Cain’in Geçmişten Geleceğe Günceli

Selamlar. Şu an 4/10/16 16:44 civarındaki Cain’in düşüncelerini okumaktasınız.
Fazla uzatmamaya çalışacağım zira okul açılınca ben de her zaman okuyamıyorum güncel yazılarını. xD^^’ Girişe filan bakacak olursak Ashi-Girl’ binaen yazdığım söylenebilir. Bildiğiniz gibi 3-4 aydır çevirmenlik de yapıyorum grubumuzda. Kendi seçtiğim mangalardan ilk gelen Ashi-Girl de geçen hafta başladı. Bu hafta da 4 bölüm verip güncele geldik. Ben baya eğlendim. Umuyorum sizler de eğlenmişsinizdir(eğleniyorsunuzdur ya da eğleneceksinizdir?). Şöyle bir bakınca aldığım ve grupta destek olduğum serilerin hepsi de josei.😀 En sevdiğim demografi türlerinden biridir pek çaktırmasam da.
Aslında ne yazsam bilemedim ben de geçen günceli yazan KingNakama kardeşim gibi. Genelden devam edeyim o zaman.😀
Okul açıldı, 3.haftadayız ben hala staj defterimi imzalatıp vereceğim. Japonca kursu da başladı. İlk gün ortalık baya cümbüş oluyor, yeni başlayanlar filan.😀 Sınıfımızın sayısı acı verecek ölçüde azaldı, bazıları başka saatteki derse geçtiler. Bize de yeni gelen arkadaşlar oldu tabi. Amaç sınıftaki ortamı kısa sürede ısıtmak. 2 saatimizi geçirdiğimiz Japon hocamız da değişti. Chika-sensei, kendisi Türkçe bilmiyor ve derste İngilizce ve Japonca anlaşmaya çalışıyoruz. Ama şaşırtıcı derece kolay oldu, biraz hızlı konuşuyor gerçi. Kendisi epey sempatik. ^^ Bir de o gün yine başka bir pot kırdım ya. -.- Dışarda oturan bir kızı bir arkadaşa benzettim. onun adıyla seslendim.^^’ Kız da ben gibi gözlüklüydü açıklayınca anladı sağ olsun beni haha.😀 Aslında gözlük numaram da ilerlemedi, sanıyorum astigmat değişiyor. Bu da o günün anısı işte.😀

Başka..? Hah. Bu sene anime yaz sezonunda baya seri izledim şaşırtıcı şekilde, iyisiyle kötü bitti. Sonbahar geldi.😀 Hatta başladı bile.😀 Sezondan ilk başladığım seri Chi’s Sweet Home oldu. Benim için özel bir seri bu. Mangası Japoncadan adam gibi okuduğum ilk seriydi çünkü. 2 sezonu var ve bu sezon da 3D ile remake olmuş, bölümlerin süresi de 3 dk’den 12 dk’ye uzatılmış. 12 cilt mangadan işlenmemiş kısımları işleyecekler sanırım. Pek 3D sevmem ( berserk illetlikti) ama bu seri için fena olmadığını söyleyebilirim.


Takip edeniniz vardır, Aimer’in yeni albümü çıktı. Önceki albüm UnChild tek kelimeyle harikaydı, Hiroyuki Sawano yapmıştı şarkıları, ama bu albümün de, daydream, altta kalan bir tarafı yok. Çok çeşitli ve de bayıldığım sanatçılar bir araya gelmiş. Yine Hiroyuki Sawano’nun yanı sıra One Ok Rock’tan Taka, Ling Tosite Sugire’den Tk, Egoist’in chelly’si veya Sukima Switch gibi. Son zamanlarda bu albümü dinleyip duruyorum.😀

Tabi Tk’nin de yeni albümü çıktı ondan da bahsetmezsek olmaz. White Noise. Fantastic Magic kadar olmasa da bu albüm de konuşulur gibi.😀 Albümün şarkısı Showcase Reflection olabilir, beste baya sağlam olmuş. 91 Days’in açılış şarkısını, Signal’i dahil etmişler. Bu şarkıyla 2 seneden sonra yine yaz sezonuna damga vurdular ya. ^^ Eski birkaç şarkıları da var. Like there is tomorrow ve Secret Sensation. Bir de albüm kapaklarını kim hazırlıyorsa bayılıyorum. *-*

İyi ki kısa olsun demişim, bir de demeseymişim ne olacakmış. Neyse havalar da soğudu, şahsen eylül başından beri Ankara’da donuyorum. Kendinize dikkat ediniz o yüzden efendim. Daydream’den en sevdiğim şarkıyı koyuyorum sona da. Seçmek zor oldu gerçi. Hem single olarak da çıkmıştı bu, ama seviyorum. >.< Dikkatli dinlerseniz arka planda Taka’nın sesini duyabilirsiniz. One Ok Rock severlere selam olsun.

Dinleyip fikirlerinizi yazarsanız mutlu oluruz. Hadin sağlıcakla.

 

Arakawa Under the Bridge Bölüm 100
Çeviri: Deuce  Edit:  Artist 

Akaiito Bölüm 3
Çeviri: Fumi Temizleme: Rosamary Edit: Livanem

Ashi-Girl Bölüm 4-5-6-7
Çeviri: Cain Edit: Eva

Forbidden Kiss Bölüm 38
Çeviri: Sawako  Edit: Friolero

Haikyo Shoujo Bölüm 2
Çeviri: TheDirectEco Edit: Minel

Helck Bölüm 1,5
Çeviri: Lazeran Edit: Farrelleda

Kiriwo Terrible Bölüm 15-16-17-17,5
Çeviri: KomFlag Çeviri Kontrol: Sumire Edit: Farrelleda

Kiwaguro no Brynhildr Bölüm 144-145-146-147-148-149-150
Çeviri: TheDirectEco   Edit: Ahmet_61

Rengoku Deadroll Bölüm4
Çeviri: The Baykuş Edit: Asmin

Tate no Yuusha no Nariagari Bölüm 27
 Çeviri: Mayu Edit: Eva

The One Bölüm 53
Çeviri: GuiltyangelTigergirl Edit: Eva

Yuusen Shoujo – Plug-in Girl Bölüm 2
Çeviri: Baksi55 Temizleme: Evalyn Edit: Minel

Cain’in Geçmişten Geleceğe Günceli” üzerine 11 yorum

  1. yattaaaaaa güncel gelmişşş😀😀🙂 her ne kadar yonayı göremediğime üzülsem de zaten güncel sayılırız beklemek boynumuzun borcu oldu😦😀 bıkmadan usanmadan beni bu güzel serilerle buluşturduğunuz için,emekleriniz için hepinize teşekkürlerrr🙂🙂🙂

    Liked by 2 people

  2. Bende Ankara’dayım da öyle dondurucu bir hava yok hatta günlük güneşlik kısa kollu giy çık ama ben ilk başta montla çıkmıştım dışarıya, niye diye sorarsanız ev buz gibi montla geziyom evde 😑 Havada bozdu iyice asosyalim diye “Dışarı çık yoksa evini dondururum” dercesine dürtüklüyo mudur nedir? anlamadımki😕 Neyse ellerinize sağlık oyasumi😀

    Liked by 1 kişi

    • Ben anemikim maalesef. Özellikle bu aylarda bir soğuyup bir ısındığı için de ayrıca sıkıntı -.- Ama baya arkadaşım hala ince ince tişörtlerle okula gelirlerken bir bakıyorum şöyle.^^’
      Aynen evler soğuk, merkezi sistemler yeni yeni açmaya başladılar da biraz normale bindi vücut ısım.😀😀

      Liked by 1 kişi

      • Anemik mi? ne? heeeü? 😐 Bir an Kayıp Balık Nemo’daki gibi “anemoni nemenomi” dercesine kaldım evet 😑 Tıbbi terim bilmiyom ben 😑 Kansızım desene sen şuna yaaa heyrat pirşey 😒

        Liked by 1 kişi

          • Böyle düşünmeniz beni mest etti adeta…Bilhassa size özürlerimi ve de şükranlarımı sunarım, asıl siz beni mazur görünüz hanımefendiciğim😀 Mizacını mı mizahını mı neydi o kelime? neyse işte onu sevdim😀 İlginç ama komik yani bence tabi sürekli böyle konuşuyor musun bilmiyorum ama alışılmışın dışı gibi geldi bana umarım daha çok uktelere çare olursun😀

            Liked by 1 kişi

          • Haha gerçekten de böyle konuşuyorum.^^’ Aynı zamanda uzun cümleler kurarım ve hızlı konuşurum, insanlar ben konuşurken pek takip edemez.^^’😀 Ama aynı zamanda eski kelimelerin yerinin doldurulamadığını da düşünmemin etkisi var. ^.^
            Temennilerin için de bilhassa teşekkürler.😀

            Liked by 1 kişi

          • Malesef benim kelimelerle aram iyi değil ama dinlemektende hiç sıkılmam gerçi hep sanki karşımdakini dinlemiyormuşum gibi oluyor, biraz kıtım ben aklım uçuyor😀 Hmm…çok kültürlü gördüm seni yani cahilin olayım öğret bana filan diyesim geldi işim gücüm şakadır benim şaka için öğrenirim hep😀

            Liked by 1 kişi

  3. Güncel yazısı için ellerine emeğine sağlık Cain🙂 Benim gibi bir anemik olduğunu öğrendim anlıyorum seni millet tshirtle gezerken ben ceketler hırkalar giyip geziyorum ellerim habire buz gibi😀 O kadarda ilaç kullandım bir türlü işe yaramadı en sonunda iğne olucam sanırım😦 Sende bi baktır kendine halsiz yapıyor falan hoş değil 🙂 Dediğin şarkılar hiç dinlemediğim tarzda ama hoşuma gitti özellikle Egoist harikaymış😀 Güncelde emeği geçen herkese çok teşekkürler🙂

    Beğen

    • En sevmediğim şey doktora gitmektir. >..< Sana da geçmiş olsun bu arada. ^^

      Gerçekten mi? :O Japon rock'ı iyidir ya, aslında tam rock da değil, bazıları alternatife daha yakın… Evet Egoist harikadır. *-* Umarım sana yeni bir kapı aralanmıştır, ben böyle müzik keşfetmeyi seviyorum da– xD

      Ve de teşekkür ederiz, keyifle oku. ^.^

      Beğen

Bir Cevap Yazın

