GuiltyAngel’ın Doğum Günü

Doğum günün kutlu olsun. -Artist

Doğum günün kutlu olsun, Guiltyangel. Yeni yaşında artık senle de tanışır konuşuruz🙂 -Hiro

Ahh çok zor çok zor. Çıldıracağım şimdi. İnsan çileden çıkıyor. Yazıp yazıp siliyor. Sonra yazamadım diye sinirleniyor. Her doğum günü aynı bunalımı yaşıyorum. Bir fikir bulup yapayım diyorum ama sonra beğenmiyorum -_- O yüzden bu sefer de yazacak bir şeyim yok. Yine parmaklarım hangi harflere basarsa onu yazıyorum. Düşünmeden yazıyorum. Doğum günü çocuğu her insanın kalbinin bir rengi vardır ve etrafına bu rengi yayar. Seninle konuşmuşluğum yok ya da seni görmedim ama hoş bir rengin olduğuna eminim. Umarım bir gün bu rengi görürüm. Doğum günün kutlu olsun😀 -Friolero

Evet başlıktan da anlaşılacağı üzere bugün Guiltyangel’ın doğum günü,yani kuzenimin. Ne yazsam, ne yazsam dedim.Guilty’nin gruba katılmasından yine başlıyayım dedim; ‘Tiger sana yardım edeyim, elimden ne gelirse.’ demesiyle başladı ve bildiğiniz gibi bir çok seride benle beraber çalışıyor. Elini verdi, kolunu aldık diyebiliriz
Hahaha, iyi ki de yapmışız Sumi ile çekişmelerine hitaben de geçen sene bir gif yapmıştım buyrun bi daha bakın(Sumire, Guiltyangel, Tigergirl aşk üçgeni )
http://i.hizliresim.com/v88G06.gif
Velhasıl bütün grubun küçük kardeşi(gerçi artık pek de küçük değil😀 ), minik M Seni çok seviyorum, iyi ki doğdun, nice mutlu yıllara benim dünyalar tatlısı kuzenim. -Tigergirl

Ben her ”gizem ” lafını ettiğimde sürpriz bir şekilde ortaya çıkan, bu harika zamanlamasını nasıl ayarladığını bilmediğim ufak jestiyle beni mutlu eden güzeller güzeli doğum günü çocuğu. Gizem kelimesini her daim çok sevmişimdir. Ve Gizemlerin en güzeli olan sana Mavi Mangalı, Tiger’lı ve gizemin hiçbir zaman eksik olmadığı güzel bir yıl dilerim. ~Farrelleda

Sevgili Guiltyangel :smiley: Bugün senin doğumgünün. Biz de deik toplanalım da doğum gününü kutlayalım aldık elimize sazı başladık kutlamaya :smile: sen her ne kadar gelmeyip kendini özletsen de senin Tiger aşkını destekleyen biri olarak seni unutmayaraktan bu mesajları yazıyorum :smile: biricik Guiltyangel, ismini cümle içinde öylesine yazarken bir anda ortaya çıkan sevimli, Tigerı seven daimi çevirmenimiz. Doğum günün kutlu olsun.. Nice tiger’lı yaşlara ve bol mavili günlere :heart: :heart: -Rosa)

Canımcım nice nice serilere ; İyi ki doğdun bricik kuzen :))- Psykhe

Gizli M’nin Doğum günü

Evet grubumuzun gizli M’si Sumiremin ve Mayumun ifşa etmek istediği ama Tiger’ın kaplanın yavrusu koruduğu gibi koruduğu grubumuzun kadim üyelerinden, sevgili biricik Guiltyangel’ın doğum günü bugün. Elbet bir Tiger-chan, bir Sumirem ve bir Mayum kadar olamasak da, hatta hiç ama hiç konuşamasak da ben seni gizliden takip eden (sapıkça değil ama meraktan-bu hatun neden sohbetlere gelmez, iki kelam etmez dercesine bir merak- ben artık sohbetlerde olmadığımdan belki de artık geliyorsundur bilemiyorum tabi) Sevgili Guiltyangel doğummm günün kutlu olsun canım, nice mutlu yıllar geçirmeniz dilerken, yine hep beraber bizimle olmanı diliyorum.

livanem

Doğum günün kutlu olsun canım :heart_eyes: Nice senelere :heart: -Mayu

GuiltyAngel’ın Doğum Günü” üzerine 4 yorum

  1. Yeni gordum hepinize coooooooooook tesekkur ederim(M tesekkuru hem de)Yeni yasimda bol bol manga ceviririm de tigeri mutlu ederim insallah sbbdvdhd

    Liked by 2 people

Bir Cevap Yazın

