Friolero’dan “Eyvallah…”

Eyvallah
Uzuz uzun konuşmayıp konuya geçeceğim. Bazen insan dünyadan soyutlanmak istiyor. Bunalıma giriyor. İşte böyle zamanlarda kağıda kaleme sarılırım. Bu yüzden size bir hikaye anlatmaya karar verdim. Okurken müziği açmayı unutmayın.

Bir zamanlar kimseye zararı olmayan, sürekli gülümseyen bir kız vardı. Yine de insanlar ondan hoşlanmazdı. Onu gördükleri yerde yollarını değiştirirler, başlarını çevirirlerdi. Önceleri kız bu durumu tuhaf bulsa da zamanla umursamamaya başladı. Yolunu değiştiren, başını çeviren insanlara gülümsemeye devam etti. Gülümsemek kızın hayatında nefes almak gibiydi. Her zaman düşünmeden gülümserdi.

  Kız yıllarca gülümsemeye devam etti. Hiç bunu sorgulamamıştı, o güne kadar kimse de sormamıştı.

  O gün çok güzel bir gündü. Yukarıda güneş insanın içini ısıtırken rüzgar teninizden kayıp gidiyordu. Çiçekler dans ederken kuşlar şarkı söylüyordu. Bütün bunların ortasında bir çocuk ağlıyordu. Tek bir soruyla her şeyi altüst edecek bir çocuk…

  Kız o gün, o çocukla tanışacağından habersiz gülümsemeye devam ediyordu. Ağlama sesini duyduğunda her şey için çok geçti. Kader ağlarını örmüştü. Bundan da habersiz kız dudaklarından eksilmeyen gülümsemesiyle çocuğun yanına gitti. Kaybolduğunu öğrenince onu sakinleştirdi. Elinden tutup ona yol gösterdi. Çocuk kızdan ayrılacağı zaman kaderin özenle hazırladığı soruyu sordu: “Üzgün olduğun için mi hep gülümsüyorsun?” Kız cevap verirken hiç tereddüt etmedi: “Hayır, bak mutluyum.” Çocuk da gülümsedi, kıza el salladı. Kız da çocuğa el salladı.

  Sonra kız düşündü, düşündü… Çocuk neden böyle bir soru sormuştu? Kız mutluydu. Yoksa değil miydi? Ama hep gülümserdi. Mutlu değilse neden hep gülümsüyordu, neden hep gülümsemişti? Mutluluk neydi? Kız ne hissediyordu? Hissetmek… Hissetmek neydi?

  Kız durdu. Delirecek gibiydi. Bu sorulara cevap veremezdi. Cevapları bilmiyordu. Hissetmek neydi? Bu soruyu evirip çeviriyor bir cevap bulamıyordu. Kız hissetmeyi unutmuştu. Nasıl unutmuştu? Acaba unutmuş muydu?.. Kız yavaşça ve dehşetle fark etti. Hiç unutmamıştı. Çünkü hiç öğrenmemişti. Şimdiye kadar hiçbir şey hissetmemişti. Gülümsemesi boştu, gözleri boştu, sözleri boştu… Kız bomboştu. Hissettim sanıyorken yanılmıştı. Şimdi anlıyordu insanların neden ondan rahatsız olduğunu. Kız cansız bir bebek gibiydi. Hisleri yoktu. Gerçek değildi.

  Kız düşünemiyordu. Şimdi ne yapmalıydı? Ne yapması gerekiyordu? Her şey anlamsız geliyordu. Her şey boştu. Yolunu kaybetmişti. Dünyası kararmıştı. Kız gözlerini kapattı. Öylece durdu. İçine baktı. İçeride bir his kırıntısı aradı.  Ama gözleri sadece karanlık bir boşluğa bakıyordu… Kız bu karanlıktan korktu. Ondan kurtulmak istedi. Karanlık içindeydi, karanlık kendisiydi…

  Kız yavaşça yürümeye başladı. Hiçbir şey hissetmeden yürüyordu. Görmeden yürüyordu. Bedeni ağırlaşmıştı. Adım atmak zor geliyordu ama durmadı. Yürüdü, yürüdü… Etekleri ıslanmaya başladığında bile durmadı… Beline kadar ıslanmıştı şimdi. Durdu. Gözlerini kapattı… Derin bir nefes alıp verdi. Yürümeye devam etti… Artık saçları da ıslanmıştı. Durmadı. Bir nefes alıp devam etti…

  Nefesini bıraktığında hafiflediğini hissetti. İçindeki boşluk yavaş yavaş dolarken o hafifliyordu. Karanlığı su ile yıkanıp gidiyordu. Kız son kez düşündü. Hissediyor muydu?.. Evet, hissediyordu. İlk defa hissettiğini hissediyordu. Kız son kez gülümsedi. Gülümserken içinde bir yerlerde bir şey kıpırdandı. Kız ne olduğunu anlayamadan gözleri kapandı.

  Yıllar sonra dillerde bir efsane dolaşacaktı. “Suda süzülürken gülümseyerek uyuyan bir peri kızı görürseniz dilekleriniz gerçek olur.” diyeceklerdi.

 Friolero

BÖLÜMLER…

Ways of the Jogang Jicheo  Bölüm 37
Çevirmen:Mayu Temizleme: Asmin Editör: Blackie

Guomin Laogong Dai Huijia Bölüm 1 (YENİ SERİ) [SERİ GÜNCELDE]
Çevirmen: Tigergirl Editör: Livanem

Kakukaku Shikajika Bölüm 1 (YENİ SERİ)
Çevirmen: Cain Editör: İzerus

Siren’s Lament Bölüm 35-36
Çevirmen: Zakkyliar Editör: Livanem

Drifters Bölüm 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-25-26-27-28-29-30-31-32-33-34-35-36-37-38-39-40-41-42-43-44-45-46-47-48-49-50-51-52-53-54-55-56-57-58-59-60-61-62 (YENİ SERİ) [SERİ GÜNCELDE]
Çevirmen: KomFlag Editör: Farrelleda Temzleme: Mrv173( 1,2 ve 3. Cilt), Zasli ( 5. Cilt)

Trump Bölüm 26
Çevirmen: Sawako Editör: Hayal Temizleme: Lazeran

Zero Game Bölüm 5
Çevirmen: TheBaykuş Editör: Hayal Temizleme: HaploCoren

Pen to Chocolate Bölüm 10
Çevirmen: Zakkyliar Editör: Luser Temizleme: Victorica

Mahoutsukai no Yome Bölüm  19
Çevirmen: TheDirectEco  Editör: Zakkyliar Temizleme: Ageanas

Friolero’dan “Eyvallah…”” üzerine 36 yorum

  1. Heyt be güncel diye buna derim😀 süpersiniz elinize sağlık arkadaşlar özellikle farrelleda ve komflag herkes bu kadar hızlı çeviri-edit yapamaz sizi tebrik ediyorum😀 ayrıca güncel yazısı içinde teşekkürler fri😀

    Liked by 4 people

    • Rica ederim efendim sizin sayenizde bir güncel oluştu 😄 Farelleda ve Komflag bir alkışı hak etti bence 😁 (yazım yanlışı düzeltmeyeceğim burada da) 😂

      Beğen

  2. Kocaman güncelleriyle gönüllerin sultanı güzel ailem, ellerinize sağlık 😍😍 Bu güncel de döktürmüşsünüz yine. Sadece Drifters için bile ayrı güncel yapılabilirdi 😂😂 Elleriniz dert görmesin, listeme okunacak mangalar eklemeye devam edin 💙💙

    Liked by 1 kişi

  3. Hikayen gerçekten harikaydı bayıldım! Sanki içimde ki bir parçayı anlattın bana kalbime ruhuma dokundu resmen hikaye. Müzikle birlikte de muhteşem oluyor. Ellerine emeğine sağlık🙂 Umarım bunalımlı günlerini biran önce atlatırsın🙂 Güncelde emeği geçen herkese çok teşekkürler🙂

    Liked by 2 people

  4. Hocam maşallahınız var helal olsun😀 durup durup tüm bir seriyi birden vermek alışkanlık oldu😀 ellerinize kollarınıza sağlık. Tüm bölümlerde emeği geçen arkadaşlara teşekkürler. Hep seinen shounen oldu. Artık yeni shoujo mangalara da başlayın🙂 bak webtoon demiyorum manga diyorum🙂 yeni seriniz de hayırlı olsun. Hadi eyvallah.

    Liked by 2 people

  5. Bazen geçekten insan mısınız emin olamıyorum driftersın bölüm sayısı nedir öyle yahu😀 O mangayı editleyen ark. senı ayrıca tebrık ederim.
    Tüm güzel mangalarda emeğie geçen mavi m.ailesine sonsuz teşekkürler iyiki varsınız😉

    Liked by 2 people

  6. Friolero ne güzel bir hikaye bu. Sıcacık güpgüzel kalemi kuvvetli olanlardanmışsın sen de. Yani bunalıma girmeni istemem ama böyle yazacaksan bol bol gir🙂 Kalemine sağlık çok beğendim.

    Bir hayranlık bir teşekkür de Komflag, Farrelleda, Mrv173 ve Zasli’ye gelsin. Nasıl bir günceldir nasıl bir emektir bu. Ellerinize sağlık bize de afiyetle okumak düşer.

    Diğer mangalarda emeği geçenleri de unutmak olmaz, biz tembellerin bakıp utanması lazım. Ellerinize sağlık🙂

    Liked by 2 people

  7. Hahaha Drifters’ı görünce kahkahayı bastım, güncel başlığından anlamıştım, ironiye gel.😛😀😀 Allah’ım ya, bi’ verdiniz GÜNCELE geldik, nasıl bir azmin örneğisiniz siz *-*😀
    Tüm emeği geçen arkadaşlarımın ellerine sağlık, maşallah size.😀 *-*-*
    Bir de güncel yazısı çok hoş olmuş Friolero, hikayesi mi desem? Bana sevdiğim bi’ karakteri hatırlattı nedense :3

    Liked by 2 people

      • Manga karakteri değil ya.😀 Beni okumaya başlatan en sevdiğim kız karakterlerden biri olan Valkyrie Cain *-* (buradaki mahlas da bu karakterden geliyor aslında >.< :D)
        Aslında çok kendine güveni olan, yetenekli ama bazen de şapşal bir karakter, ama çok yalnız gerçekte, ve en yakın arkadaşının kendi yansıması olduğu söylenebilir. xD😀 İşte böyle bir karakter ^^'

        Liked by 1 kişi

  8. Drifters için koca bir alkış 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 KomFlag ve Farrelleda azmettiniz basardiniz Tebrikler ❤❤

    Friolero hikayen çok güzel olmuş, duygu tasvirlerini çok beğendim… Hikayende ben de kendimden bir parça buldum, eline kalemine ( ya da klavyene) sağlık canım ❤

    Güncelde emeği geçen bütün arkadaşlarımın ellerine sağlık 💘

    Liked by 2 people

    • bende merak ettim izerusun hangi gruptan geldiğini çözdüm ama zasli yi bende merka ettim. grubua yeni üyeler katıldı galiba. sorsan zaten ben son 3 aydır gelenlerin çoğunu tanımıyorum ama😀

      Liked by 1 kişi

  9. vay vay hikayeli bir güncel ve bölümler :O eline, Hayal gücüne sağlık Fri çok güzel olmuş. Bir an ben de mi boşa gülümsüyorum diye düşünmedim değil:/

    Gel gelelim efsanelere. KomFlag, Farreleda ellerinize sağlık 62 bölüm şimdi bir oturuşta bitecek inşallah😀

    Liked by 2 people

  10. Okuduktan sonra bir müddet ne yazacağımı ne düşüneceğimi bilemedim..zaten okurken kendimi kızın yerine koyup okudum gerçekten çok ilginç, düşündürücü, insanı değişik alemlere götüren(hiç değilse beni 😄)bir yazı olmuş. Yüreğine ve yeni gördüğüm ve gerçekten çok beğendiğim kalemine sağlık 😍 Günceldeki mangalar içinde emeği geçen herkese çok teşekkürler 😇❤️

    Liked by 3 people

  11. Serilerden çok öykü dikkatimi çekti, sonu gerçekten de muhteşemdi .. Ölüm ve hissetmek. Daha doğrusu en büyük gerçeği hissederek yaşamayı bilmediğimiz hayata veda etmek. Gerçekten muhteşem, kaleminize sağlık.

    Liked by 2 people

  12. Sevgili çırağım güncel yazmayı sevdiğini düşünüyorum ve hikayende gerçekten çok derin anlamları olan bir hikaye olmuş. ellerine sağlık. komflag ve farrellleda sizleri çok pis kıskandım ben bunun altında kalmamak adına bir serimi finale mi taşısam ne yapsam acaba😀 ama yaparsam günceli ben yazarım😀 bu sene çok pis gaza geldim zaten editte :Dama sadece ben değil grupça bu sene coştuk gibi, herkes deli gibi çalışıyor. ayy çok konuştum hemen edite kaçıyorum😀 neyse geç olsun güç olmaısn güncelde emeği geçen sevgili arkadaşlarım hepinizin ellerine dillerine sağlık😀

    Liked by 2 people

    • Livanem-san büyük ihtimal sen bizi ikiye katlarsın :)) *İçinden umarım Livanem-san, ikimizin serisinde bu final mevzusunu yapmak istemiyordur diye geçiriyor endişeyle* Ve çok teşekkürler Livanem-san *kalp* *kalp*

      Liked by 1 kişi

      • 😂😂😂😂kız öyle deme, kendimi birşey sanacağım 😂😂😂valla size Yetişmem mümkün değil 😉şakasına dedim 😉ama bu sene editte hızlanacağım 😆geçen yılın acısını cıkaracağım 😂😂😂1 haftada değil ama iki haftada birşeyler cıkartabilirim belki 😉

        Liked by 1 kişi

        • Ama gerçekler ki bunlar, ne yani yalan mı söyleyeyim *kalp* *kalp*
          Ve Livanem-sanım biz 18 günde yaptık bu bölümleri :)) 1 haftada benim için imkansız diyebilirim, sanırım ruhum bedenimden çıkardı 1 haftada yapmaya kalkışsam, düşüncesi bile korkuttu :))

          Liked by 1 kişi

          • 😂😂😂😂hım 18 gündeyse o zaman ben de birşeyler yapabilirim gibi 😉1 hafta benim için de imkansız 😲ama Evam için değil 😆o süper ötesi insan 😍ve bana kalpler mi gönderdin senn 😍😚😘😙❤❤💖💖💖💙💙💙💕💕💕💓💓💜💜💜💗💗💘💘💝💝💞💞💟💟💛💚💚💛💛

            Liked by 1 kişi

        • Bence ikiniz için de imkansız değil ki 😳😳💙💙 ve bilgisayardaydım kalp atamadım doğru dürüst. Ama şimdi bol bol atarım ki 😳😳 Livanem-sanım 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️💚💚💚💚💚💚💓💓💓💓💓💓💜💜💜💜💜💜💛💛💛💛💛💛

          Liked by 1 kişi

          • 😂😂😂😂canım benim 😍 😘 😙 😗 bende öpücük gönderiyorum bol bol 😚😘😙😗😙😘😚😘😙😗💋👄💋👄💋💟💞💝💘💗

            Beğen

Bir Cevap Yazın

