TİGER GÜNCELİ:YOK SİZE LALA

Evet millet bu güncel başlığı ne der dediğinizi duyar gibiyim😀 Bu yazım kesinlikle bilinçli okuyuculara değildir. Ama her hafta İngilizce bölüm olmamasına rağmen chunqing yatou huolala serisinden yeni bölüm soran arkadaşlara gelsin bu başlık😀 Bilgilendirme yapmamıza rağmen sürekli sorulması artık kabak tadı verdi. O yüzden son kez açıklıyorum şuanda İngilizce günceldeyiz ve her pazartesi İngilizce 2 bölüm çıkıyor. Biz de her çarşamba saat 24:00’da gelen o 2 bölümü veriyoruz. Bu yazıdan sonra yine eminim yeni bölüm soran olacaktır ama azalması dileğiyle diyorum😀 Gel gelelim 3 serimize ya da benim söylemimle 3 büyüklere😀

Görüldüğü üzere hepsinin çizimleri birbirine benziyor o yüzden çokça soru gelmişti. Çizerleri aynı mı emin değilim ama aynı yapım şirketinden çıkan seriler 3’ü de🙂 yani muhtemelen aynıdır😀 Sanırım eğlenceli güncel yazılarından sonra benim yazım hiç olmadı ama aklıma da yazacak bişey gelmedi😀 Ben daha fazla konuşmadan sizi arkadaşlarımın yaptığı bölümlerle yalnız bırakıyorum😀 herkesin emeğine sağlık🙂 son olarak da ne kadar yorum o kadar manga der keyifli okumalar dilerim🙂

Adonis Next Door Bölüm 8
Çeviri Chizuru Edit: Tigergirl

Akaiito Bölüm 4
Çeviri: Fumi Temizleme: Rosamary Edit: Livanem

Black Haze Bölüm 166-167-168-169-170-170.5-171-172-173
 Çeviri: Farrelleda Edit: Eva

Chunqing Yatou Huolala Bölüm 70-71
Çevirmen: Tigergirl Editör: Livanem

Graineliers Bölüm 32-33
Çeviri: Tigergirl Edit: Eva

Guomin Laogong Dai Huijia Bölüm 2
Çevirmen: Tigergirl Editör: Livanem

Imawa no Kuni no Alice Bölüm 1b-2a-2b-3a-3b
Çeviri: The Baykuş Edit: Asmin

Kindan no Koi de Ikou Bölüm 10
Çeviri: Tigergirl  Temizleme: Minel Edit: Eva

Kongou Banchou Bölüm 2
Çeviri: Baksi55 Ç.Kontrol: Sumire Temizleme: Artist Edit: Eva

Kiwaguro no Brynhildr Bölüm 165-166
Çeviri: TheDirectEco    Edit: Ahmet_61

Mitsuyokon – Tsukumogami no yomegoryou Bölüm 3
Çeviri: Sumire   Edit: Eva

Siren’s Lament Bölüm 38
Çeviri: Zakkyliar   Edit: Livanem

TİGER GÜNCELİ:YOK SİZE LALA” üzerine 44 yorum

  1. Vaay, patron yazmış, hoş yazmış 😄 ve emeği geçenlere ayrıca teşekkür ederiz, ama öyle biri varki teşekkürü daha bi bolcana hakediyor, Farrelleda selamlae efendim 😉

    Liked by 1 kişi

  2. Alice ve Banchou beklediğim serilerdendi. Bölümlerinin geldiğini görmek çok sevindirdi. Diğerleri hakkında pek bir bilgim yok ama teşekkürler.😀

    Liked by 2 people

  3. Güncele bak güncele😀 tiger chan adını çoğunda görüyorum. Ellerine sağlık. Maşallah. Diğer bütün emeği geçen arkadaşların da ellerine sağlık. Çok teşekkürler bu müthiş serileri bizle buluşturduğunuz için🙂

    Liked by 1 kişi

  4. Vaaaaay…meşgul olduğumdan dolayı bu aralar yorum atamasamda benim okuduğum tek mangadan(Black Haze) çokça bölüm gelmiş, beklediğimize de deymiş, yorum atmamak olmazmış şşş…habire ş yazdım ya ondan, sizlik birşey yok yani benim kasıntılarım bunlar neyse ellerinize sağlık dostlar😀

    Liked by 4 people

    • Nerelerdesin sen gönlümün efendisi, kaç güncel oldu senden bir yorum kırıntısından eser yok, gecem gündüzüm bir oldu, dauben’in hayatından kesitler okumadıkça kendimi çöllere vurdum ah ah xD

      Şaka maka bayağıdır yazmıorsun farkındayım😎

      Liked by 1 kişi

      • Her şey ingilizce kursa gitmemle başladı…kelimelerle aram iyi olmasa da ve her ne kadar asosyal olsam da büyük bir cesaretle gittim ve naylet olsun gitmez olaydım 😑 Zar zor bir şekilde öğrenmeye çalışırken kurstan kız arkadaşı edindim ve sonra ne olduğunu bile anlayamadan kendimi bir işte çalışırken buldum 😲 Artık eve her gelişimde bilgisayarıma sarılıp “canııım…hayatııım…everythingiiim…seni çok özledim beee” der oldum 😑 Çoğu insan evde boğulur, daraldım der, ben ise dışarda fenalaşıyorum yani normal olan şeyler bana anormal, anormal olan şeyler ise bana normal geliyor diyebilirim tabi belli bir seviye ve seviye bana ait olduğu için de ben belirliyorum o seviyeyi yani değişken oluyor 😑 Amanın şarjım bitiyor benim yani bir asosyalin şarjı nasıl bitebilir ben artık asosyal değil miyim? 😲 Biri kurtarsın beni helip mii helip mii

        Beğen

        • Oğlum seni Allah kurtarsın😀 ama asosyallikten kurtarsın😀 ve sen ingilizce kursuna yazıldın, kurstan arkadaş edindin,hem de kız olanından,( aman yarabbim başımıza taş yağmasa bari ):D bir de üstüne iş buldun. Allahım kıyamet alametleri bunlar😀 ve en büyük şok bizim asosyalin şarjı bitmiş, tamam artık bundan sonra hiç birşey beni şaşırtamaz😀

          Liked by 1 kişi

          • Tamam abla sakin olabilirsin😀 İngilizce kursuna gittiğim ve bilgisayarıma o şekil sarılmamda dahil sonrakilerde doğru fakat kız arkadaşı ve iş bulmam doğru değil, daha o kadar sosyalleşmedim ama kursa gitmek bile beni çileye sokuyor yani sadece liv ablamı kızdırayım dedim yine😛 Kabul edin ama bu sefer yuttunuz😀

            Liked by 1 kişi

          • Iyyy tembelll 😝😝😝ıyyyy pis velet beni kekledin demek 😈😈😈benden güzel bir bedduayı hakettin 😈😈😈rem’in çöksün, ekran kartın yansın, annen seni görücüye çıkartsın 😂😂😂 telefon sapığın olsun emi 😂😂😂

            Liked by 2 people

        • Püüüü sana asosyallerin yüzkarası seniiii… Beni seni böyle mi bilirdim…. -_-
          Adam bir kursa gitmiş sevgili bulmuş kendine -_- Asosyal olduğuna emin misin sen -_- (Yüzümün halini gör gör de utan -_-) Asosyallik örgütünden atıyorum seni😛

          Bulduğun iş hayırlı olsun ama😛

          Liked by 1 kişi

          • Liv ablaya yazdığım yorumu oku ve aydınlan her şey orada saklı huhahaha…aynı şekil bir de buraya yazmayayım dedim😀 Ayrıca benim asosyal sınıfım farklı bir seviye, daha kendim gibisine rastlamadım 😑 belkide evde olduğumdan ve de evde olduklarındandır 😕

            Liked by 1 kişi

        • benimkisi öğretmen bedduası😀 belki tutar😀 ama sen benim beddualarım yerine hayır dualarımı al daha iyi olur😀 o yüzdne her güncelde yorum isterim senden😀 kapiş😉

          Liked by 1 kişi

          • Yani şimdi ne yazarsam yazayım inanmayacaksın ha? E o zaman zorunlu olarak yazmama gerek kalmadı demektirki kapişi geri alıyorum😀 İlginç olansa asosyal örgütü diye bir örgüt mü vardı yav 😕 Malumunuz asosyal olduğum için çoğu şeyden haberim yok 😐

            Beğen

          • Her türlü beddua et ama bilgisayarıma dokanma ablaaaağğğ 😢 Annem beni görücüye çıkarmaz, bana görücü getirir😀 Telefon sapığı iseee…olur be zaten arayan yok arasın yani laflarız😀

            Liked by 1 kişi

          • He he he he . O zaman sen de beni keklemeyecektin yavruuu😛 Bilgisayarına virüsler girsin. seni saçma sapan reklamlara yönlendirsin😀 özür dielrsen ve bir daha yapmayacağına beni ikna edersen o zaman beddua etmen sana😛

            Liked by 1 kişi

          • Yok abla özür dileyemem çünkü bu aralar gurur kasıyorum evet, ilginç bir hismiş gerçekten çok etkileyici, yani resmen sana özür dilemeyerek level atladım o derece hahhahhaa 😈 Şimdilik gururlu takılıyorum ilerde başka duyguları deneyeceğim bakalım hayırlısı 😕 ve bu açıklamayı yaptım çünkü gurur kastığımı söylemesem yanlış anlaşılırdı ama açıklamayı yaptığıma göre gurur modunda olmasaydım özür dileyeceğimi de bil yani 😐 (Vaaay bee kendim bile etkilendim…kazı çevirerek iyi pişirdim yani onu diyorum😀 )

            Beğen

  5. Mitsuyokon – Tsukumogami no yomegoryou ve Akaiito gördümmmm amanın çok mutlu oldum🙂 Tiger ve güncelde emegi gecen herkese çok teşekkürler🙂

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

