The Baykus’un Sıradan Günceli.

Evet. Herkese merhabalar efendim. Ben bu ailenin üşengeç çevirmeni The Baykus. Şimdi ilk defa böyle bir güncel yazıyorum… bundan önce bir buluşma günceli yazdıydım tabi : ))) neyse ciddiyete geçelim artık.

Şimdi, ben buralarda üşengeç takılan tatlı çocuğum. Elimde çeviri kalmadı çünkü hepsini bitirdim. Boş boş takılıyorum işte. Her neyse,  o zaman buraya nasıl gedim ve neler oldu ondan bahsedeyim.

Yağmurlu bir yaz günüydü,

The Baykus, canı sıkılmış olacak ki kendi üşengeçliğini bir kenera atıp, manga okumaya başladı!(şimşek çatma sesi)! Baktı akatsuki no yonanın mangası var. Baykuş şaşırdı ve mangayı okumaya koyuldu. Sonra ki gün bir de ne görsün. Mavi manga da, sitenin tam sağında bir discord linki vardı. Baykuş düşündü “acaba bu yiğit delikanlılar ve güzel hanımefendiler kim ola ki, bu kadar çok manga veriyorlar yazın”. Baykuş, adeta kendine güvenli ve bir o kadar da korkar bir durumda kaldı çünkü başka bir şeyi daha fark etti, çevirmen alımı AÇIKTI. Baykuş, o sıralar hazırlığı yeni bitirmiş Sakallı ama sakalı kestiğinde 5 yaş genç gözüken tığ bir delikanlıydı, kendine güvendi ve dedi ki.

Baykuş:

– Merhabalar mavi manga sakinleri, çevirmen alımı hala açık mıdır?

Baykus bunu yazdıktan sonra, ileri de Senseisi olacak olan Mayu geldi ve dedi ki:

– Elbette açıktır, Şu mail adreslerine mail atarsan eğer, dileğin gerçek olabilir.

Baykus, mutluydu…

Meh, buna devam edemeyeceğim. Hikayelere kaptırdım bu aralar kendimi😀 Neyse, gel zaman git zaman konusu saçma olan o çeviri testini geçtim. Konusu, öğrenciliği yeni bitirmiş bir öğrencinin öğretmenine aşık olmasıydı. Yani, SHOUJO… En büyük korkum ve kesinlikle çevirmeyeceğim bir şey… bir daha olmaz. Tabi o zaman düşünmedim bunları o sıralar hala, ama hala sabrım, azmim vardı. İşte geçtim testi bir baktım biricik senseim Mayu bana bir seri verdi ve dediki:

– Bundan 10 bölüm çevirdiğin zaman, istediğin seriyi alabilirsin.

Ama sorun şuydu seri shoujo idi!

Neyse 10,5 bölüm çevirdim. Evet, 10,5 ortada 8,5 de vardı. Aslında çevirmeme gerek yokmuş ama çevirdim işte dedim eksik olmasın L

Her neyse, 10 bölümü verdiğimde. Beni, İsveç’te ki bir dağın içine çağırdılar. Bilet masraflarım Sumire tarafından karşılandı. İçeri girdim ve kendimi bir ritüelin içinde buldum.

Bu ritüel, çok gizlidir. Eğer bunu başka yerde söylerseniz eğer:

Evet, ritüelde bitti. Ben geldim buraya ve ilk serimi aldım, Trinty Wonder. Vay be, ne güzeldi ilk bölümler. Gerçi hala güzel ama breaker’ın yapımcıları yani ona devam etseler iyiydi. Ben şimdi buraya geldim işte bu seriyi aldım sonra seslide takılmaya başladım. Adeta yuvam olmuştu orası. Bir baktım sahibi ben olmuşum. Zamanlar geçti ve  zamanala ben Fumi’nin nijası oldum evet artık ben bir ninjayım. Hem de triplisinden, efendime arada trip atıyorum zevkli oluyor.

Aslında yazacak çok şey var ama işte😀 çoooooooooooook uzun şimdi ben bunu son saniyelerde yazdım o yüzden kısa olmak zorunda bidaki güncel (yarı yıl tatilinde) hikayeler atmaya başlayacağım. Şimdi, şöyle grubumuzda bir hikaye karmaşası var. En güzel kimin bilmem ama be iyi gidiyorum. 15 tatiline kadar ise 12 bölümü atmam gerek. Ah, hikaye demişim daha çok bir roman gibi değil mi? Hafif roman mı deniyor? İngilizcesi, Light Novel yani😀 neyse işte ondan yazıyoruz. Ana karakter kim veya kötü karakter kim bilmem : ))) tahmin edersiniz artık.
Şimdiden güncelimi okuduğunu için ve her zaman ki desteğiniz için size çok teşekkürler. Bu hikayenin uzun versiyonu 15 tatilinden önce gelebilir gerçi😀 tabi araya doğum günleri girmezse ki girecek kesin😀 Neyse, işte bölümler

Rockin’ Heaven Bölüm 1 YENİ SERİ
Çevirmen:KomFlag Çeviri Kontrol:Sumire Editör:Blackie

Le Théâtre de B Bölüm 9 ve 10 
Çevirmen:Zakkyliar Editör:Chizuru

Kigurumi Boueitai Bölüm 9
Çevirmen:Sumire Editör:Psykhe

unOrdinary Bölüm 19-20
Çevirmen:Mayu Editör: Hayal

The Baykus’un Sıradan Günceli.” üzerine 44 yorum

  1. Oo Baykuş efendiler günceller mi yazmış 😌😌
    İlk guncelini okuduğumda sanırım tanışmıyorduk 😄😄
    O ne güzel bir yaz günüymüş ki seni buralara getirmiş ah bir de şu “niye kız bulamıyorum” sorunların olmasa süper olacak aslında 😂😂

    Vee hikayeni dört gözle bekliyorum çünkü karakterimi çok sevdim 😎😎

    Yalnız hep takip ediyorum da ne zaman bir serimiz bitse aynı hafta yenisi başlıyor 😆😆 Bitenlere Güle güle yeni gelene hoş geldin 😊😊

    Beğen

  2. Yav şimdi sen onu bunu bırakta ritüeldeki kızlar İsveçli mi? onu söyle sen😛😀 Yok yok şaka bu şaka TheDirectEco’nun yazıda “niye kız bulamıyorum” yazısını görünce takılayım dedim😀 Kız arkadaşım görse öldürür beni e sonuçta buralarda takıldığımı bilmiyor ama yinede bana şüpheliymişim gibi davranıyor, çok koykunç 😱😀

    Beğen

      • Dimi yani sonuçta hangi asosyalin kız arkadaşı olabilirki köfte ablacım😀 Benim var diyormuşummm😛😀 Gerçi sen hangi anlamda şüpheli yazduydun, heü? 🙄😀

        Beğen

    • Rituel’in konusunu açmamanız konusunda bir uyarıda bulunayım ilk olarak.
      İkinci kısma geçersek, hayır bu dünyada nereli olduklarını sadece kurucular ve sayılı Mavi elemanları biliyor. Lakin küçüklüklerinde kaçırıldıklarını duydum şşşt aramızda tabi bu😉

      Liked by 1 kişi

    • oğlumm sen nasıl asosyalsin ha, sevgilin bile var! ben şok oldum resmne,hiç senden beklemezdim😀 asosyalim yok bilmem üşengecim lafları demek hepsi bir kandırmacaydı ha, artık senin hangi sözüne inanayım bilemiyorum. sne ki sevgilindne gizli gizli işler yapıyon kızı şüphe içinde bırakıyon, b,z nasıl güvenelim sana😛

      Liked by 1 kişi

      • Yok hocam yok ne kız arkadaşı yav😀 Her şey doğru, bir kız arkadaşı yalan😀 Zaten dışarı çıktığım yokki hangi kız görecek beni?😀 Gerçi bu aralar çok sosyalleşmiş hissediyorum haftada 3 kere dışarı çıkar oldum inanabiliyor musun? tam 3 kere 🖖 Okul dönemlerimi saymassak bu bir ilk benim için😀 Aslında fazla dürüst biriyim ama ben doğru söylesem bile mimiklerimden midir nedir herkes yalan söylüyorum sanır yani doğruyu söyleyerek yalan söylüyorum benimde işime geliyor zaten😀

        Beğen

        • lan oğlum kendin dedin ya az önce “kız arkadaşım” var diye. kendi kendini yalanlayan insan evladı.senin herşeyin bi anormal😀 aferim sana haftada 3 kere dışarı çıktın, sana madalya takacağım😀 şu çeneyle ve laf yetiştirmeyle sen kendine asosyalim diyorsan var ya sen asosyal görmemişsin😛 neyse çok konuştum, ben snein gibi boş boş dursam edit medit yapamam, hadi ben kaçtım😀 cvp verme bana😛

          Liked by 1 kişi

          • Tamam abla ya ne bağrıyon burdan duydum bana sinir oluşunu😀 İyiki bir kere yalan söyledim yani ağzımı burnumu kırcan havasını aldım nerdeyse😀 Bende çene yok, sadece boş olduğum için çok düşünüyorum ve yazıyorum beyin ve parmaklar yani😀 Cevap vermessem olmaz yanlış anlaşılmak istemiyorum tamam söz abla bir daha yalan söylemicem 😢 😐

            Liked by 2 people

  3. Baykuş yazını okuyunca sana azcık cemkirme ihtiyacı duydum, sen ki benim mayumla severek aldığımız mune ga ‘ya laf edersin ha 😈😈😈ben ki seni tanımadığım halde ay bu ne tatlı sevimli velet diye ben ki içimden geciriyordum 😧😧😧ben şimdi sana ne diyim 😯hayal kırıklığımı hangi kelimeler anlatabilir bilemiyorum 😟😵😵

    Beğen

    • ben hala tatlı ve sevimliyim ama ehem… Sh- Shou… Shoujo! ÖHÖ ÖHÖ! ye karşı bir duruşum var diyim. Genelde sho.. diyemiyecem😦 onu genelde sevmem çünkü klişe oluyorlar(çoğu) iyi bir seri varsa okurum tabi😀 ama ben hala tatlıyım sadece shoujo kötü bana :(((( lütfen😦 bu üşengeç çocuğu üzme :((

      Beğen

      • bu sözler beni ikna etmeye yeter mi sanıyorsun veleet:P sor bakayım senseilerine beni, anlatsınlar azcık sana😀

        Beğen

        • ben sadece dürüst oluyorum ^^ shoujo bana olmuyor malesef😦 ama tabi çevirdim sonuçta hemde buçuklusuna kadar🙂 ama shoujo😦 direk olarka be nshoujo karşıtıyım😦

          Beğen

  4. Genelde (her zaman ama arada josei türüde oluyor) shoujo türü okuyan birisi olarak sana burdan ‘ Aaaaaaa olmadı şimdi! ‘ diyorum😀 Ama erkeklere shoujo türü diyince yüzünü hemen buruşturuyorlar okulda gördüm bikac tane böyle kişiler tamam haklisiniz sizde sizlik birsey degil kabul😀 Bu hikaye yarismalariniz çok güzel oluyor senin yazılarını hikayelerinide sabırsızlıkla bekliyorum🙂 Bende hazirlik bitirdim ama birtürü kendimi ingilizceye yeterli bulamıyorum takinti oldu buara bende ingilizce:\ Güzel , eglenceli güncel yazın için ellerine emegine saglik Baykuş🙂 Yeni tatlis manga hayirli olsun ve güncelde emegi gecen herkese cok teşekkürler🙂

    Liked by 1 kişi

    • Ahahahha, teşekkür ederim😀 ama şimdi shoujo dendiğinde aklımda ki senaryo:
      1 kız – 1 erkek – +1 erkek ( ana karakterin arkadası,düşmanı veya kuzeni)
      kız çok güzel değildir ama saftır ana karakter cooldur eski kız arkadaşı süper güzeldir. Ana karakter ile aralarında kötü bir şey geçip ayrışmışlardır ama kız haal seviyordur ve bizim kız erkeğe atılacakken araya girer ama bizim ki kazanır ve olaylar hep lisede geçer.
      Ah, evet bir de bu olaylar lisede geçiyor. Cool erkek karakterin dersi dinlememesine rağmen, derslerde başarılı olduğunu da unutmayalım😀
      evet böyle bir senaryo yok sevmiyorum malesef😦 okuyamıyorum da çeviremiyorum da hatalarım baya oluyor çevirdiğimde ;( o yüzden seinen ve shounen candır😀

      Liked by 1 kişi

      • Yalnız bayaga iyi analiz etmissin evet hep öyle olur😀 Hersey toz pembe tatlis asklar oluyor😀 Olsundu seviyorum shoujo napalim😀 Haha haklisin sevmeden çevirmek olmuyor🙂

        Liked by 1 kişi

      • Baykuş’a katılıuyorum xD Lisede geçmeyen shoujolarda erkek sürekli romantik şekilde kızı köşeye sıkıştırır 2 dk sonra tekrar vurdumduymaz arada aşka gelir sonra tekrar vurdumduymaz ben aşkı hiç hissedemiom şahsen böyle shoujolarda xD Bazı joseilerde çok shoujo gibi shoujomsu josei xD Ama kamisama hajimamashita gibi shoujolar candır bak❤

        Beğen

Bir Cevap Yazın

