Baykuş’un Depresif, Canlı ve Sözde Manili Günceli

Evveeeet herkese merhabalar efendim. Selamlar, hürmetler vs.

Gene ben bundan kısa bir süre önce güncel yazmış olan çılgın baykuş karşınızda.

Şimdi sizin aklınızda iki soru var. Bir, neden böyle bir giriş yaptı bu çocuk? İki, Amacı ne?

Evet ilk sorunun cevabı şu aralar canım çok sıkkın L hayat zor dersler basit ama sıkıcı. Yani, şöyle diyim ben hazırlığı bitirdim geçen sene ama hala ingilizce gösteriyorlar hemde A1 seviyesinden.

Bu arada dersteki halim bu:

Bu da Muafiyet sınavı yok dendiğindeki ben:

Şöyle anlatıyım uykunuz var, anlatılan her şeyi biliyorsunuz, hocalar her hafta değişiyor, devam zorunluluğu var, muafiyet sınavı yok(nedeeeen!? ) ve okula gidiyorsunuz. Derste hoca uyutmuyor filan ve böyle oluyorsunuz sonra.

Şimdi o kadar sıkkınım ki (bu arada bu ikinci sorunun cevabı) amacım yok. Bir işe girmek için ders çalışıyorum kendimi bir yazılım dilinde, daha doğrusu dil değil de bir programda geliştirmem gerek ona çalışıyorum ama dersler sıkıyor. Meslek lisesi menzunuyum hepsini zaten gördüm. Artı olarak da, ingilizce giriyor işin içine neyse ki bir hocamız insaflıda telefon tasarlayım o notunuzun %60’ı dedi. Dönem sonuna kadar rahatız vallaha.

Ya çok depresif oldu sanki. Burada heyecan katmak gerek, güncel bu sonuçta. Şimdi o zaman hmm ne diyelim. Ah evet işe gireceğimden bahsetmiştim değil mi? Şimdi buradaki hızlı çevirmen benim. Gölgesinden hızlı çeviri yapan adam olarak nam saldım grupta. C-swan ise bana kızgın çünkü bir türlü bana yetişemedi 😝😝 örnek birde görüldüğü üzere: cchan

Ama kendisi çeditördür ve dersleri benden zor hani ben 2 yıllığım. 2 yıl gidecem üniversiteye ama işte C-swan geçersin belki beni………….(noktalar devam eder)

Ah evet adım Bahadır bu arada memnun oldu şimdiden. Ehem nerede kalmıştık. Ah, çeviri diyorduk. Bakın hızlıyım evet ama önceden çok hatam vardı. Mayu az çekmedi benden ama alıştım yani 😈😈😈

Evet evet. Neden çeviri konusunu açtım. Hmm, AHA! Dediğim gibi işe gireceğim kendi farkımı koymam gerek. O yüzden bir arkadaşımın dahil olduğu bir gruba girmek için çalışıyorum bu yüzden çeviriler aksıyabilir -_-  işte muhtemelen 1 ay sonra gireceğim oraya. İşte sonra vizelerim var filan vs. vs. ama sıkıntı yoktur efendim bir alışma süreci ve The Baykus geri dönecek. Şimdi ne yapacam biliyor musunuz? Evet Chi’ye bir sözüm vardı mani yazacam diye bakalım ne kadar güzel olacak.

(dikkat One Pice spo içerebilir)

Karanlığın ortasında açan güneş ışığını,

Sanji köreltti gene,

Chi’nin masum gülüşünü,

Geldi yok etti gene,

Onun rüyalarındaki gizli kahraman,

Geldi yok etti tayfayı,

Ama biliyoruz oda-sensei,

Gelecek düzeltecek ortamı,

Mani oldumu olmadımı emin değilim uykum varken yazdım aslında 😪😪    ama olsun. Benden bu kadar(şimdilik) bir dahaki güncele kadar görüşürüz  👋👋

Adonis Next Door Bölüm 6
Çeviri: Chizuru Edit: Tigergirl

Akatsuki no Yona Bölüm 127
Çeviri: Sumire Edit: Asmin

Ake no Tobari Bölüm 35
 Çeviri: Mayu Edit: Eva

Chunqing Yatou Huolala Bölüm 66-67 GÜNCELDE
Çeviri: Tigergirl Edit: Livanem

Fate/Apocrypha Bölüm 0-1-2-3-4 YENİ SERİ
Çeviri: The Baykuş Edit: Asmin

Graineliers Bölüm 30-31
Çeviri: Tigergirl Edit: Eva

Greatest Outcast Bölüm 38-39-40 GÜNCELDE
Çeviri: Sumire Edit: Farrelleda

Hasumi-kun to Hasumi-san One Shot
Çeviri: The Baykuş Edit: Friolero

Kiwaguro no Brynhildr Bölüm 162-163-164
Çeviri: TheDirectEco Edit: Ahmet_61

Mune ga Naru no wa Kimi no Sei Bölüm 4
Çeviri: The Baykuş Çeviri Kontrol: Mayu Edit: Artist Edit Kontrol: Livanem

Orurerian no Kishi-Hime 1-2-3-4-5  YENİ SERİ (FİNAL)
Çeviri: Punpun Çeviri Kontrol: Sumire (2) Edit: Minel

Primo Piatto FİNAL
Çeviri&Edit: Zakkyliar

Siren’s Lament Bölüm 31-32-33-34
Çeviri: Zakkyliar Edit: Livanem

Tate no Yuusha no Nariagari Bölüm 28 GÜNCELDE
 Çeviri: Mayu Edit: Eva

Transparent Cohabitation 13
Çeviri: Sumire Edit: Minel

Baykuş’un Depresif, Canlı ve Sözde Manili Günceli” üzerine 18 yorum

  1. hızlı çevirmen başkuş ark. ve projelerde emeği geçen diğer ark. çok teşekkür ederiz ,
    Hızınıza nazar değmesin takipteyiz😉

    Beğen

  2. yaaa yonayı gördüm bir mutlu oldum bir mutlu oldum sorma… güzel bir güncel yazısı olmuş hele ki mani,one piece de manga da güncel olanlar için mükemmel olmuş😀 tabi çok sinir olsam da mangaya, Oda sensei düzeltir umarımm😦 emeklerine sağlık🙂 vizeler için kolay gelsin.. gambareeeeee😀😀😀

    Beğen

  3. Güncele bak😀 uzun zamandır bu kadar çok bölüm vermiyordunuz🙂 güzel olmuş. Ellerinize kollarınıza sağlık. Çok teşekkürler güncel de emeği geçen herkese. Bazılarınız cidden baya aşmış bu hafta🙂

    Beğen

  4. Yare yare sen koca bir yılını ingilizce hazırlığa ver bölüme geçince de tekrardan ingilizce gör hemi de eeeeen temellerden 😬😬 Bunu çok iyi biliyorum çünkü bir zamanlar bu durumu ben de yaşadım, ing hazırlık bitti bölüme geçtik baktık yine ing dersi var dedik herhal devamı falan anamm hoca sınıfa bir girdi (tamam Baykuş gibi A1’den başlamadı tabisi de 😃) ne anlattığını kendi bile bilmiyor, kelime telaffuzlari ise bambaşka dünya, yahu en basitinden hangi profesör ing hocası ingcede “a” i “a” diye okur ki 😂😂 Ama yılmadım dönemin yarısını inatla en öne oturup hocayı anlamaya adadim kendimi sonuç ise sonunda pes ettim zamanla derse gitmedim, gittiğimde ise arkalara oturdum, artık ne yaptım da hocaya kendimi sevdirdiysem ben arkalara kaçtıkca hoca da yanıma doğru gelip ders anlatmaya başlıyordu 😂😂 İlginç bir kadındı, hele bir keresinde yine en öndeyim, sınıftan bir çocuk az geç kaldı En ön boş görünce yanıma oturdu biraz zaman geçti çocuk bana “hoca ne anlatıyor, konu ne?” Dedi ve ben de dikkatle dinliyor pozisyonuma ragmen “bilmiyorum” diyince ikimiz bir gülme aldı sormayın gitsin, beni bilen bilir ben zateb en ufak şeye gülen biri olduğum için kahkaha atmami tetikleyen bir an gördüm mu asla susamam 😂😂😂😂 Hoca da “Hayırdır gençler, komik olan ne?” Sorusunu cevapsız biraktigimiz halde kaç kez sormustu 😂😂 Neyse yine usenmedim yazdım valla 😄😄

    Bu arada Bahadircim o yazdığın mani şekil şartlarına gram uygun değil 😋😋 Yok uykuluydum bahanesi de kabul etmiyorum, o zaman adına mani demeyecektin 😈😈
    Oncelikle mani dediğin 7’lik hece ölçüsü ile yazılır. Bakıyorum senin ölçülere ilk dizede kaybetti zaten 😈😈 Kafiyesi ise aaba şeklinde olmalıydı ama görüyorum ki buna da uyulmamis 😈😈

    Okuduğum iki webtoonda gelmiş çok mutlu oldum, tate de gelmiş 😍😍😍 Güncelde emeği geçen tüm arkadaşlarıma Teşekkürler, Bahadır maniyi saymazsak sen de fena değilsin hani 😏😏

    Beğen

  5. Üniversitede şoka uğradığım kadar hayatımda şoka uğramadım.😀😀 Bugün de ben kızdım, abi 9.30 ta ders var, adam (hoca yani) bana 8.15 te mail atıyor ders yok diye, tee o trafikte okula gittim ders yok ya.😀😀 İki üç kişi vardı ben gibi kalakaldık xD😀 İşte bu da böyle bi’ anıydı, gerçi ben sürekli yapıyorum bunu.😀

    Neyse güncel çok sağlam gelmiş ^.^ Ellerinize sağlık. ^^

    Liked by 1 kişi

  6. Bende hazirlik bitirdikten sonra derslerimi ingilizce görmek özelliklede siyaset dersleri Allahimm ölüyorum diyorum her sinava hazirlandigimda😀 Anliyorum seni cok zor😦 İşiniz gücünüz dersleriniz arasinda bizlere mangalar cevirip uğrastiginiz için çok teşekkürler emeginize ellerinize saglik🙂 Sinavlarinda başarılar çok guzel notlar alirsin umarım yılmaa!😀 Güncelde emegi gecen herkese cok tesekkurler🙂

    Beğen

Bir Cevap Yazın

