Chizuru ile karman çorman bir güncele hoş geldiniz.

Kasım ayında güncel yazmayı planladığımda aslında güzel şeyler yazmak konusunda bayağı bir düşüncem vardı. Ama olmadı… Kasım ayında vizelerim bittikten sonraya bir ton plan yapmıştım. Tabii ki de bu planları yaparken yeni verilecek ödevleri ve açık öğretim sınavlarını unutmuşum. İki haftadır ders çalışmaktan başka bir şey yapmadım. Şu köşede dünyada hiç var olmamış gibi davranmak istiyorum fakat ona bile vaktim yok.


Bu güncel hiç dedikodu yapmayacağımı düşünüyordum fakat sonradan aklıma geçen güncelinde benden bahseden nazik mi nazik, sevecen mi sevecen, hızlı mı hızlı çeviri yapan baykuş aklıma geldi. Parmak basmadan geçemeyeceğim. Yine her zamanki gibi ben 3 cümle çeviremeden 1 bölüm bitiriyor arkadaşımız. Tabii ki de kıskanmıyorum… Haa, ne? Şu elimdekini mi soruyorsunuz voodoo bebeği o. Baykuşa şans getirsin diye yaptım. 😈😈 Hayır, şeytan boynuzlarım çıkmadı. Sorup durmayın. Baykuşunda geçen güncelinde de bahsettiği gibi ben oldukça nazik, naif, iyiliksever biriyim.

 


Neyse ne kadar tatliş bir arkadaş olduğumu bir kenara bırakalım ve size bu hafta içindeki diğer depresyonumu anlatayım. Ezelinden beri hayvanları seven biriyim özellikle kedi. Artık kocaman oldum kendime bakıyorum kediye de bakarım sorumluluk sahibi olurum teziyle bizimkilerin karşısına dikildim. Zamanı da iyi ayarladım tabii doğum günümde yakın bütün şirinliğimi ortaya koyarak sordum bizimkilere “ben kedi istiyorum kediiii alalımmmmm nolurrrr alalım noloooooorrrr!”

Sonlara doğru içimden canavar çıkmış olabilir çaktırmayın. Neyse “tamam git sahiplen.” Dediler, bende hemen internetten yaklaşık 3 yıldır rengini tipini çok beğendiğim bir kedi vardı onu araştırdım. Neler çıktı neler bu kedi British shorthair adında bir kediymiş çok meşhurmuş. Ve bayağıda pahalıymış, yani şahsen ben öğrenciyim bana çok pahalı. 1 haftadır ücretsiz yavru kedisini vermek isteyen bir iyiliksever kedi sever vardır diye site site dolaşıyorum ama nafile. O kadar taktım ki kediyi kafama rüyalarıma bile giriyor.


Şimdi aranızda illa niye bu kedi diye düşünenleriniz olabilir. Öyle bir kedi istiyorum ki; bencil olsun, yeri geldi mi bana yüz vermesin, suratsız olsun ağır abi olsun, tontiş olsun, özgür ve kendi başının çaresine bakabilecek biri olsun. İsmi de Sadrettin olsun, evet ciddiyim. Sorgulamayın. Neyse bu günceli kısa keseceğim. Gidip biraz daha depresyona gireyim.

Kendinize iyi bakın. Keyifli okumalar. Emeği geçen bütün arkadaşlarımın eline sağlık 

Bölümler:

Gokusen Bölüm 34
Çevirmen:Cain Çeviri Kontrol:Forever Young(Oyalanan Manga) Editör:Psykhe

Akagami no Shirayukihime Bölüm 27
Çevirmen:KomFlag Çeviri Kontrol:Farrelleda Temizleme:Victorica Editör:Psykhe

K – Memory of Red Bölüm 7
Çevirmen:Fuwa Fuwa Çeviri kontrol ve Edit:Chizuru  Temizleme:Hayal

Kakukaku Shikajika Bölüm 3- 4
Çevirmen:Cain Editör:İzerus

The One Bölüm 62
Çevirmen:Sawako Editör:Psykhe

Miseinen Dakedo Kodomo Ja Nai Bölüm 14

Çevirmen:Kouen Çeviri Kontrol:Mayu Temizleme:Victorica Editör:Rosamary

Guomin Laogong Dai Huijia Bölüm 3-4
Çevirmen:Tigergirl Editör:Livanem

Zero Game Bölüm 6-7-8
Çevirmen:Sumire Editör:Hayal

Trump Bölüm 27
Çevirmen:Sawako Editör:Hayal Temizleme:Lazeran

Revival Man Bölüm 7-8
Çevirmen:TheBaykus Editör:Hayal

School Ningyo Bölüm 3
Çevirmen:TheDirectEco Editör:MoonShine

Chizuru ile karman çorman bir güncele hoş geldiniz.” üzerine 10 yorum

  1. serilerde emeği geçen tüm ark. ayrı ayrı teşekkürler bu arada sanırım shirayukiye çevirmen bulunmuş ayrıcA SEVİNDİM, İYİKİ VARSINIZ mavi manga ailesi🙂

    Beğen

  2. Umarım kriterlerine uygun bir eş.. ay pardon kedi bulursun;)😄 Buara benide kedi merakı sardı aslında hiç aram yoktur ama evde junior baek mari olsa nasıl olur diye düşünmekteyim beraber evin altını üstüne getirir sonra da çizmelerimizi giyer sıvışırız😈
    Bu güncelden beklentim sevgili çok kıymetli baykuş tan dolu dolu bir nijiroydu ama kendi güncel gününde destansı bir şekilde nijiroyu sunmasını temenni ediyorum burdan duyurulur 🙆🏼:)
    Güncelde emeği geçen herkese teşekkürler:)

    Beğen

  3. Merhabalar, gokusen güncelinde akagami shirayuki çıkıyor, duzeltebilir misiniz?
    Elinize sağlık, teşekkürler.

    Beğen

  4. Çi Çi Çi-chaaaan😀

    Merak etme kedilerin hepsi bencil zaten😛

    Kardeşin ben olsaymışım ben başta karşı çıkardım sonra kopsun yaygaralar xD

    Şu sarışın kaküllü masaya vuran kız hangi animeden çok sevimli ya çok merak ettim😀

    Güncelde emeği geçen hepimizin emeklerine sağlık ^^

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

