Yetenekli Yazarımız Kouen’in Doğum Günü

Demek bu günleri de görmek varmış nasipte😀 evet evet grubumuzun medar-ı iftiharı, en afili hikayelerin sahibi, hatta efsane ismi sevgili Kouen’im sana methiyeler dizsem yine de az gelir, bu yüzden benden sana doğum günü hediyesi, minnacık şeker tadında bir hikaye bırakıyorum kapına😀 tadına baktığında umarım çok beğenirsin ve evet Liv lütfen biraz daha dersin😀 Hikayeme başlamanda önce Doğum günü Prensesinin doğum gününü kutlar daha nice doğum günlerini hep beraber kutlamak nasip olur inşallah diyerekten hikayeme geçerim😀

ESRARENGİZ KAPI

Uzun zaman önce  Samir dağlarının ardında Tebsuma krallığındaki yaşayan dünyanın en güçlü büyücüsü aniden ortadan kaybolduğunda Kouen henüz çok küçüktü ama aradan yıllar geçmesine rağmen Kouen her gece rüyasında o büyücüyü görüyordu. Kendisine seslendiğini hissetse de ne demek istediğini anlayamıyordu. Bu süre zarfında halkın, dışarıdan gelecek diğer güçlü büyücülerin saldırılarına karşı kullandığı kalkan git gide zayıflamaktaydı. Herkesin en güçlü Büyücü’nün geri gelmesine dair umutları hızla tükenmekteydi. Ama büyücü neredeydi ve neden gitmişti , kimse bunu bilmiyordu. Kouen büyücüyü rüyasında görmeye başladığından beri büyü yapmaya başlamış ama kimseye bundan bahsetmemişti.Sadece En yakın arkadaşı Mayu’nun haberi vardı ve onunla beraber gizlice alıştırmalar yapıyordu ama Kouen bütün bu olanlara bir anlam veremiyordu. Neden büyü yapıyordu ve neden büyücüyü rüyasında görüyordu. Aradan bir süre geçtikten sonra krallığa esrarengiz bir gezgin geldi, kıyafteleri bir gezgininkine benzese de tavırları sanki birini arıyor gibiydi, herkes şüpheyle ona bakarken, gezgin bir süre sonra aradığı kişiyi sonunda bulmuştu, Kouen onu ilk gördüğü anda rüyasında gördüğü Büyücü olduğunu anlamıştı ama neden yüzü değişikti ve bir gezgin kılığında gelmişti ve neden onu her gördüğünde yüzünde esrarengiz bir gülümseme beliriyordu. Gezgin birkaç gün boyunca Kouen’i takip ettikten sonra ona bir kelebek yoluyla mesaj göndermişti ve şimdi Kouen’den o mesajla kendisiyle Esarengiz Orman’da buluşmasını istemişti. Kouen bütün bunları kardeşi gibi sevdiği can yoldaşı Mayu’ya anlattıktan sonra ikisi birlikte Esrarengiz Orman’a gitme karar verdiler. Esrarengiz orman kimsenin cesaret edemeyeceği yasaklı bir yerdi ve gittiği andan itibaren başına nelerin geleceğini tahmin bile edemiyordu ama Büyücü’yle buluşması gerektiğinin farkındaydı.Kouen Esrarengiz Ormanın girişine geldiğinde Ormanın sesi Kouen’e “yalnıza Büyücüler girebilir. Büyücü seni Esrarengiz kapı’da bekliyor”  dedikten sonra Mayu ile vedalaşıp kendisi için açılan bu yolda ilerlerken kafasındaki sorulara bir cevap bulmayı ümit etmekteydi. Sonunda Büyücüyle karşılaştığında Büyücü eski formunda ve ona doğu gelmekteydi. Kouen’in elini nazikçe tutarak Esrarengiz Kapıya yaklaştıklarında Kouen daha sorularını sormadan Büyücü her şeyi anlatmaya başladı.

“Biliyorum neden burada olduğunu, neden rüyalarına girdiğimi, neden büyü yapmaya başladığını, nende gittiğimi, ve neden bir gezgin olarak geri geldiğimi merak ediyorsun. Hepsinin tek bir cevabı var. Çünkü hepsi yapılması gerekiyordu, hepsi seni korumak ve ülkeye sızan diğer büyücülerin seni bulmasını engellemek içindi. Sen benden sonraki varissin. Senin gücün benden de öte, ama bunu kullanmak ve kendini keşfetmek için zamana ve yardıma ihtiyacın vardı. Bu yüzden gittim ve şimdide gücünü açığa çıkarmak için geldim. Esrarengiz Kapıdan içeri adım attığın an geçmiş hayatın bitecek ve geleceği şekillendireceksin. Bu yolda seninle kimse yürüyemez, bu tek başına gitmen gereken bir yol”

Kouen bütün bunları duyduğuna inanamıyordu ama Büyücü’nün keskin bakışları her şeyi inandırıcı kılıyordu. Evet gitmesi gereken çok yol vardı ve tekrardan geri gelecekti hem de en Muhteşem haliyle…  

~Livanem

Challenge ve sınavlar yüzünden discorda girmeme kararı aldığım vakit bir de be göreyim :scream: Bugün, evet evet tam da bugün. Kouen’in doğum günüymüş. Bize de yazmak düşer tabii :innocent: :smiling_imp: Evet Kouen nice senelere sınavlarından pek giremiyordun ama girdiğin vakit boyuncaki muhabbetimizi çok sevdim. Umarım ileride de bunlar devam eder :smirk: hmm :thinking: konudan sapacaktım az ama dur sapmayak. Evet, ne diyordum. Ah, iyi ki doğdun iyi ki bizimlesin ve umarım ileride de bizimle olursun^^ Tekrardan nice mutlu senelere. :smile:

~The Baykuş

Sevgili Kouen, doğum günün kutlu olsuun. Nice mutlu seneleree! Çok konuşamamış olsak da umuyorum ki ilerleyen zamanlarda konuşmak için zamanımız olur. Zaman hızlı geçiyor :smile: Umarım yeni yaşında zamanını çok verimli bir şekilde değerlendirebilirsin. Muhteşem bir yıl geçirmen dileğiylee.

~KomFlag

Kömür karası saçları
Kırmızı dudakları
Mavi’nin yakışıklı
Gönüllerin Gökhan’ı

Bugün Kouen’in doğum günü çiziktirin bir şeyler dediler. Bir beş dakika ekrana baktım ne yazsam diye. Tık yok. O zaman fikir çalarım. Webtoon mu yapsam? Yok Fri sen üşengeç insansın. Uğraşmazsın şimdi. Zaten becaremezsin de. Hikaye yazayım? Millet senin hikayeni mi okusun doğum günü mesajlarını mı? Haklısın Fri. O zamann dur dur akrostiş yazayım. Yaz bakalım baş harfleri. Heh oldu. Şimdi çalıştır saksıyı. (Aradan on dakika geçer. Surat beş karış. Gözler kısılmış. Ekrana bakıyor.) Akrostiş işi de yattı. Ne yazacağım ben Fri? Şiir yaz. Onun sonucu da yukarıda. Yani benden bir cacık olmaz -_- Üzgünüm Kouen çıka çıka bu çıktı:/ Şimdi bu yazıyı hızlıca geç ve diğerlerini oku da moralin düzelsin. Az daha unutuyordum. Doğum günün kutlu olsun Gökhan😀

~Friolero

Kardeşlerimden en çok bana benzeyen kardeşim :heart_eyes: gece 2 de beni arayan yegane insan :joy: hala gece 2 de beni uyandırıp konuşman dün gibi aklımda :joy: başkası olsa muhtemelen suratına kapatırdım ama sen benim tatlı kardeşimsin:heart_eyes: bugün senin dünyalar güzeli kardeşimin doğum günü:heart_eyes: iyi ki doğdun kardeşim iyi ki varsın seni çok seviyorum bol tekme atmalı yıllar diliyorum kardeşim:smiling_imp: sen anladın:smiley: doğum günün şerefine yazdığım şiiri inşallah beğenirsin

En güzel hikayelerin yazarı
Tekmeler kraliçesi
O dur beşizlerin hınzırı
Bitanecik kouenimiz.

~Tigergirl

Doğum günün kutlu olsun.

~Artist

Bizim hikayemiz böyle başlamıştı belki de. O benim Gökhanımdı… Numaramı nerden nasıl buldu bilmediğim, kalbimi çalan, ama gene de zor kız imajı uyandırmak amaçlı mahkemelerde süründürmekle tehdit ettiğim Gökhandı o benim için… Beni görmüş, beğenmiş, numaramı arkadaşımdan almıştı. Ben anlamıştım ama Gökhanın bizim Mavicilerden olduğunu. Nickini ısrarla sormama rağmen yanıt vermedi. O yanıt vermedi ben tehdit ettim. Bir yandan da kim olduğunu anlamak için soruşturma yapıp kimin numaramı verdiğini bulmaya çalışıyordum. Mayu’ya yazdım dedim Kouen’e numaramı mı verdin… O bir şey yazmadı bana ama sonra anladık ki benim Gökhanım, Kouen’miş…  Aslında Kouen’in herkeste numarası vardı o zamanlar ama bana o numara verilmemişti L ünümden midir nedir bana Kouen’in –biricik sapığımın- ne resmi ne telefonu ne de o güzeller güzeli sesi hakkında bilgi sahibi olmama izin vermemişti Mavinin o koruyucu sahiplenici ailesi… Ama sonunda numarası bendeydi  hemen kaydettim Sapık Gökhan diye.

Şimdi bu kız ne saçmalıyor ne diyor diyebilirsiniz veeeeeeee ben de size sapığımın doğum günü bugün derim. Benim biricik sapığım, sesi güzel kendi güzel Kouen’in doğum günü. Doğum günü olurda mavi boş durur mu dedik. Hemen aldık elimize sazımızı başladık parti hazırlıklarına.

Çaldık çaldık oynadık ve kutladık biricik Gökhanımızın doğum günü. Sırada hediyeler vardı. Hemen ön sırada yerimi alıp kim sapığıma ne almış diyerek kontrole başladım. Birbirinden güzel hediyeleri gördüm. Tabi benim biricik Gökhanıma yanaşıp verdi herkes hediyesini. Ben tabisi zamanını bekledim baş başa kaldığımız zaman yanına yanaştım veeee,

verdim hediyemi. Hediyem ne mi? Hediyemmmmmmm, Benim fotolarımdan oluşan bir albüm😛 Ben fark ettim ki bu yazı uzadıkça ben saçmalıyorum iyisi mi gideyim ben de sözü diğerlerine bırakayım🙂 sözün özü biricik Kouenim doğum günün kutlu olsun🙂

~Rosamary

Evet bu gün kalp hırsızımızın  doğduğu gün şimdi senin gibi harika hikaye yazan birine ne yazılır ki :( sanırım artık zaten yazma özürlüsü olduğum belli olmuştur o yüzden klasik gitmekte fayda var sevdiklerin nice nice sağlıklı yaşlara yeni yaşın  sağlık, mutluluk getirsin iyi ki doğdun doğum günü kutlu olsun.

~Eva

Güzel kelimeler dizmek istedim doğum gününe 

Önce düşündüm şiir gibi bir şey yazmayı

Sonra dedim neden olmasın bir hikaye

Hikayecilerin en güzelinden birinin şerefine

Ama yok bende o kadar ne hayal gücü ne de yetenek

O halde niye yazmayayım güzel temenni ve methiye

Doğum günün kutlu olsun,

Grubumuzun kimi zaman Rosa’nın sevdalısı çapkın Gökhan’ı

Kimi zaman hayal gücüne hayran olunası hikaye yazarı

Her daim de Mavi üyesi sevgili Kouen’i

Hayatından güzellikler eksik olmasın, yeni yaşların hep mutluluk getirsin  

~Farrelleda

Mayu’yu görmeye diye kalkıp Zonguldak’a gidip büyük bir süprizle Kouen’i de görebildiğim için nasıl mutlu olmuştum anlatamam. Anı gecelerinde Kouen’in anılarını uzun uzun dinleyip acaba Kouen nasıl biri diye merak ediyordum. Ama artık gizem çözüldü ve güzeller güzeli Kouen’le tanıştım. Kouen’in anılarını yüz yüze dinlemek de çok keyifliydi gerçekten. Öyle tatlı dilli ki anlatamam. Bu yıl için Kouen’le henüz tanışmamış olanlara bir dilek de bulunayım. en kısa zamanda Kouen’le tanışırsınız umarım :smiley: ve Kouen günün yıldızı sensin canım, iyi ki doğdun, iyiki varsın.. nice nice mutlu yıllara.. doğum günün kutlu olsun tatlım, yeni yaşın sana sonsuz gülücükler getirsin :smiley:

~Fumi

Doğum günün kutlu olsun en mükemmel hikayeleri ve şiirleri yazan Kouen-sanım. Yeni yaşın sana mutluluk, huzur, güzel günler getirsin istediğin şeyler gerçekleşsin. Daha çok şey var yazılacak ama aklım durdu şu an :sweat_smile::sweat_smile: Neyse uzatmadan hayatında her konuda başarılı olman dileğiyle

~Hayal

Bir zamanlar Mayu adında bir kız varmış. Liseye başlamış. Ama hiç doğru dürüst arkadaşı yokmuş, herkesin yanında olmaya çalışırmış. Ama böyle yapmakla sadece kendini yoruyormuş. Bir süre sonra çok yorulmuş ve yavaşça içine kapanmaya başlamış. Sonrasında ise Kouen’i bir kitap okurken görmüş ve merak etmiş. “Ne okuyorsun Kouen, güzel mi kitap” sorusuyla başlamışlar sohbete, durduramamışlar kendilerini, sevdiği kitaplardan filmlere ne hakkında olursa konuşmaya başlamışlar. Bir gün Mayu animeler diyarını keşfetmiş sonra Kouen’le konuşurken ona da söylemiş “Aa Mayu, ay savaşçısı vardı onu hatırlıyor musun” demiş. “Hatırlamaz mıyım yeniden izliyorum” demiş Mayu da. Daha sonra Mayu ona keşfettiği yeni dünyayı göstermiş. Ondan sonra birbirlerine o kadar ısınmışlar ki, kelimeler yanlarında kifayetsiz kalmış. Kimse aralarına girememiş. (Tabii şu aralar Kouen= Gökhan olduğundan Mayu’yu arada aldatıyor çaktırmayın… Gönlü genişmiş sebebi de bu…) Çok güzel bir dostluk kurulmuş. Yeri gelmiş Mayu onu korumak için herkesi karşısına almış, onu kardeşi gibi sevmiş. Onu herkesten korumuş, onu üzenleri hiç affetmemiş. Daima yanında olmaya çalışmış. Bazı zamanlar yanında olamasa bile Kouen, Mayu’nun yanında olduğunu biliyormuş. Çünkü birbirlerinin kardeşi olmuşlar❤ Birbirlerine her şeyi anlatır, gülüp eğlenirler yeri geldiğinde birlikte ağlarlarmış 😭 Seneler geçtikçe bir sürü şey yaşamışlar, hepsinin üstesinden gelmişler. Bazen hayat onları yorsa da geçecek hepsi diyip önlerine bakmışlar. Ve hep mutlu mutlu mutlu olmuşlar ☺

Vee amanın kaç sene geçmiş aradan😮 (Maşallah maşallah😀 Tanışmamızın hikayesi daha uzun sürerdi de kısalttım 😳) Benim için bugün en güzel günlerden biri çünkü canım dostum, canım kardeşim dünyaya gelmiş. Ne yapsam ne yapsam onun ne kadar harika biri olduğunu anlatsam bilmiyorum gerçekten 😳 İşte o kadar harikasın Kouen 😍 Satırlar kendiliğinden dökülüyor, saçmalıyor muyum bilmiyorum 🙈 Kısa bir hikaye daha;

Ee bu güzel  gün için ne yapsam diye düşünürken Mayu, Kouen’e mesaj atmış “yarın boş musun” diye 😌 Sonra reddedilmiş😥 Bu şokun üstesinden gelmeye çalışırken (mutfaktaymış hahaha😀 ) Kouen bir sürü mesaj atmış. Sonra aramış ve Mayu aramaya yetişmiş. Nerdeydinn diye bir ses bağırmış kulağının dibinde 😂 Meğersem Kouen hanım şakasına öyle demiş 😌 (Mayu da biliyordu şaka olduğunu) Yarın için Kouen’i kapmış 😈 😈 Yarını sabırsızlıkla bekleyin bayan😉

Ahaha gerçekleri hikayeye aktardım umarım beğenirsin canım 🙈 Ee gelelim seni ağlatacağım kısıma 😈 😇

Seninle tanıştığım için çok mutluyum gerçekten. Bazen diyorum ne kadar şanslıyım. Allahıma şükürler olsun. Kendi gibi kalbi de temiz olan canım arkadaşım. Bazen kendine diyorsun biliyorum ama sen anlaşılması zor bir insan değilsin. Seni anlayabiliyorum hem de çok güzel 😊 Ki bunun için de çok mutluyum. İkimiz birbirimizi çok iyi anlıyoruz çünkü. Senin hakkında ne derlerse desinler onlara sakın inanma. Sen harika birisin, çok şeker bir insan ve cana yakınsın. Aynı zamanda çok da havalısın😀 İyi gününde kötü gününde her zaman yanında olacağım. Bunu bil. Seni daima dinleyeceğim. Hep arkadaş kalacağız. Ne olursa olsun. Benden 3 ay büyük olan canım ablam😉 😋 Sadece üç ay biliyorum, kızma kızma bir şey demedim 😂 Ve artık daha fazla uzatmadan;

Doğum günün kutlu olsun. İyi ki doğdun, iyi ki varsın Kouen’im 😍 Seni çok seviyorum canım arkadaşım 😘 Unutma, daha nice doğum günlerini birlikte kutlayacağız inşallah 😊 😊 Benden kurtulamazsın, başının belasıyım çünkü 😗

Hımm verecek bir sürü hediyem var sana, yarın hepsini göreceksin ☺ Ee hani sürpriz neresinde bunu diye sorarsan, zaten biliyorsun 😂 😂 Yarın hediyelerinizi göreceksiniz bayan 😌 Fazla merak edip çatlama bak 😌 😌 (İnadına yapıyor) neyse neyse yarın görüşürüz 😌 😂

Unutulmazlarımızdan😉 Kanpaiii 🎉🎉🎉🎉🎉

Bu da ufak hediyem olsun benden sana, senin kadar güzel yazamam ama😀

Varmış uzak diyarlarda bir Kouen

Herkes onu üzmek istermiş

Ama onu koruyan biri ortaya çıkmış

Hep yanında olmuş, beraber ağlamışlar

Beraber yaşamışlar

Sonsuza kadar mutlu

Kötü sonlar uzak dursun

Mutluluklar Kouen’i bulsun

İyi ki doğmuş Kouen

İyi ki varmış o

Sonbahar günleri içini hiçbir hüzün kaplamasın

Güneş battığında ertesi gün yeniden doğacak

Zaman yavaşça bazen de hızla geçecek

İyi ve mutlu günler ileride hep seni bekleyecek

Bu yüzden o gül yüzün hiç solmasın

Hep mutlu ol

Daima yanında olacağız

Sevgilerle Mayu

~Mayu

İyi ki doğdun Kouen’im😉 Nice uzun soluklu mutluluklara😀😀

-Psykhe

Yetenekli Yazarımız Kouen’in Doğum Günü” üzerine 6 yorum

  1. wowowoow hepsini bir çırpıda okumak vardı tabi ama uykum var😦 neyse yarın okurum artık😀 Buradan tekrardan grubumuzun Gökhan’ına nice senelere dileyelim o zaman^^ İyi ki doğdun😀

    Liked by 2 people

    • Şimdi uzun uzun cevap yazma vaktim geldiiii🙂 İlk olarak herkese güzel dilekleri için teşekkür ederim. O kadar uzun zaman olmuştu ki içten bir gülümsemenin yüzümde güller açtırmadığı, gülmeyi unuttum herhalde diyordum. sayenizde bugün tekrardan gülmeyi hatırladım🙂

      livanem-san o kadar güzel bir hikaye yazmışsın ki ruhuma işledi. Özellikle o son kısım “Evet gitmesi gereken çok yol vardı ve tekrardan geri gelecekti hem de en Muhteşem haliyle… ” bana hayatımda son zamanlarda unuttuğum çok önemli bir şeyi hatırlattı. kendimi hatırlattı🙂 Ben devamlı rüya görürüm zaten rüyalarımda büyücüyü görmem bir rastlantı mı😀 hep esrarengiz olaylara ilgi duydum zaten beni o ormana atabilirsin🙂 lütfen lütfen lütfen hikayenin devamı gelsin🙂

      Mavinin sevgili kuşu, çayların prensi baykuş… Konuyu güzel toparlamışsın😀 Sınav haftan ve sevgili Sumire ile olan çeviri savaşınızı biliyorum ve elinden geleni yap ama sumim kazanacak😀 Konuşmalarımız çok güzeldi ve daha da çok konuşacağız en azından sınav ve proje teslim zamanım gelinceye kadar. güzel dileklerin için teşekkür ederim. bir gün sana semaverde çay demleyeceğim, pasta, börek çörek yapacağım ve uzun uzun konuşacağız. hele ki mezun olup işe girersem yanıma asistan olarak almazsam neyim😀

      Sevgili KomFlag söylediğin gibi pek konuşmaya fırsatımız olmadı ama umarım bundan sonra olur. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim🙂

      Fri şiir oldukça güzeldi😀 Kendine haksızlık etme bence gayet de güzel yazmışsın duygularını ki benim için önemli olan içten duygularını görmekti🙂 bir ara beraber şiir yazarız🙂 Bu arada saçlarım siyah değil ne renk olduğunu bende bilmiyorum ama benim gönlüm geniş senin içinde kara saçlı yakışıklı olurum😀

      Tiger’ım sen merak etme ben nice tekmeler atacağım, çok fena hınzırlık yapacağım😛 Sen merak etme kardeşim ben seni gece 3 de bile ararım sen yeter ki iste😀 bu arada şiirini çok beğendim. itiraf etmeliyim ki tekmeler kraliçesi kısmına bayıldım🙂

      Doğum günümü kutladığın için teşekkür ederim Artist🙂

      Rosa Rosa sevgili Rosa… Aşkımızı cümle alem duysun istemişsin😀 bu arada cep telefonuna gelen mesajlar kısmı çok iyiydi, görünce direk bunu Rosa yapmıştır dedim. Benim yetenekli editörüm. Sana sapıkça yaklaşmış olabilirim. Ama gönlü geniş, mert bir delikanlıydım ve çetin cevize toslamıştım. yine de aşkımız filizlendi😀 Mayu’nun dediği gibi gönlüm geniş olduğundan mavinin tüm kızlarını yine mavinin kızları ile aldatıyorum😀 sizleri seviyorummmmmmmmmmm

      eva-san sen yeter ki yaz, yazdığın her harf beni mutlu eder. Klasik olmak en iyisi, sen klasik zevkleri olan bir patronsun🙂 Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim🙂

      Farreleda aslında çok da güzel yazmışsın. yok bende o yetenek falan hiç inanasım gelmedi bu söze🙂 Hem kelimelerin güzelliği nerede nasıl yan yana geldikleri ile ölçülmez. kelimelerin güzelliği hissettirdikleri, ifade ettikleri ile ölçülür. Çok güzel kelimeler dizmişsin bana teşekkür ederim🙂

      Fumim senin tatlılığın yanında, hoş sesinin yanında benim ki ne olabilir🙂 Zonguldak’a geleceğinizi duyduğumda çok heyecanlanmıştım hatta gece boyunca ne giysem de karşılarına çıksam, güzel bir şeyler giymeliyim ki onlara değer vermediğimi düşünmesinler falan demiştim. Bir de ben yazmarım edderim ama karşılıklı konuşma konusunda hiç iyi değilimdir. Biraz gergin olurum biriyle yüz yüze konuşurken ama o gün senin tatlılığından hoş sohbetinden hiç gerilmedim sanki daha öncede oturmuş defalarca konuşmuş gibiydi🙂 gitmenizi hiç istemedim zaten o kadar tatlıydı ki sohbetimiz keşke biraz daha vaktiniz olsaydı😦 Yine görüşelim ama bu defa burada biraz kalın ki size büyülü keklerimden yapabileyim🙂 Güzel dileklerin için teşekkür ederim ve özellikle şu herkesle tanışmak 🙂

      Güzel dileklerin için teşekkür ederim minik Hayal’İm🙂

      Pislik Mayuuuuuu! Ağlattın beni. ama mutluluktan ağladım bak🙂 iyi ki tanışmış ve yıllarca sürecek bir dostluğun temellerini atmışız. Lise de sen herkes ile iletişim kurmaya çalışan kızdın, ben ise herkes tarafından dışlanan ve artık dışlanmaktan yorulup kitaplara kaçan kızdım. Alacakaranlık kitabı sayesinde tanışmıştık. uzun uzun sohbetler falan çok güzeldi. o dönemlerde sadece konuşacak birilerini istiyordum, beni anlayacak bir insanı hayal dahi edemezdim. dediğin gibi herkes beni üzmek istiyordu hatta hapşırık krizine girdiğimde arkamdan yine geberemedi dediklerini hatırlıyorum. hep kendimi sorguladım acaba ben bu insanlara ne yapıyorum dedim ta ki seninle tanışana kadar. o zaman anladım ki sorun bende değilmiş. hayatta acıların mükafatı olurmuş benim yalnızlığımın mükafatı da senin gibi bir dost, bir kardeş oldu🙂 beraber çok şeyin üstesinden geldik ve geleceğiz gibi de duruyor. yanımda olduğunu ve olacağını bilmek çok güzel. gözyaşlarımı döktüğümde bana ağlayacak bir omuz sunup sonra tekrar ayağa kalkmam için yanımda olacağını bilmek çok güzel.beni anlayabildiğin için çok teşekkür ederim iyi ki varsın🙂 Ayrıca hemen sabah olsun istiyorum meraklandırdın beni pislik şey :)bu arada sende çok güzel yazıyorsun. yazdıklarımı ilk sana okutmamın bir nedeni var yani🙂

      bu kadar uzun sürdüğü için üzgünüm millet ama o kadar güzel yazmışsınız ki tekrar tekrar okudum. iyi ki varsınız, iyi ki bu güzel ailenin içindeyim🙂

      Liked by 5 people

      • Kouen canım inan tamamen doğaçlama bir hikaye benimkisi 😉senin efsunlu bir halin var zaten, o yüzden aklıma bu hikaye geldi ve rastlantının böylesi, rüyalarında büyücü görmek 😆 uzak olsak da, sohbet edemesek de, kalplerimiz birbirine çok yakın ki hikayem de bile sana böyle güzel hisler yaşatabiliyorum 😇ben daha başka ne isterim 😉 😍 ve hikayenin nasıl devam edeceğini ben de kestiremiyorum 😆ilham perilerimi bekliyorum artık 😄😄😄

        Liked by 2 people

  2. Kouen yazı yazamadım kusura bakma canım😦

    Doğum günün kutlu olsun *-* sevdiklerinle beraber uzun ve mutlu ömürler diliyorum❤ umarım ne dileğin varsa bu yaşında hepsi gerçek olur nice mutlu yıllara canım🙂

    Liked by 2 people

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s