100% Perfect Girl

Çıkış yılı: 2006

Cilt Sayısı: 11

Bölüm Sayısı: 82

Türü: Aksiyon, Dram, Harem, Yetişkin, Psikolojik, Romantizm, Shoujo

Yazar, Çizer: Wann

Çeviri:?

Edit: Livanem

Konu: Jay Jin, sanat konusunda ciddi olduğunu kanıtlamak isteyen genç, dik başlı, isyankar biridir. J. Max uzun boylu hoş bir yabancıdır. İşi Kore’dedir. Ve Jay Jin’in arkasında o durmaktadır. Aslında, Jay ve J. arasında hiçbir ortak yön yoktur. Ama şans eseri bir otel lobisinde karşılaşırlar ve gizemli, cazibeli bir kıvılcım ortaya çıkar.. Gerçek aşkın dil engelini aşmak için yeterince güçlü olup olmadığını kanıtlayacaklar, iki çekici insanı ayrıan binlerce kilometreyi söylemiyoruz bile. Ve en iyiyi bildiklerini düşünen arkadaş ve aileleri  de var.

Not: Chihayafuru güncele gelince başlanacaktır.

100% Perfect Girl” üzerine 11 yorum

  1. inanmıyorummmmm 😱😱 bunun ilk bölümünü okumuştum ve çok hoşuma gitmişti ing devam etmeyi düşünmüştüm ama sanırım gerek kalmadı 😂😂 chiyi okumuyorum ama ne zaman güncele gelir gelmesine daha var mı ki inşallah yoktur ya liv-san bi de hayırlısıyla çabucak bi çevirmen bul tamamdır 😂😂

    Liked by 1 kişi

  2. Wann’ın çalışmalarını seviyorum ya, bunun da 1-2 bölüm türkçesi vardı, bizim almamış güzel olsu😀 Blackie’de de diğer bir serisi vardı😀 çabuk gelseler de okusak😀

    Liked by 1 kişi

  3. Yaa inanmıyorum bu manhwa yı aldığınızaaa. Uzun zamandır bekliyordum acaba biri alır da devam ettirir mi diye ya. Cidden çok çok teşekkürler. Bunun gibi boynu bükük bir manhwa daha var bayadır yarım o da, biliyorsunuzdur ‘Goong’ umarım onu da ilerde düşünürsünüz. Sizden daha fazla manhwa görmek umuduyla:) tekrar çok teşekkürler🙂

    Liked by 1 kişi

  4. Bunun birkaç bölüm çevirisi vardı heralde yarım bırakıldıydı sonra. Livanem-san imdada koşmuş yine, yarımları bitirmek bizim işimiz tabiki. xD😀 Kolay gelsin şimdiden livanem-san. ^^

    Liked by 1 kişi

  5. Millet heyecan yapmayın 😂😃😂chi yi güncele getirmek için deli gibi çalışıyorum 😉o zamana kadar sabırlı olmanızı isteyecegim 😇ve tabi bu seriyi yapmak için bir adet çevirmene ihtiyacım var 😢gönüllü çevirmen arayışına girdim 😆yoksa benim cengaver çevirmenlerime duygu sömürüsü yapmak zorunda kalacağım 😇😇😇

    Beğen

  6. Chihaya güncele gelince mi ?😦 Ama daha 52 bölüm var.😦 neyse bekleriz bakalım. Ama merakla. Umarım bir an önce güncele gelirsiniz. Seriyi aldığınız için de çok çok teşekkürler. Kolay gelsin.

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

