Tokyo ESP

3ba0d288d877377376f90c630174af3d1404234779_full

Adı: Tokyo ESP

Türü: Aksiyon, Dram, Bilim-Kurgu, Shounen, Süper güç, Doğaüstü

Bölüm Sayısı: 76

Yayın Yılı: 2010

Mangaka: Segawa Hajime 

Çevirmen: TheDirectEco

Editör: KingNakama

Konu: Urushiba Rinka babasıyla yalnız yaşayan, fakir, dürüst ve sıradan liseli bir kızdır. Bir gün gökyüzünde yüzen penguen ve parlak balıklar görür. Onunla aynı okula giden yüzü yara içinde olan oğlan yanında olmasaydı bunun bir halüsinasyon olduğunu düşünecekti.

Ardından bir balıkla temasa geçer ve bu onun bayılmasına neden olur. Uyandığında ise cisimlerin içinden geçebilme gücü elde eder, oturduğu evin zeminin içinden geçmek gibi! Daha sonra, babasından gelen bir çağrıyla parlak balıkların bahşettiği bu kontrol etmesi zor süper güçleri olan tek kişinin kendisi olmadığını görür. Bütün bunların anlamı nedir? Rinka’nın okul arkadaşı bu durum hakkında söylediğinden daha çok şey biliyor mudur?

Tokyo ESP” üzerine 5 yorum

  1. Vay canına ya econun yorumunu anime de gördüm dedim eco buna kesin el atar çok sağlam bir seri bence görsel kalitesi hele beni benden alıyor umarım yakın zamanda başlanır
    Yeni seri hayırlı olsun, kolay gelsin

    Liked by 1 kişi

    • Ahaha 😂😂 Beklentileri boşa çıkarmadığıma sevindim 😋😋

      Bu arada kişisel bir soru sorcam bizim gruptan biri misin yoksa okuyuculardan (sanki ilk kez görüyorum adını) eco dedin ya merak ettim :oops::oops:

      Beğen

Bir Cevap Yazın

