuş onlara şunları söylemiş;
“Sevgili dostlar ben hep çay denen bir şey içiyorum ve çok seviyorum. Sizin kahramanınıza da bundan verin belki hoşuna gider ve hastalanmaz. Ama çayı iyi demleyin ve her çay demlediğinizde üç defa adımı seslenin.”
Üç arkadaş bilge baykuşu dinlemiş ve ülkelerine geri dönmüşler. Kahramanlarına çay vermişler. Hiçbir şey beğenmeyen kahraman çayı çok sevmiş ve içmiş. Çok mutlu olan arkadaşlar çayın tadına bakınca onlarında çok hoşuna gitmiş ve çay ülkelerinin resmi içeceği olmuş. Her çay demlediklerinde baykuşu çağırmışlar. Günde birkaç defa ülkeye uçmak yorucu geldiğinden baykuş bu uzak ülkeye taşınmış ve her gece çay demleyip çocuklara bilge hikayelerinden anlatmış😀
Kısa bir hikaye olduğu için kusura bakma. Doğum günün kutlu olsun mavinin minik kuşu😀 ~ Kouen

Oy oy oy bugün en bay, en hızlı, en sabırsız ve en tatliş olan biricik Baykuş’umuzun doğum günümüymüş, aman da aman *-*

Herşey Trinityle başlamıştı başı boş gezerken mavi çöllerinde su arar gibi manga manga manga editlemek istiyorum 😢 derken, Mayu adında bir peri göründü ve bana “çok mu mangasız kaldın?” diye sormuştu. Evet dedim editleyeceğim seri kalmadı o yüzden avare avare dolaşıyorum 😢 Mayu “istersen Trinity adında bir webtoon var dilersen onun editorlüğünü verebilirim” dedi. Tabii ki çok mutlu oldum ve hemen kabul ettim. 1 2 bölüm derken aracı olan Mayu aradan çekilmişti ve Baykuş’la öyle tanışmış olduk ^^ daha ilk konuşmamızda kanımız kaynamıştı birbirine ^^ hani sanki yıllarca aradığım bir duyguydu bu öyle sıcak öyle tatlı bir duyguydu 😊 ve başladık😀 o gün bugün biri bizi dursun hızıyla mangalar aldık xD o ışık hızında çevirdi, ben ise ses hızında editledim xD öyle ama, hiiiçç oradan hayır abla sende ışık hızıyla editledin deme yersin kafana oklavayı  xD tabisi kıyamam❤ ama cidden  Baho, ben Maviş dünyasına katılmadan önce uzun zamandır hasret kaldığım küçük kardeş duygusunu bana yaşattığın için teşekkür ederim ablasının bitanesi,  inşallah bu kardeşliğimiz hep baki kalır ^^

Daha nice nice mutlu yaşlara inşallah *-* İyi ki doğdun Baho, iyi ki aramıza katıldın ve iyi ki tanıdım seni ^^  her daim sevgiyle kal❤ ~ Asmin

 

Mini mini bir kuş Doğmuştur, Hem de grubumuza doğmuştur” üzerine 16 yorum

  1. Yare Yare, Livanem-san sen iste ya da ben isteyim illa ki konuşuruz. Sen ki benim için böyle bir doğum günü mesajı hazırla ve benden konuşmamı bekleme😀. Şimdi, houjo hala sevmem ama nijiiro bende 25’e kadar 😝😝 ama olsundu, neden bu baykuş daha geniş gökyüzlerini hedefliyor artık ve shoujo sadece başlangıç yani😀. Ahanda, unutmadan. O espri bizim saygılı temizleyicimiz Evalyn tarafından buraya ilk geldiim gün yapıldı yani geç kadınız malesef 😐😐 artık bağışıklığım var işlemiyor tüylerime.
    Her neyse doğum günümü kutladığın için çok teşekkürler. Umarım bir ara o gifteki gibi dans edebiliriz 😇😇😎😎

    Wowowowow Tiger, Master sakin. Kölelik eskide kaldı. Neden mi? Çünkü artık mavinin kölelik sistmei kalktı. Artık bana “Çalış köle” diyemeyeceksin, dedirtmeyiz!! herneyse😀 uzun lafın kısası doum günümü kutladığın için teşekkürler buradan jönlerininin de geçmiş doğum günleri kutlu olsun 😈😈 ah bu arada o baykuşları aklınıza soktum, Baykuş = Ben artık hihihihi

    Yusuuuuuuf çok teşekkürler grubumuzun bilge one piece hayranı😀 Tartışmaların ustası umarım senin de yılın iyi geçer ve sınavarında rahat olursun😀

    Mayu sensei, deme öyle ama güvence o😀 izliyorum ama başkası göz koymasın diye^^. 2 güzeli korumak gerek yanaşmasın öyle herkes ✌️✌️. Ehehehhe şaka bir yana😀 Tripliyim evet ama yediriyorum 😊😊 benim gibisini nerede bulacaksınız ki 😎 🤗 😎 🤗
    ve evet aslın konu, Çoook teşekkürler😀 vallaaha utanıyor insan. Umarım okulun güzel geçer ve sınavlarının sonuçları senin kadar parlak olur😀 Grubun neşe kaynağı olarak bunların üstesinden geldiğine ve geleceğine eminim. Tekrardan çok teşekkürler.

    Fri, Ben cool ahahahha lütfen 😉 evet konuya devam edersek, ilk geldiğin günü sanırım hatırlıyorum o kadar öğüt verem sen git çık, cıks. Olmadı bu. Herneyse efendim, o birincilik koltuğu uzak gelecekte, şu anda 2. eco işler kızışıyor. Yakalayacka bizi vallaha 😲😲😲 ama olsun ben cilaladım bekliyorum gelecek rakibimi 😎😎 geçe mi beni? Meh, pek snamam ama🙄🙄.
    Asıl konuya dönersek Teşekkürler doğum günümü kutladığın için. Umarın ilerdie en az bugün mutlu olduğum kadar mutlu olursun ^^.

    Hiro, abi çok teşekkürler😀 Ne kadar ayrı klanlara mensup olsakta sonuçta ninja olarak amacımız aynı. Daima düşmanım ve sevdiğim bi abim olarak kalacaksın^^. Doğum günümü kutladığın için çok teşekkürler, umarım hayatın çevirilerindeki rahatlığın kadar rahat geçer😀

    Bakayım neredeyim ben, kayıp mı oldum, ana Eco imiş 😱😱😱 hehehe, hemen başlayalım öyleyse. Eco’yu bekletmek olmaz 😝😝. Evet efendim, ellerine sağlık😀 vallaha ÇAY anatlandırır örnek bir a da görüldüğü üzere. Kanatlarım çıktı hemen😀 böyle ufaldım filan ama 2dk hadi neyse de 15 saniyeyi laf etmem yani 🙄🙄. Beni fark edecek kadar tanıdığın ve discordda her zaman benimle konuştuğun için ve ben doğum günün için sözümü tutamama rağmen 🙁 sen bana bu kadar uğraş verip bunu yaptığın için çok çok teşekkür ederim😀
    Umarım hayatın o demi az çay kadar parlak ve güzel geçer(15 saniye iyidir iyi 😋😋). Sana söz vermek isterdim oraya geleyim ama zor biliyorsun😀 ama bakacam planlar var yaza^^

    Ve geldik kime, bakayım vallaha Chi, şimdi Chi hepimiz biliyoruz ki amacın benim çevirilerimi engellemek ama olsun😀 bu azmi devam ettir belki başarılı olursun 😏😏 ahahah, ne diyecektim, ah. Evet, tamam şakayı geçelim. Chi seni discorda gelriken ki attığın gözlerle tanıdık😀 Ne zaman discordta göz görsem sen mi geldin diye 2 sn düşünüyorum 😂😂 ama olsun bu mavinin parlak bir elemanı ve çok sevdiğim bir arkadaşımsın^^ Umarım okul hayatın daha kolaylaşır😀 umarım daha çok bizimel olursun ve umarım, aaaa, umarım… işte öyle😀 Doğum günümü kutladığın için sonsuz teşekkürler kısa süre sonra görüşürüz 😈 😈

    Evet hayal😀, hepsini anladım doğrudur 😂 şimdi şiirler için teşekkürler😀 o seslileri özlemiyorum da değil😀 biz girerdik, konuşurduk, konu biterdi, sorna da bizi gören girerdi. Heyt be, şuraya bak o sıralar okul yoktu rahattık ben gruba gireli 2 hafta olmadı kendini CIA’in çok gizli bilgilerinden daha gizli olan şu anki sevgili edirörüm Hayal’i gördüm. Vallaha büyük şoktum. Ben sandım konuşmayacak, yüzü gördük ama ses gizli. He bir de buluşmaya bizle aynı ido iel gelmiş. Hiç demiyorda, ayıp ayıp ama güzel hatrına laf etmiyorum 😋😋 O zaman ben de mi şiir denesem:

    Her gün giremezdi belki,
    Ama vardı güncelde illa ki ismi
    Yollarda geçerirdi belki gündüzerini
    Ama yılmazdı yapardı editini,
    Lüksetmesin aman sınavlar geri ( L harfi bozdu kusura bakma😦 )

    Herneyse, ne diyordum. ah, evet işte. Doğum günümü kurladığın için çok teşekkürler^^. Muhabbet ederken ki arkadaşım ve editörüm olduğun için de😀 umarım bundan sonrada böyle devam eder ve sınavlarından en iyi notlar ile geçersin ::) sende o kapasite var sadece biraz üşengeçsin😀 gördüm gözünde onu^^ O yüzden şu an ders çalış ki yaza diğer serimize de başlayalım 😋😋

    Fumiiii, güzel fake idi allah razı olsun😀

    Rosa, A1 ing😦 a1 a1 a1 deme banaaa :(( muafiyet sınavı bile yok:/ ama neyse konu bu değil. Sen ki git arşivle fotolarımı 😈😈 git herkese at 😈😈 az bile 😈😈 eğer bu kaderim bir oyunu ise, kardeşinin başının etini daha çok yemesi için daha fazla foto atam da sen de arşive kaydet 😈😈😈
    Herneyse, şaka bir yana😀 umarım sende mutlu istediğin işi bulup bursunu yersin. Nere idi? Hastane miydi? Eğer doğru hatırlıyorsam umarım girersin oraya😀 umarım güzel bir hayatın olur ve umarım a1 ing. zorla gösterilmek zorunda bırakılmazsın 😓😓 çok teşekkürler doğum gününümü kutladığın için^^

    aman Allahım, şiirler şiirler😀 mavinin birbirinden güzel üyeleri tarafından sevilmek bir onurdur😀
    F
    A
    R
    R
    E
    L
    L
    E
    D
    A
    yani ben de o kadar hayall gücü yok 😣😣 kusuruma bakma 🙁 ama şu kadarını diyebilirim. Burada olduğun için çok teşekkürler😀 sayende limonatamı çabucak içmeyi öğrendim😀 hem de nefes almadan^^. Ve çalışkan mı lütfen bir sen değilim ablacım😀 ben bir küçük baykuşum senpaileri tarafından sevilen 🐥🐥
    aslın konuya geçersek, çoook teşekkürler😀 Ciddiyim iyi ki varsınız. Bütün bunarı yazarken duygulandım ^^
    içindeki odun yolunmuş sanırım 😂😂 artık duygulanabiliyorum^^ Çok teşekkürler umarım hayatın güzel ve Limonata sevdan kadar mutlu geçer.
    Ah bir de mecburiyeti bu ise inanılmaz bir yeteneğin var abla😀 ellerine sağlık.

    Artist, saolasın kanka😀 Bir ara bana patates salatasını nasıl daha iyi yapacağını gösterirsin. Çok iddialı idin😀 bir sonraki buluşmamızda bekliyorum kanka😀
    Ve evet, doğum günümü kutladığın için saol kanka. Umarım sınavlarında başarılı olursun^^

    Kounen, evet sevgili patronum. Asistanın olarak beni ne kadar iyi tanıdığını söylemek istiyorum. Yani, suya da razıyım ama hani işte, eh. Çay ama 😍😍 ayrı bir şey. Sanki nasıl denir bir içecek ama sıcak olmasına rağmen ferahlatan. Soğuk havada ise içini ısıtna bir şey. Her derde deva, güzel ve efsane bir içecek. Hikaye konusunda da haklısın sadece çay kaldırabilir beni 😋😋 ve evet kısa mı🙂 lütfen o kadar şin ve gücün arasında geldin ve doğum günümü kutladın, hatta hikaye yazdın. 3 satır olsa da en azından emeğin vardı. Şimdi o zaman, kutlama fastına geçek^^. Doğum günümü kutladığun için çoook teşekkürler Umarın notların ve dönem sonundaki hocanın istediği ödevini (detayları vermeyek şimdi xD) rahat ve sorunsuz bir şekilde verirsin ve iyi bir işe girersin (çünkü asistan olacam😋😉) evet, umarım bundan sonraki hayatın hikayelerin kadar güzel geçer çok teşekkürler^^.

    Amanın bakayım bir Asmin var orada. Allahım, işte tatliş editörüm ve canım ablam❤ ablacım iyi ki benimlesin vallaha😀 şimdi trinty'e geçersek😀 valaha ben aldı monu editör arıyorum😀 işte birgün oyundayım mayu beni dürtüyor filan oyun bitti geldim bir baktım editör bulunmuş😀 Vallaha dedim kimdir ne değildir bilemedim Asmin dendi, Akatsukinin editörlerinden dendi, dedik tamam, iyi biri. Ve öyle de oldu. Şimdi, ilk trintyi büyük bir heyecanla aldım ya da aldık The Breaker'ın yapımcısı sonuçta ama seri biraz tartışılırdı ama olsundu Asmin iel tnaışmıştım. Sağolsun hiçbir mangamı reddetmedi, hepsini kabul etti o olamsa ben şu anki baykuş olamazdım. Ablacım, tatlış edtörüm, iyi ki varsın, iyi ki ablamsın, birlikte ileride de çok daha çok ve daha çok seriler alacağız. Geleceğinin alacağımız seriler kadar güzel ve senin kadar tatlı olması dileğimle^^ çok teşekkür ederim❤ .

    Liked by 6 people

  2. ah Allahım, evsan çok çzür dilerim geç saatte yazdım bunarı😦 . Çok teşekkür ederiim, umarım ileride bol bol tavla attığımız iyi mutlu ve güzel yıllar geçirirsin. Çok teşekkür ederim^^

    Beğen

Bir Cevap Yazın

