Ageanas’ın doğum günü

TheDirectEco

Doğum Günün Kutlu Olsun Zakkyliar’ın Minik Kardeşi :birthday::gift::tada::confetti_ball:

Tigergirl

Doğum günün kutlu olsun.

Artist

Doğum günün kutlu olsun.

d

 

”Sevgili Ageanas, doğum günün kutlu olsuun. Umarım yeni yılın senin ve tüm sevdiklerin için muhteşem geçeer. Nice mutlu seneleree.”  KomFlag

Bir yıl daha bitti, ama sakın üzülme zaman çabuk geçiyor diye… Unutma ki herkes aynı şeyi yaşıyor. Bu yılın sonunda geriye baktığında umarım “harika bir yıldı” dersin.. Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerinin gerçek olması. Geleceğini oluşturacak her yeni gün, bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olsun! Belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde bugünü seninle kutluyorum. Nice yaşlara…  sevgili abin Zakkyliar

 

86c18986683db3eb779b2be6fb86b2b2

 

Mayu

Doğum günün kutlu olsun canım, iyi ki doğdun iyi ki varsın 😊😊 Nice senelere 💙💙

 

 

 

 

 

Rosamary

Sevgili Ageanas, bugün senin doğun günün🙂 sen bizin grubumuzun eski üyelerindensin. Biraz utangaç, biraz sevimli sohbetlere gelmeyen ama bizin ekibimizde olan tatlış biri :heart_eyes::heart_eyes: seni görmüş biri olaraktan -sen seni gördüğümü bilmiyorsun, sen midoricchimi gördün ben midoricchimde olan fotoğrafını- doğum gününü kutlamak istedim. Mutlu yıllar ageanas, nice senelere yeni yaşında utangaçlığını yenip sohbetlerimize katılman dileğiyle….

Sevgili Ageanas, seninle hiç tanışmamış olsam da, abinden hakkında övgü dolu sözler duyuyorum her daim. Seni ne kadar sevdiğini kelimelerle bile ifade edemiyor kimi zaman. Ve mangalarda gösterdiğin desteğin yadsınamaz, her editlediğimde seni şükranla anıyorum. Umarım ilerde seninle tanışıp, bolca muhabbet etme fırsatımız olur. Eminim ki ortak sevdiğimiz nice şeyler keşfederiz. Veeee iyi ki doğdun, iyi ki Mavi Manga’ya katıldın ve iyi ki aramızdasın. Yeni yaşın umarım güzellikleri de beraberinde getirir. Nice güzel yıllara….  Farrelleda

 

Bir gece zakkyliar bir sürprizim var demişti ama ben o süprizi sabah öğrendim ki cidden tam bir süprizmis çünküüüü kendisini çoook merak ettiğim mangaların gizemli temizleyicisi şimdilerin yeni editörü ageanas o gece discordda bir merhaba demiş. İşte ageanasla aramda geçen en özel anıdır bu :smile: ageanas isterdim ki buraya satırlar dolusu cümleler yazayım ama bir dahakine artık :heart_eyes: doğumgünün kutlu olsun canım nice mutlu yıllara güzel ageanas :kissing_heart: umarım bu yıl seninle daha çok muhabbet ederiz :heart_eyes:bir dahaki yıla daha çok şey yazmam gerek çünkü :smile: sevgilerimle..  Fumi

Sevgili biricik çırağım Ece doğum günün olduğunu bana kimse söylemediği için ancak şimdi haberim oldu ve bana bunu söylemeyen arkadaşlara ayrıca çok teesüf ediyorum 😢 😢 sevgili çırağım Ece’m doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara 😍😘😙😗😚 her ne kadar abin olacak şahıs senin utangaç olduğunla ilgili gerçeküstü varsayımlarda bulunursa bulunsun, seninle sohbetlerimiz bunun doğru olmadığını bana kanıtlıyor 😉 bence sen gayet cana yakın ve cok düşünceli, ayrıca naziksin 😉inşallah seninle daha çok muhabbet ederiz ve seni daha çok tanımış olurum 😍 bu arada maillerine bakmayı unutma 😉😍 😍 😍 sevgilerile livanem

Ageanas’ın doğum günü” üzerine 5 yorum

  1. Doğum günümü kutlayan herkese çok teşekkür ederim *.* Birbirimizi çok iyi tanımasakta gerçekten doğum günümü kutlamanıza çok sevindim umarım ileride utangaçlığımı yenip daha çok konuşuruz hepinize gerçekten çok teşekkür ederim^^

    Liked by 4 people

Bir Cevap Yazın

