Beklenen Final Günceli

Hayal

Merhaba bu yazıyı okuyan okumayan arkadaşlar bir güncele daha hoş geldiniz 😀

Bir serinin daha sonuna geldik 😄 Sonunda kurtuldum diyecek raddeye geldiğimi söylemem gerek 😅 ama seri ile alakası yok bunun😀 Güzel seridir finali gelmişken okuyun derim😀

Evet seri bittiyse bitti neden bunun hakkında güncel yazıyosunuz başka konu mu yok diyor olabilirsiniz ama benim anlatacağım çok şey var 😂 Tabii hepsini aklımda tutup yazıya dökmeyi becerebilirsem😀

Öncelikle bu hikaye daha balon silicilik yaptığım günlere dayanıyor😀

Bir balon silici olarak hızıma kimse yetişemiyordu 😎 ben de herkesin mangalarına yardım ediyordum tabii ki 😎 İşte bir gün bende Farrell-sanıma daha fazla yardımcı olabilmek adına onun sayfasındaki mangalara bakıyordum. Böyle bilmediklerimi sekmelere açmıştım😀 Haru’yu görünce ilgimi çekti ismi, resmi filan😀 Dedim ben bunu temizlerim, sonra söyleyince kabul etmişti zaten o aralar ocak ayındaydık, seri de kış tatilinde başlıycak yazıyordu. Ben de tatilde rahat rahat yaparım demiştim😀

İlk bölümü okuyunca ilgimi çekti çok isteyerek aldığım bir seriydi yani 😳 hem editi de kolaya benziyordu. Hiç edit yapmamıştım ama öğrenmek için iyi bir adım gibi duruyordu😀

İşte sonra ben bunu Farrell-sanıma söyledim o da zaten bir sürü mangası var yardım teklifine hayır demedi😀 Ama başlamaya daha var dedi. Ben de süper balon silici olarak 😎 bütün mangalarımda bayağı ilerlemiştim canım sıkılıyordu, çok serim olduğundan yenisini de almak istemiyordum. Sonuçta edite de başlıyacaktım 😎

İşte bir ara Rosa-san grupta edit için yardımcı olurum demişti ben de bunu fırsat bilip gizli edit çalışmalarıma başladım 🕵 Böylece hiç Sfx’siz sadece yazı yerleştirmeli Nemuri no Fuchi serisinin finali bana yar oldu😀 Onu da gidin okuyun😀 – az reklam yapalım dimi-

İşte sonra seriden seriye atlamaya başladım😀 Ben arada Farrell-san’ı dürtüyordum tabii ne zaman başlıycaz çeviri ne alemde filan 😂 😂 Kış tatili bitti ama Haru başlanmadı, ben de o zamana kendi serilerime kavuştum onları yapıyorum. Haru unutuldu ama üper hızlı çevirmen Eco-san unutur mu? Tabii ki de hayır😀 Farrell-san’ı bu sefer o dürtüklemeye başladı.

Sonra tam hatırlamıyorum ama o mu sordu ben mi dedim yine ne zaman başlıycak diye bir tarih belirledik – aslında ben sınavlarım bitince 21 Nisan da başlayalım demiştim – Dedik ikişer ikişer gidelim çabuk bitsin bir hafta sen, bir hafta ben gideriz.

 Ama hayaller, hayatlar işte… Bana önceden bölümleri attığı için 3-4 bölüm hazırım vardı ama işin içine diğer mangalar girince unutuldu gitti 😅 İşte 21 Nisanda başlayacağımıza erteleye erteleye 8 Haziran başladık, en başta ilk hafta o verdi sonraki hafta ben olarak güzel gidiyodu ama sonra ne olduysa koptu gitti yine 😂

İşte sonra kadroya Farrell-sanım’a daha çaylakken “Farrell-san editleyecek hiç mangam yok bana bi manga ver.” demesi ve birkaç seçenek içinden Haru’yu seçmesiyle ilk kurbanımız olan Blackie katıldı.

Ben kimseye satamıyorum tabii, ben de çaylak sayılırım 😅 😅 Farrell-san vermeyince ben rahat takılıyorum, o verince Eco-san benim kapımı tıklatıyor 😅 bi yandan onunla Meriklon yapıyoruz😀

Başlarda kapı tıklatmalara karşı rahat olsam da sonradan böyle hissetmeye başladım 😂 😂 ;

Sonradan bazen bu hallere filan gelir miyim diye düşünmedim değil 😂 😂 ama bütün suç benimdi tabii ;

 

 

İşte bi ara sıra bendeyken gruba Luser-san edit için yardımcı olabilirim gibi bir şey yazdı ben de fırsat bu fırsat dedim Haru için yardımcı olur musun diye atladım, direk satış yaptım seriyi  😂 Böylece 2.kurbanımız da kadroya katıldı. O aralar bize yeni katılmış olan sevgili çaylağım Yozora’ya da editi kolay olduğu için ve biraz da benim de yapasım gelmediğinden verdim Haru’yu gitti 😂 3.kurbanımızı da aldık kadroya. Sonra ben elimdeki bölümleri bitirmiş oldum ve Farrell-san’a pasladım geri kalanı 😂

İşte sonra yine hayaller, hayatlar olayı ile geçen hafta paylaşmayı planladığımız Haru’nun final bölümünü bu haftaya vermek nasip oldu 😂

İlk başta çook isteyerek aldığım serinin sonu neden böyle oldu acaba diye düşünmüyor değilim 🤔 🤔 Yani bir şeyi çook istiyorsanız işler garip bir hal alabiliyor sanırım 😂 😂 Bu konu hakkında bir konuşma da geçmişti aramızda 😂 😂 Yani insan sevdiği bir manga bitince içinde biraz hüzün olur dimi 😂 ama ben seviniyorum 😂 Bir de o kadar seviniyoruz 2.sezonu filan yoktur dimi diye de şüphelenmedim değil gidip baktım var mı diye 😂 😂 Mangakanın başka serisi İngilizceye çevrilmemiş ama😀 Bu da sevinç hallerimiz ;

Bir de söylemeden geçemiycem güncel yazma benim fikrimdi ama yine üşengeçlikten en son yazan ben oldum😀

Şimdi düşünüyorum bahsetmediğim bir şey var mı diye ama aklıma gelmiyor 😂 Son konuşmamı yapıyım da yazım bitsin…

2 kişiyle başlayan ama benim katılmamla 3’e çıkan maceramız, Blackie, Luser ve Yozora’nın kadroya eklenmesiyle 1 çevirmen ve 5 editörle 17 bölümlük serimizin ve yazımın sonuna gelmiş bulunmaktayız😀 Şimdi mangalara yumulabilirsiniz😀

Farrelleda

Eco geldi bana dedi bak şu Haru no Houtai Shoujo’ya

Açtım baktım sonra dedim bu manga ne ola

Sevdim konusunu okudum ilk bölümünü

Dedi Eco dur orada, çeviri var okuyacağın daha

Bitmişti heyecanlı, dedim sözüm söz ola

Bekleyeceğim çevirini sabır taşım çatlayasıya

Hayal dedi ben de sevdim bunu gel olalım ortak buna

Ben atladım bu teklife sevindim can-ı gönülden hunharca

Evvel zaman geçti serimiz bitti hayırlısıyla

Karşınıza çıktık, dedik biz de karalayalım güncele bir şeyler anısına

Daha okumayan vardır kesin ne duruyorsunuz hâlâ

Ben Farrelleda bağlayamam yazımın sonunu hiç doyasıya

Teşekkürlerimi edeyim buradan Yozora, Luser, Blackie, Hayal ve TheDirectEco’ya

Bitti yazım adios amigos Mavi Manga okuyucuları hurra (Son)

 

TheDirectEco

Selam ey dostlar 

TheDirectEco’dan selamlar
Yazacaktım aslında bu günceli düz
Baktım Farrelleda yazmamış hiç düz
Dedim beni bekle Farrelleda
Meydan okuycam sana

Günlerden 27 Kasımdı
Paylaştık Haru no Houtai Shoujo’nun tanıtımını
Karar verdik ortakça kışın başlamaya
Ama işler yolunda gitmedi kararınca
Baktım editlere yetişemiyor Farrelleda
Demez mi bir süre alalım askıya
İçimdeki tembellik uyandı aniden
Ben de çevirmedim hemen

Günler az gitti uz gitti
Aradan mevsimler geçti
Bir baktık 9 Haziran
Başlamış seri nazaran
Bugün 4 Eylül
Bitmiş sonunda Beylül

Bu seri ne mübarektir ki
Oldu birçok editöre kısmet
Sırayla editledi;
Farelleda, Farelleda, Hayal, Hayal, Hayal,
Blackie, Farelleda, Hayal, Hayal, Hayal,
Farrelleda, Farrelleda, Hayal, Luser, Farrelleda
Farrelleda, Farrelleda, Hayal, Yozora, Hayal, Farrelleda
Do, re, mi, fa, sol, la

Gökten 3 elma düştü
Biri Newton’a denk geldi
Newton elmasını ne yedi ne yedirtti
Ondan bu masal biraz geç bitti

Çağırdım yine anime dünyasının şarkıcılarını
Kıyamazlar bana aldılar mikrofonu kıvırdılar kalçalarını

Saitama bile bıraktı poposunu kaşımayı
Koştu bizim partiye, belli ki takipteymiş o da bizi

O halde diyelim eller havaya
Yiyelim elmalarımızı çoşkuyla

 

Blackie

Sevgili çok değerli Haru okuyucuları Mavi Manga olarak maalesef bir serinin daha sonuna gelmiş bulunmaktayız.😦 Her ne kadar Haru’da bir bölüm editlemiş olsam da Farrell-sanın beni unutmayıp ”gel sen de yazı yaz” demesi üzerine geldim😀  Mangayı henüz okumadım fakat editlediğim tek bölümle bile bana hafiften dram havası vermiş ve gizemli hissettirmişti. Belki de gidip direkt 5.bölümü editlediğimden de gizemli hissetmiş olabilirim😀 Ama biricik çevirmen ve eitörlerimizin seçtiği bir seri nasıl kaliteli olmaz. Darısı diğer serilerimizin başına (Seri tamamlandığına göre okumamak için bir engelim yok. Gidip biraz okuyayım bari😀 ) Başka bir manga bitiminde görüşmek dileğiyle.

Yozora

Haru no houtai’nin benim için yeri çokta ayrı denemez ama edit öğrenmem açısından çok iyi oldu. Her ne kadar benim için çok ayrı bir yeri olmasada serideki mistiklik çok hoşuma gitmişti(hep mistik şeyleri sevmişimdir zaten😀 ) Her ne kadar son bölümü yapamam icimde kalsada yapanların ellerine sağlik bir seriyide güzel okurlara kavuşturduk benim elimi attığım serilerden ilk biten seri bu, yani biraz duygulandım🙂 yani Haru no houtai’yi editlemek (editlemekten kastım sadece yazıları geçirmek😀 ) büyük bir zevkti nice güzel serileri de tamamlamak dileğiyle…

 

Haru no Houtai Shoujo Bölüm 17 FİNAL 
Çevirmen: TheDirectEco  Editör: Hayal Farrelleda

The One Bölüm 46-47-48
Çevirmen & Editör: Farrelleda

Hana o Meshimase Bölüm 3
Çevirmen: TheDirectEco Editör: Farrelleda

Nemuru Machi no Futari One Shot
Çevirmen: Sumire  Editör: Hayal

Zero Game Bölüm 3
Çevirmen: Sumire  Editör: Hayal

Trump Bölüm 21-22
Çevirmen: Sawako  Editör: Hayal

 K-Memory of Red Bölüm 5
Çevirmen: Fuwa Fuwa Çeviri Kontrol:Chizuru Temizleme:Hayal Editör: Chizuru

Kigurumi Boueitai Bölüm05 -05.5(Ekstra) -06
Çevirmen: Sumire  Editör:Psykhe

Kanashii Hanashi ni Hana ga Saku One Shot
Çevirmen & Editör: Sumire

unOrdinary Bölüm 15
Çevirmen: Mayu  Editör:Hayal

Kiriwo Terrible Bölüm 13
Çevirmen: KomFlag Çeviri Kontrol: Sumire Editör: TT3D Edit Kontrol: Farrelleda

Beklenen Final Günceli” üzerine 44 yorum

  1. Tek kelimeyle bayıldım güncel yazılarınıza.Eco ve Farrelleda özellikle sizinkiler tam efsane olmuş.😍😍
    Mavideki herkesin on parmağında on marifet diyorum da kime diyorum ❤💙💚💛💜
    Çok renkli ve aksiyonlu bir seri çalışması olmuş ama güzel ortaklıklara da vesile olmuş.
    Her birinizin emeklerine sağlık 👏💞

    Tabiki güncelde emeği olan bütün arkadaşların emeklerine sağlık.HARİKASINIZ!!!💙

    Liked by 2 people

  2. Ooo Hayal demek böyle şeyler düşündün, demek seri bitti diye göbek attın ha seni gidi seni 😜😜 Hayal kapı giflerine bayıldım ve kendimi gördüm sanki zuhaha 😈😈 Benim Farrelleda’yı dürtme gifini de begendim 😗😗 Ama cidden de ya seriye planlanan zamandan tam 6 ay sonra başlamışız bunu günceli yazınca fark ettim 😂😂 Zaman nasıl geçmiş anlamamisim vallahi 😂😂 Ilk bakista 17 bölüm 5 editör olması komedi görünüyor 😆😆 Ama mübarek seri işte herkesin edit ogrenmesine kısmet bir seriymis 😌😌

    Bu arada Yozora birden fazla bu serinin sen de ayrı bir yeri olmadığını belirtmeseymissin iyiymis 😆😝😝

    Liked by 3 people

    • Dedim siz şiir yazmışsınız ben de hikaye yazmazsam olmaz😀 Eee 2 şair arasına bi hikayeci gerek dimi 😎😎 Gifleri özellikle seçtim didik didik aradım😀 17 bölüm 5 editör cidden garip oldu 😂😂 Senin de meydan okumamn ve gifler süper olmuş 😎😎 ve evet sonunda bitti oh dedim😛 2. sezonu yok dimi diye baktık 😂😂

      Liked by 2 people

        • Ben de didik didik aramıyorum google a yazıyom bilmem ne anime gif ne çıkarsa 😂😂 ama tam uyuyolar bence, yok mu ikinci sezon o zaman dans 😋😋

          Liked by 2 people

  3. Ellerinize sağlık, Farrelleda’nın gazel gibi müthiş yazısı ve Eco’nun rap gibi çıldırılası yazısından sonra lütfen alınmayın ama Blackie ve Yozora’nın yazısı sönük kalmış, sıra farklı olabilirdi😀 Hayal de hikaye anlatmış😛 ona da bilgilendirici bir yazı yazmış diyelim tabi bilgilendirici kısmını saymassak hep kendini övmüş gibi bir havası var😀

    Liked by 2 people

      • Şiir gibi ya da besteli şekilde de okunabilir tabi ama rap tarzıyla daha hoş durdu sanki😀 Zaten başta da “Selam ey dostlar” demişsin ya bir an rapçı diye düşündüm seni😀 Bir baktım şöyle “sanki” ve “seni” kelimeleri oldu kafiyeliii, yov yee😀

        Liked by 2 people

        • Tamam be seni kırıcam rap ilan ediyorum bunu 😂😂 (Aslında bu Farrelledayla ozan atışmasiydi 😂😂 Farrelleda ozan dedikten sonra benim aklımda hep saz elimde hayal ettim kendimi 😂😂)

          Ooo sen de var yetenek
          Olmadı bu severek
          Sen oldun bize denk
          Haru’yu da oku bari isteyerek 😂😂

          Liked by 3 people

          • Çok saol ama ben almıyayım
            Yeterince şişik aklım
            Derdime dert katmayayım
            Denkliği boşver özgürlüktür anlattıkların
            Ben yavaştan buradan akayım, yov😀

            Liked by 2 people

          • İç sesimi konuşmak çok şüpheli
            Bilmem ben sıkılmak kelimesini
            Kimmiş kaçan orasını tartışırız
            Seninle böyle daha çok yarışırız, bay😀

            Liked by 1 kişi

    • blackienin yazısı sönük kalmış sor bakım bi neden sönük ? bize hiç demediler ”biz şiir yazıcaz ” diye 😭😭 bilseydim bende uydururdum bişeyler eco-sanla farrel-san gizli gizli iş çevirmişler 😭😭 bi de o kadar konuşmuştuk senle farrell-san insan bi derdi aşk olsun size 😭 neyse zaten yazmaya çalışsam iğrenç bişeyler çıkardı 😂

      Liked by 2 people

      • Blackie, Blackie söyle bakalım neden sönüktür senin yazın? Yinede sorayım dedim😀 Şatafatlı yazıları sona koysalarmış sönük olmazdı, niyeyse yaşa göre sıralamışlar “önce büyükler konuşsun” der gibi olmuş 😕 Ama buna göre en yaşlı Hayal sanırım😀

        Liked by 2 people

        • Aslında düşününce yaş sırası olucaktı cidden 😂😂 Kimin daha önce yazıyı göndermesine yapılmıştı başta o da = yaş sırasına denk geldi ama sonra girişe şiirlede başlanmaz diyip benimkini başa çektik😀 insanlar ne oluyo demesin dedik😀 yani ben en yaşlı değilim

          Liked by 3 people

          • Senin yazının başta olması mantıklı olan 😐 bu arada “Ben yaşlı değilim” derken 😕 nasıl yani senin yaşın yok mu? Herkesin yaşı var yani herkes yaş’lı😀 tabi yaşın adını koyan kelimeleri kullanınca iş değişiyor hani nine, dede, teyze, abla gibi…aow gerçekten bazen çok sıkıcı konuşabiliyorum 😩 yeterince yaşlandım sanırım😀 Hayır! Ben yaşlı değilim😛😀

            Liked by 2 people

        • evet ya hayal en yaşlımızdır teyze yaşındadır o 😂😂 hatta alnında kırışıklıklar oluşmaya başlamış o derece 😂😂 yinede sorayım hayalin yaşını hatırlamıyorsun değil mi yani sadece bilgi amaçlı😛

          Liked by 2 people

          • Hayır kimsenin yaşını hatırlamıyorum ben😀 Normalde yaşa takılmam ama hayatımda bir kere çok zoruma giden olayı anlatayım😀 Denizli’ye annemin köyüne gitmiştik daha 17 yaşındaydım sakalım yeni çıkıyordu ve evden çıkıp gölge bir yere oturayım derken top geldi ayağıma, yanıma bir çocuk yaklaşıp “amca topu atsana” dedi, aldım topu binaların arkasına diktim sonra “seni babama söyliycem” dedi bende “babanıda tanırdım o da böyleydi” dedim😀 ilk defa lanet gururuma yenik düşmüştüm, öyle amcalık suratımda yok bebek suratlıyım ama cidden yani amca nedir yav bu ne yav😀 iyiki yanımda bıçak yoktu topu değil çocuğu kesebilirdim ya da belkide sinirimden kendimi😀

            Liked by 2 people

          • 😂😂 amca 😂😂 gülmekten ölücem 😂 takılma ya belki çocuğun gözünde bir problem vardır 😂😂 yoksada artık ne diyim 😂😂

            Liked by 2 people

          • Hep düşünürdüm neden kadınlar kendilerinden küçük birisi gelipte abla diye seslendiğinde tavır yaparlar? 😕 Bu olayla anlamıştımki 12 yaşındaki bir çocuk 17 yaşındaki bir çocuğa amca diyorsa her şey mümkün, anlamıyorumki ne öğretiyorlar bu çocuklara? 😧 Neyse tamam sakinim hayır yani hangi zihniyetle bana amca dedi aklım almıyoooor 😡 Ha ha tamam iyiyim ben😀 Bana toni amca diyebilirsin😀

            Liked by 1 kişi

          • Hmm belkide o çocuk bir melekti, benim neler yaşadığımı görerek bana öyle seslendi ve ne yapacağıma bakmak için beni sınadı, şimdi gitsem dede diye seslenir herhalde, bir 10 yıl sonra ne derdi acaba? hmm…zombi mi? Tamam ya çok fazla hayal kuruyorum😀

            Liked by 2 people

  4. Ahahahaha 😂😂 Yaa ne kadar güzel bir güncel yazısı olmuş 😍😍 Ellerinize kollarınıza sağlık 😍😍 Çok eğlendim okurken 😂😂 Serimizin bitişi hayırlı olsun 😊 Emeği geçen tüm arkadaşlarıma TheDirectEco, Farrelleda, Hayal, Blackie, Luser ve Yozora çok çok teşekkürler 😊 Güzel bir seri daha bitti 😍 Ben de en yakın zamanda okuyabiliyim inşallah 😂😂 Eco az değilsin he, çok güzel seriler seçiyorsun 😂 Tekrar ellerinize sağlık❤ Güncelde emeği geçen tüm arkadaşlarımın da ellerine sağlık 😍😍 O zaman dans 💃💃💃💃💃💃💃💃

    Liked by 3 people

  5. TheDirectEco ve Farrelleda yazılarına bayıldım okurken kahkaha atarak okudum süper yazmissiniz😀 Ayrica Hayal ,Blackie ve Yozora’nin yazilarida cok güzeldi hepinizin ellrine saglik🙂 Bu yazilardan sonra kesinlikle okucam biten mangayi😀 Güncelde emegi gecen herkese cok teşekkürler🙂

    Liked by 3 people

  6. #HayatımınAşkı final yapıyormuş. Üzülerek söylüyorum ama bu beklenen birşeydi. #HandeDoğandemir i daha güzel projelerde görmek dileğiyle. + İlave olarak Beklenen Final @ Tuana OTELERDEK…

    Beğen

Bir Cevap Yazın

