Cain’in doğum günü

Livanem

Benden sonra en çok chi sever yoldaşım Cain’in doğum günüsümüymüş bugün😀 Doğum günü fıstığı doğum günün kutlu olsun canım😀 nice yıllara güzelim😀 ve daha nice doğum günlerini buralarda kutlamak nasip olur diyorum ve hemen bir temennimi de şuracığa sıkıştırıyorum canım. tez vakitte japoncayı söker ve chide kanjileri çevirirsin canım😀 ne ballısın ya bu hafta sana hedaye olarak chi editledim😀 sadece chi edtilemekte kalmadım,aşağı bakarsan ne yaptığımı da görmüş olursun.( kimseye böyle kıyak geçniyorum normalde ama sana kıyak geçtim sevgili çevirmenim😀


AAAAAA şarkısız hiç doğum günü olur mu,al bakayım bu da şarkın😀

KomFlag

Sevgili Cain, tanışamadığım bir kaç Maviden birisin. Eminim herkes gibi, sen de muhteşemsindiir. Doğum günün kutlu olsuun. Nice doğum günlerinee.

Mayu

Cain’cim doğum günün kutlu olsun. Yeni yaşın sana mutluluk, sevgi ve başarı getirsin. İyi ki doğdun 😍😍

Pasta yapım aşaması 😙😙

Happy birthday too youu~~ Happy birthday too youuu~~~

Pastayı yerken Cain 😊😊

Partide dans eden bizler 💃💃


Tekrar iyi doğdun canım benim 😍😍😘😘

Psykhe’den;

Cain’nim iyi ki doğdun🙂 Bizimle birlikte olduğun için kendimizi inan şanslı hissediyorum… Nice doğum günlerini birlikte kutlamak dileğiyle😉

Eva

Sevdiklerinle geçireceğin nice yeni yeni yaşların olsun doğum günün kutlu olsun.

Farrelleda

Mavi Manga’nın gizli perisi Cain, doğum günün kutlu olsun. Mavi Manga ile nice eğlenceli, aksiyonlu, musmutlu yıllara….

Tigergirl

Doğum günün kutlu olsun cain iyiki doğdun iyiki varsın iyiki bu ailenin bir parçasısın🙂 nice mutlu senelere🙂

Cain’in doğum günü” üzerine 14 yorum

  1. Çok teşekkür ederim millet! Sizler de iyi ki varsınız ve iyi ki katılmışım ailemize. *.* Ve sosyal alemde bile asosyal olduğum için gomenne.😀 Livanem-san özellikle Chihayanın o ifadesini sevdiğimi nereden bildin ya.😀❤ Ellerinize sağlık, hiç üşenmemişsiniz de, ben unutmuştum neredeyse doğum günümü.😀😀
    Tekrar teşekkür ettim. :*

    Liked by 5 people

    • Canım benim 😍 chi benden sorulur bilmiyor musun hala 😂😂😂😂😂ve tekrardan doğum günün kutlu olsun 😊 nice mutlu yıllara 😊

      Liked by 5 people

  2. Adının geçtiği her cümleyi okurken Can diye okumuşum “oooo adaşım naber yaa” moduna girecektim ama sonra daha dikkatli baktım arada “i” varmış neyse doğum günün kutlu olsun😀

    Liked by 3 people

Bir Cevap Yazın

