KomFlag’in Muhteşem Olmaya Çalışan Güncelii

Herkese selamlar.Bir KomFlag güncelindesiniz. Bu günceli 1 hafta öncesinde yazsam biraz daha farklı olacaktı. Bu güncelde benim serilerim hakkında bir iki şeyden bahsedeceğim.
Başlamadan öncee bu güncelimizin arkaplan müziğii,

bu olsun. Biraz heyecanlanalım ne de olsa okullar açılıyor😀
Öncelikle Sugar Girl Sugar Doll serimiz bitti. Fumi’ye ve Minel’e çok teşekkürler. Güzel bir seriydi çevirirken zevk aldım.
Kiriwo Terrible’ında benden yana çevirisi bitti. Eminim TT3D size ulaştırabildiği en hızlı şekilde ulaştıracaktır. TT3D’nin ve Sumire’nin emekleri için de çok teşekkürler.
Siz bu yazıyı okurken ben okulda olacağım. Yani okulların başlamasıyla birlikte, benim serilerim (Green Worldz, Akagami no Shirayukihime, Rockin Heaven) biraz yavaş gelebilir. Elimden geldiğince her hafta vermeye çalışacağım.
Bir konu hakkında ben de bahsetmek istiyorum. Tahmin edin bakalıım, evet doğru bildiniz yorumlar.😀 Bahsetmek istediğim şey her bölüme mutlaka yorum yazın felan değil ama okuduktan sonraki düşünceleriniz paylaşmak gerçekten hoş olabilir. Bu işi yapıyoruz ve birileri tarafından takdir edildiğini, takip edildiğini görmek gerçekten hoş. Ben sürekli çevirdiğim mangaların yorumlarını takip ediyorum😀 Bu zamana kadar desteklediğiniz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Evet benim serilerin akıbeti böyle. Daha önce aklımda daha eğlenceli bir yazı vardı fakat hepsi aklımdan gitti.😀 Bir dahakine ya o an yazacağım, ya da konu başlıklarını not alacağım. İşimizi sonraya bırakmamalıyız.
Uzun bir süre kadar bir daha güncel yazmayabilirim. Bilmiyorum bakalım artık😀 Okuduğunuz için teşekkürler. Başka Mavi güncellerinde görüşmek üzere hoşçakalın.
He bu arada AKK kalkmıyor dostlar😀
Game of Thrones izleyicilerine ek olarak,

Arakawa Under the Bridge Bölüm 96-97
Çeviri: Deuce  Edit:  Artist 

Akatsuki no Yona Bölüm 124-125-126
Çeviri: Sumire ( 124)  Mayu (125) Tigergirl (126) Edit: Asmin

Hokuto no Ken Bölüm 128-129-130
Çeviri: Sumire  Temizleme:  Hayal Edit: Eva

Kindan no Koi de Ikou Bölüm 8
Çeviri: GuiltyangelTigergirl  Temizleme: Minel Edit: Eva

My Pre-Wedding bölüm 8
Çeviri: Tigergirl   Edit: Livanem

Ran to Haiiro no Sekai Bölüm 9
 Çeviri: Mayu Temizleme: Artist Edit: Eva

Rengoku Deadroll Bölüm 1-2 Yeni Seri
Çeviri: The Baykuş Edit: Asmin

Siren’s Lament Bölüm 29
Çeviri: Zakkyliar  Edit: Livanem

Sugar Girl, Sugar Doll Bölüm 9-10 Seri Bitti
 Çeviri: KomFlag Edit: Minel

The One Bölüm 50-51-52
Çeviri: Farrelleda (50) GuiltyangelTigergirl ( 51-52)  Edit: Farrelleda ( 50) Eva ( 51-52)

Trinity Wonder Bölüm 4-5-6-7
Çeviri: The Baykuş  Ç. Kontrol: Mayu Edit: Asmin

Tsubasa to Hotaru Bölüm 6
Çeviri: Fuwa Fuwa Ç.K & Edit: Farrelleda Temizleme: Sea

KomFlag’in Muhteşem Olmaya Çalışan Güncelii” üzerine 11 yorum

  1. Ne bekliyordum bilmiyorum ama çok kısa geldi be KomFlag 😄😄
    Ama yinede çok teşekkürler.ellerine sağlık.Ve biten serimiz Sugar için sana ve Fumiye kocaman sevgiler❤

    Güncelde emeği geçen arkadaşların ellerine sağlık.:)Bir seri bitmiş bir seri başlamış.Hayırlı olsun bizlere.💙
    Ve evvet!! yorumlarınız çok değerli ve kıymetli bizim için🙈💙

    Liked by 3 people

    • Bu günceli yazdığımda pek iyi bir havamda değildim.Yazacağım bir çok şey aklıma gelmedi. Bu yüzden kısa oldu.😀 Ben de teşekkür ederiim. Hepimizin eline sağlık diyeliim. Yeni seri de hayırlı olsuun.

      Beğen

  2. Güncel yazisi için çok teşekkürler KomFlag🙂 Memlekette oldugumdan birkac güncele yorum yazamadim ama bölümlere kesinlikle yaziyorum çünkü diğer yorumlari okumakta eğlenceli oluyor cidden yorum yazilmali😀 Ben daha cok shoujo türü okudugumdan senin çeviri serilerine çok bakmadim ama onlarada bakicam mutlaka her seri birbirinden güzel🙂 Ve evet okullar açıldı ve ben şimdiden yoruldum vizeydi finaldi seminerlerdi bol kahveli günler başlıcak😦 Buarada Jon Snow’dan sonra dizide en çok sevdiğim karakteri Daenerys Targaryen’i görmek mutlu etti🙂 Bayaga güzel sesi var Emilia’nın şaşırdım😀 Yeni biten seride ve güncelde emegi gecen herkese cok tesekkurler🙂

    Liked by 2 people

    • Merhaba Sıla, beğenmene sevindim.Tabii dediğim gibi takdir edilmek ve takip edildiğini görmek bizleri çok ayrı mutlu ediyor. Ben bunu takip ettiğiniz her şey için demek istedim.Yani sadece benim mangalarım veya mangalar değil. Her şey için geçerli. Yorumlar cidden önemli😀 Game of Thrones candır😀 Daenerys son bölümlerde toparladı ya, neyse spoilera girmeyelim okuyanlar vardır. Evet gerçekten de sesi güzel. Takip ettiğin için teşekkürleer. Hoşçakal.

      Beğen

  3. KomFlag 😂😂
    Aynı şey bana da oluyor, bazen gün içinde aklıma bir konu geliyor, “aa bunu guncelde yazayım” diyorum hatta aklımda güncel yazısını bile diziyorum ama hiçbir zaman uygulamaya gecirmiyorum 😂😂 Seninkini bilmem ama benimki tek kelime ile tembellikten 😂😂 Müzikler için teşekkürler…

    Kiriwo bitmiş seri olduğundan serinin tamamlanmasını bekliyorum okumak için 😄😄 Hadi TT bekletme bizi 😈😈

    Biten seriye hoşçakal gelen seriye hoş geldin 😄😄

    Liked by 2 people

    • Eco saan merhabaa. Eveet konu başlıklarını not almak gerçekten önemli. Bazen konuşma yaparken karışıyor her şey bazı şeyleri kaçırıyorum veya aklıma gelmiyor. Konu başlıkları önemli😀 Müzikleri beğenmene sevindim. Kiriwo için herkesin gönlü TT3D’de! Haydi bakalıım. Yeni serimiz hayırlı olsun tekrardaan.

      Liked by 1 kişi

  4. Okuuul😦
    Serileri okumak istiyorum ama başlayınca bırakamıyorum .Üniversite sınavına hazırlanırken manga okuyamamak😦
    Eğer okursam konuları yetistiremem😀
    Yinede çeviri için teşekkürler😀

    Liked by 1 kişi

    • Merhaba Baekmari. Umarım tüm mangalarımızı bitirip yeni mangalar alırıız. Yaşasıın! Böylece sonsuz döngüye girmiş olduk ama sizin gibi güzel insanlarla ve ekibimizdeki harika insanlarla konuşmamıza, birlikte olmamıza değiyor gerçekten😀 Sugar’ı biraz kısa kesmiş mangaka ama sonu güzeldi. Diğer serilerde görüşmek üzeree, hoşçakaal.

      Liked by 2 people

Bir Cevap Yazın

