Billur Sesli Sawakomuz İyiki Doğdun

Sevgili Sawakoo, yazın son günlerini mutteşem geçirmemi sağladıın vee Discord’a beraber muhteşem bir alışkanlığı yaydııık. Beraber bir çok güzel şey yaptıık. Konuşmalarımız da harikaydıı. Umarım daha güzellerini yapma fırsatı buluruuz. Doğum günün kutlu olsuuun. Nice senelereee… -KomFlag

 

Mavi manga ailemizin çok sevgili ve tatlı dilli, güzel sesli, üyesi Sawako; Yeni yaşın önce sağlık ve huzur sonra dilediğin tüm mutlulukları getirsin sana nice yıllara… Hayatında her şey gönlünce olsun… ❤

                                              Minel

Ekibimizin kaçak assolistinin doğum günü kutlu olsun ^^

                                                                                       TT3D

 

Bizzat kutlayamadığım için üzgünüm sawakonotsadako ve burdan birçok kişinin hatta hepsinini aynı duyguyu hissettiğine eminim. Yine de nice senelere iyiki doğdun. Sana hediye veremiyecem ama bize söyleyeceğin bir sonraki şarkıyı iple çekiyorum

                                                                                                             The Baykus

 

Doğum günün kutlu olsun

                                     Artist

 

Sawako-chann benim sevgili çevirmenim❤ Bugün senin doğum gününmüş. O zamann doğum günün kutlu olsun❤ İyi ki maviye katılmışsın❤ Seninle daha birçok doğum günü kutlayacağız❤ Mavi Manga’ya tekrar hoşgeldin canım❤

                                                                                        Friolero

 

Sawako’m😀 Yeni yaşında da hep olduğun gibi sevgi dolu, mutlu ve neşeli kal, her şey gönlünce olsun… Sağlıklı, mutlu, huzurlu daha hep beraber birçok kez kutlayacağımız nice yıllara😀 Seslide sesinizi duymayı özledik arada uğramayı unutma😛 Kalplerimi hazırladım herkesin gözünü alıcam özellikle Tt3d’nin😛

 

                                                                  Hayal

 

Doğum Günün Kutlu Olsun Sawako 🎂🎂 Mutlu Nice Sağlıklı Animeli Mangalı Sevdiklerinle Birlikte Güzel Yıllara 🎉🎉 Bu yaşında Kazehaya Shouta gibi biriyle tanışman dileğiyle Mutlu Yıllaaaar

             TheDirectEco

 

Doğum günün kutlu olsun mavi manganın güzel sesli insanı😀 ablasının sevimli miniği iyiki varsın iyiki katıldın güzel ailemize mutlu yıllar J hediyeni beğenirsin umarım haha değişik bişey olsun dedim😀

                                       Tigergirl

 

Billur Sesli Sawakomuz İyiki Doğdun” üzerine 7 yorum

  1. Vayy sawako bugün senin doğum günün mü, inan haberim yoktu 😢tüm içtenliğimle doğum gününü kutluyorum canım 😊 nice mutlu yıllara 😊

    Beğen

  2. olamazz neden neden haberim olmamış benim halbuki dün discorda girmiştim😦 gerçi sadece komflagla konuşmuştum😀 bu da bana ceza olsun nice yıllara sawako😀❤

    Beğen

  3. Amanın 😱 Her yerde Sawako ismi Sawako resmi, cismi…ha ben fenalaşeyrum 😵 Şuraya bak Eco orda bide Kazehaya demiş Sawako’nun sesinden tut opening ve ending müziğine kadar hatırlar oldum 😒 aslında severim dee işte yani ne bilim uyuz oluyorum😀 zıtlar birbirini çekerlerya ben azcukda olsa benzediğim için itici oldum galiba 😕 Neyse geç oldu ama yinede doğum günüün kutluuuuu olsuuuuuunnn besteli söyleyeyim dedim fakat burdan olmuyor malesef 😕😀

    Beğen

Bir Cevap Yazın

