Guomin Laogong Dai Huijia

g%2f%e5%9b%bd%e6%b0%91%e8%80%81%e5%85%ac%e5%b8%a6%e5%9b%9e%e5%ae%b6%e5%81%b7%e5%90%bb55%e6%ac%a1%2f%e7%ac%ac30%e8%af%9d%2f1

Adı: Guomin Laogong Dai Huijia

Türü: Romantizm, Shoujo

Bölüm Sayısı: 17+ (Devam ediyor)

Yayın Yılı: 2016

Yazar: Ye Fei Ye

Çizer: Ping Zi

Yayınlayan: Sanfu Animation

Çevirmen: Tigergirl

Editör: Livanem, Hayal

Konusu: Lu Jin Nian ve Qiao An Hao evli bir çiftir ama isteyerek evlenmemişlerdir. Evliliklerinin ilk gecesinde Qiao An Hao, evlilikleri hakkında 3 kural koyar. 1. Lu Jin Nian ona dokunmayacaktır. 2.Toplum içinde onun karısı olduğunu açıklamayacaktır. 3.Birlikte yaşadıklarını söylemeyecektir.

MG Klasörü

Bölüm 1 Online Oku

Bölüm 2 Online Oku 

Bölüm 3 Online Oku 

Bölüm 4 Online Oku 

Bölüm 5 Online Oku 

Bölüm 6 Online Oku 

Bölüm 7 Online Oku 

Bölüm 8 Online Oku 

Bölüm 9 Online Oku 

Bölüm 10 Online Oku 

Bölüm 11 Online Oku

Bölüm 12 Online Oku

Bölüm 13 Online Oku

Bölüm 14 Online Oku

Bölüm 15 Online Oku

Bölüm 16 Online Oku

Bölüm 17 Online Oku

Bölüm 18 Online Oku

Bölüm 19 Online Oku

Bölüm 20 Online Oku

Bölüm 21 Online Oku

Bölüm 22 Online Oku

Guomin Laogong Dai Huijia” üzerine 29 yorum

  1. Konusu harikaaa 🙂 Animesinede baktim üstteki videodan gercekten cok güzel tam sevdigim tarzda 🙂 Bölümleri sabirsizlikla bekliyo olucam simdiden hayirli olsun emegi gecen herkese cok tesekkurler 🙂

    Beğen

  2. Konusu miseinen dakedo kodomo mangasından tanıdık geldi ama animesinin videolarına baktım baya farklılar 😳Dizisini çok merak ettim küçük çaplı bir araştırma yapmam lazım🤓 Livanemin yorumundan yola çıkarak Yarın belki yarından da yakın bir zamanda okumak dileğiyle😍şimdiden teşekkürler❤️

    Liked by 1 kişi

      • Bende okuyunca farkettim kapak fotğrafını bu hafta instagramda görmüştüm ingilizceye yeni mi çevrilmiş 🤔 Ve ilk bölümü okudum 😄 Yukarıdaki anime tanıtımını izlediğim için çok da etkilemedi bi etki bırakmadı o yüzden 2.bölümünün en kısa zamanda çevrilmesini umuyorum 😊Kolaylıklar diliyorum

        Beğen

    • Evet dün tiger gösterdi 😉 liv hadi yapalım dedi 😆ben de jönler psy ve Eva dan sonra benden sorulur diyerekten kabul ettim 😂😂😂

      Beğen

    • İngilizce çıkmadığından devamı yok ne zaman çevirirlerse ingilizceye bizde o zaman veririz suan ing günceldeyiz yani

      Beğen

  3. Merhaba öncelikle tüm çeviriler için teşekkürler fakat bu serinin devam etmeme sebebini merak ediyorum bilgilendirebilir mısınız lütfen
    Şimdiden teşekkürler

    Beğen

    • İngilizce bölüm yokki el atayım 😀 ingilizce bölüm gelmiyor maalesef yapabileceğim bisey yok çincede bilmiyorum😄

      Beğen

Bir Cevap Yazın

