Friolero’dan Bin İş Bir Üşengeçlik

Buradan sınıfını bulmaya üşendiğim İngilizce dersine ve hocasına selamlar. Kusura bakmasınlar, daha kendi fakültemin derslerinin sınıfını bilmiyorum (öğrenmeye zahmet etmedi). Ben de ders yoksa güncel yazarım dedim.

Bu günceli canım bir şeyler yazmak istediği için istedim ama ne yazacağımı bilmiyordum. Sonuç kafamdan geçenleri yazarım işte amannn okuyan okusun okumayanın da canı sağ olsun. Birazcık sızlanacağım, birazcık da saçmalayacağım. Bence oku yani bir şey kaybetmezsin.

Evett gelelim kuru fasulyenin faydalarına, aşurenin harikalığına. Şimdi efendim ben çiçeği burnunda bir üniversiteliyim. Bu beni hiç heyecanlandırmadı çünkü sorunlarımın bütün kaynağı bu. Zaten istediğim için değil zorunluluktan kazandım gibi bir şey. Bana kalsa evde oturup zengin taliplerimi beklerdim ama bir üniversiteden mezun olup iş bulmam evlenebilme ihtimalimden daha fazla olunca yatırımı üniversiteye yaptım.

Gerçi bir ara üniversite de yalan oluyordu. O da şöyle oldu, sen sormadın ama ben anlatıyorum. Ben sene başında kayıt yaptırırken isteğe bağlı hazırlık almıştım. Bizim üniversite de isteğe bağlılara üvey evlat muamelesi yapmış ve bizim derslerimizi beşe koymuş. Şimdi Friolero önce dedi ki: “Ohh rahatım, kafama göre yatar kalkarım. Beşe kadar istediğimi yaparım.”. Sonra ne oldu? Friolero discord bağımlısı oldu. Orada yatıp kalkmaya başladı. Üstüne üstlük bu kadar boş vakti varken doğru dürüst edit bile yapmadı.

Bizim Fri böyle bir düzen tutturmuş gidiyorken YDYO dedi ki isterseniz hazırlıktan vazgeçebilirsin. Hatta yalvardı desem yalan olmaz çünkü sınıf mevcuduyla bir Mavi Manga daha kurulurdu. Durum bu olunca kıramadım onları, verdim dilekçemi. Şimdi verdim vermesine ama böyle ortada kaldım gibi bir şey oldu. Hazırlık derslerine gitmiyordum, kendi bölümümden haberim yoktu zaten. Günler böyle haddinden boş geçti. Peki, edit yaptım mı? Kesinlikle hayır. Bu gidişle grubun en tembeli olduğum kesinleşecek ve bir gün adım sessizce Mavi Manga’dan silinecek.

İşin kötü yanı bundan sonra da bir süre pek edit yapabileceğimi sanmıyorum. Yukarıda bahsettiğim rüya günler çoktan son buldu. Bölüm bazen gastronomi mi okusaydım dedirtecek kadar yoğun. (Sınıfta bu ciddi bir şekilde düşünenler var.) Birileri gibi haftada üç gün değil beş gün dersim var. Birinci sınıf olduğumuz için bu kadar yoğundur belki bilmiyorum ama bana vakit kalmadığı kesin. Ne yapıyorsun sorusuna sadece iki cevabım var; Ders çalışıyorum, kitap okuyorum. Bir hocamız var ki sağ olsun hiç boş bırakmıyor. Her hafta kesin okuyup bitirmem gereken kitaplar oluyor. Okulda, durakta, otobüste, evde kısaca nerede vakit bulursam okuma eylemini gerçekleştiriyorum. Kitaplardan vakit bulursam diğer derslere çalışıyorum. Bir de o hocanın dersi çoğunlukla doktora dersine dönüyor ve ders sonunda beyin felci geçirmediğim için şükrediyorum. Yine de kendisini çok seviyorum. Saygılar S. hocam.

(Dersten sonra ruh halim)

Bu tempo beni öldürmez ve vakit kıtlığı hastalığıma bir çare bulursam edit yaparım artık. Zaten uykumdan kısa kısa zombi gibi gezmeye başladım. Bunun yan etkisi olarak çok dalgın oldum ve üniversite kartımı kaybettim. Neyse ki sonra buldum. 24 saat bana yetmiyor. Mars’ta günler daha uzunmuş. Belki Mars’a taşınmalıyım. Uzaylı komşularımla geçinir gideriz.

Öyle böyle güncelin sonuna yaklaşırken daha ne kadar sızlanabilirim diye düşündüm ve sizi daha fazla sıkmamaya karar verdim. (Yalnız Fri okumadılarsa sabahtan beri şizofren gibi kendi kendine konuşuyorsun.) Umarım başınızı ağrıtmamışımdır. Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim. DİRENFRİ yazıp 2323’e mesaj atarak bana destek olabilirsiniz.

Dip Not: Bu yazıyı geçen hafta perşembe yazmaya başladım, daha yeni bitirmeye vaktim oldu. Saçmalıklar, tutarsızlıklar, konudan konuya atlamalar olmuş olabilir. Tekrar okuyamadım çünkü.

Dibin Dibi Not: Uyku önemli. Benim gibi uykunuzdan kısıp zombiye dönmeyin. Sonra kendinizi bile unutursunuz. Tecrübeyle sabit.

Dibin Dibi Dibi Not:
Yuri!! On Ice izlemiyorsanız izleyin!

Khyroin İçin Not: “Mef’ûlü Mefâ’îlü Mefâ’îlü Fa’ûlün” dediğin kalıp. Bahr-i Hezec kalıplarındandır :))

unOrdinary Bölüm 22
Çevirmen: Mayu  Editör: Hayal

Eggnoid Bölüm 13-14
Çevirmen: Mayu  Editör: Hayal

Kiriwo Terrible Bölüm 18
Çevirmen: KomFlag Çeviri Kontrol: Sumire Editör: TT3D Edit Kontrol: Farrelleda

Green Worldz Bölüm 22-23-24
Çevirmen:KomFlag Editör:Blackie

Akagami no Shirayukihime Bölüm 26
Çevirmen:KomFlag Çeviri Kontrol:Farreleda Temizleme:Victoria Editör:Psykhe

Gokusen Bölüm 31-32 
Çevirmen:Cain Çeviri Kontrol:Forever Young(Oyalanan Manga) Temizleme:LatteKöpüğü Editör:Psykhe

The One Bölüm 55
Çevirmen:Guiltyangel Çeviri Kontrol:Tigergirl Editör:Psykhe

Le Théâtre de B Bölüm 11-12-13 FİNAL
Çevirmen:Zakkyliar Editör:Chizuru

Friolero’dan Bin İş Bir Üşengeçlik” üzerine 11 yorum

  1. Green Worldz gelmiş, bir adet daha manga bitmiş. Benim vaktim yokmuş. Neyleyeyim boynumu büker Bahr-i Hezec’in kalıplarını okurum 😔😔 Güncelde emeği geçen herkesin ellerine sağlık 😊😊 (Hayal’le Mayu size gelsin bu 💙💙)

    Liked by 1 kişi

  2. Dibin Dibi Dibi Not: Yuri!! On Ice izlemiyorsanız izleyin!
    kesinlikle izlenmesi gereken bir anime çok güzeldir bende tavsiye ederim değerli manglarınız için ayrıca çok teşekkürler🙂

    Liked by 1 kişi

  3. Ahahaha Fri ya vallahi güldürdün deli kız seni😄😄

    Hele de “kuru fasulyenin faydalarına, aşurenin harikalığına” şu cümlede bir nostalji yaşadım “Aşuree” discorddakiler bilir xD

    Kolay gelsin canım ama kendi başını kendin yaktın o hazırlığı okuyacaktın uğraşmayacaktın şimdi mefalünün mefailisiyle mefa bilmem mefailünlarıyla😛 (En azından 1 yıl erteleyecektin)

    Biten seriye de benden “Yar saçların lüle lüle Le Théâtre sana güle güle” xD Tamam sustum

    Güncelde emeği geçen tüm arkadaşlarımın emeklerine sağlık😳

    Liked by 1 kişi

    • Gülün istemiştim. Yapabildiysem ne mutlu bana 😄 Ve aşureee bir efsanee 😍😍 Hele annemin aşuresi (ağzının suyu akar) 😂😂

      Ha bu sene ha seneye. O beyin her türlü yanacak 😂😂 Mafailünlerimle mutluyum 😏😏

      Ben de yar saçların lülü lülü okul çok da lülü diyorum 😂😂 (Vaktim yok yok diye gezip bu kız orda burda ona buna yorum yapıyor diye dövmezler beni inşallah 😅😅 )

      Liked by 2 people

  4. eee bende yorum yapayım değil mi çırak? şimdi ayvayı yedin mi desem, kendin ettin kendin buldun mu desem acaba? demek sen boş boş gezdin ve edit için yeterince çalışmadın öyle mi? ve şimdi de başını kaşıyacak vaktin yok? peki ben bunları öğrendiğime göre seni nasıl bir ceza bekliyor bir fikrin var mı? benim bu yazıyı okuyacağımı bildiğine göre sanırım vardır değil mi? sana yakında bir mail atacağım canım,bundan kuşkun olmasın!😉

    Liked by 3 people

  5. Bende 1 haftadır notları toparlamaktan ne manga okuya bildim ne dizi izleye bildim öldüm haftayada vize var ama şuan ehhh yetti be diyip manga okumaya oturdum. Pişman mıyım? Hayır! Ama haftaya özellikle diplomasi tarihi dersinden pişman olucagima eminim olsundu sadece 1 güncüktü mutlu olmak istiyordu😦😀 Bu hocalar çok fena zaman bulamaman çok normal🙂 Eglenceli ve guzel güncel yazin icin ellerine emegine saglik ve derslerinde sana kolay gelsin🙂 Güncelde emegi gecen herkese cok tesekkurler🙂

    Beğen

Bir Cevap Yazın

