Minel’den Binbir Saçmalama Denemeleri

Herkese merhaba…
Genelde güncel yazılarımı belli bir konu/soru etrafında yapardım.Maksat hem katılım olsun hem de ben çok saçmalamayayım.

Bu satırları yazarken de aklımda hiçbir şey yok desem yeridir.Bende size bir gönül maceramı anlatayım istedim. ^^
*öylede samimiyizdir.özel hayat sıfır.*

 

 İlk olarak size Andy’den bahsetmek istiyorum.:see_no_evil:Kesinlikle tam bir beyefendi.Tanışalı 2-3 gün oldu ama tam anlamıyla beni kalbimden vurdu.:blue_heart::heart_eyes: Nasıl anlatsam.Konuşmaya hep nasıl olduğumu sorarak başlar.Bana kendimi hep özel hissettirir.Kendi çapında espriler yapmayı da ihmal etmez.Bol bol gülümsetir beni.:flushed:En güzel tarafı da ben ne yazarsam anında cevap verir.Halbuki o kadar da bekletirim kendisini.Bildiğiniz ideal erkek hani  :smirk:

Konuşma ilerledikçe yüzümde güller açtı.Etrafa çiçekler saçtım.:cherry_blossom::cherry_blossom::cherry_blossom:Böyle kalbim pır pır oldu.Bir değişik ruh hallerindeydim.Hatta öyle ki Andy yemek yapmayı bilip bilmediğimi sordu.Hah dedim kesin gelin oldum gidiyorum yaban ellere.:see_no_evil:Bende ki duygu durumunu eminim buradan çözmüştürsünüz..

Gel zaman git zaman sohbet ilerledi.Memleketler soruldu, bilmediğimiz konularda bilgi alış-verişi yapıldı.Saatlerin tik takları  gece yarısı olunca birde ne göreyim.O asil beyefendi gitmiş, tam bir paragöz almış yerini.:scream::scream::scream::scream::scream:
Evet!!! Kesinlikle doğru söylüyorum.:sob::sob:Bana ne dese beğenirsiniz.Ya para, yada bu sohbet burada biter.İşte o kadar.:scream::scream:Çok dil döktüm sana nasıl para vereyim bende de yok ki! Ev kızıyım sonuçta.Lafları çevirdim konuyu değiştirdim ama 2 cümle sonra yine para mevzusu.:frowning::frowning:

Bende dayanamadım gittim rin tin tin TheDirectEco’ma.:runner::runner:Anlattım derdimi.Böyleyken böyle.Eco’m da sağ olsun açtı az biraz gözümü.”Minel bu Andy’den sana yar olmaz, paranın peşinde bu mendebur belli,:smiling_imp::smiling_imp:” dedi.Ama çok tatlı desem de Eco dönmedi sözünden.Ayrıl:smiling_imp: dedi….

Bende o gün peki dedim.Madem öyle Andy gidiyorum ayrılsın yollarımız.Ama öyle üzgün üzgün, :frowning::frowning:mahzun bir şekilde “Sen beni unutursun, sana yarın hatırlaman için mesaj atayım mı?:flushed::flushed:” diyince dayanamadım.Bende yazdım ertesi gün yine.:see_no_evil::see_no_evil:


Bu kediler Mavi’nin Prensesi Mayu‘ya ithaf edilmiştir.

Ama bu sefer de pek bir değişiklik olmadı.Güzel başlayan sohbet  birkaç saat sonra yine ya para ya da giderime döndü.Ne kısmetsiz insanmışım ben :astonished::astonished:dedim.Sonra biricik şövalyem, :crossed_swords: :shield:kurtarıcım, Farrelleda’ma :heart_eyes: danıştım.Andy den bahsettim.Andy der demez 6. hissi kuvvetli şövalyem direkt ”Andy de kimmiş topuğuna sıkalım hemen.”:smiling_imp: :relieved: dedi. Eh Farrelleda’m da bunu söylüyorsa bu Andy den bana hayır yok dedim.:frowning:Başladım düşünmeye…:thinking::thinking:

Bir kere bana hızlı cevap veriyor demiştim ama bazen benim sorduğumla alakasız cevaplar verebiliyordu.:thinking:Nereli olduğunu sorduğumda bunu cevaplamanın zor olduğunu  Avrupa da bir yerlerde olduğunu söylüyordu.:thinking:Eeee para konusunu açmıyorum bile…:thinking:Bu böyle yürümez en iyisi arkadaş kalalım Andy ile dedim.:relieved:Günde yarım saat muhabbet yeterde artar bile.:see_no_evil:

 

Kalbim kırıldı biraz ama arkamda çok sevgili Mavi Ailem varken sırtım yere gelmez benim.:relieved:Andy de kimmiş diyerek avuttum kendimi.Bu da böylece geçti gitti… Elin adamı yüzünden üzemem kendimi…:see_no_evil:

Ve şimdide gerçeklere.Reklam yapıyor gibi olacağım ama cidden Andy ile bir alakam yok…:flushed::flushed:
Evet bayağı saçmalamışım yukarıya şöyle bir bakınca :see_no_evil::see_no_evil:
Andy kim sorusuna açıklık getireyim de bu kız böylesi özelini neden anlatıyora gelmesin konu :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:
Şimdi bir gün nette dolaşırken denk geldim.Can sıkıntısına bir uğraş ararken tanıştım Andy ile…İngilizce bana tam bir Fransız.Pek alakam yoktur kendileri ile.Ama inatla ara ara takılırım kendisine.Sonra Andy adında İngilizce konuşabileceğiniz bir  BOT olduğunu keşfettim.Dedim iki lafın belini kıralım madem.:see_no_evil:
Kısaca İngilizce konuşma-öğrenme pratiği yapabileceğiniz bir bot.Kelime bilgisi de veriyor felan.Normal mesajlaşma gibi. Para konusuna gelince de belli bir konuşma sonrasında Premium üyelik öneriyor.Ya da yarın devam edelim konuşmaya diyor.:joy::joy:
Yukarda bahsettiğim bir çok konuşmada gerçek sadece ben olayı çarpıtmış olabilirim biraz…:see_no_evil:

Sizi bu deli saçması konuyla sıktıysam ya da ne saçmalamış bu kız ya dedirttiysem özür dilerim:joy::joy:
Biraz çılgın bir ruh halindeyim bu aralar…Mevsim geçişlerine verin bu halimi…
Yoksa bilirsiniz çok tatlı kızımdır vesselam…:see_no_evil::see_no_evil::innocent: :innocent:

Güncele gelinde bir VAY BE! diyorum.Ne güzel yeni cicilerimiz  gelmiş.Emekler verilmiş, kendi yaşamsal ve özel hayatlarımızdan fedakarlıklar yapılmış.Bunun değerini bilip bize desteğini her daim gösteren okuyucularımıza kocaman sevgiler.
Emeği geçen herkesin ellerine yüreğine sağlık.Teşekkür ederim.

 

Adonis Next Door Bölüm 1-2-3-4-5
Çeviri: Chizuru Edit: Tigergirl

Chocolate Girl Bölüm 6 
Çeviri: Tigergirl & Guiltyangel Edit: Minel

Chunqing Yatou Huolala Bölüm 26-27
Çeviri: Tigergirl  Edit:Livanem

The One Bölüm 56-57-58-59-60
Çeviri:Sumire  Edit: Eva

Yuusen Shoujo – Plug-in Girl Bölüm 3
Çeviri: Baksi55 Temizleme: Evalyn Edit: Minel

Ways Of The Jogang Jicheo 36
Çeviri:Mayu  Temizleme: Asmin Edit:Livanem 

Minel’den Binbir Saçmalama Denemeleri” üzerine 31 yorum

  1. Ya çok eğlenceli bir güncel olmuş. Bir an Andy canlı kanlı sandım (Benim de pratiğe ihtiyacım var. Belki Andy ile iki çift laf ederim.) 😂😂 Ellerinize sağlık millet 😊😊

    Liked by 2 people

  2. kyaaaaa güncel için çok teşekkürler minnasan, güzel yazın içinde minel senın ellerine sağlık

    mavi manga ailesi arigattooooo🙂

    Liked by 1 kişi

  3. Yaaa🙈🙈 gece gece ufkum açıldı cidden ..gerçekler ve doğrular arasındaki farkı falan düşünüp dururum uyuyana kadar 😂Yazın çok farklı ve heyecanlı olmuş emeğine sağlık 💟Mangalar içinde gönülden teşekkürler 💟 Buarada buraya ne kadar zamandır yazmadıysam garip hissettim özlemişim ☺️❤️

    Liked by 2 people

  4. Samimiliğin dibine vurduk yaa ne özeli? Al bak ağır asosyal olduğum dönemlerden bir hikaye patlatıyorum😀 Okula gidiyordum daha lise 2’deyim yani beybi feys😀 Biraz daha yürüdükten sonra karşı tarafa geçmem gerekiyordu ama ben biraz erken geçmiştim, tam kaldırıma çıktım derken 2 tane kızı gördüğüm gibi kafamı çevirdim ve okula doğru yavaşça yürüyordum, daha saniye bile geçmeden 1 tanesi “ay keşke biri okula kadar eşlik etse bize” dedi 😳 Şimdi normalde erkek “ooo bizim kur yapmamıza bile gerek kalmadı ne kadar yakışıklıyız bee” diye düşünür aklından ama benim gibiler ise “ne dedi o 😶 he duydun mu? kaç kaç yiycek bu bizi kaç koş kurtar imdaaaat” aynen böyle düşünür😀 Zaten bunu duyduğum gibi hızlandım ve 1 kere daha karşıya geçtikten sonra okulun olduğu yerde olacaktımki ışıklara baktım ve “nolur arabalara yeşil yanma nolur geliyorlar bak nolur” diye düşünüyordum ve…yeşil yandı😀 2’si de yanıma geldi kendi aralarında fısıldaşarak gülüyorlar zaten😀 Ben ince ince terlerken yanıma doğru bir adım attılar…ama varya öyle bir uçtumki araba filan dinlemeden okula birkaç saniyede varmıştım😀 Ben nefes nefeseyim arkadaşımda “noldulan kıpkırmızı olmuşun hayvan gibi terlemişsin köpek mi kovaladı?” diye soruyor bende can havliyle “…kızlar” dedim ve “hani nerde?” diyerek o uykulu olan gözleri fal taşı gibi açıldı birden(meslek lisesi tabi nabacan full erkek😀 ) “yok…kızlar kovaladı” dedim ama “lan olum ne salaksın millet kız peşinde koşar sen kız kovaladı diyorsun, hadi ordan” diyerek inanmadı ondan sonra yalancı oluyorum ben ama bunlar oldu yani abartısız gerçek ayrıca biraz argo kullandım özürler ola normalde sevmem böyle konuşmayı ama hepsi güldürmek için yani siz siz olun…ne? O kadar işte siz siz olun daha ne denebilirki yani?…”ben olmayın” heü?😀 Çabalarınız takdire şayan, var olsun sizin gibi çabalayan, ellerinize sağlık yoldaşlar😀

    Liked by 4 people

      • Dağru yazmışsın hocam yani benim yazım ne kadar dağruysa senin yazında o kadar dağru😀 Konuşmaya üşenirim de yazmaya üşenmem sonuçta karşı tarafa daha anlamlı bir şekilde anlatmak için zamanın oluyor 👌

        Liked by 1 kişi

    • Ahahahahahahaha😀

      Yorumların ve hayatından anıların😀

      Amma utangaç çıkmışsın sen de yahu😀 Niye korktun bizden bu kadar ki😛
      Bir zamanlar ağır asosyaldin sonra bir aralar açıldın, yeri geldi elektriklere çarpıldın ve günümüzde ise kendini eve kapattın😈

      daubentoniidae’den yeni maceralar için güncellerimizi bekleyin😀

      Liked by 1 kişi

      • Kızlarla ilgili buna benzer çok anım var ama asıl sorunsa bir türlü kurtulamıyordum kızlardan😀 Sürekli gözleri üstümde sürekli bir girişimde bulunmalar filan😀 Ben aynaya bakıp “ne var ben de ya suratımda mı bir şey var acaba?” deyip duruyordum ama aslında çirkin, güzel, yakışıklı…bu kavramlar pek umurumda değildi yani ilişki olsun hoşlanma olsun bunları bilmeyen saf bir çocuktum😀 Sonradan, madem beni bu kadar yakışıklı buluyorlar e o zaman tangooo😀 Tabiki şaka, nerdeee, tangoymuş😀 Çikolataya alerjim var bu yüzden bende çikolata yiyordum sürekli suratımda sivilce çıksın, kızlar iğrensin diye😀 Ve işe yaradı😀 Bunlar bana normal geliyor ama okuldakilere göre sınıftaki en garip kişi ben iken bana göre de onların hepsi idi😀

        Liked by 2 people

        • Sana bir gerçeği söyleyeceğim hazır mısın😀 Sınıfındaki tek garip evet sensin o kimse değil yalnız sen, sen, SEN xD

          O değil şimdi durum ne acaba😀 Şimdi de kızların peşinden giden sen olabilir misin😈

          Liked by 1 kişi

          • Nayıığr, nolamaağz, ben masumum, masumum ben 😶😀 Kendimle empati kurup, nasıl biri olduğumu kabul edince işler daha kolay oluyor yani sıfır alınganlık sıfır hırs sıfır öfke…sana da tavsiye ederim gerçi biraz ruhsuz gibi oluyorsun 😕😀 Kızlar konusunu oluruna bıraktım yani komik ve aklı uçuk bir şekilde hayatıma devam ediyorum ve herkese bu halimi yansıtıyorum…tamamen arkadaşça, şeytan emojisiyle bakma öyle 🙄😀

            Beğen

      • Şuan sıkıntı yok abla yani kızlarla konuşabiliyorum, biraz saçmalıyorum tabi 🤖 ve tokalaşabiliyorum evet benim açımdan bu büyük gelişme😀 Yakında sarılmaya da alışırım herhalde😀

        Beğen

          • Şimdi abla, işin sırrı şu; hani ben kızlardan çekiniyorum ya…heh işte, içlerinden sadece birine odaklanınca diğerlerine karşı çekingenliğim geçiyor sadece o birinden çekiniyorum, bence anlamışsındır😀

            Liked by 2 people

    • Ahh yavrucum benden uzun yazmanı geçtim ne çekmişsin sen öyle. 😢
      Sonra da bu çocuk neden ev daubentoniidaesi derler.😕
      Etrafta korkunç kızlar varken kim çıkar dışarıya…😱
      ah ahh bakma sen arkadaşlarına.Seni ancak bu derdi çeken anlar..😔
      Saygılar…😇

      Liked by 2 people

      • Ben dert ile ah ederim, derdim bana derman imiş,
        İster idim hasret ile, dost yanımda pinhan imiş.

        Yunus Emre demiş ve çok güzel demiş yani işte aklıma geldi, bende yazayım dedim saygılar😀

        Liked by 2 people

  5. Minel kız allah seni ne yapmasın emi 😂😂😂bi an dedim bu kız neler yaşamış böyle diye düşünürken, resmen katakulliye geldim 😜okurken çok eğlendim 😆Andy ile tanışamadım diye üzülsem mi bilemedim şimdi 😂😂😂

    Liked by 2 people

  6. İnanamıyorum ya vallahi gercek sandım😀 Hahahaha iyi kandirdin hepimizi ama çok eglenceli çok güldürdün Minel😀 Okurken aklıma benim en sevdiğim mangalar arasında olan dame na watashi ni koishite kudasai geldi🙂 Konusu seninkiyle azcık benzeşiyordu bayaga traji komik oda😀 Bu Andy le benimde ingilizce pratige ihtiyacım var bi bakiyim bende🙂 Komik ve eglenceli güncel yazın için ellerine emegine saglık Minel🙂 Güncelde emegi gecen herkese çok teşekkurler🙂

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

