Doğum günü deyince akla bugün onun adı gelir Eco Eco Eco

Aha işte Mavininin başka bir hanımefendisininde doğum günü gelmiş 😃 şey, aslında sana özel bir şeyler hazırlayacaktım ama okulla uğraştım kusura bakma lütfen 🙁 ama henazından şunu diyebilirim ki, Eco-san iyi ki doğdun. Sabahlarken ki arkadaşım olarak iyi ki varsın ^^ İleride nice sabahlamalara kadar görüşürüz ve bugün sana hediye olarak dükkanı ben kilitlerim 😉 -The Baykuş

Eco san merhabaa! Bu senee AKK hakkında diller hakkında ve daha bir çok şey hakkındaa hiç sıkılmadan beni dinlediğin için teşekkür ederiim. Bir Teroş birliğinin üyesi (anlamını hala bilmiyoruum neyse bunu sonra konuşuruz) olduğum için de mutluyuum. Beraber nice mutluu, buluşmalıı, muhteşem dil arkadaşları olaan veee editlerimizin hıphızlı geldiğii seneler diliyoruum! Doğum günün kutlu olsuuun. -KomFlag

Eco eco ecooo mavinin speedy çevirmeni editörlerin korkulu rüyası -sayende bize editör kalmadı çeviri yapamıyorum senin yüzünden- doğum günün kutlu olsun. Sevdiklerinle nice mutlu senelere. ~Hiro

Fumi kimi görünce hızla kaçar tabiki Eco’yuuuu :scream: Fumi’nin korkulu ama tatlı rüyası, hızlı çevirmen Eco, iyi ki doğdun canım :heart_eyes: Nice nice mutlu yıllara :smiley: Doğum günün kutlu olsun :heart: ~ Fumi

Sevgili çevirmenim Eco hatun, doğum günün kutlu olsun 😊 evet kendisi editörler arasında nam salmış, çevirileriyle kendisi Speedy ünvanını fazlasıyla haketmis, ünlü güzel çiçeği burnunda mezun biricik arkadaşım tekrardan doğum günün kutlu olsun 😊 nice doğum günlerini burada hep beraber kutlarız 😉 yeni yaşın sana sağlık, mutluluk ve huzur getirsin 😍

-livanem

Bilin bakalım bugün günlerden ne? (13 Ekim sesleri yükselir) Peki bugünün özelliği ne? Oradan bir mavili atlar ve der ki bugün Eco-sanın doğum günü. (İç ses de eyvah yazı yazmadım der) Ve kağıdı kalemi önüne alır.

Araya Eco-sanla nasıl tanıştığımı da sıkıştırayım. Bir 8 Mart günü Livanem-sanın attığı toplu bir maile geri dönüşlerde Fri Eco-sanı fark eder. Gel zaman git zaman aralarında bir dostluk oluşur. Daha sonra bir takım sebeplerden iletişimleri kopsa da tekrar buluşmuşlardır.

Eco-san Mavi’nin Fri’ye armağanlarından biridir. Fri Eco-sanını çok sever. Hatta sabahladıkları geceler olmuştur (bkz Fri’nin insta hikayeleri). Eco-san için bu özel günde Fri çok şey söylemek istiyor ama yazının bir saçmalık olmasına mani olamadı. Klasik cümleler kuracak ama içine tarifi olmaz hisleri sığdıracak.

Eco-sanım güzel ablam seninle iyi ki tanıştım. Tanışalı sekiz ay falan oluyor. İnşallah ileride bu yıllar olacak. En iyi ve güzel dileklerimle bütün içtenliğimle doğum gününü kutluyor, kocaman öpüyorum. Daha nice mavili yıllara 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

Bir demet de papatya bırakıyorum buraya senin için 😇😇😇😚😚😚😚 -Friolero

Doğum günün kutlu olsun. Nice mutlu yıllara. -Ahmet_61

eco.jpg

Bugün Orhan Pamuk Nobel edebiyat ödülü aldı

Farrelleda bunu garip karşıladı

Vardı nice bu ödülü hak eden Türk yazar

Kristof Kolomb Karayipler’e ulaştı

Keşfedecekti Amerikayı yapmıştı yanlış bir hesaplama

Keşfedildi Amerika sonuçta derdi tasası kalmadı daha

Daha nice şeyler oldu bugün, gerisi ilgilendirmez bizi

Gelelim asıl konuya hazır toplanmışız burada

Doğdu bir kız bugün hafif delidolu hafif ısrarcı

İlk ortaklığımı yaptım onunla muhabbet ettik doyasıya

Kimi serilerimiz çıldırttı beni kimileri sevindirdi

Ama tanıma fırsatı elde ettim onlar sayesinde bu kızı

Adı TheDirectEco idi sevmezdi isminde kısaltmayı

İzlemedi hayatında hiç korku filmi, inatla diretiyor baskılarımı

Konu sapmasın toparlayamam sonları çünkü sevmem elvedaları

Doğum günün kutlu olsun kalbin huzurla dolsun TheDirectEco

Yeni yaşın getirsin beraberinde mutlulukları

Ömrün boyunca eksik olmasın hayatından huzur

Birlikte nice bol Mavili yıllara….     ~Farrelleda

Doğum günün kutlu olsun -Artist

Eco-Eco-ECOOO gecelerimizin gizemli savaşçısı, doğum günün kutlu olsun, nice mutlu yıllara:blush: ~ Perona

Hızlı çevirmenimiz editörlerin korkulu rüyası eco(gerçekte çok şeker bir insan olsan da)😀 iyiki doğdun doğum günün kutlu olsun nice senelere🙂 ~Tigergirl

Doğum günün kutlu olsun, nice senelere :confetti_ball: :confetti_ball: :confetti_ball: :clap: :clap: :clap: :birthday: :clap: :clap: :clap: :confetti_ball: :confetti_ball: :confetti_ball: ~Lazeran

Doğum günün kutlu olsun Mezdeke söylememi isteyip de söylememekte inat ettiğim kız. ~Baksi55

Hiç beklemediğim bir yerde başladı güzel sohbetlerimiz. (Forum dersem anlar😀 ) Gerçekten beklenmedikti. Daha sonra bambaşka bir dünyaya uzandı. Bir baktık ki koskaca iki yıl olmuş. Gerçekten olmuş mu o kadar, vay be😀 Bugün çok sevdiğim birinin doğum günü 😍 Merutemum 😍😍 Doğum günün kutlu olsun 😍 İyi ki doğdun, iyi ki varsın canım arkadaşım 💕💕 Yeni yaşın sana sevgi, huzur ve bol bol başarı getirsin. Her şey gönlünce olsun. Bitmek bilmeyen anime, manga sohbetlerimiz, arada saçmalamalarımız hiç bitmez inşallah🙂 Ve nice doğum günlerini de beraber kutlarız umarım 😘

Nice Mavili senelereee canım 💙💙

Bu ufacık hediyeler de benden 😊😊~Mayu

Doğum günü deyince akla bugün onun adı gelir Eco Eco Eco” üzerine 30 yorum

  1. “Aa bu ne güzel bir sürpriz böyle çok teşekkür ederim Mavilerim” derdim ama elbette bunu bekliyordum 😈😈 Sonuçta doğum günü kutlamak Mavi’nin kutsal geleneklerinden biri ve ben de bugün 14 Ekim saat 00:00’a kadar bunun tadını çıkaracağım 😇😇 Zira tam 14 ekimde yeni bir kutlama daha olacak 😈😈

    Baykuş=> Aa kusura baktım ama 😭😭 Hem önceden sürprizi söyleyip meraklandiriyorsun sonra da yapamadım diosun 😭😭 Sorun değil o sürprizi yine beklemedeyim 😈😈 Sabahlamalara gelirsek hepinizin işi gücü okulu var artık sabahlamak yok gibi 😯😯 Amaaa yine de çok teşekkür ederim Baykuscumm ❤❤

    KomFlag=> 😂😂 Harikasın canım, o güzel heyecanlı dileklerin ve doğum günümü kutladığın için teşekkür ederim 😊😊 Yaa hiç sıkılır mıyım benn asıl tamtersi seninle o konular hakkında dobra dobra konusamadigim için içten içe üzülüyorum valla 😢😢 Amaa umarım bir gün seni bir konferansta konuşma yaparken izlerim 😌😌 Ama konu AKK olmasa iyi olur aslında zira seneler geçse de pek anlayacak gibi durmuyorum 😂😂 Ve işte Teroş’u açıklıyorummm hazır mısın 1 2 3 Teroş Terazi demek 😄😄

    Hiro=> Teşekkür ederim Hiro 😊😊 Fakat bunun için mutlu olmalısın bence yılda birkaç bölüm çevirmek bana yeter diyen sen değil miydin 😜😜 Ben senin iyiliğini düşünüyorum Hiro Hiroo Hirooo 😇😇 Not: Sabahlamada ilk kim pes edip uyuycak yarışmasında bir kez kaybetmiş olsam da ikinci raundu beklemedeyim 😈😈

    Fumi=> Ahaha 😂😂 Çok teşekkür ederim Fumi iyi dileklerin için 😊😊 Sana bir uyarı bu aralar gmail’ine bakma 👀👀 Ve hediyem istiyorum Lütfen hikayede bana da bir rol 😤😇

    Livanem=> İnşaAllah Livanemcim çok çok çok teşekkür ederim iyi dileklerin için 😍😍 bu tıpkı çalışkan olduktan sonra ün salıp çevrenin sana tembel olmaya izin vermemesi gibi bu speedy unvanimin hakkını vermeye caliscam 😂😂

    Friolero=> Canım gamzelim benim bu güzel masmavili içten samimi sevgi dolu yazın ve dileklerin için çok çok çok ve cok tesekkur ederim 😄😄 Okurken yüzümü güldürdün 😳😳 Aynen bir 8 Mart’tı bizi bir araya getiren 😄😄 Ben mesaj attıkça “Ya acaba kızın canını sıkıyor muyum belki de birakmaliyim mesaj atmayi” dedikçe ve sen “Olur mu öyle şey” dedikçe bugünlere geldik 💙💙 En güzel tanışma hikayeleri zaten hep ilginç olanlardır 😊😊 Her ne kadar adının anlamı soğuğa dayanıklı (ya da dayanıksız miydi unuttum 😶) olsa da benim için hep çiçek ismi olarak kalacak 😍😍 Papatyalar da ayrı mis kokuyor 🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

    Ahmet_61=> Sana ben boşuna hayırsız demiyorum sonra bir de bana kızıyorsun 😅😅 Bu mesaj oldu mu şimdi o kadar sohbetimiz var insan azıcık duygulu, samimi şeyler yazar 😢😢 Ama yine de çok teşekkür ederim kutladığın için 😇😇

    Hayal=> Şu webtoon fikri çalıntı mi acaba 😱😱 Ahaha insanın kendisine bir webtoon armağan edilmesi çok güzel oluyormus gerçekten 😂😂 Ellerine sağlık Hayalim, bir şey bulamayınca bunu yaptıysan kim bilir bir şey bulsan ne yapardın 😂😂 Yaa görüyorsun Haru’yu neler kadir 😂😂 Yalnız çok güzel ifade etmişsin, zaten hep aklımda sen vardın editor teklifi etmek için, karşıma fırsat çıkınca da kendimi kaybetmisim belli 😈😈 Yalnız hiç degismemişim o zamanda mı “Seç, beğen, al” diyordum 😂😂 Akroştiğine de ayrı bi bayıldım 😄😄 Tekrar çoooook teşekkür ederim Hayalim 😍😍😍😍

    Farrelleda=> Ve işte Farrelleda’dan beklediğim yazı 😍😍 Hem şiirsel hem de günün anlam ve önemli 😍😍 İlk serimiz Cappuccino’ydu bizi bi araya getiren, bu TheDirectEco korku mangalairna bayilsa da izleyemiyor bir turku hala korku filmlerini 😂😂 Güzel dileklerin için çoook teşekkür ederim canım 😍😍 İstanbul buluşmasında benim için yolunu uzatman olsun, o güler yüzün olsun, otobüs beni tuttuğu için verdiğin polo olsun hepsi bir harikaydi ve muhteşemdi 😍😍 Çok çok çok ve sonsuz kat çok teşekkür ederim Farrelledammm ❤💙❤💙❤💙❤💙

    Artist=> Mangal sevdalısı artistimiz beni mesajinla şaşırtmadığın için çok teşekkürler 😎😎

    Perona=> Nam-ı diğer Jezebel çoook teşekkür ederim 😙😙 Gece buluşmalarının arkadaşı benim 💖💖

    Lazeran=> Çok teşekkür ederim lazeran 😄😄 Seni çok tanımıyorum çünkü en son tanışmaya çalıştığımda “Ben bir android olabilirim” demiştin ve her şey orada kaldı 😂😂

    Baksi55=> Çok teşekkür ederim gecelerin çok şarkıcısı, kahkahasiyla beni güldüren insan 😄😄 Ama mezdeke söyleyeydin iyi de be 😣😣 Ne güzel mezdeke yeni bir yorum kazanacaktı ah ah…

    Mayu=> Yaaa hiç unutur muyum her şey bir yaz günü forumdan gönderdiğim mesajla başladı 😍😍 Gel zaman git zaman koskoca 2 yıl oldu ve daha bir sürü nice yıllarda arkadaşlığımızın sürmesi dileğiyle canım ❤❤ Çünkü gerçekten seninle kurduğum o bağ bambaşka bir şey, yeri geldi birbirimizi üzdük ama sonra senden gelen o mesajların beni nasıl mutlu ettiğini gördüm 😍😍 Ve resimler de çooook kawaii olmuş 😳😳 O saçmaladigimiz mesajlardan birinin screenshot’u hala elimde 😈😈 Tekrardan çooooooooook ve sonsuz kat teşekkür ederim Mayu’m, Cecile-chan’ım 😚😚😚😚😚😚😚😚❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    Liked by 5 people

      • Yaaaa vallahi gözden kaçırmışım çok ama çooook Özür dilerim Tiger ya 😭😭😭😭😭😭 Affet lütfen, off nasıl yaptım bunu ben 😭😭😭😭😭 Lütfen telafi etmeme izin ver 😔😔

        Tigergirl=> Çook teşekkür ederim Tigercım 😍😍 Hep dillere destan olan o uzun saçlarını bulusmada canlı canlı görünce hayran kaldım, vallahi zor o saça bakmak 😳😳 Ve ayrı yazmayı unuttuğum için de affet bu doğum günü çocuğunu 🙏🙏

        Liked by 2 people

  2. Doğum günün kutlu olsun bölümü farklı ama yinede lise olsun üni olsun benzeri yollardan geçmiş olan emekçi kardeşim😀 stajyeer bayılıyorum bu kelimeye ve fransızcayaaa oruvar madam😀

    Liked by 1 kişi

    • Ahaha çok teşekkür ederim fransızca merci (Merci Sözlükten bakınca daha havali bir kelime beklemistim) daubentoniidae 😊😊 (İsmini copy paste yaptım 😎)

      Makine mi okumuştun 😶😶 Evet staj yazılarını hatırlıyorum 😄😄

      Bu arada seni discord listesinde yakaladım bi ara gir de sohbet edelim 😄😄

      Liked by 1 kişi

      • Makine değil o makina yani makine deyince evdeki bulaşık,çamaşır makinesi geliyor akla ama şimdi böyle bir makina deyince bunun bir ağırlığı var yani MAKİNAAA😀 E sonuçta koca koca makinalar,aletler,tezgahlar heyt bee ne günlerdi operatör olmuş adamım ben program yazıyordum cnc tezgahlarında ama neyse seni yabancı gibi hissettirmiyim😀 Mühendis olacak adamdım nolduuu? Ev adamı oldum😀 Gördüğün gibi çenem düşük benim daha doğrusu konuşmaya açım😀 Ama meşgulum discorda girsem çıkamam 1 kere girdim zaten bu tür ortamlar bağımlılık yapıcı olduğundan girmedim bir daha yinede teklifin için merci😀

        Liked by 1 kişi

          • Nerdeeen nereyeee işte makinalarda operatörlük yapıyordum şimdi evde yemek,temizlik😀 Mühendislik hayali lise stajımla beraber bitti açıklamam için hikayeyi anlatmam gerek tabi😀 Ünideki bölümüm elektrik bu arada o da ayrı bir hikaye😀 Hatta bir kere çok fena çarpıldım üstelik merdivene çıkmıştım 200 mü 300 volt mu neydi, tuttu beni 3 saniye filan bırakmadı😀 Sizede tavsiye ederim diyormuşum😀 Bence ev kadar güzeli yok yav cidden, dışarı çıkınca artık başım ağrıyor yaşlandım been yaaa😀

            Liked by 1 kişi

          • “dışarı çıkınca artık başım ağrıyor” İnanır mısın bugünlerde ben de böyleyim ahaha😀😀 Bunların hepsi 7/24 ev havasını solumaktan bence xD

            3 saniye ha xD Geçmiş olsun ne diyim… Senin böyle yorumlarını okudukça gelecekten korkuyorum dauben-chan-kun xD

            Adının anlamı ne ya?

            Liked by 1 kişi

          • Ev benim için kıyafet gibi dışarı çıkınca çıplak gibi hissediyorum sanki herkes beni dikizliyor aww biraz garip anlattım dimi😀 Elektrik çarpmasına gelecek olursak çok garip bir histi sol kolumu kemiğine kadar hissettim kalbim de hafif bir tık etti ve ağzımda kül tadı oluştu ama bir şey olmadı sadece merdivenin üzerindeydim merdiven düştü bende kablolara asıldım😀 “Korku bir seçenektir evlat. Korkuyu mu yoksa cesareti mi seçeceksin?” bir film repliği idi sanırım😀 Zaten başına gelince korkun kalmaz merak etme ama tabi cesareti seçmeyi unutma yeter😀 Daubentoniidae: Latince bir kelime olup anlamı uzun parmaklıgiller demek resmimdeki hayvan ise bu familyaya ait yaşayan tek canlı Ay-ay idir. Ne güzel açıkladım beee😛😀

            Liked by 1 kişi

  3. Eco güzelim, çevirmenim, bi tanem… ❤❤❤
    Ben nasıl kaçırdım ya doğum günün olduğu bilgisini^^’
    *ağlar ağlar ağlar~*😥😥😥
    Şimdi ilk olarak bütün güzel dilekleri, iltifatları ve daha nicelerini hak eden güzel insan Eco ❤❤❤
    Yeni yaşında dolu dolu günler, mutlu huzurlu bir hayat ve her şeyin gönlünce olduğu bir yaşam
    sürmen dileği ile.Çoook seviliyorsun Eco ❤❤❤

    Liked by 1 kişi

    • Yaa evet baktım baktım Minel göremedim sonra bir daha baktım baktım ve burada gördüm 😍😍 Çoook teşekkür ederim Minelim, Cancananım bu güzel dileklerin için 😍😍😚😚❤❤

      Liked by 1 kişi

  4. Haha yazilar cok güzel, komik ve eglenceliydi hizli çevirmen Eco😀 Dogum günün kutlu olsun nice mutlu, güzel, saglikli yillara🙂

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s