EVALYN’DEN “İLK GÜNCELİMİ YAZDIM YUPİİİİ!” GÜNCELİ

Öhöm öhöm :)
Haiii minnaaaa :)  Ben EvaLyn :)  (Ayh heyecan yaptım ilk güncel yahuuu!!!!)

İlk güncelim ne olsun diye çok düşündüm ama ne olacağı hakkında hiçbir fikrim yok ama booll boooll gülümseyeceğiniz bir güncel olsun istiyorum. Umarım öyle olur🙂

Mavi Manga ile nasıl karşılaştım ve Cleaner oldum onu anlatayım ilk olarak🙂

Her insanın üzgün olduğu ve çökmüş hissettiği anlar vardır. Yada boşlukta hissettiği…Bende tam olarak böyleydim :)  Telefonuma manga okumak için uygulama indirdim ve her okuduğum mangada Mavi Manga ‘yı görmeye başladım :)  Bende dedimki bir sitesine gireyim, bakayım. Baktıııım ve baktıııım ve baktıııım…

Yanda Discord linkini görünce hemmmmeeeen tıkladım ve bummm!

Çooook güzel insanların olduğu bir mekan buldum gençler :)  Hepsi çok sempatik, iyi, komik ve düşüncelilerdi (hala öyleler) Tabi bir haftaya kalmadan beni anında Cleaner yaptılar😀 İyiki Mavi Manga’dayım diye düşünüyorum çoğu kez :)  Burdan herkese benden “İYİKİ VARSINIZ!” çığlığı gelsin🙂  (bu arada çok gülücük koyuyorum ama mutluyum heheheheh)
Evalyn nasıl birisi?
Evalyn Spamcıların kraliçesi :)  spamcı başı! (sürekli spam yiyorum YILDIM!) Soğuk esprileriyle seslideki insanları sessizleştiren “hayattan soğuttun be Lyn!” dedirten😀 deli dolu biri.Bol bol konuşan, yazan ve çok meraklı bir Cleaner :)  O bir bükücü! O bir büyücü! O biiiiiir Maviş! :”D
O değilde spamı hala bünyem kaldırmıyor :)  Ama önemli değil ben konuşacak bir yer bulurum🙂
Neyse biz başka bir konuya geçelim :)  (gülücük ve yine gülücük hehihohö)

Okullar açıldı! İlk haftanız nasıldı? Benimki çooook eğlenceli ve tuhaf geçti :)  Çünkü sürekli kayboldum (Bugünde kayboldum çaktırmayın)😉 Yeni arkadaşlar, yeni maceralar, yeni dersler :) ….Ihım! Dersi geçelim! Bugün rezillik üstüne rezillik yaşadım. Aslında her zamanki komik hallerim de neyse :)  Öğrenci belgesi almak amacıyla dekanın olduğu koridora çıkıp arkadaşıma saçma hareketler yaparken danışman hocam koridorda beni gördü :)  Ondan öncede önünde eğimli yoldan kayarak inmiş olabilirim… Hey! Hey! Eğlenceliydi dostum sende denemelisin :)  Tabi etrafına dikkatlice bak😀
Lyn DipNotu: Kayarak derken , hani koşarız ve durduğumuz an kayarız ya :)  Birde ayakkabın düz tabansa oh miss!
Daha sonra Danışman Hocamın kapısının üstündeki program çizelgesinin çubuğu (zicirleme tamlamanın dibine vurdum :)  )toplantı ve odamdayımın arasında durunca, arkadaşımla odaya girip girmeyeceğimizi tartışıyorduk. En sonunda gidecektik ki ! Hoca kapıyı birden açmasın mı! Bizde öyle kurbanlık kuzu gibi kalmayalım mı! En sonunda işimizi hallettik🙂  Tabi arkadaşım ve ben fakülteden çıkarken kahkahalarımızı dekan bile duymuştur :”D
Buda böyle bir anıydı🙂
Ben bunu neden anlattım bilmiyorum…..Güzel bir anıydı🙂

Kısacası Mavi Manga çok güzel bir yer :)  Bi kere Discorda girdinizmi çıkasınız gelmiyor :)  Fumi Senseim sayesinde bir çok şeyi öğreniyorum . Minel sanımı, Hayal aşkuşum ve daha bir sürü Mavişi unutmamak gerek :)  Benim sssooooğğğğuuukkk esprilerime katlanan çay tiryakisi dostum Baykuş, Tokyo Ghoul sevdalısı kankam KingNakama :)  , benim canım biricik bitane sırdaşım Baksi, Aşkuşum cancağızım Hayal ve daha sayamadığım tüm Mavililer! (okurlarımız da dahil buna :) Maviş Maviş olduk :)  konu değişiyor :) )
Umarım Hep Mavi kalırsınız🙂

Her gün yeni bir Maviliğe uyanıyoruz, yeni bir güne başlıyoruz…Yenilerinizden biri olmak dileğiyle🙂

Arakawa Under the Bridge Bölüm 98-99
Çeviri: Deuce  Edit:  Artist 

Ashi-Girl Bölüm 1-2-3 Yeni seri
Çeviri: Cain Edit: Eva

Chihayafuru Bölüm 119
Çevirmen:Mayu Temizleme: Hayal Edit: Livanem

Handa-kun Bölüm 11-12-13
Çeviri: Hiro Temizleme: Asmin Edit: Farrelleda

Holiday Love Bölüm 11-12
Çeviri: TheDirectEco Temizleme: Friolero Edit: Livanem

Koudaike no Hitobito Bölüm 7
Çeviri: TheDirectEco Temizleme: Hayal Edit: Farrelleda

Rengoku Deadroll Bölüm 3
Çeviri: The Baykuş Edit: Asmin

Siren’s Lament Bölüm 28.5-30
Çeviri & Temizleme: Zakkyliar   Edit: Livanem

EVALYN’DEN “İLK GÜNCELİMİ YAZDIM YUPİİİİ!” GÜNCELİ” üzerine 22 yorum

    • Arigatoooo🙂 Heyecanın dibine vurmuş olabilirim yazarken ^^ ve günceli attıktan sonra tüh keşke şunuda yazsaydım dedim ama beğenmene çook sevindim🙂 Maviş günler😉

      Beğen

  1. Elimde gitar dizlerimin üstünde kayarak sahneye giriş yapıyor ve gitarın “dı dııınnn” ritmiyle sizlere ellerinize sağlık diyorum😀 Şu kayma olayına bayılıyorum cidden ama benim bulunduğum okulun zeminleri hep aşınmış idi yani tökezleyip yere kapaklanıyorsun😀 Tabi meslek liseli ve bölümümde makina olduğu için atölyemiz vardı zemine yağ döküldüğü zaman “ooo gençler şunu bi yayında şöyle kayalım” derlerdi😀 tabi şimdi “ula bu nasıl bir eğlence, yapcak başka birşeyiniz yok mu?” desenizde yaranamazsınız sonuçta hal vaziyet belli sanayi gibi ortam, full erkek zaten, çulsuzluk hat safada yani android veya ios telefonun vardıysa o telefon mefta, okul çıkışına zor bulurdun😀 Çulsuz diyorum ama gösterişte bir o kadar hat safada idi yani birisi gelir “ooo kanki sende paket(sigara) varmış” “ne paketilan çakmak ile bi tek var kendime saklıyom” denirdi öte yandan bir kız gelip sigara istese paketin kapağını kıza doğru açar içindeki teki ona verirdi ve paketin içindeki çakmak yerine ceketinden çıkardığı çakmağı uzatırdı😀 daha neler neler ama tabi ben olaylara hep dışardan bakan biriyim beni karıştırmayın😀 Ula ha bu yazi çok uzun olmuş😛😀 Son olarak bir keresinde zemini yağladığımızda arkadaş kayarken atölye kapısına uçtu şansına hoca çıktı ve hocayı kucaklayıp balerin gibi dönmüşlerdi ov balet olucaktı ama arkadaşın sonu daha vahim idi😀

    Liked by 2 people

      • Ooooo hocam, saygılar😀 Siz istersinizde ben yorum yapmaz mıyım hocam ayıpsınız😀 Zaten bir asosyele göre çok fazla eğlenceli şeyler gördüm tabi hep dışardan bakınca eğlenceli😀 “Oysaki hayat bir dram” eee dur kafiyeli birşey arıyorum eee heh “Kus kus kalmadı param”😀

        Liked by 1 kişi

          • Edebiyat moduna girmişsiniz hocam😀 bir tanede benden gelsin “Oğlan yemiş oyuna, çoban yemiş koyuna gitmiş” yaşananlarıda sonradan başkalarına anlatarak eğlenmişler yoksa biz dışarıyı sevmeyiz yani ben içerdeyim davulun yanında😀 Tamam hocam şaklabanlığı kesiyorum😀

            Beğen

          • 😂😂😂yok canım şaklabanlık olarak görmüyorum 😉olaylara yakınen tanıklık etmişsin anladığım kadarıyla 😆tsendere takıldığını söyleme bana 😉

            Liked by 1 kişi

          • Yok hocam olay aslında sizin şaklabanlık olarak görmemenizde değil bizim hocalar alıştırdı bunu bize😀 Tabi atölye hocası olunca e birde bölüm de makina, ne oluyor? beş kardeşin ağırlığı artıyor malesef😀 Bu tsundere, yandere filan onları ben karıştırıyorum hocam tam neydi o şey ettiremedim yani yoksa yanlış mı anladım? çünkü tsendere diye birşey çıkmadı😀

            Liked by 1 kişi

    • hey dostum! öncelikle bu uzuuuuun yorumun için çooook teşekkürler^^ benim kafadan biri daha diye düşünmeden edemiyorum🙂 benim gittiğim her yer kaygan ve daha bugün yemekhanede yanlışlıkla yeri boyluyordum😦 ki kayma taktiklerim saolsun son anda kurtuldum *gözlüklü cool emoji*
      ve son olarak balerin arkadaşına benden selam olsun *el sallayıp göz kırpan emoji*
      Maviş günler ^.^

      Liked by 1 kişi

      • Ne mutlu bana asıl ben teşekkür ederim dostum😀 Evet her ne kadar o an saçma hareketler rezil etsede sonrasında hayat kurtarabiliyor hatta saçma kelimeler bile ama beklenmedik şekillerde tabi buna örnek lazım ama şimdi yani neyse😀 Aleyküm selam😀 Yok yok şaka, ben değilim ama olmayıda istemezdim😀 Sanada maviş günler😀

        Liked by 1 kişi

  2. evalyn’ım canım❤❤ sevgi pıtırcığı günümden sana selam olsun❤❤ ne tatlış ne güzel ne gülümsemeli bir güncel o😀 ellerine sağlık bayıldım düşmek insana en acı veren şey😦 tabi sen havalı düşüyorsun ama ben ben öyle miyim😀 önüme bakmıyorum meğersem önümde de basamak oluyor ben düz adım atıyorum pat yerden düşüyorum😀 öleceğim bir gün öyle ama azimliyim gittiği yere kadar yere bakmıcam (bakın ne kelime oyunlu ne kadarn modern ne kadarn güncel ne kadarn komik bir cümle yazdım) ha ha ha😀 neyse evalyn herkesi discordumuzun karanlık sularına çekelim böyle devam edelim❤❤ ama sen de kendine dikkat et❤❤ diyip cümlemi noktalandırayım (cümle nasıl sonlandırılır unuttu)

    Liked by 1 kişi

    • hahahah🙂 Rosa sanım çoook teşekkürler güzel mi güzel ,bol kalpli mi kalpli yorumun için🙂 Benimde havalı düştüğüm söylenemez ama sen öle diyorsan öyledir tatlışım😉 Ve kendime dikkat etmeye çalışıyorum ^^ (dedi ama şuan hasta )

      Beğen

  3. Böyle bol gülücükli,samimi,eğlenceli güncel yazısı beğenilmez mi harika olmuş emeğine sağlık Evalyn🙂 Mavi manga ailesini ne kadar sevdiğin yazıdaki samimiyetten anlaşılıyo inşallah hep böyle tatlış kalır dostlugunuz🙂 Buarada okuyunca şok oldum aynı olay bugün benimde başıma geldi iett öğrenci kartımı kaybettiğimden (bilmem kaçıncı defa) öğrenci belgemi alırken biryandan da arkadaslara laf yetistirip saçma hareketler yaparken bölüm başkanina yakalandim😀 Bide bu sene o hoca giricek rezil oldum adama dalga geçmezse iyi😀 Olsun arada böyle oluyor napalım😀 Güncelde emegi geçen herkese çok teşekkürler🙂

    Liked by 1 kişi

    • hehehe:)Afiyet bal şeker olsun😉 Tek olmadığımı öğrendiğime sevindim ne yalan söyleyeyim😀 Birşey olmaz ben danışmanımla bu hafta da görüştüm🙂 unutmuş sanırım ya da ben gittikten sonramı gülüyor anlamadım *düşünen emoji* Hııımmmmm
      Neyse sonuç olarak tatlış yorumun için arigatoooo🙂 Dikkatli ve Maviş günler😀

      Beğen

  4. Aramıza hoş geldin Evalyn 😊 sımsıcacık bir güncel yazısı olmuş 😄😄 Spam konusundaki istikrarına hayranım doğrusu söylemeden geçemiycem 😂😂 hızlı öğreniyor ve titiz çalışıyorsun valla kendi başına da öğrenebilirsin bence 😊😊 ben sadece birazcık gaza getiriyorum seni o kadar 😄😄 serilerin bol olsun canım 😊😊

    Liked by 1 kişi

    • AAAYYY SENSEİM YORUM YAPMIIIIIŞŞŞ😄 Tamam çığlık atmaya gerek yok zaten sesim çıkmıyor asdfg😀 Neyse Spam konusunda prof olucam galiba ama bir çözüm buldum hehehehe😉 Sen beni gaza getirmekten daha çok şeyler yapıyorsun sensei🙂 Her zaman yanımdasın ve sorunlarıma birlikte çözüm aramaya çalışıyoruz🙂 bu yüzden lütfen bir daha öle deme🙂 bende yerin büyük ^.^ Umarım serilerim senli seriler olur😉 Maviş günler😀

      Beğen

Bir Cevap Yazın

