Yozora Hatunun Doğum Günüsü :D

Aboov memleketlimin doğum günümüymüş bugün😀 kaç yaşına girdin muhabbetleri yapmayacağım, çünkü aynısının benim başıma gelmesini istemem😛 neysem yozorom minnacık editör koltuğuna kıyıdan köşeden yanaşan hemşom, doğum günün kutlu olsun,Nice mutlu yıllara, daha uzun süreler hep birlikte doğum günleri kutlamak nasip olur inşallah😀 (Livanem)

Sevgili tatlı, neşeli, Lovely hayranı, biriciik öğrenciim doğum günüüüün kutlu olsuun😀

Yozora’m daha küçük olsa da yaşından çok büyük biri, benim saçmalamalarıma bol bol katlanmıştır kendisi😀 Ya Yozora az öne yazıcak o kadar çok şeyim vardı ki hepsi yazmaya başlayınca uçtu gitti😦

Bu pasta benden sana gelsiin😀 Adınla anlamlı olsun istediim

Ne diyeceğimi hatırlamadığım için yazının kısa olmasından dolayı özür dileyerek neşeli, huzurlu, bol mavili, başarılı bir yıl geçirmeni diliyorrum❤❤ Aşağıdaki gifi sana özel yaptım umarım beğenirsin😀

 

(Hayal)

Yozoraaa şuan bu satırları bir duraktan yazıyorum. Hala eve gidemedim. Benim için kötü bir gündü ama dilerim senin için iyi bir gün olmuştur. Öğrendim ki bugün doğum gününmüş. Doğum günlerini genel olarak son dakikada öğrendiğim için çok bir şey yazamıyorum. Kelimeler konusunda iyi de değilim (İyi ce saçmalamadan ana fikre geçeyim.).  Doğum günleri ne içindirrr tabi ki pasta :heart_eyes::heart_eyes: Şaka şaka iyi ki varsın demek içindir (Her doğum günü genel mesajım). İyi ki doğdun canım. İyi ki bizimlesin. Daha nice mavili yıllara :kissing_smiling_eyes::kissing_smiling_eyes:   (Friolero)
Sevgili Yozoraa, çok az konuşmuş olsaktaa çok iyi birisiin. Umarım kii doğum gününde güzel muhteşeeem yıldızlar görürsüün. Çok harika bir doğum günü geçirmeni diliyoruum.   (Komflag)
Doğum günün kutlu olsun canım iyiki doğdun ve mavi manga ailemizin üyesi oldun   (Tigergirl)
Doğumgünün kutlu olsun Yozora, nice nice mutlu yıllara 😄😄 yeni yaşın sana, dilediğin tüm güzellikleri beraberinde getirsin 😊 yüzünden gülücükler eksik olmasın 😊(Fumi)
Doğum günün kutlu olsun.   (Artist)
Doğum günün kutlu olsun Yozora. Nice mavili yıllara….   (Farrelleda)
Yozora nice senelere, aramızdan biri daha parladı 😄 Daha da nice mutlu doğum günleri dileklerimle umarım günlerin güzel geçer^^   (The Baykus)

 

Yozora Hatunun Doğum Günüsü :D” üzerine 17 yorum

  1. Doğum günün kutlu olsun Yozora ve Livanem hocam şu başta yazdığın “memelektlimin” kelimesi nedir yav? Beynimdeki o koca devran takla attı resmen😀 Sanki periyodik tablodaki elementlerden birinin adını okuyorum o nedir cidden ama yav😀 Hayır yani bir de öğretmensin ayıptır😛😀

    Liked by 1 kişi

          • Aradan belli bir süre geçince korkmuş gibi oldum dimi ya tüh şimdi gördüm yorumunu 😣 Yoksa çok inadımdır sil yazarım tekrar ama yazmayadabilirim uyuycam daha ben😀 O yüyzden çoyk koyttum ben siylme noluy 😢

            Beğen

          • Ama sen de bir karar ver hocam bir kork bir korkma bu nedür yav 😒 Tamam tamam üstüme gelme hallerim var benim her yerim şiş şişşş😛😀

            Liked by 1 kişi

          • Yapmayın hocam ev zaten soğuk 😑 Ayrıca Cem Yılmaz Fundamentals gösterisinde kadınların “bizim hallerimiz var” deyişi üzerine esprisi vardı da ona vurgu yapmıştım yoksa ben turup gibiyim😀

            Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s