Mavi bir günden Fumi’ye kalanlar

Bazı planlar günler öncesinden, haftalar öncesinden belki de bir ay öncesinden yapılır. İşte en heyecanlısı da bir ay öncesinden planlananıdır. Hem de sonunda sevdiklerini görmek varsa. O bir ay geçmek bilmez, günler yavaş akar.. Heyecanla hayaller kurarsın ama içine pıt diye bir hüzün çöker ya bir aksilik çıkarsa.. İşte bu hüzün hayal kurmanı bastırmaya çalışır. Ama sevgin öyle büyüktür ki inatla hayal kurmaya devam edersin. Sonra günler aksilik çıkarsa endişesi ve çok az kaldı heyecanıyla akmaya başlar. Zaman yaklaştıkça tüm bu duygular kalbinde büyür, büyür, büyür ve o küçücük yere sığmamaya başlar. Büyük güne son gün kala saatler azalmaz da yerinde sayar gibi olur. Uykusuz geçen bir gece geçirirsin ve nihayetinde o güzel güne uyanırsın. “yetişemiycez sanırım”. “çok az kaldı sence vaktinde orada olabilir miyiz”? “son üç dakika mı”? “tüm yolcuların dikkatine, uçuş boyunca emniyet kemerinizin takılı olması güvenliğiniz için….” Nihayet bir aydır hayalini kurduğunuz o buluşmaya ulaşmak için yoldasın.. “Çok heyecanlıyım”. “Gelmişler midir”? “Bu uçak daha ne kadar pistte turlayacak acaba”? “Ne kadar da çok yolcu var ya fakirlik işte bir business olamadık, bir de milleti bekliyoruz”. “Dur bir dakika, çok heyecanlıyım. Bence geri dönelim”. Derken ayakların sonunda ulaşması gereken yere seni çoktan götürmüştür. Karşında bir kalabalık ve biraz utanmış, biraz mutlu bakarsın onlara. Bir şeyler söylersin ama günün sonunda o söylediğin şeyi asla hatırlamazsın. Sonra sarılırsın hepsine sevgiyle… İlk önce minicik bir Bal gelir sana sarılmaya. Anlarsın o zaman sevdiklerinin yanında olduğunu ve sırayla sarılırsın hepsine tek tek.. Mutluluktan kapanmayan dudakların sadece içten bir şekilde gülümser. Sağ kolunda bir Bal sol kolunda ise upuzun saçlarıyla bir Tiger. Yürürsün onların seni götürdükleri yere.. Bal ve Tiger’ın aman vermediği Hiro umutsuzca bekler sırasını ama zor görünür tabii.. Hepsiyle konuşmak istersin ne bir diğerinden az ne de bir diğerinden fazla.. Onlarla yürürken düşünürsün “gerçekten bana hissettirdikleri gibi hepsi de” diye. Ama henüz iki kişiyi göremezsin onlar henüz gelmemişlerdir ve onlara ulaşmak için bir ufak yolculuk yapmak gerekir. Kaynaşma evresi çabuk geçer. Herkes çekingenliğini çabuk atar. Sevgi çok olunca çekinmek de neymiş değil mi? Yolculukta tanırmışsın derler ya insanları evet onlar yolculukta bile aynıdırlar, aynı güzel insanlar. Midorima’yla konuşursun fotoğrafçılıktan, hobi ortak olunca muhabbet doyumsuz olur.. Kalan iki kişiye de ulaşırsınız ve hep birlikte dolaşmaya başlarsınız, tabi biraz dağınık olur bu gezi nihayetinde 14 kişi az değil. Montunu sana taşıtmayacak kadar kibardır Rosamary. “Bende geldim” diye fısıldar Hayal. Fısıldar tabi çünkü utangaçtır biraz. Güzel bir parka girersiniz ve başlar Chizuru anlatmaya “burada aslında eskiden..” diye, biraz masalsıdır ve dinlemek hoşuna gider. Sabah erkenden yola çıktıkları için kahvaltı yapamayan Baykuş ve HaploCoren duygulandırır seni.. Deniz kenarında güzel bir yere oturursunuz ve başlar muhabbetler.. Upuzun bir masadır ulaşması biraz zor olur. Hadi selfie çekinelim dersin anı olsun. Balınla selfie çekinmeye çalışırken Chizuru çeker sizi gizliden. Üç beş fotoğraf sonrası Tiger ve Hayal gelir. Bir fotoğraf karesine sığarsın Balın, Hayal, Chizuru ve Tiger’la. Sonra yanı başına gelen kedi yerini değiştirmene neden olur. Hiro’nun yanında bulursun kendini. Onunla da selfie çekinmeye çalışırsın ama o kadar gülersin ki hatta herkes o kadar güler ki bir türlü fotoğraf çekinemezsin. Tabi Chizuru yine haylazlık peşindedir ve tüm bu komik anları fotoğraflar. Gülmekten çenen öyle bir ağrır ki bana biraz izin verin dersin ama hala gülmeye devam edersin. Tabi yine devrilen içecekler olur bu buluşmada da ama en azından sıcak olmaması sevindiricidir. Derken yine iş konuşmaya başlarsınız. “Nijiiroya bir el atalım gençler” diyip direk “Baykuş sen şu kadar bölüm çevirirsin değil mi” diyerek ani bir şokla Baykuş’u Nijiiro ekibine dahil edersin. Hayal ve Balın da sevgiyle kabul ederler yardımı. Hep eğlenmek olmaz biraz da iş yapılsın değil mi? Yemek için teklif sunulur köfte mi balık mı diye. Balık demek istersin ama herkes köfte de karar kılmıştır. Topluluğa uyarsın diyeceğim de hemen “yaaaa keşke balık yeseydik” diyeceksiniz dimi? Ahahahha şaka şaka köfte tabi ki🙂 öhö öhö akışı bozmayalım dimi? Hayal’in, Bal’ın ve Tiger’ın küçük sürprizleri vardır sana. Mutluluğunu teşekkürlere sığdıramazsın mahcup bir gülümseme yayılır yüzüne. Laf atarsın Artist’e ta İzmit’ten gelmişsin teşekkür ederim diye ve o tüm içtenliği ile gülümser, öyle samimi öyle düşüncelidir tavrı her zaman olduğu gibi. Sonrasında Tiger’la güzel bir yürüyüş, tatlı bir sohbet edersin. Belki minicik de bir dedikodu. Yemek yerken yanına oturur KomFlag. O anlatır sen dinlersin. Muhabbeti ne tatlı dersin içten içe. Güzel ve keyifli bir yemek sonrası artık ayrılık vakit gelir. İstanbul koca şehir ya kızarsın niye bu kadar büyük diye. Birkaç saat daha onlarla beraber vakit geçirebilecekken onlardan erkenden ayrılmak üzer seni. Sarılırsın yetmez bir daha sarılırsın, tam ayrılacakken bir daha sarılırsın. Geri dönüş yolunda eşlik eder sana Chizuru, Midorima, KomFlag, Moonshine, HaploCoren, Baykuş ve Hiro. Daha vaktimiz var bir yerlerde otursak diye alır seni götürürler. Oturursunuz bir yere. Muhabbet devam eder yine ama artık hava biraz buruktur, ayrılık vakti yaklaşmaya başlar.. Elin sürekli telefona gider saate bakmaya, biraz daha vaktim var mı diye.. Bi an deniz kenarındaki yere gider aklın. Hep birlikte olduğunuz fotoğraf karesini düşlersin. Keşke o an zaman dursaydı da hep birlikte orda kalsaydık dersin. Onu düşünürken Hiro neden sürekli saate baktığını sorar bir şey diyemezsin. HaploCoren durgunlaştığını söyler ama “yok ya yoruldum” diye geçiştirir bir şey diyemezsin. Hava alanına doğru yola çıkmak için kalkarsınız. Önce Chizuru ayrılır sonrasında Moonshine. Üzülürsün Moonshine ile çok muhabbet edemediğin için ama o gün güzel bir arkadaşlık başlamıştır merak etme devamı gelir yine.. O kadar yolu gelmeyin diye ısrar etsen de yorulmasınlar diye seninle yola devam eder Hiro, Baykuş, Midorima, KomFlag ve HaploCoren. Hava alanı için durakta beklerken ne olduğunu anlamadan KomFlag ayrılır, sen ona bir veda edemeden.. Bakışırsınız öylece, el sallarsın giden metronun ardından, üzülürsün. Hava alanına kadar bol kahkahalı bir muhabbet olur aranızda. Bir an zaman durur sanırsın ama gerçek o değildir. O anı zihnine hapsetmek için zamanı sen durdurursun sadece. Son ayrılık vakti gelir sarılırsın hepsine.. Hüzünlü olur.. Arkalarından bakarsın. Telefonun susmaz uçak vaktini beklerken. Teşekkürler, özlemler, mutluluklar, keşkeler ardı ardına yazılır. Hepsine ayrılırken verdiğin notlar doldurur mesajları… Son kez uçağın resmini yollarsın onlara ve dönüş yolculuğu başlar. Dönersin yanı başındaki o harika insana ve mutlulukla “teşekkür ederim bitanem bugün için, beni onların yanına getirdiğin için…” dersin.

Adonis Next Door Bölüm 7
Çeviri Chizuru Edit: Tigergirl

Aisuru Hito Bölüm 13
Çeviri: Mayu Temizleme: Minel Edit: Eva

Akatsuki no Yona Bölüm 128-129
Çeviri: Mayu (128) Tigergirl (129) Edit: Asmin

Arakawa Under the Bridge Bölüm 103-104-105
Çeviri: Deuce  Edit:  Eva 

Anata ni Hana wo Sasagemashou Bölüm 15
Çeviri: Sumire  Temizleme: LuseR  Edit: Eva

Aoi Uroko to Suna no Machi Bölüm 4-5-6-7-8-9-10-11 Final
Çeviri: Zakkyliar  Temizleme: Asmin Edit: Eva

Black Haze Bölüm 165
Çeviri & Edit: Farrelleda

Chunqing Yatou Huolala Bölüm 68-69
Çeviri: Tigergirl Edit: Livanem

Fate/Apocrypha Bölüm 5
Çeviri: The Baykuş Edit: Asmin

Helck Bölüm 6
Çeviri: The Baykuş Edit: Luser

Imawa no Kuni no Alice Bölüm 1 YENİ SERİ
Çeviri: The Baykuş Edit: Asmin

Siren’s Lament Bölüm 37
Çeviri: Zakkyliar Edit: Livanem

Koisuru Harinezumi Bölüm 10
Çeviri: Farrelleda Edit: Lİvanem

Kindan no Koi de Ikou Bölüm 9
Çeviri: GuiltyangelTigergirl  Temizleme: Minel Edit: Eva

Kongou Banchou Bölüm 1 Yeni seri
Çeviri: Baksi55 Ç.Kontrol: Sumire Temizleme: Artist Edit: Eva

Hokuto no Ken Bölüm 131
Çeviri: Sumire  Temizleme:  Hayal Edit: Eva

Holiday Love Bölüm 13
Çeviri: TheDirectEco Temizleme: Friolero Edit: Livanem

Ore Monogatari Bölüm 12,5-13
Çeviri: Forever Young (Oyalanan Manga)   Edit: Eva

Ran to Haiiro no Sekai Bölüm 10
 Çeviri: Farrelleda Ç. Kontrol: Mayu Temizleme: Artist Edit: Eva

Real Bölüm 6
Çeviri: Sumire Edit: Eva

Transparent Cohabitation Bölüm 14-15
Çeviri: Sumire Edit:Minel

Ways of the Jogang Jicheo Bölüm 38
Çeviri: Mayu Temizleme: Asmin Edit: Livanem

Youth Gone Wild Bölüm 69
Çeviri: Sumire  Temizleme: Minel  Edit: Eva

Mavi bir günden Fumi’ye kalanlar” üzerine 21 yorum

  1. vay be abla ellerine sağlık çok güzel bir buluşma günceli olmuş ^^ ama ben şimdi bunun ne kadar harika olduğunu daha fazla anlatabiirim ya da intikam alabilirim. Sonuçta Tripli Baykş olaraktan intikam aradığım tek şey 😈😈😈
    İşte intikam planım: Benle seri alıyorsun 😝😝 ve ben de seni çeviriye boğuyorum. 😏😏😈😈 Evet bu fikir güzel siz bana nijiiro kitlersiniz hepinizle tek tek ilgilenecem 😈😈 görüceksiniz Fumi,Chi ve Farreleda bana turan taktiği uyguladı ve kaybettim belki 😈😈 ama bu beni yıldırmaz intikam soğuk yenen bir yemek ve ben bu yemeği ısıtırım 😈😈

    Liked by 2 people

    • Tripli baykuşum benim 😍😍 sen iste biz seninle hep seri alalım ♥♥ teşekkür ederim canım, öylesi güzel bir buluşmaya bu güncelimle layık olabildiysem ne mutlu bana 😳😳

      Beğen

  2. Ellerine sağlık abla, çok güzel yazmışsın, ve ayrıca bu kadar çok seriyi çeviren, kontrol eden, balon silen, editleyen bütün arkadaşlar, sizlerin de ellerine sağlık, seviyoruz sizi😀

    Liked by 3 people

  3. Fumim harika yazmışsın ya okurken o günü tekrar yaşadım ve duygulandım😍 seni çok seviyoruz o harika gün için tekrar teşekkürler ❤ ayrıca güncelde emeği geçen herkese teşekkürler 😄

    Liked by 2 people

  4. Benim önümde şapka çıkaran Fumi’ye bakın hele. Ben acemiyim Fumi. Senin hissettirdiğin kadar hissettiremem. Okurken oradaymış gibi hissettim. Gönül isterdi gerçekten orada olmak ama o iş hikaye 😅 Mutluydu aslında ama yazının genelinde bir durgunluk ve hüzün vardı. Senin hüznünü yaşadığımı hissettim. Ben ayrılıklardan ve vedalardan nefret eden biri olarak bu kadar ayrılık hüzünlendirdi. Zaten veda etmeyi beceremem. Senin adına çok sevindim ama. Sonunda sevdiklerine kavuştun. Ocakta’da ben bekliyorum (tabi ki kıskanmadım) 😊 Bu güzel günü bizimle de paylaştığın için teşekkür ederim, senin ve emeği geçen herkesin ellerine sağlık 😄😄

    Liked by 2 people

    • Fri canım utandırıyorsun beni 😳😳 mutlu olsun istedim yazım ama işte birgün yetmedi hüznü ağır bastı özledim bile daha o günden 😍😍 Ocak’ta kısmetse gelicem 😎

      Liked by 1 kişi

  5. Buluşmalar ne güzel oluyor dimi😀 ben kendime adıma çok şanslıyım çünkü bende bu duyguyu yaşadım hemde iki kere😀 ama her buluşma yazısında orada olamamaktan kaynaklı bir hüzün ve bir kıskançlık hissediyorum. Keşke bende orada olsam demekten kendimi alamıyorum ama ne yapalım hayat böyle.İmkanlar veya imkansızlıklar bütün mesele bazen bu oluyor.Fumi canım çok güzel yazmışsın, çok beğendim ve ahh ahh bende bende istiyorum demekten kendimi alamıyorum ( discorrda gelemiyorum, nerde kalmış buluşmalara gelebilmek dimi:(.. Neyse daha nice buluşmalar görmen ve bunları güncellerde paylaşman dileğiyle diyorum canım😀 ve güncelde emeği geçen bütün sevgili arkadaşlarım hepinizin ellerine dillerine sağlık😀

    Liked by 2 people

    • Evet livanem çok güzel buluşmalar bir de kısa sürmese 😔😔 keşke sende olsaydın 😍😍 Teşekkürler canım birlikte nice buluşmalarımız olsun 😘😘

      Liked by 1 kişi

  6. Yine yeni yeniden tam bir mavi manga günceli🙂 valla helal olsun her hafta bu kadar mangayı nasıl halledebiliyorsunuz şaşırıyorum. Ellerinize kollarınıza internetinize bilgisayarınıza sağlık😀

    Liked by 3 people

  7. Bir ay öncesinden bir plan yapılmıştı. Biletler alınmıştı. Manevi değeri benim için çok yüksek olan fumim bizi ziyarete gelecekti. Daha o an içimdeki haylaz çocuklar koşturur oldu. Günler hızlıca geçerken artık geçmez oldu. Ama buluşmaya her yaklaşılan gün de, içimdeki heyecan daha da tavan yapmaya başladı. Evet o gün gelip çattı. Havaalanındaki kapı açılıp durdu ama bir türlü fumi çıkmak bilmedi. O an aklımda sinan çetinin film gibisindeki gülpembe fon müziği çalar oldu. Ama sonrasında kapıdan çıkmasıyla benim de büyülenmem başlamış oldu. Farrelleda onla arama gün içinde girmeye çalışsa da, sevenler elbet kavuşmasını bildi tabii🙂

    Fumii o kadar güzel yazmışsın ki, o günü tekrar ve tekrar yaşadım. Tekrar tekrar da duygulandım. 12 Kasımı bizim için güzelleştirdiğin için çok teşekkür ederim. Bu buluşma senle benim ilk buluşmamızdı ama umarım başlangıcın bir işareti olur ve devamı da gelir.

    Son olarak da elbet mangalarda emeği geçen herkeslerin ellerine sağlık.

    Liked by 1 kişi

    • Nin niiiiiinnnn 🐞 devamı tabiki gelecek :oops::oops: fumisi nin nin’ini tekrar görmeye gelecek amaaa sıra nin nin’in :roll::roll: bu arada balımla biraz fazla vakit geçirmiş olduğumuz doğru tabiii 😌😌 ama balımla plan yapmıştık o gün için çooook önceden 😍😍

      Beğen

  8. Yazindan resmen duygularini hissettim harika bir yazi olmus🙂 Arkadasliklariniz gercekten cok güzdl umarim hep böyle devam eder🙂 Guncel yazisi icin ellerine emegine saglik Fumi🙂 Ve guncelde emegi gecen herkese cok tesekkurler🙂

    Liked by 1 kişi

    • Teşekkürler sıla, hislerimi yaşatabildim demek çok mutlu oldum 😊 arkadaşlıklarımız burda yazılanlardan daha fazlası inan 😍 güzel dileklerin için çooook teşekkür ederiz 😊😊

      Beğen

Bir Cevap Yazın

