Moonshine Günceli

Bu yazıyı yazmak benim için tahminimden de zor oldu. Hiç bu kadar zor olacağını düşünmemiştim. Normalde düşüncelerimi yazıya aktarmakta iyiyimdir ancak bu benim ilk güncelim olduğu için bir de okuyucuların benim için değerli olmasından mütevellit kasılmış durumdayım.
İnanın bana bitirme tezini yazarken bu kadar zorlanmamıştım. Tabi sunumun ortasında adeta bir balmumu heykeliymiş gibi donup kalmamı saymazsak ^^” Hiç ama hiç tavsiye etmiyorum. Eğer ki bir sunum yapacaksanız ve bu sunum kalabalık bir topluluğa olacaksa öncesinden papatya çayı içilmeli

ve bilumum rahatlatıcı müzikleri dinleyerek sunuma hazırlanınız.
Aksi takdirde benim de yaşamış olduğum gibi jüriniz ya da dinleyicilerinizin sizi karşınızdan adeta bir yarış atıymışçasına desteklemeleri ve gazlamalarıyla sunumu devam ettirme çabalarıyla karşı karşıya kalırsınız. Tabi ki kafalarından geçen düşünce daha kaç kişi var acaba bitse de gitsek türünden olması mümkün.
İyi haber! O korkunç anılarla dolu sunumumu başarıyla vermiş bulunmaktayım ^u^
Aslında bu güncelde sizlere bu guruba nasıl katıldığımı anlatmak isterdim. Ancak öyle ahım şahım bir hikayem yok. Aktif bir insan olmayı da beceremiyorum. Bu nedenle beni tanıyan insan sayısı makul miktarda takılı kalıyor. Beni pek çoğunuz bilmiyor olabilir öyleyse sizlere biraz kendimden bahsedeyim. Ben MoonShine. Tam bir ay aşığıyımdır. Geceleri gökyüzüne bakarak saatlerin harcayabilen bir canlı türüyüm. Şu ana kadar karşılaştığım en güzel gece manzaraları
kızıl-kanlı ayın olduğu (gökyüzünde kızıl turuncu koccaman bir ay düşünün)
http://holayosoyunholograma.tumblr.com/image/82762820350
bir de meteor yağmurlarının olduğu gece-geceler (çünkü birkaç gün hatta yaklaşık olarak bir hafta sürmüştü.)

Herkes başta yıldız kayıyor sanmıştı. Ama sonradan öğrendik ki meteorlar yağıyormuş. Ve elbette bir gün mümkün olabilse (ki bu imkansız) bir karga olmak isterdim.
Neden mi? Evet bu güzel bir soru ve benim elbette makul sebeplerim var.
*Kargalar zekidir. http://gifsboom.net/image/93111931279 *Unutmazlar *Çok uzun yıllar yaşayabiliyorlar (yaklaşık yüzyıl) *
Uça biliyorlar. (tabiki de uçabiliyorlar ne de olsa “kuş”) http://sarapocock.tumblr.com/image/98903168986
Heh geldik en güzeline *çoğu korku filminde yer almaktalar. Ki bence güzelim hayvanlara yazık ediliyor. Sırf siyahsın diye korkunç olmak zorunda değilsin ki. İri de olabilirsin. Bence kargalar martılardan daha daha küçükler ve kargaların sesine kötü diyenleri şöyle bir kenara çekilip martı sesi dinlemeye davet ediyorum. Ayrıca aranızda tavus kuşunun sesini duyanınız var mı? Duymayın efendim duymayın!
Fark ettim ki arap atı gibi sonradan açılıyormuşum Başlarda ne yazsam amanın ne etsem derken kalemi kağıdı elime almamla ellerim kayar gider oldu. Kalem kağıt derken ciddiyim tabi. Teknoloji ile her ne kadar iç içe olsam da onunla resmen cebelleşiyorum. Her ne kadar onu anlıyor olsamda kullanmayı bir türlü beceremiyorum. Ya da sevemiyorum. Bana kalsa saman kağıt ve dolma kalem ile aynen devam.
Bence saman kağıdın kendine has bir kokusu ve dokusu var. Kağıt ile kalem bir araya geldiğinde bir bütünü – ruhu meydana getiriyorlar. Oysa ki klavye ve maus sadece baş ağrısı. Çıkrttıkları takırtılarla insanın beynini ütülüyor. *bunu diyen kişi ise bilgisayar olmadan işsiz kalabilecek birisi ama orasını şimdi hiiç karıştırmayalım
Tabi bu teknoloji ile anlaşamamamın içerisine oyunlar, filmler ve müzikler dahil edilmiyor. Aramızda kalsın ama tam bir bağımlıyım. Kafadağıtmakta eğlenmekte birebirler. Aynı zamanda en iyi yol arkadaşlarım. Evet üçü birden nasıl mı? Her gün kıtalar arası yolculukla . tabiki il sınırları dışına çıkıyor değilim ama ama kıta geçmek kıta geçmektir.
Kullanım kategorileri şu şekilde;
Otobüs – Dolmuş _OYUN
Vapur – Motor _ FİLM
Metro – Tramvay _ MÜZİK

Çünküüm metroda internet çekmiyor😀
Bu arda film demişken Cuma günü malumunuz Dr. Strange e gittim. Bilim kurgu, çizgi roman severlere hele ki Marvel sevenlere şiddetle tavsiye ederim.
BU ARADA FİLME GİDECEK OLAN SEVGİLİ DOSTLAR! MARVEL FİLMLERİNİN KURALLARINI SİZLERE HATIRLATMAK İSTERİM
1-FİLM BİTİNCE ÖYLE PILIMI PIRTIMI GÖZLÜĞÜMÜ TOPLAYIP GİDEYİM DEMEK YOOOK
*BİLDİĞİNİZ ÜZERE MARVEL FİLMLERİ FİLM BİTİMİNDE ÇIKAN JENARİK YAZISINDAN SAONRA SİZLER VE BİZLER SEVGİLİ FİLM SEVERLERE SUNDUĞĞU KISA BİR GÖRÜNTÜ BULUNMAKTADIR.
2- JENARİK GEÇTİ GÖRÜNTÜDE GEÇTİ.ŞİMDİ GİDİYOR MUYUZ? YOOOK DAHA DEĞİL
*SON JENARİKTEN SONRA DA BİR GÖRÜNTÜ DİZİMİZ VAR
KISACA SİZLERİ KOVALASALARDA ELLERİNDE SÜPÜRGELERLE BEKLESELER DE KALKIP SALONU TERK ETMİYORSUNUZ.

SPOİLER- SÜPRİZ BOZAN VEREYİM Mİ?
Şaka şaka yapmam öyle şeyler Ben ki filme gitmeyi kafaya koyduysam fragmanını dahi izlemem. Sonra tahmin ediyorum hoş olmuyor.
ŞİMDİDEN İYİ SEYİLER
Ve gelelim asıl konumuza benim bu saçma güncelimi okuduğunuz ya da okumadığınız için (hiç fark etmez) TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM.
ve sizleri yeni güncelimizle baş başa bırakıyorum. Ve çeviri yapıcam, edit yetişmedi, dur şunun şurasını daha temizlemedim diyen tüm MAVİ MANGA ailesinin güncel yetiştirmeye çabalayan; çabalamayan, rahattan alan; panik olan herkesin sağlık ve bana bu grubu sevdiren (sevmemek ne mümkün sımsıcak bir yuva burası) herkese TEŞEKKÜRLER

Green Worldz Bölüm 25-26
Çevirmen:KomFlag Editör:Blackie

Chunqing Yatou Huolala Bölüm 28-29-30-31-32-33-34-35-36-37-38-39-40-41-42-43-44-45-46-47-48-49-50-51-52-53-54-55-56-57-58-59-60-61-62-63-64-65
Çeviri: Tigergirl Edit: Livanem (28-29-30-56-57-58-59-60-61-62-63-64-65) Eva (31-55 arası)

Mahoutsukai no Yome Bölüm 18
Çeviri: TheDirectEco Temizleme: Ageanas Edit: Zakkyliar

unOrdinary Bölüm 23-24  GÜNCELDE
Çevirmen: Mayu  Editör: Hayal

Moonshine Günceli” üzerine 17 yorum

  1. Eline sağlık MoonShine, daha nice güncellerini bekliyoruz🙂 veee vay be, güncele bak, her ne kadar okumasamda bir seriden 38 bölüm birden gelmiş, acaba okumaya mı başlasam😀 Emeği geçen herkesin ellerine sağlık, ama özellikle TirgerGirl, Livanem ve Eva’nın ellerine iki kat sağlık😀

    Liked by 1 kişi

  2. Chunqing den bu kadar çok bölüm verdiğiniz için çok çok teşekkürler. Ellerinize sağlık🙂 ya ben İngilizcesini 21 den sonra hiç bir yerde bulamadım. Okumak için. Siz nerden buldunuz. Yani kaça kadar var ingilizcesi ? Ve su an orjinali kaçıncı bölümde ? Hala devam ediyor mu ? :))) ben hiç bir yerden bulamadım da merak :))

    Liked by 1 kişi

    • Bizde devamını bulamamıştık ondan bi süre gelmemişti seri meğer yapan bi yer varmış😀 şuan ingilizce güncele geldik zaten🙂 orjinali 150lerdeydi sanırım🙂 her hafta pazartesi aksilik olmadıkça ingilizce bölüm veriyolar geldikçe bizde yapıcaz🙂

      Beğen

  3. Ne kadaa uzun bi güncel olmuş böyle 😅Ama güzel olmuş eline sağlık 😊
    Ve güncelde bir şaheser görüyrm😳 Ne demek 28 den 65 e kadar yaa siz ne yediniz ne içtiniz ne yaptınız😳😳 💘Emeklerinize sağlık Tigergirl💛Livanem💜Eva 💙 Ve tabiki güncelde emeği geçen diğer herkese de çok teşekkürler❤️❤️❤️

    Liked by 2 people

  4. Moonshine, Moonshine ^^ Daha önce discordda bir kez bile muhabbet etmeden canlı gördüğüm ilk grup üyesisin😳

    Öncelikle ay’ı ben de çok severim, kızıl ayın ya da ayın kocaman olduğu geceler benim için hep heyecan verici ve ürkütücü olmuştur😀 Sonracım şu fragman izleme işni bende sevmem vallahi malum filmin başından sonuna kadar her şeyi gösteriyorlar sonra da aklıma bir sahne takılıo film boyunca o sahneyi beklemekten bütün filme odaklanamadığımı bilerim xD

    Bir de bir de elime kalem kağıt alıp yazmayı sevenler arasında ben de varım ne zaman pc başında hikaye yazmaya koyuldam yemin ederim o word’un bembeyaz sayfası ilham gücümü körekliyor resmen xD Deftere yazarken duyduğum o hazzı ben de alamam pc’den😀

    Sunuma gelirsek hiçbir zaman sunumları aklımda planladığım gibi gitmedi😀 Allah’ım hele bir keresinde yemin ederim sesim titriyordu içimden “bitse de kurtulsam” diye düşünürdüm😄 Bitirme tezlerinde biraz daha iyi geçmiştim ama😎

    Yazını çok beğendim Moonshine’cım bence aklına estikçe yazmalısın❤

    Güncelde emeği geçen herkesin eline yüreğine sağlık❤

    Liked by 1 kişi

  5. uzun uzun ama bir o kadar da güncel yazısı için teşekkürler🙂 Ayrıca bölümlerde emeği geçenlere ayrıca teşekkürler😉

    Seviliyorsunuz MAVİ MANGA ailesi😉

    Beğen

  6. Metroda ahh müzik dinlediğim günler😄
    işte bence ilk güncelin olsada hoş olmuş ( biraz kısa tut XP ) (gaz verip sonra gizli mesajlarda bunu geri almak bizim işimiz) bende fazla uzatmadan abilerim ablalarım ve küçük kardeşlerim hepinizi seviyorum (iyice uzatıyorum nede olsa intikamda denilebilir kıskançlıkta)😄 işte şimdi size bir şeyi hatırlatmam gerekli buluyorum her ne kadar bu nu bilsenizde tate no narigari (tate no yuusha no nariagari)’yi hatırlatıyım bir ara bakarsınız kolay gelsin

    Beğen

  7. Moonshine vayy be upuzun ve yorum yazmama vesile olacak farklı konular bulmama olanak sağladığın güncel yazın için çok teşekkür ederim 😀 şimdi ben de doctor strange yi izlemek için sinemadayım. film başlamadan yorum yazayım dedim 😉ve ben de marvel filmleri hayranı olarak o kurallara her zaman uyarım 😆Kargaların korku filmlerindeki hakkını veren bir film tavsiye edeyim hemen “The crow ” muhakkak izleyin, kült filmlerdendir 😉ve Ay taşı kolye alan bir şahıs olarak sama şiddetle katılıyorum 😊ve film başlıyor derim ve güncelde emeği geçen sevgili arkadaşlarım hepinizin ellerine dillerine sağlık 😗 😙 😘 😚 ve liv kaçar 😉

    Beğen

  8. Normalde yazıma “televizyon beyin yıkayan bir teknoloji” diye başlayarak teknolojinin filizlendiği döneme kadar uzatırdım ama ben yine benliğime devam edeyim😀 Eveeeet, ilk okula başlamadan önce ben okumayı da yazmayı da biliyordum ve bize ne öğretecekler? diye heyecanlıydım ama aslında gitmek istemiyordum asosyalim yani ondan😀 Bilirsinizki 1. sınıfta okuma ve yazma öğretiyorlar haliyle o yüzden ben sıkılıyordum bir de ödev veriyorlardı bayılacak gibi oluyordum, daha ordan belli benim dersleri sevmememin sebebi 😩 Kendimi kelimeler arasında boğulacak gibi hissederken bir ışık gördüm, evet, çok parlak ve göz alıcıydı, merakla o ışığa doğru gidiyordum vee…gidiş o gidiş yani bir daha kurtulamadım…başka bir şey sanmadınız dimi? bilgisayardan bahsediyorum tabikide 😒 Babam oturmuş oyun oynuyordu bende merakla bakıyordum sonra geç sen oyna dedi, işte o koltuğa oturduğum gibi teknolojiyle de yanlış şekilde tanışmam başlamış oldu yani sürekli oyun 😋 Belkide bizi ödevlerle bu kadar sıkmasalar oyunlar bu kadar çekici gelmeyecekti sonuçta öğrenmek kendimize bağlı, bir şeyi öğrenmek istemezsen o şeye karşı adeta bir kalkan oluşturuyorsun neyse şimdi de kargalara geleyim gerçekten çok zeki yaratıklar zaten insanlığa ölülerini ne yapması gerektiğini öğreten hayvandır ve ayrıca ölümden korkan yani tehdidi algılayıp sesiyle alarm verip tehditten kaçınan bir hayvandır ve kargaların leş yiyici türüde vardır belkide adı bu kadar çok ölümle geçtiği için korku filmlerinde yer edinen bir hayvan olmuştur 😕 Ha yine uzin oldi daa, ellerinize sağlık😀

    Liked by 1 kişi

    • La uşağım yine uzin olmuş da 😃😃 O ışığı ben tv sandım ama pc çıktı 😂😂 Şu an senin asosyalliğinin kökleşme sebebini görmüş oldik da 😄😄 Belki de o gün baban sana “geç sen de oyna” demeseydi şu an başımıza iş adamı olacektin da ah ah tek bir cümle kelebek etkisi yaptı ve şu an böylesin 😈😈😈

      Liked by 1 kişi

      • Asosyalliğim doğuştan var aslında 🤔 Yani sebeplerini düşünürsek doğarken ağlamamışım, 5 yaşıma kadar konuşmadım daha doğrusu nadiren de olsa tek kelimeyle konuşurdum, 5 yaşımda ilk cümlemi kurdum babama “satranç oynayalım mı?” dedim evet bu olmalı en azından ilk 3 cümlemden biri bu😀 Bir de, gerçi bunu yazmıştım daha önce, bebekken düşürmüşler kafamı çarpmışım belkide bu yüzdendir böyle olmam 🤔 Amaaan boş ver, kısaca ruh hastasıyım ben 👻

        Beğen

  9. Günceli okuyup yorum yapmayan üşenen sonra da unutan bir Fri varmış 😅 ben kağıt kalemden gireceğim olaya. Bazen bir şeyler yazmak isterim. Wordde yazmaya kalkınca ne yazacaktım ki deyip başından kalkıyorum. Kağıt kalemi elime alınca kelimeler kendiliğinden kağıda seriliveriyor. Ama yazı son halini hep wordde alır. En az on kere okur orasını burasını değiştiririm. Bunu aynen ben de Moonshine diye anlatabilecekken uzattım da uzattım. Çenesi düşüklüğüme verin. Marvel filmleri var daha. Hiçbir marvel filmini sinemada izlemedim. Doctor Strange gitmek istediğim filmlerdendi ama üşendiğimden gitmedim. Zaten o kadar bol vaktim yok. (Bunu diyen ders çalışmayı bıraktı yorum yapıyor) Ay çok uzattım 😅 Ellerine sağlık Moonshine 😊 ve tabi ki güncelde emeği geçen herkesin (özellikle sıkı çalışmaları Tiger, Liv-san ve Eva-sanın) elceğizlerine sağlık 😄😄

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

