Ortaya Karışık Fumi günceli

Uzun bir güncel yazısı olacak demedi demeyin 😊 Şimdiii bir varmış bir yokmuş, evvel zaman içinde uzaaaakkk diyarlarda… tamam tamam burada kesiyorum korkmayın😀 Masal anlatmıycam tabiii 😎 Ama bu aralar Mavi’de masal yazımı moda, gençler çılgınlar gibi masal yazıyor. Ne masallar ne masallar uuuuu 😂 Masalların kiminde ejderhasını arayan Fumiyim, kiminde Yeşilköy’de Hirosuyla yaşayan Fumi kiminde de Eva’nın kayıp kardeşi Fumi…😀 Meraklandınız dimi 😎 Peki bu masal furyası ne zaman ve nasıl başladı diyecek olursanız hemen söyliyim Hayal’in fikriydi bu. Tabi Hayal de öyle durduk yere hadi masal yazalım demedi. Günlerden Salı aylardan Ekim’di. Benim bir yazasım gelmişti yine ve kendi blogumda bir masal yazdım 😊 Okumak isterseniz buraya tıklayıp okuyabilirsiniz. Neyse bu masalı okuyan Hayal bir heyecanla hadi herkes masal yazsın dedi ve sonuç Mavimanga’dan Masallar kitabı yazım aşamasında 😊 Bugünlerde Mavimanga’da hava durumu pek bir masalsı anlayacağınız 😊 Şimdiiii esas konumuza gelelim ki +1 Baykuş ve Fumi’nin amansız mücadelesi. Fumi masalında ninjası Baykuş için +1 Baykuş demiş. Demiş ama niye bir sorun ya da sormayın boşverin Fumi işte demiş gitmiş napcanız😉 Baykuş +1 olmaktan mutsuz olup bir iki Fumi’ye trip atmış. Fumi çok üzülmüş demiş ki yaaa Baykuş neden trip atıyosun bak masalda esas karakter Hiro iken herkesin favorisi sen oldun daha sana napıyım ben demiş. Sonra popüler olmaktan memnun kalan +1 Baykuş Fumi’yi her zamanki gibi;

bu şekilde karşılamış. Buna inanan zavallı Fumi olacaklardan habersizmiş. Hala Baykuş’un onun gölgelerde yaşayan ninjası olduğunu düşünüyormuş.

Ama gerçekleri çok acı bir şekilde öğrenmiş zavallı Fumi. Baykuş demiş ki seni masalımın sonunda öldüreceğim nihahaha 😈 Gölgelerde yaşayan kötü karakterim ben demiş. Bunu duyan tüm mavi orman sakinleri şok olmuş 😱 Ordan Fumi’nin Nin Nin’i Hiro atılmış.

Ne diyorsun sen Baykuş. Fumi’ye hiçbir şey yapamazsın demiş. Kötü bir kahkaha atan Baykuş, görürsün Hiro seni de öldüreceğim… demiş.

Yine masala bağladık dimi bakalım Baykuş’un senaryosu nasıl devam edecek? Fumi kurtarılacak mı yoksa Hiro’yla ikisi diğer aleme mi göç edecekler görücez 😂

Evetttt bu kadar masal yeter değil mi? Fumi yazın naptı?

Bir hafta izne çıkan ben soluğu Amasra’da aldım. Çok merak ediyordum nasıl bir yer diye. İyi ki gitmişim çok beğendim. Küçücük bir yer ama insana huzur veriyor. Eşim de ben de çok sevdik Amasra’yı 😍 Günübirlik geziler için ya da hafta sonu kaçamağı için şiddetle tavsiye edilir. Eee Amasra’ya gitmişken Mayum’u görmeden döner miydim tabiki hayır 😌 Hemen aradım. Mayuuuuu bir saat sonra yanındayım diye. Heyecanlanan Mayu, yaa gerçekten mi Kouen de burada hazırlanıyoruz hemen dedi. Neyyy :o dedim demek Kouen’le de görüşebileceğim. Sonraaa Mayum o taptatlı o şipşirin sevimli gülücükleriyle bizi karşıladı 😍 Sonra bize bir poşet uzattı bakın size kek yaptım. Mayumun keki 😍 Sonrasında yanımıza Kouen de geldi. Sır veriyorum yaklaşın 😎 Kouen gerçekten çok hoş biri ama benden başka kimse görmedi 😈 O yüzden Kouen’i fazla anlatmıyorum gizli 😎 Bir kafeye oturduk sohbet, muhabbet, kahkaha ve tabi ki leziz bir kek…. Gerisi de bize kalsın dimi😉 Veda vakti gelince zor ayrıldık ama dedik bir daha görüşelim 😦

Veeeeee ne mi oldu Fumi Ankara’ya gitti bunda ne var demeyin çünkü ne mi oldu Mayu da Ankara’ya geldi 😍 Mayum’u bir kere daha görmüş oldum 😊 Sadece Mayu mu tabiki hayıııırrrrr 😊 Sumire, Lazeran, Fuwa, Fri, NxAtalante veee Balımın ruh ikizi Perona. Balım kim miiiii? Şaka yapıyosunuz değil mi? Fuminin Balını nasıl bilmezsiniz inanmıyorum size 😭 Neyse ilk ve son kez söylüyorum Farrelleda 😍 Hepsi birbirinden harika insanlar 😊 Sumireeeeee 😏 neyse sırrını vermiyorum aramızda😉 Sumire için bişeyler yazıcam da yaa ben öyle miyim diye benimle iddalaşacak o yüzden yazmıyorum burda bırakıyorum. Bowling ustası Perona çok havalıydı cidden 😎 Fri canım ya o kadar utangaç kii bi o kadar da sevimli 😊 Fuwa en heyecanlı ve en cıvıl cıvıl Mavimanga üyesi demedi demeyin 😊 Lazeran’la anlaşamadığımız konuya hiç girmiyorum çünkü aklıma geldikçe hala şaşırıyorum 😂 Nx canım grupta az sohbet ediyor ama çok muhabbet ya😀 Biz Ankara buluşmasındayken İstanbul buluşması da oldu aynı vakitlerde. Eee gitmediğim bir İstanbul kaldı ona da en kısa zamanda gideceğim. Ve söz verdiğim gibi onlarla tüm gün vakit geçireceğim 😎 Ankara demişken Ankara’da sadece Mavimanga ile buluşmadım. Çok sevdiğim en yakın arkadaşımla da buluştum. Ve ona da benden bir şarkı gitsin 😊

Eee nerde kalmıştık. Uzun olacak dedim ama lütfen sabırla okumaya devam edin😀 Bu aralar can sıkıntısı teyze merakı fotoğrafçılığa merak saldım. 42 yaşında bir teyze olduğumu defalarca söylemiycem biliyorsunuz zaten😀 Neyse fotoğrafçı ekiple çekime gittik. Anam nerden gittim 😒 Tam çekicem makineyi ayarlıyorum ışıktı, açıydı cart diye biri önüme geçiyor. Neyse bir oldu iki oldu üç oldu eee yeter be dedim bu ne 😱

Sonra gruptan ayrıldım. Onlar portre çekerken ben kabaktı, tavuktu, köpekti ne bileyim kaz falan çektim 😊 Daha da toplu çekime hayatta gitmem 😊 Valla yazacak çok şey var da nerden devam edeyim nasıl yazayım bilemedim. Zaten iyice çorba oldu yazdıklarım. Sonunu nasıl getiricem bilemiyorum😀 En iyisi yazacaklarımı burada bitireyim epey de uzun oldu zaten😉 Son olarak HaploCoren seni de unutmadım 😊İyi ki aramıza katıldın, hoş geldin 😊

Evet şimdi de özür ve açıklama kısmına geçeyim. Akaiito okuyucuları ve sabırla bekleyenler. Serinin çevirisini bildiğiniz üzere ben yapıyorum. Ancak seriyi aldığımdan beri başıma gelen beklenmedik şeylerden dolayı seri kaplumbağa hızında ilerliyor. Livanem verdiğim bölümün editini ışık hızında sizlere yetiştiriyor ancak dediğim gibi tüm suç bende. O yüzden sizlerden bölüm gelmeyen ve gelmeyecek olan haftalar için çok çok özür diliyorum. Seri mutlaka bitirilcek bundan şüpheniz olmasın. Başta Akaiito için bana anlayış gösteren Livanem’e, Sugar Girl Sugar Doll için bana yardım edip seriyi finale erdiren KomFlag’a, yine Sugar Girl Sugar Doll serisi için beni idare eden anlayışlı Minel’e, hala editleri için beni sabırla bekleyen serilerimin çevirmenleri Chizuru, TheDirectEco, Tigergirl, Zakkyliar’a, güncele sayılı saatler kala hala beni kızmadan bekleyen büyük ustam Eva’ya kocaman teşekkür ediyorum😀 Son teşekkürüm de Hiro’ya 😊

Arakawa Under the Bridge Bölüm 101-102
Çeviri: Deuce  Edit:  Eva 

Blue Giant Bölüm 1-2-3-4-5 YENİ SERİ

Çeviri: Zakkyliar Temizleme: Ageanas Edit: Farrelleda

Kiwaguro no Brynhildr Bölüm 151-152-153-154-155-156-157-158-159-160-161
Çeviri: TheDirectEco    Edit: Ahmet_61

Trinity Wonder Bölüm 8-9-10-11-12-13-14-15
Çeviri: The Baykuş   Edit: Asmin

Yokohama Kaidashi Kikou Bölüm 43-44-45-46-47-48-49-50-51-52-53-54
Çeviri: Zakkyliar   Edit: Livanem

Ortaya Karışık Fumi günceli” üzerine 25 yorum

  1. Fumi ne harika bir yazı olmuş bu ❤❤❤
    Tabi biricik Fumi’miz yazarda tadından yenir mi.Sen destan yaz biz yine okuruz ki ❤
    Bu arada son kısmı görmüyorum 😉
    Güncelde emeği geçen herkesin emeklerinize sağlık🙂

    Liked by 1 kişi

  2. Bu sefer ne yazacağımı bilemedim aaaaa dur 1 dk hatırladım seniii şu discorda girdiğim zaman köfte dediğim ablasın sen😛😀 Bide sürekli yaş konusu açıyorsun o gün de açmıştın ben obaa-saaan diye dalga geçmiştim evet zor unutan biriyim sadece hatırlatayım dedim ve ellerinize sağlık😀

    Liked by 1 kişi

    • Ahahaha cidden bişey bulamadın hee 😄😄😄 çok şaşırtıcı 😏 hımm köfte miii hatırlayamadım 👀 ama sana nasıl hitap edelim konusu üzerindeki uzun konuşmamız köfteye bağlandıysa bilemem tabi 😂😂 yaş konusuna gelince hadi ya hiç dikkat etmemişim 😉😉

      Liked by 1 kişi

      • İnanmadın dimi birşey bulamadığıma evet giriş kısmı önemli o yüzden yaa aman ne kascam yaa hep bir açıklama yapma gereği duyuyorum yeter😛😀 Ayrıca patateseverim ve sen konuşuyordunuz sonra minel gelmişti noluyor filan hesabı bende ona “eziyolar beni patatesi kızart fumiyi de köfte yap ye” demiştim ve bak yine açıkladım işte 😐 dayanamıyorum yazasım geliyoooor 😬😀

        Liked by 1 kişi

        • Şu an derin bir şok geçiriyorum 😲😲😲 tanrııımm hafızaya bak 😱 tahtalara vur maşallah 😄😄 valla zihnimde ışık parladı 😂 resmen o dakikaya döndüm 😂😂

          Liked by 1 kişi

          • Yok ya benden daha iyileri var benim hafızam biraz karışık kafaya göre yani herhangi bir olayı en ince ayrıntısına kadar hatırlarken bir başka olayda resmen alzaymır hastasına dönüyorum biraz karışık pek açıklanabilecek bir şey değil aslında😀 Ama görselim iyidir yüzleri hiç unutmam bu yüzden çoğu insanın yüzü bana tanıdık geliyor bazen aniden birine naber diyorum şaşırıp kalıyor “Bana mı dedi o heü?” ben de yürüyüp gidiyorum zaten😀

            Liked by 1 kişi

          • Orijinalden kastın saflık ise evet saf biriyim ve accukda delü😀 Ve tabi zamanla saflığın ve de deliliğin getirmiş olduğu rahatlığım var😀 Tabiki dışarıdan bakıldığında saf halimi görürsün sonuçta delilik hepimizin içinde dimi, sadece seviye farklı oluyor😀 Saygılar köfte abla😀

            Beğen

  3. Cici mi cici şeker mi şeker bir güncel yazısı idi 😍 Fumi-san yazarsa böyle olur tabi🙄 (zaten uzun güncel seviyorum) Ankara buluşması çok güzeldi bu arada. Tekrar teşekkür ederim Fumi-san (utandı)🙂 Veee fotoğraf çekmek ha? Profesyonel fotoğraf makinası almak gibi hayallerim var. Fotoğraf çekmeye bayılırım. Canım sıkıldıkça çıkar fotoğraf çekerim. Güzel de çektiğimi söylüyorlar (gururlanır) :):) Eminim sen de çok güzel fotoğraflar çekmişsindir Fumi-san 😄😄 (görmek isterdim)🙂 Sonn olarak güncelde emeği geçenlerin özellikle Fumi-sanın ellerine sağlıkk 😄😄😄😄:):):):):)

    Liked by 1 kişi

    • Teşekkürler canım🙂 eğer cok seviyorsan kesinlikle bırakma fotoğraf çekmeyi :):) göreceli fri güzel çekip çekmediğim konusu 😄😄😄

      Beğen

  4. Bu kadar güzel bir insana bu kadar güzel bir güncel yakışırdı. Her zaman diyorum tüm güncellerini sen yaz, sen konuş biz dinleyelim :flushed:

    Bir de şu bir kez daha kayıtlara geçsin ki, Mavi’de Fumi’yi, Hiro’dan daha fazla seven olamaz. İddia eden de yalancıdır😛

    Liked by 1 kişi

  5. Fumi canım öyle düşünme ya 😢valla ben de bazen tembellik ediyorum 😉akaito için endişe etme, hallederiz bir şekilde 😆beklesinler azcık, biz de insanız, robot değiliz, 7/24 çeviri edit yapmamızı isteyenlerin her şekil ağzının payını veririm, sen hiç kafana takma canım 😊

    Liked by 1 kişi

  6. Okurken o kadar keyif aldım ki nasil bittigini anlamadim bile🙂 Güncel yazisi için emegine ellerine saglik Fumi ,hep yaz böyle çok güzel yazilar yaziyorsun🙂 Güncelde emegi gecen herkese cok tesekkurler🙂

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

