DİKKAT DİKKAT BU BİR VEDA GÜNCELİDİR

                              AMA NEYİN, ELBETTEKİ MY PRE-WEDDİNG’İN

Selam arkadaşlar yukarıdaki başlıktan anladığınız üzre sevgili bebeğim biricik webtoonum My Pre-Wedding’e veda ediyoruz. Sevgili çevirmenim Tigergirl’ün kapıma dayanıp, bu güzelim seriyle beni tanıştırmasıyla başlayan serüvenimiz bugün itibariyle son bulmadı, çünkü bu güzle serimizin 2. Sezonu Endonezya’da çıktı. Henüz İngilizcesi olmadığından tanıtım yapmasak da Tigergirl ve benim listemde bunu da belirteyim.

 

Ve konumuzdan daha fazla sapmadan azcık kelam edeyim 😀 Aşağıdaki bölümleri görünce kısa süreli şok geçirme ihtimaliniz yüksek olduğunu tahmin ediyorum ama sizden reca ediyorum lutfen insan gibi okuyunuz ve yorum yapınız, görmemiş gibi saldırmayınız ( El insaf ben bunları editlemek için ne kadar uğraştım biliyonuz mu ha, emeğe saygı lütfen :D)Bu güzel tavsiyelerimi de verdikten sonra size My Pre ile başlayan yolculuğumdan bahsedeyim azcık😀 Hikayemizi bilen bilir, (bilmeyen de okusun öğrensin DEMİCEM, al buradan oku da gör işte ne kaçırdın😛 )

Evlenme teklifi alan esas kızımız ile ona evlenme teklifi eden esas oğlanımızın evliliğe giden yolda başlarına gelenleri anlatan komedi ağırlıklı( bazı yerlerinde gülmekten karnıma ağrılar girdi :D) hikayemiz beni kendi evlilik öncesi dönemime doğru bir yolculuğa çıkardı. Esas kızımızın hissettikleri ve yaşadıkları o kadar tanıdık geldi ki, eminim ki hikayemizi okuyan evli barklı arkadaşlarımızın ( özellikle bayan ki genelde bayanların okuduğu bir seri)benim gibi hissedeceğini düşünüyorum. Her bölümünde inanılmaz keyif aldığım bu güzle seriyi benimle tanıştıran biricik çevirmenim ilk göz ağrım, ilhamlarımın kaynağı sevgili kızım hayırlı evladım Tigergirl’e buradan kocaman teşekkürlerimi sunuyorum. Sevgili çevirmenim Tigergirl, sen olmasan bu serimiz bu kadar erken  final göremezdi, ellerine kollarına sağlık canım ( buraya kalp koymak istiyorum ama nasıl koyacağım bilmiyorum, biri yardım etsin )Kalp kalp kalp

Ve sizlere 2. Sezondan bir foto ile baş başa bırakıyorum.Liv kaçar😀

 

Bu seriyi alma hikayemizle başlıyayım ben yazıya livanem tiger bi webtoon bul da yapalım senle demesiyle benim Adimas’ı görmem bir oldu😃 sonra tabii hemen live gösterdim ve seriyi aldık 😄 ilk başta bir Endonezyalının yaptığını bilmiyordum sonradan ögrendim😃 biz cevirmeye basladiktan hemen sonra mangakası bize faceten gülücük attı😃 hatta arastirdim gercek hesabiymis😃 baya degisik bi olaydi o😃 ve sonunda iste o seriye final veriyoruz livin yoğun sıkıştırmalarına alkış millet yoksa bu tiger bitiremezdi o seriyi😃 bu hafta full my pre wedding çevirdim ve liv de anında editledi sonuç olarak seriyi bitirdik ama… serinin birde ikinci sezonu çıkmaya basladi 7 ekimde😃 3 bölüm cikmis durumda suan ing gelince yapacagiz henuz ing yok maalesef😦 neyse bu seride emeği geçen herkese teşekkürler özellikle editörüm live😍 silen arkadaslarimi hatirlayamadim galiba hayal ile ros silmisti ama😃4-4lük olmasada(pinti olmasa 4-4lük olabilirdi 😂) biricik jönümüz Adimas’a, o harika jöne veda ederken burukluk yaşasamda temelli bi veda olmadigi icin mutluyum😄 diger serilerimizinde güncele gelmesi dilegiyle keyifli okumalar mavi manga ailesi😄

My Pre-Wedding Bölüm 9-10-11- 12-13-14-15-16-17- 18-19-20-21-22-23-24-25- VE FİNAL
Çevirmen: Tigergirl Editör: Livanem

Gokusen Bölüm 29- 30
Çevirmen:Forever Young(Oyalanan Manga) Temizleme:LatteKöpüğü Editör: Psykhe

The One Bölüm 54
Çevirmen:Guitlyangel Çeviri Kontrol:Tigergirl Editör:Psykhe

Mahou Tsukai no Yome Bölüm 17
Çevirmen:TheDirectEco Editör: Zakkyliar

Zero Game Bölüm 4
Çevirmen: Sumire  Editör: Hayal

Eggnoid Bölüm 12
Çevirmen: Mayu  Editör: Hayal

unOrdinary Bölüm 21
Çevirmen: Mayu  Editör: Hayal

Green Worldz Bölüm 21
Çevirmen:KomFlag Editör:Blackie

Miseinen Dakedo Kodomo Ja Nai 12
Çevirmen:Kouen Çeviri Kontrol:Mayu Temizleme:Victoria Editör:Rosamary

School Ningyo Bölüm 1 Yeni seri
Çevirmen:TheDirectEco Editör:Rosamary

Akagami no Shirayukihime Bölüm 25
Çevirmen: KomFlag Çeviri Kontrol: Farrelleda Temizleme: Asmin Editör: Rosamary

Helck Bölüm 5
Çevimen: The Baykuş Çeviri Kontrol: Lazeran Editör: TT3D

DİKKAT DİKKAT BU BİR VEDA GÜNCELİDİR” üzerine 24 yorum

  1. Liv-san Tiger ellerinize sağlık 😄😄 okunacak bir seri daha bana. Şu yoğunlukta bir vakit bulup bakacağım inşallah 😅😅 Güncelde emeği geçen bütün arkadaşların ellerine sağlık 😁😁

    Liked by 3 people

  2. Vauvv, ne kadar çok bölüm, bu büyük güncel için teşekkürler, ama benimkilerden hiç gelmemiş😥😥, deyip üzülecektim ki, 1 bölümcük de olsa gördüm orada 😁 teşekkürler

    Liked by 3 people

  3. Yeni serüvenime çoktan adımımı atmıştım ki yağmurun ve sisin yoğun olduğu bir günde, vahşi ormanda palamı sallayarak çevremdeki yeşillikleri kesiyor, kendime yol açıyordum. Bir müddet sonra ormanda yürüyebileceğim temiz bir yola çıkmış ve yolun sonunda da uçuruma varmıştım, karşı tarafı zorda olsa görüyordum ancak köprü yıkılmıştı bu yüzden palamı sırtımdaki kılıfa koyup ağaca tırmandım ve bir sarmaşığa tutundum…Mesafe çok uzundu, yine de kendimi bıraktım ama tam o sırada bir kartal üzerime doğru geliyordu ve palamı sırtımdan çektiğim gibi tutunduğum sarmaşığı kestim ve düşerken bağırdım: ELLERİNİZE SAĞLIIIIIK😀 Yav Liv abla niyeyse “bu seriyi evli olmayanlar okumasın” dercesine bir enerji hissettim senin yazından ama şimdi sen “başlatma şimdi enerjine” filan dersin diye kapatalım konuyu maksat benim içimde kalmasın yani sadece söyleyim dedum😀 Şu mangakanın gülücük olayıda iyiymiş 😕😀

    Liked by 2 people

    • Aaa aşk olsun ya, hiç öyle düşünmedim. sen de beni hep yanlış değerlendiriyorsun 😞ve senin rüyaların da bir acayip dostum 😂😂😂bunlar hep asosyallik yüzünden 😂😂😂webtoonumuz kadınlara hitap ettiğini düşünsel de bence erkeklerin de okumasında fayda var 😉

      Liked by 1 kişi

      • Yok hocam ben öyle dersin diye şey ettirdiydim 😧 Hocam ne rüyası ya? Bunun adı hayal gücü, herkeste olan bir şey 😐 Demek rüyalarımı anlatsam daha da garipseyeceksin😀 Tür olarak sevmiyorum ama belki okurum, not ettim hafızama😀

        Liked by 1 kişi

  4. Öncelikle biten seriye elveda ve Liv ile Tiger’in ellerine sağlık ^^ Merak ettiğim bir webtoondu ve Liv’in yazısını okuyunca iyice merak ettim😀 2.sezonu da taptazeymiş daha umarım ama mautlaka el atacaklardır, o da gelir de yine size iş düşer (diyorum demesine de ya Sirens ve Yokohama dışında Liv benimle olan serisine de el sürmezse😦 )

    Seriyi bitirmek için Tiger’in gerçekten ne kadar güç harcadığını bizzat yakınlardan takip edenim😎 Arada Tiger’i çeviriye bağlamak için birkaç öneri vermişliğim de var xD Hele “Bitirdim” dediğinde inanın kendi serim bitmiş kadar sevindim ama Tiger’a bir tatil hediye ettim😎 İşte tatilin Tiger yanında 1 kişi götürebiliyorsun ama üzgünüm o kişi Artist olamaz çünkü çoktan Liv’e reserve ettim😎

    Bu arada Rosa’yla olan yeni serim School Ningyo da başlamış bulunmaktadır😎 Okumayanı yakarım😎

    Liked by 2 people

  5. Sevdigim serinin bitmesine sevinsem mi üzülsem mi bilemedim🙂 Adimasa veda zor olucak😦 Ama cidden çok mutlu oldum 2. sezonunu sabirsizlikla bekliyorum😀🙂 Livanem ,Tiger ve emegi gecenler cok tesekkurler🙂 Ayrica güncelde emegi gecen herkese cok tesekkurler🙂

    Liked by 2 people

  6. Ellerinize kollarınıza sağlık. Teşekkürler güncel için. Akagami de umarım biraz hızlanırsınız çok hoş seri ve insan merak ediyor. Kolay gelsin.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

