Talihsiz Biberiye Güncesi

Merhaba millet hayatımızda ya önümüze ya da yere bakıyoruz. Arada yüzümüzü gökyüzüne çevirsek belki de harika manzaralarla karşılaşabilirdik. Mesela bu ay dede gibi.

Ya da uçan bir kaplumbağa, iki başlı köpek, başı kablumbağaya benzeyen bir fil. Tabi şimdi bunlardan neden bahsediyorsun diyor olabilirsiniz J  birazdan anlatacaklarım içinizi karartmadan önce bir tavsiye vermek için J Gökyüzünün o müthiş hayal dünyasına verin kendinizi istedim❤ O müthiş bulutlar istediğiniz şeye benzetebileceğiniz o bulutlar❤❤ Arada kafamızı yerden ya da önümüzden, yukarılara çevirip gökyüzünüze bakmamızı sağlayan o bulutlar❤❤ Yani size tavsiyem ara ara bulutlara bakıp kendinizi negatif enerjiden arındırın. Hayal dünyanızın kapılarını aralayın…

Eee, madem hayal kapılarımızı araladık size başımdan gelen talihsiz olayları anlatayım biraz J Bütlerim bitmiş bavulumu hazırlamıştım. 2 bavul getirdiğim kıyafetlerimi internetteki tavsiyelere uyarak dürüp büküp bavulumun yarısına sığdırmış, diğer yarısına da kitap ve ıvır zıvırlarımı sığdırmıştım. Ee ben bunları sığdırdım sığdırmasına ama bavul eşek ölüsü gibi oldu L Ben bu valizi nasıl taşayacaktım bilmiyorum L Kendimi biraz gaza getirdim merdivenlerden çıkarmaya başladım.

Benim çok centilmen bir arkadaşım (!) ben tam valizimi merdivenlerden çıkardım bavulun çekeceğini çektim sürüyeceğim yardım teklifinde bulundu J Ben de her kızın yapacağı gibi (!) gerek yok sağol dedim J Dedim dedim de kızım senin artistliğin kime sen kime hava atıyorsun der gibi bavul kayıp düştü ben de bavula takılıp yere düştüm….

Ben de kalkıp elbisemi silkeledim saçımı savurdum yoluma devam ettim J Bindim taksime beni köye götürecek minibüse bindim. Ama o da ne :O Laptop çantamı dolayısıyla laptobumu unutmuşum :O Bir koşu hemen otogara gittim belki taksiyi görürüm diye ama nafile L Eğdim başımı üzüntüden sonra salak bavulu almadan önce verdin ya minibüse direk dedim kendime😀 Gene bir koşu minibüs kaçmasın diye minibüse koştum… Sonra sordum cidden ordaymış J Bindik minibüse geldim köye😀

Köy hayatım artık başlamıştı. Artık depresif karamsar ve dedikodu dolu hayatıma başlayabilirdim J Köyde de zaten başıma gelmeyen kalmadı. Kardeşim benden bir şey isteyince çıktım üst kata istediğini aldım tabi ışık kapalı, kapıya burnumu bir çarpmışım…. Burnum morardı. İndim aşağı kardeşime eşyasını fırlattım J Yattım ahlayıp duruyorum annem de kenardan hala iş söylüyor😀

Bunu da atlattım bitti diyordum ki bilgisayarım bozuldu daha doğrusu salak kardeşim koltuğun başına koyunca laptop düştü bilgisayarım düştü…

Ben bu yüz ifadesiyle baktım bağırdım çağırdım ona sonra baktım bilgisayar çalışıyor tamam defol bir daha koyarsın döverim dedim😀 Bir mutlu oldum ay dedim yaşasın😀 gözlerimden kalp çıkmaya başladı J

Sonra bir baktım klasör açılmıyor o program açılmıyor bu açılmıyor… Dedim pc’yi yenileyeyim açılır😀 Dedim dedim de o olay olmadı pc’nin hard diski çökmüş😀 Gittim tamire verdim 2 haftada tamir oldu L Dedim madem pc’m yok bari televizyon izleyeyim ne oldu dersiniz L Televizyon uydusu bozuk L Ara ara çekiyor ara ara çekmiyor L Ki ben izleyeceğim zaman hiç çekmiyor, kaldı ki benim izlediğim kanallar zaten hiç açılmıyor L Sonra bir öğrendik ki çanağın odak toplayıcısı kırmış L televizyon da izleyemedim pc’m de bozuldu bari kendimi telefona vereyim azıcık dedim… Demez olaydım

Telefonumla merdivenlerden aşağı inerken  merdivenden tek basamağa düştü, olduğum basamağa, Ters düştü, kırılmaz cam vardı üstünde üstüne üstlük bir de telefon kabı vardı…. Buna rağmen ekran kırıldı L Yaa ben zaten 1.54 boyundayım boyum yere yakın kolum daha da yakın sen elimden düştün sen ne demeye kırılıyorsun L O da kırıldı artık pc’siz, tv’siz ve telefonsuz hayatıma başlayacaktım L

Başladım başlamasına rağmen de benim neyime hayat😀 Köydekileri zaten hiç sevmem. Ne dışarı çıkıp şey yapacağım dedim bari 2. Dereceden kuzenleri kandırayım da Gavurlara gidelim😀

Gittik gavurlara çekirdek çitledik, kola içtik, dedikodu yaptık😀 Biraz moralim yerine geldi.  Böğürtlen yedim bol bol vişne buldum moralim düzeldi J

Sonra eve geldim yemek yapayım dedim kendimi yaktım. Elimi kestim… Her şey üstüme üstüme gelmeye başladı yeter be dedim😀 Ben yerim meyvemi otururum evde üzülme Rosa dedim kendime… Sonra pc’m geldi edit yapmaya başlarım dedim J Başladım başlamasına ama editlerim hep elimde süründü L Akagamiye 27 temmuzda başladım ama ancak 10 eylülde bitirebildim L Bölüm bitmeyince benim üstüme üstüme geldi lanetlendim bir türlü yapamadım L Ama sonunda bitirip hallettim J Artık kayıt zamanım geldi İstanbula dönme vaktim geldi.  Otobüse bindim yanım boştu uyuya kalmışım işte😀 Biri dürtüyor ben tınlamıyorum sonra bir hıh diye kalkmışım😀

Benim yanımdaki bileti bir beyefendiye satmışlar dedi hanımefendi yerinizi değiştirelim bir diye dedim tamam sürekli değiştirmeyecekseniz bir seferliğine olabilir. Beni bir hanımefendinin yanına yerleştirdi. Oysa benim yerim cam kenarındaydı L Orada köşe kenarına oturdum L Bütün yolculuğu rahatsız olarak geçirdim L Dedim bari tvde film açayım… Aça aça dram filmi açmışım otobüsün ortasında ağladım…

Herkes uzaylı uzaylı bakıyor bana😀 Filmi değiştirdim müzik açtım bir baktım Doktorlar klibi. Aa bu sene neden Doktorlar yok diye hüzünlenip gökyüzüne baktım. Masmavi gökyüzünde hayaller kurdum bulutlara baktım J Sonra ara ara uyudum geldim İstanbula. Sabahın 5.30’u. Garajda da bırakmadı. O saatte orası ıssız bir yerdi… Otobüs şöförümüz ve muavinlerimiz bana acıdı ve böyle baktı

Ben dedim siz hayırdır ben bağımsız özgür bir genç kızım tutarım taksimi giderim evime!!! Tabi bunları içimden söyledim😀 Geldim eve kayıt tarihim de yarın son gün olacaktı. Dedim bugün uyuyayım yarın giderim… Kapı çaldı falan bana hoş geldin demeye gelen insanlar olacaktı ben açmadım uyumaya devam ettim😀 Uykum açılmasın istedim😀 sonra uyandım 2 kez burnum kanadı L

Sonra yarın oldu… Ben bir uyandım saat 3… Devlet daireleri 5’te kapanıyor….

Evden bir hazırlanıp çıkmışım… Sonra ablamı arıyorum bir yandan da… Alo abla neden beni kaldırmadın diyorum saat kaç diyorum… Ablam kaç dedi dersiniz… 11 saat😀 Haa siz şimdi şey dersiniz telefondan belli olmuyor mu saat ben de size şu sıralar sadece arama ve mesaj çekebilen bir telefona sahip olduğumu onun da bataryasının düşüp çıktığını bu yüzden de saati ayarlamadan çalışmayacağını söylemek isterim J  Neyse bindim otobüse, sonra yürüdüm sonra vapura bindim, sonra yürüdüm sonra gene minibüse bindim sonra gene yürüdüm, sonra yanlış yere yürümüşüm gene yürüdüm (Hala farabi ofisi nasıl rektörlükte olmaz anlayamadım… bir ofis nasıl fen edebiyat fakültesinde olur ki…) yaptırdım kaydımı :D  Sonra çıktım ablamın yanına geldim. Yemeğe gittik. Sonra bebiş görmeye gittik J Kendileri kuzenimin çocuğu olur lakin annesi benim şu sıralar sevmediğim insanlar sıralamasında ilk 10’a oynuyor. Kendisi çocuk doğurmasına rağmen fit biri. Zaten evlenmeden önce de zayıftı. MAŞALLAH. Kendisini takdir ediyorum ama o fitse fit. Ben kilolu sayılabilen bir insanım sen niye benim kiloma laf ediyorsun… Yok kendisi zayıfmış, ablamda zayıflamış ben neden şişmanmışım… Kıza tatlı sevmem diyorum ısrarla, kız sürekli senin yemediğin bir şey de mi var hiç belli olmuyor diyor…. Sinirimi bozup bozup duruyor…

Kendisiyle konuşmama kararı alıp bir daha da yanına uğramamak istiyorum ama lakin arada minnak bir kuzenimin oğlu var❤❤ Neyse diyip sineye çektim gittim eve uyudum😀 Sonra gene bir gün geldi. Baktım mutfak halısı ıslak :O Kaldırdım hemen halıyı bir hışımla mutfak balkonuna attım… Attım attım da sen bir aşağı bak insanların eşyaları var mı diye L Bir baktım kapım çalıyor alt komşularımızdan biri gelmiş bağırıyor. Meğersem alt tarafta kendi eşyası varmış ıslanmış L Özür diledim aldım hemen halıyı…  Ee tabi halı ıslanınca ben mutfaktaki komidinini aldım koridora… Gene karanlık bir günde o komidini koridora koyduğumu unuttum ve olumsuzluk sisilem kırıldı J Tabi ki çarptım ama artık talihsiz günlerim sona erdi:D Artık unutkanlık günlerim ve salaklarım başladı…

Mutlu son😀

Ways of the Jogang Jicheo Bölüm 35
Çevirmen:Sumire Temizleme:Asmin Editör:Blackie

Eggnoid Bölüm 10-11
Çevirmen: Mayu  Editör: Hayal

Trump Bölüm 23-24
Çevirmen: Sawako  Temizleme: Victorica  Editör: Hayal

Pen to Chocolate Bölüm 9
Çevirmen: Zakkyliar  Temizleme: Victorica Editör: LuseR

Mahoutsukai no Yome Bölüm 14
Çeviri: TheDirectEco Edit: Zakkyliar

Voynich Hotel Bölüm 21-22-23-24-25-26
Çeviri: Zakkyliar Edit: Ageanas

Shoujo Manga Oneshot
Çeviri&Edit: Zakkyliar

Again! 2-3-4-5-6
Çevirmen: Sawako Editör: KingNakama Temizleme: Evalyn & Chizuru

Black Haze Bölüm 164
Çeviri: Farrelleda Edit: Blackie

Green Worldz Bölüm 14-15-16
Çeviri: KomFlag Edit: Farrelleda

Handa-kun Bölüm 9-10
Çeviri: Hiro Temizleme: Asmin Edit: Farrelleda

Helck Bölüm 1-2-3-4 YENİ SERİ
Çeviri: Lazeran Edit: TT3D (1) Farrelleda (2-3) Stewlyn (4)

Tsubasa to Hotaru Bölüm 5
Çeviri: Fuwa Fuwa Çeviri Kontrol: Tigergirl Temizleme: Sea Edit: Farrelleda

Le théâtre de B Bölüm 1-2 YENİ SERİ
Çevirmen: Zakkyliar  Editör: Chizuru

Talihsiz Biberiye Güncesi” üzerine 33 yorum

  1. Vay be yılan hikayesine dönmüş senin hayat😀 çok eğlenceli bir güncel yazısı olmuş sırıtarak okudum yazınızı😀 Porjelerde emeği geçen mavi manga camiasına ayrı ayrı teşekkür ederiz🙂

    Liked by 1 kişi

    • Teşekkürler nedense benim talihsizliğim hala devam ediyor😦 bir de ben bunları yaşarken yeter be bir bitmediniz demiştim🙂 ve yazı benden mi kaynaklı bilmiyorum ama j ve L dolu ben yazdığımda onlar yoktu niye öyle oldu anlamadım😦 teşekkürler ama yorumun için🙂

      Beğen

  2. Vay be yılan hikayesine dönmüş senin hayat😀 Yüzümde kocaman bir sırıtmayla okudum güncelini🙂
    Projelerde emeği geçen tüm mavi manga camiasının ellerine kollarına sağlık🙂

    Liked by 2 people

  3. 😂😂😂😂kız kurşun döktür sen en iyisi 😂😂😂güncelde emeği geçen sevgili arkadaşlarım hepinizin ellerine dillerine sağlık 😗 😙 😘 ve Rosa gece gece iyi güldüm 😂 😂 😂 😂

    Liked by 2 people

    • Livim emin misin o kurşunların yağı gelir beni bulur dökülür kafamdan aşağı falan :O ben bir ara döktüreyimm iyisi mi🙂 ve liv sen hep gül ki❤❤ ❤ güncelde emeği geçen arkadaşlara ben de teşekkür ediyorum🙂 güncelimi sevmene de sevindim❤ ❤

      Liked by 1 kişi

    • Ben şu aralar aşırı bahtsızım me yaptım bilmiyorum🙂 artık merdiven altından mı geçtim, aynayı kırdım yoksa önümden kara kedi mi geçti bilmiyorum🙂 yorumun için sağol🙂

      Beğen

  4. Ellerinize kollarınıza sağlık🙂 çok teşekkürler güncel için. Bir şey sormak istiyorum Barakamon a haziran demiştiniz ama aksaklık oldu sanırım. Ne zaman başlamayı düşünüyorsunuz acaba? Çok teşekkürler tekrar. Kolay gelsin.

    Liked by 2 people

  5. mutlu son mu emin misin rosa-san 😂😂 resmen hayatın kaymış 😂😂 neyseki sana bişey olmamış valla 😊 okuldan sonra çok iyi geldi bu güncel yazısı güncelde emeği geçen herkese teşekkürler😀

    Liked by 3 people

  6. Ellerinize sağlık ve dikkat etmek gerek bende köylerdeyken elimde teknolojik bir alet varsa mutlaka doğa ananın o haşmetli gücüne tanık olmuşumdur tabi farklı şekillerde birazda korkunç😀 Merak ettimde bu kadar sıkıntılı şeyler yaşadığın halde nasıl zayıflayamadınki?😕 Şahsen bende işe yarıyor, zayıflamak için stres veya sıkıntı birebir😀

    Liked by 2 people

    • Aay stres altında zayıflayan insanlar😦 ben onlardan hiç olmadım 😂😂 ben stres altında ya yemek yiyen ya da uyuyan bir tipim😦 ama genelde yemek yerim🙂 biri bir şey desede yerim🙂 sonucta kilo alıyorum:( 😭😭😭😭 ve o doğa ana çok fena köylerde başıma gelmeyen kalmadı 😱😱😱😨😨😨 yorumun icin sağol daubentonidae (kesinlikle ismini yazarken yukardan kopya çekmedim bak orda hata bile var 👼👼)

      Liked by 2 people

      • Stresten dolayı öfke patlamasına girersin ya hani 😠 uyku, sakinleşme açısından buna en iyi çözüm olsa gerek tabi sen bu patlamayı karşındaki kişiye göstermek yerine yemeklere gösteriyor olmalısın :?İyi kalpli bir düşünce ama kısaca hep kendine zarar 😐 Aslında bende fazlasıyla tıkınan biriyimdir ama şimdi sana bir kerede 20 kilo vererek ideal zayıflığı yakaladım ve artık ne kadar yesemde kilo almıyorum 😎desem bana kızarsın, e demişim zaten😀 ama şey yani eeeee stres iyidir stres sssss😀 İsmime gelince kesin kopya çekmişsin başında hata yapmayan sonunda da yapmaaazz 😑 Neyse hatasız kul olmaaazz diyelim ve uyuyup sakinleşelim ben kaçeyrum😀

        Liked by 1 kişi

        • Ben 20 kilo versem sanırım fit olurum🙂 ay insanları düşünüp yemek yiyen ben de kabahat🙂 ya yemek yer ya uyurum ve kesinlikle daubentonidae ismine bakmadım kopya bile çekmedim çeksem hatam olmazdı🙂 AA tüh gene hata yapmışım🙂 ve sana kızmadım canım hiç de kıskanmadım😦 maşallah ye ye kilo alma😦 hiç de kıskanmadım, yemek yemeye de gitmiyorum hele uyumuyorum hiç🙂

          Liked by 2 people

          • “…kopya bile çekmedim…” demişsin daha fazlası mı vardı yoksa? 😮 Neyse ben fazla uzatmadan öfkeleneyim bari “ne biçim yazıyorsun ismimi bir tane daha i sıkıştıramadın mı araya ama aaaa yani şimdi ben sana rozmeri desem hoş mu? 😡” dur 1 dk ya hoş oldu sanki rozmeri lafı acıktırdı beni 😐 niyeyse aklıma höşmerim geldi gerçi evde de yokki en iyisi domates yiyeyim yanınada biraz ekmek filan ooo ohh😀 ama sen yeme 😑 git şimdiden zayıfla yaşlanınca damarlar tıkanıyor sonra 😱

            Beğen

  7. Rosa 😱😱😱😱 Şoktayım 😱😱 Geçmiş olsun canım 😱😱 Bir sürü şey gelmiş başına 😱😱 Off off 😲😲 Kurşun döktür, bir okut kendini canım 😁 Talihsizliklerle dolu günlermiş cidden 😨😨 Güncel yazın için ellerine sağlık 😘😘 Güncel de emeği geçen tüm arkadaşlarımın ellerine sağlık 😘😍❤

    Liked by 2 people

    • Ya işte görüyor musun onee-samam😦 nelerle uğraşıyorum😦 ve hala devam ediyor günceli yazdım yolladım ertesi güne kardesim pcyi bozdu😦 gene başladı talihsizlik serüvenim😦 kurşun değilde (ben by talihsizlikle yanarım kesin 😂😂) bir okutsam kendimi iyi olacak🙂

      Liked by 1 kişi

  8. Rosacım neler gelmiş başına ya gülsem mi üzülsem mi bilemedim😀 Ama en çok uyandığında saatin 11 olduğuna sevindim😀

    Genel öğrenci işleri bizimde fen fakültesinde😀
    Ayrıca o kadını ben de sevmedim -_- Edepsiz, fırlatmaa ahaha😀

    Şeytanın bacağını kırıp kötü enerjilerin senden uzaklaşması temennisiyle…

    Liked by 1 kişi

    • Ah eco ah😦 bir düzelmedi benim bu halim gene gitti pc😦 kardeşim kola dökmüş gitti elektrik devrelerim😦 yenisini alıcam sanırım😦 of benim biraz buralardan uzak kalmam lazım😦 şu pc işlerimi halletmem gerek😦 of of her gün yeni bir dert😦 gülme eco gülme😦 ne demişler gülme komşuna gelir başına🙂

      Beğen

Bir Cevap Yazın

