İyi ki Doğduuun KomFlaaag! :)

KomFlag nice mutlu senelere. Burdan bakıyorum da bayadır bu grupdayım ve grupda en çok muhabbet ettiğim kişilerden birisin 😄 vallaha ne yazsam tam emin değilim ama umarım güzel, one pieceli ve AKK sorunu olmayan, uyku düzeni uygun bir yıl geçirirsin 😃 iyi ki doğdun.^^ -The Baykuş

İyiki doğdun mavi manganın dur durak bilmeyen araştırma ve öğrenme isteğiyle yanıp tutuşan çocuğu. İyiki doğmuşsun, bu yeni yaşında da bizlere yeni şeyler öğretmen dileğimle. Mutlu, huzurlu, sağlıklı nice nice yıllara. 💙💙💙 -Chizuru

Yazdım yazdım sildim. Hala ne yazsam bilmiyorum. Dünyanın en zor şeyi şu doğum günü mesajları. Öhöm her konuda bilgili KomFlag doğum günün kutlu olsun. Umarım daha uzun yıllar bizi bilgilendirmeye devam edersin 😉😉 Unutmadan söyleyeyim iyi ki bir Mavi çevirmenisin 😄😄😄💙💙 -Friolero

Sevgili Komflag ( oğlum bu nasıl bir nick :P) duydum ki bugün senin doğum gününmüş, ne mutlu sana, İyi ki doğmuşsun, iyi ki bizim grubumuza girmişsin. İyi ki benimle tanışmışsın, ne şanslı insansın yahu😀 Bak ablan senin doğum gününü kutluyor, insan hayatta başka ne ister dimi😀 En son yayınımda kısa bir sohbet etsek de (senin bana bir yayın borcun oldu bu arada haberin olsun😀 ) discordda senle çok güzel ve asla unutmayacağım muhabbetlerimiz her daim aklımda, saçlarına şekil vereceğin fotoğraflarını umarım yakın zamanda görme imkanı bulurum diyerekten aslı konuma geliyorum. Grubumuzun yaşının üstünde olgunluğuyla beni hayretler içerisinde bırakan biricik çevirmeni Komflag doğum günün kutlu olsun canım, Nice mutlu yıllara Daha nice doğum günlerini hepbirlikte geçirmek nasip olur inşallah, yeni yaşın sana sağlık mutluluk ve huzur getirsin canım😉 -LİVANEM

Buluşmadaki dert ortağım, araştırmacı kişiliğiyle bizi bilgilendiren mavinin hızlı çevirmeni doğum günün kutlu olsun. Nice birlikte, yeni bilgilerinle mutlu senelere 😃 -Hiro

Doğum günün kutlu olsun iyiki doğdun her ne kadar konulara uzak da olsam engin bilgilerinle bizi aydınlatan Mavi Manga’nın hayal dünyasında yaşayan prensi Komflag nice senelere:smile: -Tigergirl

Mavi’nin renkli kişiliği…On parmağında on marifetlisi.
Harika sesli,centilmeni, kültürlü, bilgilisi…Dinlemelere doyamadığımız biricik çevirmeni.
İşte ooooooooooooooooooo KomFlag❤
Doğum Günün Kutlu Olsun!!! Nice huzurlu, mutlu yıllara.Yeni yaşının sana en güzel hediyeleri,
mutlulukları sunması dileğiyle.Her şey gönlünce olsun.Çünkü hak ediyorsun🙂 ~Minel

One pieci doğum günün kutlu olsun -TT3D

Grubumuzun Chopper kadar sevimli ve bir o kadar prens üyesi KomFlag! Gruba girdiğinden beri çalışkanlığın ve konuşma tarzınla kendini sevdirdin🙂 Ve tabii One Piece gibi de bir ortak noktamız olunca seni ayrı bir sevdim sanırım😀 Ama her halin ve tavrınla, olgunluğunla, böyle heyecanlı heyecanlı bir şeyler anlatmaya çalışmanla falan hep senin gibi bir kardeşim olsa dedirttin🙂 Umarım hep böyle harika bir insan olarak kalırsın. Yeni yaşın da sana her türlü güzelliği beraberinde getirsin🙂 Bu da pastan😀 -Sumire

Güzel sesli tatli dilli sevecen Yusuf. Bana bu kadar samimi davrandigin beni kirmayip benimle geceleri sarkilar soyledigin icin tesekkurler. Iyiki dogmussun. Daha birlikte kutlanacak cok dogum gunu var. -Sawako

KomFlag canım iyiki doğdun, iyiki varsın, iyiki seni tanımışım, iyiki iyiki iyiki… Akıl yaşta değil baştadır demiş ya çooook çok büyüklerimiz işte bence bu sözü zamanın birinde senin gibi genç ama bilge birisini tanıyarak demişlerdir kesin :blush: Fumiiiii abartıyosun deme sakın çünkü bildiğin gibi ben mavimanga yaşlısı 13 yaşında biriyim veeee bu yaşlı halimle senden öğrendiğim bir sürü şey var :blush::blush: Şimdi 13 yaşında yaşlı mı olur diye bilmişlik yapmayın mavimanga ahalisi tabiki burada yaşımın aslında 42 olduğunu söylemiycem :wink: Neyse bakın size laf yetiştiricem diye KomFlag için dileğimi söylemeyi unutuyordum zalımsınız:cry: Eveeettt KomFlag senin için en mutlu, daha da mutlu hatta kocaman mutlu anılarını biriktireceğin harika bir yaş diliyorum :blush: veeee tabikiii kalpli gözleeerr :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Doğumgünün kutlu olsuuun :blue_heart::blue_heart::blue_heart::blue_heart: -Fumi

KomFlaag iyiki doğdun, doğum günün kutlu olsun😀 Hatırlar mısın ilk geldiğin zamanlar şiir yazmayı deniyecektik😀 İşte bugün o şiiri sonunda yazdım bayağı oldu ama olsun😀

Ve şiirin L harfini bulmak için bana yardımcı olan bütün ekibe özellikle Sumire, Evalyn ve Friolero üçlüsüne teşekkür ederim ama en çok Sumi-san a çünkü o buldu😀

elimeler kifayetsiz
lsada bugün
uhteşem bir kişinin doğum günü bugün
evkalade bilginle aydınlattın bizi
atifelerinle güldürdün hepimizi
KK ile her gün başımız dertte
ıda Limited’den bahsetmiyorum bile

İşte böyle bir şiir içinde her şey olmasa da olduğu kadarıyla anlatmaya çalıştım😀 Umarım beğenmişsindir, yeniden doğum günün kutlu olsun, daha nice beraber doğum günlerine sevdiklerinle mutlu, huzurlu, sağlıklı, hızlı internetli, bool mavili bir sene geçirmen dileğiyle😀 Buraya yazmaya başlamadan önce bahsedeceğim çok şey vardı -şarkı söylemen, sesimi sır gibi saklamam vs.- ama hepsi uçtu gitti 😅😅  Neyse sağlk olsun😀

Chopperlı bi gif buldum onu da şuraya sıkıştırayıım😀 -Hayal

Mavimizin güzel sesli, bir o kadar konuşmayı seven, sohbetleri çok keyifli olan sevimli mi sevimli KomFlag’imiz doğum günün kutlu olsun 😍😍 İyi ki doğdun yohohohoho. Yeni yaşında her şey gönlünce olsun 😊😊 Nice One Piece’li senelere ve bol Mavi’li mangalara 😊😊 
Pastan da yohohoho😀

Ehehehe bu da benden ufak bir hediye 🙈 🙈 Chopper olmazsa olmaz ;) 

– Mayu

İyiki doğmuşsun :smiley: Sen olmasaydın ben hayvanlar hakkında kiminle muhabbet ederdim hıh? tabiki ruh Komflagla :smiley: Şuan saçmalıyorum ama olsundu sen alışkınsın :wink: Neyse ciddileşelim! ıhım! Hayatının geri kalanı yüreğinin güzelliği gibi sevgi dolu geçer inşallah. Ah ciddileşemiyorum :smiley: Yaşlanıyorsun dostum :yum: Hayatının güzel yıllarını umarım çok sevdiğin köpekler ve kuşlarla geçirirsin :smiley: Fotoğraflarınıda bana atarsın artık :smiley: Uzun lafın kısası iyiki doğdun! Doğum günün kutlu olsuuuuun!!!! -Evalyn

eco.jpg

 Merhaba millet buraya KomFlag’in doğum gününü kutlamaya geldik🙂 Şimdi siz de bir başladınız doğum günlerine durmuyorsunuz diyeceksiniz ama biz daha yeni başladık ki 😇 daha bu ne 😄 yakında daha fazlasıyla gelicez 😄 Şimdi bu kısmı atlayıp Kom Flag’in doğum gününü kutlayalım 😄 Sevgili Kom Flag sen de bize discord’un kazandırdığı nimetlerdensin 😄 siz bilmezsiniz ama süper über bir çevirmen 😄 benden akagami bekleyen ama benim bir türlü editleyemediğim serinin çevirmeni 😄 bir ara süper hızla editleyeceğim serinin çevirmeni 😄 burdan doğum gününü kutluyorum 😃 iyi ki doğdun ve süper çevirme hızınla aramıza katıldın 😃 mutlu yıllar 😃 sağlıklı yaşam koçumuz 😄 – Rosamary

Doğum günün kutlu olsun  -Artist

Gençlik ve bilgelik. İki tezat kelime tek insanda buluşmuş evet sana diyorum biricik serilerimin biricik çevirmeni yeni yaşında dilediğin bütün mutluluklar seninle olsun :relaxed::relaxed: keşke daha erken duysaydımda sana daha çok green editleseydim neyse bugünkü bölümü doğum günü hediyen olarak kabul edersin artık :smile:  İyi ki doğdun nice yıllara Komflag :tada::confetti_ball:

 -Blackie

 

Ben Akagami’yi ne yapsam diye dövünüp dururken karşıma beyaz atlı bir prens çıktı hemen. Bana bırak abla ben yaparım dedi şipşak. Bunu duyan ben sevinçten havaya uçtum hemen. Tanımaya başladım zamanla seni, baktım çok tezcan bu çocuk ama bir o kadar da sevimli. Konuştuk bayağı bayağı sonra gördük ki çok ortak noktamız varmış. Bununla da kalmadı benzerliğimiz, buluşmada gördüm sende kendimi (Hayal sağ olsun) Baktım kayıp kardeşim bu çocuk benim. Sen konuştukça, seninle konuştukça yüzümde hep tebessümüm oldu. İyi ki tanımışım seni ve ilerde de bir sürü güpgüzel şeyler yaparız inşallah. Ve hayallerine kavuşacağın güzel yıllar beklesin seni iyi ki doğdun Yusufum, kayıp kardeşim.  ~ Farrelleda

Keep shining bright just like you always do. Happy birthday to my charmful Prince-sama :heart: –Jezebel

İyi ki Doğduuun KomFlaaag! :)” üzerine 12 yorum

  1. Okuduğum en uzun doğum günü kutlaması yazısı bu oldu gücenen yoktur inşallah😀 Doğum günün kutlu olsun Komflag hocam, saygılaar😀

    Liked by 4 people

  2. Uuuu nasıl güzel dogum günü yazilari bunlar böyle😀 KomFlag seni hep güncel yazılarından taniyorum yani KomFlag denilince aklıma 1. one piece 2. fairy tail 3. game of thrones geliyor🙂 Dogum günün kutlu olsunnn nice mutlu,güzel,saglikli yıllara🙂

    Liked by 3 people

    • Sıla merhabaa, KomFlag denince akla bir şeyler geliyor demeek. Ne kadar hooş. One Piece en iyisiii. Fairy Tail eğlenceli ancak her yanını sevmiyoruum. Game of Thrones’da çok eğlencelii, oyuncuları muhteşeem. Yeni sezon gelse de izleseek😀 Dileklerin için çok teşekkür ederiim.

      Liked by 2 people

  3. Öncelikle bu muhteşem doğum günü yazısı için herkese çok çok teşekkür ediyoruum. Çok mutlu olduğumu söylemeliyiim. Şimdii tüm yazılara tek tek teşekkür edeceğiim. Haaydi başlayalıım.

    Sevgili Baykuuş, eveet beraber bir çok şey hakkında konuştuuk ve tartıştıık. Bazen de oynadıık. Eğlenceli zamanlar geçirdiik. Umarım hep beraber daha eğlenceli zamanlar geçiririiz. Dileklerin için teşekkür ediyoruum. Çok teşekkürleer.

    Çii merhabalaar, umarım bu araştırma isteği hiç bir zaman dinmeez ve herkes için güzel bir şeyler yapabiliriim. Yeni yaşımda bir şeyler öğrenirsem size büyük bir heyecanla aktaracağıım. Teşekkür ederiiim.

    Sevgili Friii, doğum günü mesajı yazmak aslında o kadar zor değiil. Farketmiyorsun ama alışmaya başladın bilee. Her konuda bilgili değiliim. Hatta çoğu konuda bilgilerim yüzeyseel ancak öyle olsa bile sizlere anlatmaktan büyük keyif ve heyecan duyuyoruum. Yeni yılımızdaa yeni bilgiler öğrenme dileğiylee, teşekkür ederiiim.

    Merhaba Liv-saan, kullanıcı adımın bir hikayesi vaar. Çok güzel olmasa da bir ara anlatırıım. Eveeet sizlerle tanıştığım için çok şanslıyıım. Çok eğlenceli bir grubumuz vaar. Yayın borcumu unutmadıım. Boş olduğumuz bir zaman yapalıım. Umarım o Discorddaki muhabbetlerimizden daha bol bol oluur. Saçlaaar, saçlaar, telefonum gelsin atarıım. Hem daha da uzaar😀 İltifatlar için de çok çok teşekkür ederiim. Teşekkürleer.

    Sevgili Hiro abi, buluşma harikaydıı vee umarım sonraki buluşmalara kadar daha çok şey öğrenip sizlere daha çok şey anlatabilirim. Aslında herkes anlatıyoor. Harika bir fikir alışverişi yapıyoruz sonuçtaa. Teşekkür ederiim.

    Tiger abla merhabaa, bu güzel doğum günü kutlaman için çok teşekkür ediyoruum. Konulardan uzak olabilirsin ama ilgilisiin. O ışığı gördüm bir keree😀 Tekrar çok çok teşekkür ederiim.

    Merhaba Minel ablaa, İltifatlar için çok teşekkür ederiiim. Dünya çok büyüük, öğrendiğimiz bilgiler küçüücük. Yine de hayatımızda işe yarıyorlaar. Yeni yılımızda hep beraber daha fazla bilgi öğrenme dileğiylee çok teşekkürleer.

    Sevgili TT3D, çok teşekkür ediyoruum. Beraber nice seneleree!

    Sumire ablaa, çok teşekkürleer. Ben de hepinizi çok seviyoruum. Vee tabii ki One Piece en iyisii😀 Çoçoçoook teşekkür ederiiim. Pastamı da çok beğendiiim.

    Sawakoo merhabaa, ne demeek umarım en kısa zamanda yoğun günlerin geri de kalır vee tekrar beraber güzel muhabbetler ederiiz. Çok teşekkür ederiim.

    Fumiii, ben de seni iyi ki tanımışııım. Aslında çok bilgim yook. Sadece yüzeysel bilgileer ama anlatmayı çok seviyoruum. Siz de her zaman dinlerken çok mutlu ettiniz benii. Umarım hep beraber kocamaan mutlu anılar yaşarıız. Çok teşekkür ederiim.

    Hayaal merhabaa, eveet hatırladım o şiir yarışmamızıı bakayıım neler yazmışsıın. Çok çok beğendim ve güldüüm. Çok teşekkür ederiim. Harika dileklerin için de çok teşekkürleer. Çoçoppaaa teşekkür ederiiim.

    Mayuu iltifatlar için çok teşekkür ederiim. Yeni yılımızda bir sürü One Piece izleyip okuyalıım. İkinci pastaam, vay canına harikaa veee Çopppaaa çok teşekkür ediyoruum.

    Evalyn merhabaa, hayvanlar hakkında daha bir sürü bir sürü konuşuruuz. Bitmek bilmeyen anıların var ne de olsaa. Umarım senin de muhteşem hayvanların oluur. Dileklerin için de çooook teşekkür ederiim. Fotoğraflarını atarım tabii. İleride artıık, tekrar çok çok teşekkür ederiim.

    Eveeet geldik en çok güldüğüm Eco-sanın webtoonunaa😀 AKK önemli tabii yani o kadar anlatınca ben bile bunalabiliyoruum. Artık yiteer kaldırın AKK’yii peeki buluşma öncesinde beeen hııhıım fotoğraftaki kırmızı gözlü amaa üüü şaka şaka cidden okurken çook güldüm😀 Biraz daha aşağılara ineliim. Döneer aslında o döner değil de dana eti olacaktıı aslında ben bu konulara hiç girmeyecektim Eco san hep yimek yediğimiz yer yüzünden😀 Sakızı da siz sormuştunuuuz. Vee su ayıları muhteşeeem. Tabii yemek yerken size nasıl bakıyorduum zeeehahahaha Eco san çok harika vee komik bir webtoon olmuuş. Dileklerin için çok teşekkür ederiim. Şunu da belirtmeliyim kii istediğim gibi AKK yook. AKK olmamalıı😀 Neyse burada da girmeyeyim o konuya işin içinden çıkamayız. Teroş olmak ayrıcalık tabii😀 Üçüncü pastamız da harika olmuuş. Webtoon harika gerçekteen ikinizin de ellerine sağlııık. Çok teşekkür ederiim.

    Daha fazlası vaar. Bekleyin milleet. Eveet merhaba Rosa saan, Akagami bekleniir Akagami sıkıntı değiil hiç takma kafanaa Akagami deyince aklıma hep Shanks geliyor ama😀 Neeyse iltifatlar için çok teşekkür ediyoruum. Ben de aranıza katıldığım için çok mutluyuum.

    Artist abi çok teşekkür ediyoruum. Beraber nice seneleree!

    Merhaba Blackiee, birazcık abartıyorsunuz ama yine de anlattığım bilgileri bu kadar sevmenizden dolayı çok mutlu olduum. Dinlemeniz bile ayrı mutlu ediyordu tabii. Bir Green bile yeterlii ellerine sağlııık. Çok teşekkür ederiim.

    Farrelleda ablaa, seni mutlu edebilmeme çok sevindiim. Akagami eğlenceliydi heem, eveet bayağı ortak noktamız vaar. Buluşmada daha farklı oldu tabii. O gülümsemeler hiç eksilmez umarıım. Çok teşekkür ederim ablaa.

    İltifat için çok teşekkür ederim Perona ablaa. Hep beraber dopdolu mutlu seneler görmek ümidiylee. Teşekkürleer.

    Herkese bu güzel yazı için tekrardan çok çok teşekkürleer. Hep beraber nice Mavili seneleree!

    Liked by 6 people

Bir Cevap Yazın

