TT3D’den İç Karartıcı Güncel

Okuyacaksanızda bari bununla okuyunda zevki çıksın!!!!

Eh eh Açtık müslüm babayı , açtık rakıları sıra geldi iç karartmaya…


Hayat ,hayat, hayat bazen güneşli hava gibi güzel mutlu bazen de dünyanın bütün acısını attığı o karanlık yağmurlar gibidir.

Ben burayı karanlığa boğarken bi acımı anlatayım….

Yakın zaman içinde olmuş sadece ama sadece acı içeren bi hikaye…

Herkesin çok sevdiği biri vardır abi , karedeş , kız … Benimkisi kan kardeşim dediğim bi çocuktu.

Bir gün Otururken bir sonraki maçım hakkında konuşuyorduk kupayı kaldırcaz birlikte bağırcaz.Ara ara öksürmeye başladı.
ne olduğunu sorduğum zaman gülümseyerek üşüttüm biraz dedi.Bende ona inanarak kendi dikkat demiştim ki . olay aslında öyle değilmiş
Son derece de akciğer kanseri😦 bunu öğrendiğinde turnuvada yarı finaldeydik.kimse moralim bozulmasan bana bundan bahsetmezken birlikte içmeye devam ediyorduk.
Kadehleri çarpıştırıp sağlığa be hacı diye bağırıyoduk…Günler geçti ve o finale geldik bazı küçük sakatlıklaırımdan dolayı ilk çeyrekte oyuna alınmadım.
ve bu çeyrek ne sayı atabildik ne rakibi durdurabildik tamamen katliam.2.çeyrekte oyuna girdiğimde bireysel bi oyunla bunun kapamayı başardım her neyse.
Maç büyük bi çekişmeyle giderken sıra geldi son çeyreğin son saniylerine.89-89 maç bi faul kazandım.2 serbest atış kazandık . bi mola aldık koç beni yanına çağırdı
sana acil bi telefon var telefonum açtığım gibi kankardeşimin öldüğü söylendi.ben tam yıkılmışken o 2 atışın da kaçıp karşı atakta sayıyıbi ara yiyip yenildiğimizi gördüm.
O anki sinir patlamasıyla takım arkadaşım olan ve oserbest atışı kaçıran kişiyi öldürüsüye dövdüm sahanın içinde. sonra beni ayırmaları üzerine motoruma atlayıp hasateneye gittim ki.
5 yıldır sevgilim olan kız ordaydı. nasıl benden önce orda olduğunu anlayamamışken . Onun herşeyi benden önce bildiğini öğrendim ve bana söylmediğini tabiki o anki duygularımla ona ağıza alınmıcak laflar edip
tokat yedim yetmedi… Herkesin dediği birşey vardır kötü bişey olunca hepsi arka arkaya gelir diye.. takımdan ihracım ve lisans iptalim…
3 yıldır formasını terlettiğim takımdan ihraç edildim…daha ne olabilir diye sinir atarken motorum bozuldu.1 aya yakın süre ne sevgilimle görüştüm nede birşey yaptım..
Aslında şöyle bakınca birşey yaptım ölmeye çalıştım ama intihar etmekten korktuğum için dolaylı yollarla aradım bunu… yüksek hızla motor kullanmak, tehlikeli hareketler yapmak,
ölümüne dövüşler hatta bi ara kafes dövüşüne katıldım… Sadece ölmek istediğim için ama başaramadım bazen diyorumki acaa başardım mı ? içimdeki o kişiyi
öldürmüş olabilirmiyim…SONUÇ=? işte bu bilinmeyen tek şey belki de bnei hayatta tutan…Şurda 2 ufakla sözlede bu iç karatıcı günceli…
Her insan karanlıkta birşeyini bırakırmış bazıalrı hayatanı bazılarını duygularını … acaba ben hangisini bıraktım hala bunu düşünüyorum…
Güneşin en parlak oluğu zaman o karanlığın sonunda gökelere çıkarkenki anıdır…Şu güneş bi bana doğmuyor ozaman…. galiba şarkının bitii buralara denk gelmesi lazım..
Mangaları okumadna kırk kadehleri toplıyalım lütfen…


Chocolate Girl Bölüm 4-5
Çeviri: Tigergirl & Guiltyangel Edit: Minel

Trinity Wonder Bölüm 16-17-18-19
Çeviri: The Baykuş Edit: Asmin

Psycho-Pass – Kanshikan Kougami Shinya Bölüm 1 YENİ SERİ
Çeviri: ToXiKoRe Edit: Asmin

TT3D’den İç Karartıcı Güncel” üzerine 4 yorum

  1. Ah be kardeşim, acını çok iyi anlıyorum bunu öyle boş bir laf gibi söylemiyorum bende bu hissi çok iyi biliyorum, bir anda boşlukta gibi hissedersin sana noldu diye sorarlar sen delirirsin sonra sakin ol derler ve o sakin olu her duyuşunda dahada deliye dönüp kendini kaybedersin olan hem sana hem çevrendekilere olur çünkü o an hiçbirşey umurunda olmaz fakat kahretsinki o kelimeyi söylemek zorundayım: sakin olmalıyız evet çok zor ama seçimimiz öfke olmamalı, o malum kişinin ağzından sakin ol lafını duymayı beklersin sakinleşmek için ama bilirsin…senin için sonsuz bir sessizlik gibidir o an, kelime değil anlamsızca bir yakarışla bağırırsın ve seni sadece o duyabilir evet sakin kalmak, basit birşey gibi dursada çok zor ama ben onuda yaptım inan bana öfke, sakinlikten daha kolaydır çünkü öfke, tanımadığın insanları bile ortak eder acına ama sakinlik, tarif etmesi bile çok zor hatta durduk yere tanımadığın insanlara bakıp nasılda gülüyorlar hiç mi acı çekmediler diye düşünürsün delirtir bunlar insanı ama bilmelisin işte içindeki deliyle nasıl yaşayacağını…of of içesim geldi derdim ama içmiyorumki, çok sakin ve neşeli biriyim tabi bunu kendimle konuşurkende söyleyebilsem keşke ama neyse fazla uzattım sanırım, belki bu cümle sizi birazda olsa sakinleştirir çünkü ben bu cümleyle sakinleştiriyorum kendimi: kaybettiğin herşey seni cennette bekliyor, cennetide kaybetmek ister musun?

    Liked by 3 people

  2. Sevgili TT3D daha önce arkadaşlarımdan seninle ilgili bir duyum almıştım ama yaşadıklarını bir de senin kaleminden okuyunca, cok üzüldüm 😢 beni en çok üzen senin hepsini aynı zamanda yaşamış olman, Allah’ım sana sabır versin 😢çok sevdiğim birini hiç kaybetmedim, nasıl bir duygu bilemiyorum, sırf teselli olsun diye acını anlıyorum diyemem ama inan bazı şeylerin teselli sadece zaman. Umarım yaşadığın acılardan daha fazla acı yaşamazsın 😟ve geç olacak farkındayım ama başın sağolsun arkadaşım 😦

    Beğen

  3. İnan ne yazacağımı bilemedim öyle yazmışsın ki ne desem bilemiyorum. Gerçekten çok zor bir durum. En yakınımı kaybetmedim Allaha şükür o yüzden sana ne diyeceğimi bilemiyorum. Ama ne kadar acı çektiğini ve üzüldüğünü yazından anlayabiliyorum. Özellikle her şeyin biranda üst üste gelmesi durumu çoğunlukla bana da olur ama seninki tabi ki bambaşka bir zorlukta Allah sabır versin. Umarım bundan sonra başına daha güzel daha iyi şeyler gelir. Böyle özel bir olayını anını bize anlattığın için sana çok teşekkür ederim çünkü anlatması bile zordur eminim. Emeğine , ellerine sağlık iç karartıcı değil tam tersine samimi ve gerçekçi bir güncel yazısı olmuş. Başın sağolsun. Güncelde emeği geçen herkese çok teşekkürler.

    Liked by 1 kişi

  4. Başın sağ olsun ve geçmiş olsun.
    tanıdık birinin daha çok yakın akrabalarının ölmesi insana sanki onla beraber ölmeliymiş hissi uyandırıyor. Her bayram ellerini öptüğüm büyük babaannemin ölüşü komşusu tarafında tokatlandığım annemin dayısının ölüşü anneannemin ve dedemin ölüşü babamın dayısını ölüşü ruhlar şad olsun. Sevmeye, tanımaya, konuşmaya vakit bulamadan insanlar ölüyor tıpkı sana bana ve diğer insanlara olacağı gibi yapabileceğimiz tek şey mezarını sulayıp ruhu için dua etmek her ne kadar ateist olup tanrıyı inkar etsemde onlar inandığı için en azından onlar için bunu yapabilirim. Her ne kadar öldükleri için gözyaşı dökmediğimin pişmanlığı zamanla kalbimi çürüteceğini biliyorum. Ama bende öleceğim acelem yok bu gün ya da yarın başıma ne gelecek bilmiyorum her an ihtimaller dahilinde ölebilirim. Biliyorum ki ölmek bir seçenek değil sadece korkaklık gerçeklerden kaçmaya çalışmak. Ne kadar küçük olsamda umutsuzlukla yaşıyorum. Şimdi daha da uzatıp çektiğim saçmalıkları onlar için sadece vakit geçirme olan hayatımı anlatmayı isterdim ama fazla uzatmıyım kolay gelsin

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

