Mavi’mizin Seiyuusu ve Rock Starı Baksi’nin Doğum Günü

Sevgili asil beyfendi, bir baloda gördüm sizi. Kibar davraışlarınızla, benim için söylediğiniz her bir şarkıyla vazgeçilmez bir hikayede buldum kendimi. Centilmence hitap şekliniz, asla taviz vermediğiniz o zarif karakterinizle devam etmekteyiz yolumuza. Umarım ilerde sizi görmek istedigim yerde, zirvede, görürüm. Sizinle tanışmak büyük bir şans, doğum gününüz kutlu olsun. Her bir dileğinizin gerçekleşmesi ümidiyle.( Balodaki gizemli hanimefendi.)  ~Perona

Hey genç naber :smile: iyi ki doğdun. Saolasın doğum gününü unutmamz mümkün değil hani :wink: tabi bunlar ayrı konu bakalım buraya geldiğinden beri konserler artmaya başladı vallaha ilk başta 2-3 kişiydi şimdi neredeyse herkes söylüyor… ne yaptın millete ne etin arkadaşım :smile: helal olsun vallaha bana bile söylettiniz hani. O zaman ne yapıyoruz biliyor musun? Diyoruz ki: Buğra buraya gelip bizi eğlendirdiğin için ve bizimle olduğundan ötürü teşekkürler. Nice senelere ^^ ~TheBaykuş

Doğum günü yazısı yazmak alışkanlık oldu. Bir gün yazmazsam içim rahat etmiyor. Bugün de yazacağım tabi ki. Kime peki? Gitarcı jojuğumuza :smirk:Pişt gitarcı dilerim hayellerine ulaşırsın. Sen adım adım onlara giderken biz inşallah her sene senin doğum gününü kutlayacağız. Doğum günün kutlu mutlu olsun, pastalar senin olsun (bana da bir dilim lütfen). O güzel sesinle ve gitarınla bize şarkılar söylemeye devam et :smile::smile::smile:(Not: Seiyuu olmayı hiç düşündün mü?) ~Friolero

Öhöm her ne kadar senle bir kez konuşmuş olsakta (muhtemelen hatırlamıyorsun:joy:) doğum günün kutlu olsun nice yıllara :smile: ~Blackie

Doğum günün kutlu olsun. ~Artist

Doğum günün kutlu olsun, nice senelere. ~Tigergirl

Ve yeni yine yeniden bir doğum günüüü kutlamasıııı 😄😄 Bu günkü doğum günü çocuğumuuuzz bir numaralı solistimiz, sesiyle kalpleri çalan, gitarıyla ruhunuzu titreten Baksiii nam-ı değer Gitarcı j💀juk 🎊🎉🎁🎊🎉🎁

Bir gün Baksi ve arkadaşı bizim sohbete uğrar ve ilk başta Baksi’nin profil fotoğrafı Minel-sanın dikkatini çeker biz de merakten etiketleriz dururuz merak ederiz Baksi’yi😀

Sonra işte sohbet muhabbet Baksi gelmiştir aramıza😀 İlk başlarda nasıldık hatırlamıyorum ama sesimi devlet sırrı olarak saklıyodum  😂😂 Neyse uzatmadan Baksi’den bahsedeyiim😀

Kendisi genelde seslide tek tabanca takılıp şarkı söyler, gitar çalar bir kişi onu görüp girince, sonra bir başkası sonra yine bir başkası derkeen grubun yarısı toplanırız ve bize konser verir😀 Eskiden Sawako ve KomFlag da verirdi ama bu aralar uğrayamıyorlar😀 Sawako ve Baksi’nin düetlerini özlemedim diyemem😀 Evet bu yazı nereye gidiyor böylee konudan saptıı😀 En son sevgili Baksi’nin sesine aşık olduğumu söylemeden geçmiyeceğim😀 Söz verdiğim üzere ona da bir şiir yazıyoruum, bir de şarkı söyleme sözüm var ama ne zaman gerçekleştiririm bilemedim😛

Bugün çok özel bir gün
Assolistimizin doğduğu gün
Kimsenin sesine benzemez onun sesi
Sesine aşık olduğum kişininkisi
İstanbul’da bile bulunmaz böylesi

Son olarak mutlu, huzurlu, bool şarkılı, eğlenceli, daha nice nice beraber geçireceğimiz yıllaraaa😀 Doğum günün tekrar kutlu olsuuuuuun!!!!!!         ~Baksi’nin Sesine Aşık Kişi 

Sevgili Buğra🙂 biricik gitaristimiz ve mükemmel solistimiz🙂 belki bilmiyorsun ama bugün senin doğum günün :stuck_out_tongue::stuck_out_tongue: mavi ailesi olarak bize doğum gününü kutlamak düşer🙂 burda toplanma sebebimiz de bu🙂 doğum günün kutlu olsun güzel sesli bol yetenekli insan… Sesli de yaptığın birbirinden güzel hikaye okumaları, şatkı söylemeleri, ses değiştirmeleri ve gitar çalmanı unutmayacağım. Her ne kadar sen bunları yaptığında benim ağzım hayranlık ve şaşkınlıktan bir karış açıldığı için bir şey söyleyemiyorum ama gerçekten beğeniyorum🙂 burda senin ve yeteneğinin doğum gününü kutluyorum mutlu yıllar buğra :blush::blush: ~Rosamary

Bizler için akşamlarımızı, gecelerimizi neşelendiren saatlerce o güzel sesiyle usanmadan şarkı söyleyen, yediden yetmişe herkesi kendisine hayran bırakan Baksi’nin doğum günüymüş bize de kutlamak düşer :smiley: Sevdiklerinle nice mutlu senelere kardeşim… ~Hiro

Her gitar çalışını duyduğum da “çocukta ne yetenek var be ” diyip duvardaki gitarımla uzun uzun bakıştıktan sonra ” yok ben o kadar güzel çalamam ” diye beni düşündüren insan :smile: bizlere bıkmadan usanmadan şarkı söyleyen gitarcı çocuk doğum günün kutlu olsun. Yeni yaşın sana mutluluk, huzur,sağlık ve ekstradan daha fazla kuuluk, sınırsız şarkı repertuarı getirsin. nice senelere :smile: not: bir dahaki doğum gününe kadar sana bir seri yaptıracağım haberin olsun :smile: ya ne alakası var sadece yetenekli birini gözüme kestirdim :blue_heart: :blue_heart: :dancer: :smiling_imp: ~Chizuru

İyiki doğdun ~Gitarjı jojuk :sunglasses: 

Baksii canııımmm, iyiki doğdun, nice mutlu yıllara :smiley: yeni yaşında senden isteklerim şu profil fotonu değiştir lütfeeennnn :open_mouth: bitti bu kadardı :smile: ve kapanışı inanılmaz yaratıcı bir cümleyle yapıyorum :smiley: müzik denince akla hemen onun adı gelir Baksi Baksi Baksi :smile: ~Fumi

Benim birtanecik canım sırdaşım :”) İYİKİ DOĞMUŞSUUUUUN!!! Mavi mangamızın sesi biricik gitaristi, solisti! Gerek tuhaf sesinle gerek şarkılarınla sesliyi eğlenceli ve neşeli bir yere çevirdin. Şuan aklıma hiç birşey gelmiyor ama eminin bunu yolladıktan sonra keşke şunuda yazsaymışım diyeceğim😦 Bu arada doğum gününü aslında 1 aydır bekliyorum😉 Yaniiii unutmamıştım😉 Ne kadar değerli olduğunu biliyorsun. Umarım bundan sonra hayatını hep mutlu ve huzurlu geçirirsin canım dostum🙂 :hearts::hearts::hearts::hearts:♡ Doğum günün kutlu olsun :hearts::hearts::hearts::hearts:♡  ~Evalyn

Gece vaktiydi. Soğuk bu gecede havada melodi sesleri yükseliyordu, şarkıyı söyleyen ses keskin, kalbe dokunan ve dokunaklıydı… Eco uzaklardan duyduğu bu şarkı ve müzik eşliğinde dans ediyordu, tam güzel rüyalara dalıyordu ki ses aniden kesildi…

Gündüz vakti ekmek almak için fırına giden Eco’nun yanından birisi hızlıca geçerek koşar, o kişinin ardından askerler de koşmaktadır. Tam o sırada en arkada olan bir askerin ayağı çukura rasgelir ve düşer. “Lanet olsun” diye haykıran asker ayağa kalkıp kendini toparlamaya çalışır ama bu sabah kahvaltısını yapamayan askerin gözü Eco’nun ekmeğine takılır. Gözlerini çevirip seke seke yoluna devam eder ve tam Eco’nun yanından geçer ama kaderin oyunu olmalı ki, tam yanından geçtiği sırada askerin midesi var gücüyle guruldar. Eco hafifçe güler ama gizlemeye çalışır da güldüğünü. Asker utana utana, seke seke yoluna devam etse de Eco rüzgarın ahengiyle arkasını döner ve seslenir:

“Hey, asker. Ekmeği paylaşmaya ne dersin?”. Gururlu asker  içinden  “Bir fakirin ekmeğini alarak onu aç bırakamam” diye düşünür ve görmezlikten gelir. Eco’nun en sevmediği şey ise görmezlikten gelinmektir. Sinirlenen Eco askerin arkasından hızla yürür ve birden önüne geçip ekmeği dudaklarına değdirir, sonra da “Ağzın değdi, artık yemek zorundasın.” der. Asker “Teşekkürler bayan ama bunun için vaktim yok.” der ve gider.

Gece vakti. Eco aynı şarkıyı yine duyar, bu sefer şarkının nereden geldiğini merak eder ve sesi takip eder. Kimsenin olmadığı, karanlık bir sokakta sokak lambasının altında gitarını çalan bir genç görür. Genç gitarına ve şarkısına öyle adapte olmuştur ki Eco’yu fark etmez. Eco lambanın arkasına geçer ve onu dinler. Şarkı bitince Eco “Çok güzel söylüyorsunuz.”, “Teşekkür ederim bayan, bunu söyleyen ilk kişi değilsiniz.” Eco ona “Aç mısınız? Ekmek yemek ister misiniz?” diye sorar ve gitarcı genç çocuktan ilginç, derinden, yüksek ve karşısındaki insanı da güldüren bir kahkaha yükselir. Eco da ister istemez güler. Sonra gitarcı çocuk “Ekmek mi? Makarna deseydiniz bari!”, iktisat okumuş olan Eco “Ama mikro ekonomi çerçevesi içinde ekmek ve makarna ikame mallardır” der. Gitarcı çocuk “Ne saçmalıyorsunuz siz?” der ve arkasını döner, ikisi de birbirini görür. Gitarcı çocuk sabahki askerdir. Eco “Nasıl olur ama? Ses tonunuz çok farklı?”, Gitarcı çocuk “Aah, hanımefendi, bende sesten çok ne var!” der ve devam eder “Ben duyduğum her bir sesi taklit edebilen bir insanım” der ve havasını esen soğuk rüzgarla birlikte atar. Gitarcı çocuk “Hem ne kadar da ekmek sevdalı birisiniz anlamış değilim valla”, Eco ise “Şeyy, fırında yeni çalışmaya başladım da, ekmek denemesi yapıyorum, aslında size yedirip fikrinizi almak istemiştim” der. Gözlerini kocaman açan Gitarcı çocuk “Nayır, nolamaz, ya o ekmek midemi bozsaydı? Ben koskoca nazi askeriyim yahu” der.

O sırada gökten bir şimşek tam onların olduğu sokağa düşer ve yaşlı bir adam belirir. Bu yaşlı adam hiçbir söz söylemeden sihirli bastonuyla Eco’nun ekmeğini hedef alır. Yaşlı adam “Bu ekmek bana lazım, bu ekmeği yediğim zaman mühürlenmiş güçlerim serbest kalacak ve bu dünyadaki tüm sesleri susturacağım” der ve şeytani ama hafif öksürükle karışık kahkahasını atar. Yaşlı adam ekmekten koca bir ısırık alır, o ısırık aldıkça Eco kendini daha da kötü hisseder ve yerden çıkan kökler onu sokak lambasının direğine bağlar ve Eco çığlık atmaya devam eder. “Gece çıkıp bir şarkı söylemek istedim neler geldi başıma” diye düşünen Gitarcı çocuk ne yapacağını bilemez ve askerliğini konuşturup her daim yanında taşıdığı kılıçını çıkarır, neresinden çıkardığı ise büyük bir sırdır. Kılıçıyla yaşlı adamın üstüne atlar ve elindeki ekmeği dilimleye dilimleye un ufak eder. Ve kılıcını ihtiyarın midesine saplar ve adam kaybolur. Ama Eco yarı baygındır ve kendine gelemiyordur. “Hayır, olamaz. Keşke en başından beri o ekmeğini yeseydim, geri çevirmeseydim” der ve Eco kısık sesle konuşur. “Beni hala kurtarabilirsin, bu ekmek aslında basit bir ekmek değildi, melodi diyarlarında yapılan un tarafından yapıldı, bunu bir sürü insana yedirmeye çalıştım ama işe yaramadı, çünkü o ekmek Müziğin Kralı unvanını hak edecek biri tarafından yenilmeliydi.” Ama sorun değildi, Eco o ekmeği yeniden yapıp Gitarcı Çocuğa yedirip bu dünyada müziğin sonsuza dek susma tehlikesini ortadan kaldırabilirdi ama tek bir problem vardı, o ekmeği sadece Eco yapabilirdi. Eco “Senin gibi sesi tane tane olan bir insanın dünyayı kurtarmasını ister misin?” Gitarcı çocuk hemen kabul etti ve ne gerektiğini sordu. Ve Eco kulağına fısıldadı “Söylemen gereken şarkı mezdeke!” Gitarcı çocuk adeta kalbinden vurulmuşa döndü. “Hayır, hayır, hayır. Lütfen başka bir yolu daha var de ” dedi demesine ama başka yolu yoktu işte…

Ve gitarcı çocuk gözlerinden süzülen yaşla o güzel billur sesiyle mezdekeyi söyledi. O mezdeke söyledikçe Eco kendine geldi ve iyileşti. Eco “Hayatımda dinlediğim en güzel mezdekeydi, adeta Müzik Tarihine yeni bir ses getirdin, sen bundan sonra artık Müzik Kralısın” dedi ama hala mezdeke söylediği için içi pişmanlık dolu olan Gitarcı çocuk müziği ve Eco’yu kurtardığı için çok mutluydu ama sokak lambasının yanında yatan gitarına bakmaktan adeta utanıyordu. “Kimsin sen?” dedi gitarçı çocuk.

Sırtından kanatları çıkan Eco “Ben aslında çevirmen perisiyim” dedi, her ne kadar mezdeke söylediği için kalbi yansa da gitarçı çocuk kendini tutamadı ve o güçlü kahkasını bir kez daha attı ve dedi ki “Sen de bir karar ver, iktisat mı okudun, fırında mı çalışıyorsun, çevirmen perisi misin?” Eco da kahkasına eşlik etti ve “Gülme ama aslında şu sıralar işsizim” dedi ve kahkahalar dünyada yankılandı.

Güneş doğmak üzereyken Eco gitarını ona uzatıp “Gündüzleri asker geceleri gitarcı çocuk olan genç adam, isminizi bahşeder misiniz?” dedi ve adeta şımarık ama bir o kadar da kendinden emin bir sesle “Ben Baksi55, bayan! Ve biliyor musunuz, bugün benim doğum günüm!”… Şaşıran Eco hemen heyecan içinde dedi ki: “Pastanı ekmekten yapacağım”…

Baksi55 Doğum Günün Kutlu Olsun, Yeni Yaşın Sana Bol Bol Mutluluk, Heyecan, Sağlık, Sevgi, Şans Getirsin… Tüm Dileklerin Gerçekleşsin ve Müziğinle Dünyayı Aydınlatasın… Sen bana doğum günü hediyem için mezdeke söylemezsen ben de böyle hikayemde söyletirim işte😛  ~TheDirectEco

Bir gün Baksi geri sayım yapmaya başlar. Mayu da neyi sayıyorsun diye sorduğunda “😢” ifadesini atar. Mayu unuttuğundan dolayı çok kötü olur ve aklına yazıp günleri o da saymaya başlar. Ve sonra o gün gelip çatar 😳 O gün ne miiii???? Mavinin Gitarcı Jojuğu, “şarkı söyler misin” dediğimizde bizi kırmayan, güzel mi güzel sesli seiyuumuz, sesine aşık olduğumuz, biricik Baksi’mizin doğum günüymüş 😍 O zaman💃💃

Baksii, doğum günün kutlu olsun 🎉 🎉 🎁 🎁 İyi ki doğdunuz, iyi varsınız nazik beyefendi 😌

Yeni yaşın sana sevgi, mutluluk ve tüm başarıları getirir ve hayallerin gerçekleşir inşallah. Her şey istediğin gibi olsun. Nice Mavili senelere bizim nazik ve bir o kadar cool Baksi’miz 😍 😎

Bunu da eklemek istedim😀 Hoşuna gider umarım 😂

Ve bir de Smooth Criminal😉😉  ~Mayu

Doğum gününüz kutlu olsun beyefendi ~ Farrelleda

Sevgili Buğra, yeni yılının mutlu ve harika geçmesini diliyoruum. Nice seneleree! ~KomFlag

Mavi’mizin Seiyuusu ve Rock Starı Baksi’nin Doğum Günü” üzerine 11 yorum

  1. Doğum günün kutlu mutlu olsun. Friolero’da böyle yazmış izninizle çaldım😀 Hikaye değişiklik katmış olaya, güzeldi ve Farrelleda ile Tigergirl tek cümleyle yetinmişler beklenmeyen hareketler bunlar ve ben iyice eleştirmen gibi oldum o yüzden fazla uzatmadan bir kez daha doğum günün kutlu mutlu olsun Baksi😀

    Liked by 2 people

  2. Söylemeden edemeyeceğim😛

    Perona yazını okurken adeta eski zamanlarda yaşayan bir asilzadenin mektubu okumuş gibi hissettim ^^

    Çi-chan ise her zamanki gibi göstermiş yine kendini😎

    Hayal akroştiğini hiç kıskanmadım😛

    Liked by 1 kişi

  3. Doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara 😊 maalesef seninle tanışamadık, maşallah pek yetenekli olduğunu da öğrenmiş oldum yukarıda yazılan msjlarla 😉yeni yaşın sana sağlık, mutluluk ve huzur getirsin 😊

    Beğen

  4. Sanırım Mavi Manga ailesinin yarısı terazi burcu bu ay doğan doğana😀 Ama her yazı birbirinden güzel🙂 Dogum günün kutlu olsun gitarcı beyefendi Baksi🙂 Nice mutlu , saglikli , guzel yillara🙂

    Beğen

Bir Cevap Yazın

