SAWA-CHAN VE İNANILMAZ DOĞUM GÜNÜ ORGANİZATÖRLÜĞÜ

Merhaba Mavi Manga okurları keyifler yerindedir umarım. Daha önceki güncel yazımın üzerinden pek geçmese de açtım bilgisayarı, bir tane daha yazmaya karar verdim.

Şimdi nedir bu doğum günü organizatörlüğü falan derseniz; bizim 5 kişilik bir arkadaş grubumuz var efendim. Tatlış tatlış beş kız. Ağustosta doğan sayısı da iki, hemde 15 gün arayla. Ben de böyle şeylere pek bir önem veririm. Hepsine ayrı sürpriz düzenlenecek hepsinin hediyeleri el yapımı olacak.

Gerçekleştirdiğim ilk planla başlayım neler yaptığımı anlatmaya. Bir albüm hazırladım içine de bütün anıları doldurdum. Bu arkadaşım da yakın oturuyor bize. Sabahtan kapısının önünde dikildim aradım, aç kapıyı dedim. Neden diyor bana😀 Yahu, kapının önündeyim aç kapıyı dedim. Açtı kapıyı benim elimde albüm, doğum günün kutlu olsun diye kucakladım hemen onu. Tabii o bunu tek sürpriz zannediyor. İki gün öncesinden de annesiyle konuştuk akşam bir de parti var.
Neyse içeri geçtik kahvaltımızı ettik. Sonra benim izlemek istediğim bir anime vardı: Danganronpa. Bilirsiniz siz de, akşama kadar oturduk 10 bölüm izledik. 3 bölümü kaldı onları da sonra bitirdik ne garip bi sonu vardı ya😀. Sonra vakit gelmeye başladı, o annesiyle akşam yemeğine çıkacağını sanıyor. Dedim ki gel ben seni bir süsleyim. Cici elbiselerini giydirdim, makyajını yaptım sonra ben artık eve gideyim babam çağırıyor diyerek kaçtım.
Diğerleriyle de haberleştik herkes varmış arkadaşımıza sürpriz yapmak için bekliyor. Ben de eve gittim hazırlandım ama arkadaş bir şeylerden şüphelenmesin diye çok erken gidemedim geç çıktım birazcık neyse sonra buluşma yerine doğru yola çıktım. Ama tabi biraz geç kaldım. Çoktan şaşırtmışlar arkadaşı  Biraz üzülmedim değil. Neyse, arkadaşım çok mutlu oldu ben de çok sevindim tabiki. Yeni yaşında ve doğum gününde insanın sevdiği insanlarla birlikte suratında kocaman bir gülümsemeyle olması bence çok güzel bir şey.
Gelelim ikinci planıma 😈 😈 😈 Konsept çok benziyor, yine anılarla dolu bir hediye ama birazcık daha farklı bu sefer. Bir kitap hazırladık dört arkadaş, beşincimizin doğum günü için. Herkes doğum günü kızının ana karakter olduğu bir öykü yazdı bir sürü de fotoğraf koyduk içine, bir elimizde pasta diğer elimizde uçan balonlar evinin yolunu tuttuk. İki balon elimizden kaçıp gökyüzünün maviliklerine karıştı diğeri de sıcaktan genleşip patladı yolda ama olsun biz balon aldığımızı teyit etmek için hepsinin kaçışını birer birer videoya aldık merak etmeyin😀 Eve geleceğimizi annesi biliyor, kapıyı çaldık, annesinin içerden “Kızııııım kapıya bakar mısın?” diye bağırışını işittik bizi bir gülme sardı. Kapıyı açtığında çok şaşırdı o da. Neyse birini daha böyle güzel bir sürprizle mutlu edebilmek bizi de mutlu etti.

 

Akatsuki no Yona Bölüm 119-120-120,5-121-122-123
Çeviri: Sumire ( 119-120,5-122) Tigergirl (120-121-123)  Edit: Luser ( 122)  Asmin ( 119-120-120,5-121-123) 

Ake no Tobari Bölüm 31-32-33-34
 Çeviri: Mayu Edit: Eva

Black Haze Bölüm 161-162
Çeviri: Farrelleda Edit: Blackie

Siren’s Lament Bölüm 21
Çeviri: Zakkyliar  Temizleme: Hayal Edit: Livanem

Sugar Girl, Sugar Doll Bölüm 7-8
 Çeviri: KomFlag Edit: Minel

The One Bölüm 49
Çeviri & Edit: Farrelleda

Yuusen Shoujo – Plug-in Girl Bölüm 1 Yeni seri 
Çeviri: Baksi55 Temizleme: Evalyn Edit: Minel

SAWA-CHAN VE İNANILMAZ DOĞUM GÜNÜ ORGANİZATÖRLÜĞÜ” üzerine 13 yorum

  1. Sawa ne kadar samimi ve güzel şeyler yapmışsınız.Çok yakın arkadaş olmalısınız.Çok özendim şimdi.
    El emeği olan çok daha değerlidir.Ellerinize sağlık❤

    Bu güncelde emeği geçen arkadaşların ellerine sağlık.

    Liked by 1 kişi

  2. Sawa-chaan😀 Benim de bi arkadaşımın doğum günü yaklaşıyo, aklıma fikir gelmiyodu belki ben de kısa hikaye yazmayı deneyebilirim beğendim bunu😀 Ben geçen sene ona çekildiğimiz bütün fotoğrafları çıkarttırıp kitap şeklinde olan kutulardan alımıştım onun içine koymuştum bide kahve içmeyi sever, bir kupa ve içine bir sürü kahve😀

    Güncelde emeği geçenlerin ellerine sağlık😀

    Liked by 2 people

  3. yaaa resmen günceli gördümm ve ağlamam geldi. Akatsuki no Yona da ne yapmışsınız öyle resmen güncele gelmişiz şu an ağlayabilirim ne diyeceğimi bilemiyoru. Teşkkür az kalır iyi ki varsınız Mavi Manga Ailesi..🙂🙂🙂 ayrıca arkadaşlıklarınız gerçekten kıskanılası.. benim de 10 senelik devam eden bi kız grubum var gerçi bizim artık yaşlar kemale ereceğinden doğum günü kutlama işlerine girmiyoruz😀 ama dostluk güzeldir hem de anime manga seven arkadaşlarınız varsa daha da güzeldir.🙂❤ uzun lafın kısası emekleriniz için çok çok teşekkür ederimm🙂

    Liked by 3 people

  4. Hayır yani yazmayın şöyle şeyler çok pis özeniyoruz sonra😀 Gerçi kızlar böyle şeylere daha çok önem veriyor olsa gerek erkekler pek ayrıntıcı değil😀 15 yıllık 2 arkadaşım var anca hatırlarsak mesaj atarak kutluyoruz doğum günlerimizi😀 Bilmiyorum belkide sadece biz böyleyizdir yani özel günlere takılmayız şak bir telefon “kardo akşama bilardo atcaz gelcen mi?” işte bu kadar basit bizim için neyse ellerinize sağlık😀

    Liked by 2 people

  5. Sawa-chan ellerinize sağlık, arkadaşlarında çok mutlu olmuştur eminim 😊 Ne güzel yapmışsınız😀 Güncel yazın için de ellerine sağlık, keyifle okudum canım 😍
    Güncelde emeği geçen tüm arkadaşlarımın ellerine sağlık 😍😍

    Beğen

Bir Cevap Yazın

