~TT3D’nin Doğum Günü~

Yusuf

Bu güün ikimizin de ilk kendi serisi olan Kiriwo’nun editörüü ve beraber bir sürü oyun oynadığımız Arda’nın doğum günüü! Doğum günün kutlu olsuun. Umarım ileride beraber daha güzel seriler yapıp, daha eğlenceli oyunlar oynayabiliriiz. Nice mutlu seneleree!

The Baykuş

Nice senelere TT3D umarım oyunlarına feederlar gelmeyen güzel bir sene geçer(gene de geldi). Vallaha yazacak çok şey var ama hepsini yazsam şimdi seneye yazamam o yüzden iyi ki doğdun^^

Mayu

Peşimden “Gitme yu-chan :(” diye ağlayan TT3D-kun bir yaş daha büyümüş😮 Bir de ağlama diye şunları da veriyim 🍬🍬 🍭🍭😁 

Doğum günün kutlu olsun TT3D-kun. Umarım her şey gönlünce olur🙂 Bol kahveli nice doğum günlerine :D  Şöyle kahveni😉

Şöyle de pastalarını ve tatlılarını buyur. Afiyet olsun🙂 Happy birthday to you~~

Hayal

Doğum günün kutlu olsun TT3D😀 Başından kötü olaylar geçse de ilerde çok güzel şeyler olmasını, sağlık, mutlu, huzurlu bir şekilde geçecek yıllar geçirmeni diliyorum😀

Bu da kahveden pastan tam senlik😛

Fumi

Doğum günün kutlu olsun TT3D 😊 nice mutlu yıllara 😄

Friolero

Yaa ben doğum günü mesajı yazamıyorum. Hep saçmalık oluyor. Kısa kesiyorum. İyi ki Mavi’ye gelmişsin (hayatındaki en doğru seçimlerden). Fri doğum gününü en içten dilekleriyle kutluyor. İyi ki doğdunn 😊😊😄😄

Minel

Mavinin yakışıklı şövalyelerinden, biricik editörümüz, TT3D’nin bugün doğum günümüymüş de müş müş!!!
Henüz bi resim atmadı o nur cemalini göstermedi ama olsun hissettim ben 😳
Doğum günün kutlu olsun TT3D!!! Nice sağlıklı, huzur dolu, yıllara…
Kalbinden geçen tüm güzel dileklerin yeni yaşında kabul olması dileği ile…

Rosamary

Merhaba TT3D 😃 Doğum günün kutlu olsun. İlk olarak Mavi manganın discorddaki genel sohbetine katılıp oradan da bizim ekibimize katıldın. Bu süreçler de ara ara bizi güldürdün 😃  Beni şantajcı belledin bununla da yetinmedin daha neler neler oldu 😄 Bu ekibe geldiğin için teşekkür ederim her ne olursa olsun (bakın az buz değil bana şantajcı dedi 😄 yetmedi benim nazik incecik melek gibi ricamı kırdı😦😦 ama bunlar da yetmedi benle uzun süre istediğim şeyi yapmama konusunda mücadele etti ama tabi ki ben kazandım) aramıza hoş geldin 😃 bugün de doğum günün olduğu için sana bu anıları acı tatlı hatırlatıp doğum gününü zehir edeyim dedim 😈 yaşasın şeytanlık yaşasın kötülük 😈 Bütün bu olanlara rağmen iyi ki doğdun TT3D.

TheDirectEco

Sevgili TT3D, sevgili İzmirli dostum, doğum günün kutlu olsun, ailenle sevdiklerinle birlikte nice mutlu sağlıklı seneler dilerim 😳😳 Sonracım bu aralar çok depresif takılıyorsun 😤😤 Çık şu ruh halinden ve gençliğinin tadını çıkar, şimdi ne güzel üniversiteye de başladın 😌😌 Bak benden demesi o 4 yıl çok hızlı geçiyor bu yüzden mezun olmadan önce yapmak istediğin her şeyi yap, her şey dedim diye tehlikeli şeyleri kastetmedim tabi örneğin motosiklet 😃😃 Motosiklet sürmek harbi güzel bir şeymiş ama kararında sürmeyi öğrenmelisin çocuğum 😌😌 Sana doğum günü hediyem olarak aşağıdaki menüyü sunuyorum afiyetle ye canım 😚😚

Tigergirl
Doğum günün kutlu olsun nice senelere tehlikeli işleri bırakıp biraz uslu durman dileğiyle yeni yaşında😄

Farrelleda
Doğum günün kutlu olsun TT3D. Umarım yeni yaşın mutlulukları da beraberinde getirir. Hayallerinin gerçeğe dönüştüğü ve motoruna atlayıp dünya turu yapacağın maceralı bir hayatın olmasını dilerim. Ha dünya turu düşünürsen bana da söylemeyi unutma🙂🙂

Sumire

Doğum günün kutlu olsun. 😒

~TT3D’nin Doğum Günü~” üzerine 8 yorum

  1. Vaov ardı ardına gelen doğum günleri, ilgiiiiinç 😐 Doğum günün kutlu olsun TT3D, eee sırada kim var?😀

    Beğen

  2. Amanın Kaçak Çay’ın doğum günümü bugün. Hiç haberim yoktu ya 😲neyse bari burdan kutlama mesajı göndereyim. sevgili TT3D (kaçak çay )doğum günün kutlu olsun canım 😘 nice mutlu yıllara 😊 daha nicelerini hepberaber kutlamak nasip etsin 😉başına gelen talihsizilkleri duydum ve inan çok üzüldüm 😢 kendine çok iyi bak kardeşim 😢konuşamasak da aklımdasın 😉

    Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s