Yozora’nın Yazmayi Hak Etmediğini Düşündüğü Ama Bencilce Yazdığı Günceli

Öncelikle herkese merhabalar  ve evet doğru yazmayı hak ettiğimi düşünmüyorum ama yinede yazmak istedim ve  bu bencil isteğimi kabul ettiği için Psykhe_Kelebek e teşekkürlerimi sunuyorum. Evet gelelim neden hak etmediğime bilgisayarım gitti ve yaklaşık 2 aydır yok ve ben grupta bildiğiniz öylesine duruyorum T_T hiçbir is yapmamak beni cidden etkiliyor ama Mavi manga grubu hiçbir şekilde üstüme gelmiyor hepsi o kadar anlayışlı ki ben bu kadar olabilir miydim bilmiyorum cidden onların ne kadar mükemmel olduklarını tekrar hatırladım bu sayede. Tüm Mavi Manga grubunu ve Okuyucularını çok seviyorum !!♥♥♥ ( benim sevmem ne kadar değerli bilmem ama :D)

Gelgelim günlük hayatıma ev otobüs okul otobüs ev hayatım tam olarak bu. Yaz tatilini çok özlüyorum tabi bide bilgisayar yok ne  anime izleyebiliyorum ne de manga okuyabiliyorum  benden size tavsiye siz benim   gibi olmayın bilgisayarınızın değerini bilin onu bozmayın !!😀 Diğer yandan haftaya sınavlar başlayacak geriliyorum ve strese giriyorum altı üstü bir sınav ama işte ben baya bir geriliyorum elimde olmadan. Psikopat hocalarin etkisi büyük bence ( matematikçi tam bir kaçık!!? ) Bu hafta quiz olduk biyolojiden ,ingilizceden  ve evet
çuvalladim T_T Umarım sınavı olanlar benim gibi çuvallamaz ve yine bu hafta içinde okulda nöbetçiydim ya da hamal mı demeli ne kadar çalıştırdılar ya kaç dosya taşıdım acaba?

Her gün eve gidince Türk animeyi açıp yeni ne bölümler ne animeler gelmiş diye bakıyorum ama dediğim gibi sadece bakıyorum. Bu arada Kimi No Na Wa yı izleyenler var mı çok güzel bir şey sanırsam ? Vee unutmadan size bir dondurma cinayetini anlatacağım:D Aldığımız dondurmayı yarın yemeyi planlıyorduk bunu mutlulğu ile uyumuştum o gece, yarın göreceğim şeyden haberim yoktu oysaki. Sabah okul için kalktığımda o kötü sahneyle karşılaştım mutfak tezgahının üstünde bir kutu dondurma kapağı açık. Biraz daha yaklaşıp bakınca içinin boş olduğunu görmemle ve yıkılışım bir oldu hepsini yemişti bir gecede bir kutu dondurmayı bu bir cinayetten başka ne olabilir?! delilleri inceledim tanıkları sorguladım ama suçlunun kim olduğunu baştan biliyorum. Abim gece eve gelmiş ve yemek yemiş sonra yatmıştı ama uyuyamayınca malum olayı gerçekleştirmek için mutfağa gitmişti ve arkasında boş bir kutu bırakmıştı sadece.Gerekli cezayı çektireceğim tabi ki (Dikkat fazla Sherloc Holmes okumanın sonucudur) tamam evet duyuyorum altı üstü bir dondurma diyorsunuz ama o dondurma çikolatalıydı ve ben bayılırım cidden çok severim yani abarttım  olayı ama sevdiğimden.

Bide hastalandım boğazım beni öldürüyor. Bi de sesim değişti erkek gibi konuşuyorum cidden sesim baya bi kalınlaştı😀 Siz yine benim gibi olmayın sıkı giyinin! Yaşlı dedeler gibi öksürüyorum zaten. Yine kafanızı şişirdim kusura bakmayın sonuna kadar okuduğunuz için               (okuyan varsa tabi :D)  çok teşekkürler. Yazıyı telefonum not kısmından yazdım inanır mısınız o yüzden hiçbir gifle , resimle süsleyemedim kusura bakmayın. ( bir noktaya değinmek istiyorum başta yazdığım seyden yani grupta hiçbir şey yapmadan durduğum konusu.Bişey yapmadan duruyorum ama bu demek değil ki mavi manga ekibine girip hiçbirsey yapmadan durabilirsin benim belli durumlarım yüzünden ve bu durum  onlara mantıklı geldiğinden hala gruptayım. Açıklamama gerek yoktu ama değinmek istedim içim rahat etmezdi sonra )
Neyse sanırım  birazcık saçmaladım yazıda ama cidden yazıcak bi şey aradım sonuç olarak saçmaladım ama bu saçmalıklar sizi azıcıkta olsa güldürebilmişse ne mutlu bana. Bir yerde okuduğum gibi *Bugün gülümse yarın ağla {bunu hergün oku } *

Sizi aşağıdaki mükemmel olan mangalarla baş başa bırakıyorum  benim yerime de okuyun😉 :*  Unutmadan güncelde emeği geçen herkese teşekkürlerr !!!!

Blue Giant Bölüm 6-7-8

Çevirmen: Zakkyliar Temizleme: Ageanas Editör: Farrelleda (6-7) Mayu (8)

Helck Bölüm 7

Çevirmen:The Baykuş Editör: Luser

Boku no Ushiro ni Majo ga İru Bölüm 45

Çevirmen:The Baykuş Ç.kontrol:Mayu Editör:Psykhe

The One Bölüm 61

Çevirmen:Sawako Editör:Psykhe

Gokusen Bölüm 33 

Çevirmen: Cain Ç.kontrol: Forever Young (Oyalanan Manga) Editör: Psykhe

Miseinen Dakedo Kodomo Ja Nai Bölüm 13

Çevirmen:Kouen Ç.kontrol:Mayu Temizleme:Victoria Editör:Rosamary

School Ningyo Bölüm 2

Çevirmen:TheDirectEco Temizleme: The Kartal Editör:Rosamary

Kakukaku Shikajika Bölüm 2

Çevirmen:Cain Editör:İzerus

unOrdinary Bölüm 25

Çevirmen: Mayu  Editör: Hayal

Yozora’nın Yazmayi Hak Etmediğini Düşündüğü Ama Bencilce Yazdığı Günceli” üzerine 7 yorum

  1. yorumlarin bagzen hepsini, bagzen gozume ilisen yerlerini okuyorum .Bagzen beni gulduruyor, bagzen dusunduruyor .Genellikle yorum yazmam ama sizin cevirilerinizi, uzun zamandir takip ediyorum .Artik samimi ve cana yakin gelmeye basladiniz bana, O yuzden bende icimden geldigi gibi yorum yazmaya karar verdim. Saygilarimla:)

    Liked by 2 people

  2. Aslında tam yatacakken baktım bir günel gelmiş 😄😄 hemen okudum tabii ki 😇😇 şimdi Yozora ellerine sağlık (ne kadarda klasik bir yorum olsa da ) tabii ki bilgisayarın yoksa yapacak da bir şey yok😀 biz bekleriz seni sen yeterki olabildiğince çabuk gel^^ belki aşırı konuşmadık ama konuştuğum kadarı ile iyi bir arkadaşımsın😀 şimdiden geleceğin günü iple çekiyorum 😋😋

    Ve gelelim bölümlere. Ellerinize sağlık. Bir unordianary gördüm tabii orada 👀👀 akebinde kaçtım hemen.
    Tekrardan ellerimize sağlık😀

    Liked by 1 kişi

  3. gece atıştırmalıgı gibisiniz 😉 değerli mangalar için emeği geçen tüm mavi manga ailesinin her bir ferdine ayrı ayrı teşekkürler😉

    Liked by 1 kişi

  4. Güncel yazisinin tatliliği, samimiliği, güzelligi🙂 Ellerine emeginr saglik Yozora inan yüzümüzü yazinla güldürdün🙂 Sinavlarin inşallah güzel gecer🙂 Güncelde emegi gecen herkese cok tesekkurler🙂

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s