KingNakama Günceli!

Şimdi ne yazsam diye düşündüm de aklıma bir şey gelmedi, o yüzden dün gittiğim geziyi anlatacağım. Okul bizi bi üniversiteye götürdü, üniversitenin kampüsü çok güzeldi, hayatımda hiç üniversiteye gitmedim ama bana çok güzel geldi. Özel üniversite olduğundan baya şey vardı galiba, bizi çok güzel bir sınıfa aldılar, herşey güzel dedim ama hayatımda hiç o kadar küçük sıra görmedim ben. Şimdi dedim ben üniversiteye gidersem nasıl sığacam o sıraya, nasıl yazı yazacam orada, düşünüyorum valla, 1.90 boyum var okuldaki sıraya doğru düzgün sığmıyom oraya nasıl sığacam. Her neyse bizi orada bi profesörle konuşturudular, konuştuğumuz konu neydi biliyor musunuz?

Ahanda bu elbiseydi. Profesör bi psikoloji profuymuş,insanların algısayla, renklerle ilgili 1 saat konuştu, sorular sordu, biz sorduk, işte öyle geçti. Tabii ben hiçbir şey sormadım ama güzel konuydu. Sonra işte gittik okula döndük, ders boş geçti, güzel güzel evimize döndük. Daha ne yazayım ki, hiç bilemedim valla, gidin tokyo ghoul okuyun, Arima’ya bakın, mob pyscho’ya bakın dur yahu bi amv vardı onu atayım.

Bunları izleyin baya güzeldi bence, bir de size Arima atayım.

Okul güzel gidiyor ama çok zor galiba dersler, bizim nesilin işi bitmiş, her neyse gidin hepiniz bi manga okuyun, keyfinize bakın, özellikle revivalman okuyun. Herkese sevgiler saygılar.

Handa-kun Bölüm 14-15
Çeviri: Hiro Temizleme: Asmin Edit: Farrelleda

Greatest Outcast Bölüm 32-33-34-35
Çeviri: Sumire Temizleme: Hayal Edit: Farrelleda

Revival Man Bölüm 1- 2 – 3 – 4  YENİ SERİ
Çevirmen: The Baykuş Editör: KingNakama

Again!! Bölüm 7
Çevirmen: Sawako Temizleme: Chizuru Editör: KingNakama

Green Worldz Bölüm 19
Çevirmen: KomFlag Editör: Blackie

Miseinen Dakedo Kodomo Ja nai Bölüm 11
Çevirmen: Kouen Çeviri Kontrol: Mayu Temizleme: Victoria Editör: Rosamary

Mikake no Nijuusei  FİNAL
Çevirmen: TheDirectEco  Temizleme :Agenas  Editör: Rosamary

Kigurumi Boueitai Bölüm 8
Çevirmen: Sumire Editör: Psykhe

KingNakama Günceli!” üzerine 5 yorum

  1. Gerçekten çok doğal ve içten bir güncel yazısı olmuş emeğine sağlık KingNakama😀 O elbise birara çok olay olmuştu herkes farklı görüyordu falan🙂 O zaman hemen manga okumaya başlayalım tamamdır😀 Güncelde emeği geçen herkese çok teşekkürler🙂

    Beğen

  2. 1.90 mı 190 ha ben 1.50lerde bücür bücür takılıyım adam 1.90nım diye dert yansın bunu senden hiç beklemezdim king😭😭😭

    Beğen

Bir Cevap Yazın

