Biricik Kelebeğimiziiin Doğum Günüü :D

Mavi manganın biricik Psykhe’si, benim mavi mangayı kuralım dememdeki en büyük sebep, belki sen olmasan bu grup hiç olmayacaktı.Ben Eva’yı ve diğerlerini bu kadar yakından tanımayacaktım seninle tanıştığım için Rabbime bin şükür iyiki senin gibi temiz kalpli hakkını yedirmeyen ve her zaman arkamda duracağını bildiğim ablamı tanıdım :heart_eyes: benim kız kardeşim yok gerçekte ama bu grupta o kadar çok kız kardeşim olduki gerçekten ailem oldunuz sana olan sevgimi anlatmaya kelimeler yetmez seni çok seviyorum iyiki varsın iyi ki doğdun doğum günün kutlu olsun :heart_eyes::heart: doğum günün şerefine bir şiir yazdım umarım beğenirsin aslında ne yazdığım konusunda hiçbir fikrim yok ama :heart_eyes: nice senelere birlikte inşallah biricik ablam:heart_eyes:

Pazarları verir güncelini

Saklamaz hiç jönlerini

Yanıltmaz beklentileri

Kırmaz kalpleri

Hayalimin prensesi

Ey sevgili Psykhe                                              

~Tigergirl

Psy-sanın doğum günüsü bugün. Bu grupta en az tanıdıklarımdan biri malesef. Pek denk gelemedim kendisiyle. Imm bu yüzden gerçekten aklıma yazacak bir şey gelmiyor. Ben de iyi dileklerde bulunurum o zaman dedim :blush: Psy-san umarım ilerde daha çok konuşuruz, seni daha çok tanıma fırsatı bulurum. Bu yaşın da sana ne kadar iyi şey varsa getirsin. Mutluluk olur, huzur olur… Ne istersen, gönlünden ne geçiyorsa :blush::blush: Sana bir de sihirli bir hediye kutusu veriyorum. İçindenn o an gönlünden geçen şey çıkıyor :smile::smile: Doğum günün kutlu olsun Psy-san :kissing_closed_eyes::kissing_closed_eyes::blue_heart::blue_heart:   ~Friolero

Sevgili Psykhee, çok fazla konuşamadığım ve görmediğim birisiin. Umarım kısa zaman içinde daha sık görüşme şansımız oluur. Aynı ayda doğmuşuuz. Bu da bir ortak noktamıız :smile: Pekalaa doğum günün kutlu olsuun. Nice mutlu Mavili seneleree! ~KomFlag

Doğum günlerinin özel olması her yıl yeni bir sayfa oluşturduğundandır doğum günün de bu yeni sayfaya güzel hatıralar yazman çizmen dileğiyle ~TT3D

Sevgili Psy, şu sıralar ne kadar büyük bir acı içinde olduğunu biliyorum canım ve kalbimizin seninle olduğunu bilmeni istiyorum. Gönül isterdi ki senin için bu özel günü daha anlamlı hale getirip sana yaraşır bir şekilde taçlandırmak ve gününü en güzel şekilde geçirmeni sağlayabilmekten başka bir isteğimiz olamaz. Ama sen şuan yaşadığın üzüntüyü göz ardı edip kutlamak içimize sinmediğinden sade bir şekilde de olsa kutlamak istedik. Sevgili biricik kelebeğim, doğum günün kutlu olsun, üzüntüler senden fersah fersah uzakta olsun. Yeni yaşın sana sağlık, huzur getirsin canım.

~Livanem

Kelebeklerin en güzeli, millet yeni yaşları ile büyürken biz Mavi ailesi olarak büyümeyeceğiz 50’lerimize 60’larımıza 70’lerimize de hep beraber girmek nasip olsun ve yıllara inat genç kalacağız ve dolu dolu yaşayacağız İnşallah, yeni bir yaş daha kapına dayandı eskisi de yol almaya başladı eskisine tekmeyi basarken yenisin sana bol bol şans, sağlık ve huzur en önemlisi de mutluluk getirmesini temenni ediyorum doğum günü kutluyorum nice nice güzel yıllara.

~Eva

Psyke-san iyi ki doğdun. Açıkcası seninle fazla bir konuşmamız olmadı ama buluşmamızda ki o kısa sürede ne kadar iyi biri olduğunu anladım. Mavi mangayı kurduğunuz için ve diğer her şey için çok teşekkürler ve nice senelere^^

~The Baykuş

Psykhe canımmm :heart_eyes: doğumgünün kutlu olsun, nice nice mutlu yıllara :kissing_heart: Senin için kıpır kıpır mutluluk dolu dileklerimi tuttum ve kocaman bir sevgiyle yolluyorum :heart_eyes: yeni yaşın sana tatlı gülücükler getirsin beraberinde :blush: iyiki doğdun canım :heart:

~Fumi

Gruba gelipte sonradan tanıştığım bir meleğin doğum günüymüş bugün :smile::smile: kendisi çok sevdiğim seri dahi kızın bir tanecik editörü ve tanıdığım en sempatik imsanlardan biri belkide bugün dünya sempatik insanlar günü falandır :joy::joy: iyi ki doğdun psy-san :blush::blush: inşallah seneyede bugün doğum gününü kutlayabilirim yeni yaşın sana sağlık mutluluk falan getirmesin istediğin ne varsa getirsin :joy::joy: nice yıllara :blue_heart::blue_heart:

~Blackie

Mavide şenlik var bu ay.Sevdiğimiz arkadaşlarımızın doğum günü hep arka arkaya🙂

Bu günde editörümüz, sevgi kelebeğimiz ve tatlı dilli arkadaşımız Psykhe’nin doğum günüymüş.

Psy her zaman sevgiyle anılır discort muhabbetlerimizde ama asıl kendisi ile “Livanemle x sohbetlerinde” daha yakından tanışma şerefine nail oldum.Çok da mutlu oldum.Allah’ım nasıl sevimli, iyi, sevgi dolu bir insan anlatamam.Tanıdığıma konuştuğuma çok sevindiğim bir insan Psy…

Nice mutlu, sağlıklı huzur dolu yıllara.Hayatında her şeyin gönlünce olması dileğiyle…~Minel

Psykhe-sannn Doğum Günün Kutlu Olsun ve Yeni Yaşın Sana Mutluluk Şans Sağlık ve İstediğin Tüm Dileklerin Gerçekleşmesini Nasip Etsin :flushed::flushed:

~TheDirectEco

Ekibimizin, sarıların en güzeli, İstanbul buluşmamızın yönlendiricisi doğum günün kutlu olsun

~Hiro

Doğum günün kutlu olsun  ~Artist

Doğum günün kutlu olsun Psykhe-san ~Baksi55

Saygıdeğer Psykhe-san doğum gününü en içten dileklerimle kutluyorum. Umarım yeni yaşın kocaman mutluluklar getirir ve bütün dileklerin gercekleşir. ~Perona

Doğum günün kutlu olsun Psy-sanıım, yazacak o kadar şey var ki ne kadar harika, sempatik bir insan olduğunu anlatmaya sayfalar yetmez😀 O yüzden kısaca senin için olan iyi dileklerimi sunmak isteriim😀 Nice mutlu, huzurlu, mutluluk dolu, şanslı, sağlıklı senelere Psy-sanım😀 ~Hayal

Doğum günün kutlu olsun Psykhe-san, güzellikler ömrün boyunca hep seninle olsun. Senin gibi sevecen, naif bir insanı tanıma fırsatı bulduğum için Mavi’ye teşekkürler. Umarım birlikte daha böyle dopdolu, şen şakrak, mutlu, huzurlu ve bol Mavili bir sürü güzel yıllar geçiririz. ~Farrelleda

Psy-san, yeni yaşın sana huzur, mutluluk ve sağlık getirsin. İyiki doğdun. Nice nice senelere:blue_heart::blue_heart::blue_heart::blue_heart: ~ Chizuru

Psykhe-sanımızın doğum günüsü gelmiş 😍 İyi ki doğmuş, iyi ki hayatıma girmiş dediğim nadide bir tanrıça 😍 Geçen seneki doğum günü dün gibi aklımda. Birlikte yaşlanıyoruz, ne güzel 😆 Ama hala hislerimi yazıya dökmek en az geçen seneki kadar zor 😔 Psykhe-sanı kelimelerle anlatmak desen çok çok daha zor. E ben ne yazacağım o zaman 😓 Sanırım yapabileceğim tek şey iyi dileklerimi iletmek 😭 Halbuki sana en güzel hediyeleri almak, en güzel doğum gününü yaşatmak isterdim 😢 Ama Miketsukami ve Mavi ile başlayan birlikteliğimiz hiç bitmeyeceğine göre şimdi sadece ağlayıp durmaktansa önümüzdeki yıllar için hazırlanmalıyım diyor ve asla vaz geçmiyorum 😄 İyi ki doğdun Psykhe-san, iyi ki varsın 😊 Sağlık, huzur, mutluluk, mavi ve Miketsukami dolu nice güzel yıllara 😍😘🎁🎉🎊 

~Sumire

Biricik, şeker, bir o kadar cana yakın Psykhe-sanım 😍😍 Senin yanında kelimeler bile kifayetsiz kalıyor🙂 Ne yazacağımı bilemiyorum. Sen işte öyle güzel bir insansın 😍😍  Psykhe-sanım, doğum günü kutlu olsun 😍 İyi ki doğdun, iyi ki varsın. Umarım yeni yaşın sana sevgi, bol bol mutluluk, huzur ve mutluluk getirir. Her şey gönlünce olur inşallah. Happy birthday 🎊🎊🎉🎉🎁🎁 Ve nice senelere 😊 Bundan sonraki doğum günlerini de hep beraber kutlarız inşallah 😊😘 Seni çok seviyoruz 💙 💙 Ve her zaman yanındayız 😊 Tekrar doğum günün kutlu olsun 🎂 🎂 😍 Mavi’mizin biricik kelebeği 😍 ❤❤

~Mayu

Kelebeğim kelebeğim 😊 Çevirmen olarak en yavaş çevirmenin benim ayrıca sanırım en belalı da benim malum kamisama  😅 Ama yine de en sadık çevirmenin  benim kimselere yar etmem seni 😊 Sen meşhur haremlerimizin  has sultanısın, Kafadar beşizlerin  göz bebeği,  sen ki  güzel duyguların  ardından gelen  ahuzar… Ne desem az kelimeler utanıyor karşında  mazur gör onları. Çünkü onlar bile farkında senin gibi bir güzelliğe ne sıfat  taksalar az gelir 😍 Seni anan bizim için doğurmuş hamurunu bizim için yoğurmuş canım  😊 İyi ki doğdun, iyi ki bizimlesin. Nice mutlu yıllara 😘😘😘

~Kouen

Biricik Kelebeğimiziiin Doğum Günüü :D” üzerine 9 yorum

  1. Doğum günün kutlu olsun Psykhe sensei😀 Doğum günleri peş peşe geldiğinden midir nedir sanki yazılarınız bir öncekinden daha iyi oluyor😀 Artist hariç😀

    Liked by 2 people

    • Ahaha ne çileli isim cidden🙂 Hem ismimi yazma gayretin, hem inceliğin, hem de yeni yaşımı kutlaman vesilesiyle sana çok teşekkür ederim🙂 Sanki bir yerde daha sana teşşekkür ettim😀

      Beğen

  2. Doğum günü yazılarınızın her biri birbirinden güzel valla bayıldım🙂 Doğum günün kutlu olsun Psykhe🙂 Nice mutlu, güzel, sağlıklı yıllara🙂

    Liked by 1 kişi

  3. Canım kardeşim; Tiger’ım🙂 Bana kardeş olduğun, yanımda olduğun için asıl ben çok mutluyum… İlerki yaşlarımda da benimle olmanı temenni ederim🙂 Ayrıca akrostişine bayıldımmmmmm :))

    Friolero; iyi dileklerin için çok teşekkür ederim ve öz veririrm discord sohbetlerimize daha çok zaman ayırıcam ve hatta bunun için ilk adımı da attım face hesabımı dondurdum sırada bir iki bi şey daha var ,, sıkı dur geliyorum😀 Ne zaman istediğim bir şey olursa bu sayfayı açıp bu kutuya bakıp öyle dua edicem, teşekkür ederim.

    KomFlag; Daha fazla ortak nokta birirktiririz, teşekkür ederim🙂

    TT3D;Umarım bu yeni sayfa ve yaşımda cidden güzel şeyler olur, teşekkürler🙂

    Livanem; Liv’im, Dostum… İyi ki varsın…

    Eva’m biricik Kraliçe’m…Sen olmasaydın, böyle bir kelebek söz konusu değildi…Ve tabi ki 70lere 80’lere birlikte giricez🙂

    The Baykuş; Açıkças pek fazla konuşamadığın benle çılgın yağmurlarda ıslandın😀😀 Ayrıca Mavi de olduğun için ben teşekkür ederim….

    Fumi; Kıpır kıpır mutluluklar için sabırsızlanıyorum Fumiiiiii :))

    Blackie; canım ya🙂 Dahi kızın çılgın çevirmeninden çeviri geldiğinde, bi tanecik editörü ben olmiycam ;)) 11 ekim dünya sempatikler günü değil ama bu 13 ekim dünya Kar’delen günü🙂

    Minel; Daha çok çok çok sohbetlerimizin olması için sabırsızlanıyorum🙂

    TheDirectEco; Çoook teşekkür ederim, aynı burçtan aynı ekipten aynı hevesten iki ayrı insanız🙂 Sende iyi i doğdun🙂

    Hiro; Kahramanımız….. Buluşmaların en güveniliri😀

    Artist; Pekala teşekkür ederim..🙂

    Perona; Seni tanımak istiyorummmmm🙂

    Hayal… Hayalim…Mavi’nin prensesi teşekkür ederim😀

    Farrelleda.. Doğum günü dileğim bu, seçtim: Yeni yeni senelerde, yeni yeni yaşlarda hep birlikte olalım…🙂

    Chizuru: Teşekkürler🙂

    Sumire; Miketsukami kabulüm ama Sumi’siz hiçbir dk yı istemiyorum hayatımda🙂 Psy anlatılır da asıl Sumi için cümleler yetersiz…🙂

    Mayu; Mayu dedikçe yüzüme bir gülümseme yerleşiyor, resmen adın bile neşe kaynağı…🙂 İyi ki tanıyorum seni🙂

    Kouen; Ah kouen ah!!! çok pis çeviri konusunda seni taciz edesim var amma ne hikmetse kıyamıyorum😀 Ne zaman istersen burdayım, sadık editör olma konusunda da sağlam adımlarla ilerliyorum, gözlerim yollarda hep seni bekliyorum😉 Her şey bi yana bütün bu şiir tadında cümlelerine layıksam mutluyum, teşekkür ederim :))

    Liked by 6 people

Bir Cevap Yazın

