BİR YAZ MACERASINA HAZIR MISIN MİLLET

Ho ho ho ben geldim, evet ben biricik editörünüz, biliyorum gözleriniz yollarda kaldı Liv gelse de şöyle bir dolu dolu güncel yazısı okusak diyorsunuz biliyorum ama bebeklerim bu hatun çok yoğun deli gibi edit yapmakla meşgul dermişim😀 Yok be bu yaz adam gibi edit falan yapamadım,neden mi durun anlatayım😀 Hazır mısın yavrucuklarım😀
Bu yaz başında çok planlarım vardı,bolca edit yapıp, chiyi ve holidayı güncele getirecektim GÜYA, ama ne oldu sorun bi bana,tabiî ki hayaller Paris, hayatlar Bursa😀 Neden mi Bursa,çünkü planlarımda olmamasına rağmen 3 hafta Bursa’da (Anamın evinde) yeğenime bakmakla geçirdim,yeminle imanım gevredi😀 Beni bilenler bilir ben okul öncesi öğretmeniyim( her sene ortalama 20-25 arası öğrencim olur) Yorucu bir meslek ama 14 saat küçük bir çocukla bilfiil ilgilenmekle ayrıca ev işi,yemek vs bunlarla boğuşmak gerçekten yorucuydu. Edite vaktim kalmıyordu nerdeyse, ama edit yapmak şöyle dursun beni editten asıl alıkoyan şu discord adlı chat kanalı oldu. Tabi ben kişisel bağzı sebeplerden ötürü chat kanalında arz-ı endam edemediğimden orda dönen muhabbetlerden bi haber yaşıyordum. Sonra Evam’ın hatrı üzerinde ben de bir boy göstereyim dedim ve 3 haftalığına discorda giriş yaptım. Anam bir baktım bir sürü insan oralarda lak lak edip duruyor. Önce bana bir kal gelmedi desem yalan olur, sonra tanıdıklarımı aramaya başladım. Dedim nerde uleyn benim fanlarım diye keşfe çıktım ki ne göreyim,kimse beni sallamıyor. Hayal ve Rosa kayıplarda,arada görsem de ordaki muhabbetlerden akıllarına gelmiyorum,tabi bu durum karşısında tribim de büyük oldu doğrusu, azcık süründürdükten sonra (umarım akıllanmışlardır diyerekten) affettim😀 Öyle de merhametli bir kişiliğim vardır😀 Tabi Tiger hanım o villa senin bu villa benim diyip gezmekte havuzlardan havuzlara koşmakta discorda adım dahi atmamakta,girse de biricik Bodygardım Artist diyip gezinmekte beni inceden gıcık etmekteydi. Zak’ın konusunu burada açmayacağım, o kendi ne halt ettiğini gayet iyi bilmektedir zira😛 Mayum, Farrelledam Ve Sumirem beni teselli etmekte, Sevgili dostum Metalle hasret gidermekte, yeni gelen yavrucuklarla tanışıp kaynaşmakta( yavrucuklardan kastım, çenesi düşüklüğüyle beni benden alan TT3D ve olgunlukta zirve yapmış Komflag,hemşerim Yozora, Beni çokkkk ama çokkk seven Minelden-Minel canım bende seni çok seviyorum- bahsetmemek olmaz tabi) muhabbetin dibine vurmakla geçip gitmekteydi. Orda dönen muhabbetleri burada anlatmayacağım, hele ki kızlar gecemizden hiç dem vurmayacağım,yoksa bu güncel yazısının sonu gelmez ( ama çok eğlenceliydi yani :P)çok merak ediyorsanız bakın yanda link var,tıklayın öğrenin işte😀 Neyse günlerim böyle geçmekteyken sonunda beklediğim gün gelip çattı, Bursa Buluşması sonunda gerçekleşti ama o iki gün hayatımda geçirdiğim en zevkli günlerden ve kesinlikle unutulmayacak anılarımla dolu dolu geçti.Buluşmadan önceki gece heyecandan gözüme uyku girmedi yeminle😀 Ertesi gün ilk karşılaştığım grubumuzdan Artist oldu😀 Artist’le kızlar gelmeden baya bir sohbet ettik, grubun azcık dedikodusunu yaptık ve TT3D için kitap araştırmasına bile çıktık ( Oku oku da gör ablan neler yaptı senin için😀 ) yalnız demende edemeyeceğim. TT3D Bursa buluşmasına gelmeyi çok istedi ama ben gıcıklığına reddettim ve buluşacağımız gün gel dedim😀 Kötü müyüm neyim😛 neyse Sonra ısısız ada mağduru misali Tiger ve Farrelledam’ı almak için teee Mudanya’ya kadar Artist’in arabasıyla yola koyulduk, Allahtan navigasyon vardı da kaybolmadan gidebildik😀 Neyse sonunda Mudanya’ya vardık ve Bizim çılgın ikili ıssız adada mahsur kalmış da biz onları kurtarmaya gitmişiz gibi kollarını kocaman sallıyorlar ( tam yere yatıp gülmelik halleri vardı doğrusu😀 ) Birbirimizi görüp kocaman sarılıp, hasret giderdikten sonra ver elini Mayum ve Sumirem’i karşılamaya diyerekten terminale doğru yola çıktık, terminale önce Sumirem ve Perona geldi. Sumirem perona için çok çekingendir falan dese de gayet neşe dolu sıcacık ve sanki çok uzun zamandır birbirimizi tanıyormuşçasına muhabbetler ettik, kesinlikle harika biri😀 Ardından Mayum’u da karşıladıktan sonra biraz oturduk ve sohbet ettik, yeminle bu Tiger’ın çenesi ne düşük, Hiç susmuyor😛 Hem susmuyor,hem de bağıra bağıra konuşuyor😀 Sumirem desen o tam tersi hem sessiz hem de kısık sesle konuşuyor😀 Mayum ve Farrelledam tam oldukları gibi zaten😀 Tiger’ın yaprak sarması ve Mayum’un keki eşliğinde birazcık karnımızı doyurduktan sonra ( Ki kesinlikle çok güzel olmuştu, Ellerinize sağlık kuzularım) Şehrin merkezinde takılmaya karar verdik, zaten Artist de arkadaşlarıyla buluşup yanımızdan ayrılacağı için yola koyulduk. Tiger ve ben otobüsle kızlarda Artist’le gittik. Buluşma noktasına geldik ama gel gör ki Tiger ve ben Kızlarla Artist’i bir türlü göremedik. Telefonda nerde olduklarını sorduğumuzda sağolsun Farrelleda “Ağacın altında” olduklarını söyledi de kafamız iyice duman oldu, Dedim ki Kız Bursa da bir dünya ağaç var hangisinden bahsediyorsun diyerekten azcık bir yerlerimle gülme tuttu beni😀 Sonra Tiger’ın altıncı hissi midir yoksa, Burnu iyi mi koku alıyor çözebilmiş değilim ama ne yaptı etti buldu bizim tayfayı da kaybolmaları kısa sürdü😀 Bu kız boşuna kendine Tiger demiyor bunu anlamış olduk böylece😀 Bulduk ama bu seferde Artist’in arkadaşları geldi ve Artist Balıkesir’e arkadaşlarıyla yol alırken bizde sohbete devam etmek ve biraz bir şeyler atıştırmak için Avm’nin içinde yer aradık. Atıştırırken bi baktık Sumirem hedayelerini çıkarmış bizi şımartmaya başlamış😀 Yalnız ben aldığım hedayemi çok beğendim,( en güzeli benimkisiydi :D) Sonracıma Tigerımı yolcu etme vakti geldi biz kızımız feribota erken yetişsin diye taksi tutmaya karar verdik ve Tigerımın talihsizlikler serüveni böylece başlamış oldu😀 Taksici bizim kızı hem feribota yetiştiremedi hemi de 80 tl yol parası aldı, Tigerla telefonla konuşurken taksiciye bir güzel sövdük tabi ama olan oldu, Tiger bir yandan ağlıyor ben ne yapcam diyor, bir yandan biz teselli etmeye çalışıyoruz, Anneni arayalım, bizimle beraber kal desek de, keçi gibi inatçı Tiger lafımızı dinlemedi tabi. Baya bir feryat figan ettiyse de sonunda akşam 9 feribotuna binmeyi başarıp sağ salim evine ulaşmasıyla içimiz bir huzur buldu. ( Bu kız ne uğursuz arkadaş, her türlü felaketi çekiyor :D) Tabi Tiger’ın başına bunlar gelirken biz de kuzenimin evine vardık, yiyecek bir şeyler hazırlarken ki fotoğraf çekinme çabalarımız görülmeye değerdi, Perona patates soyarken fotoğraf çekinme mücadelesi “ince soyacağım, ona göre çek” demesi beni benden aldı😀 Kızım alt tarafı bir patates, bu kadar uğraşa ne gerek var desem de fotoyu çeken arkadaşım Mayum insan bir güzel çeker, kızları çekeceğim diye beni en tipsiz halimle çekmiş😛 O fotoğraf faciasından sonra yemeklerimizi yiyip oturduk ama görmeniz lazım, Farrelleda ve Perona bir sohbete başladıklar anlatamam, Filmlerden kitaplardan dizilerden koyu bir sohbete giriştirler ki görenler kıskançlıktan çatlar, Farrelleda’nın ruh ikizini bulduğuna kanaat getirdikten sonra Hayal adına azıcık üzülmedik desek yalan olur:D Bu arada sevgili Mayum’un bize babaannesinin yaptığı patikleri hedaye etmesi de gecemizi güzelleştiren başka birolaydı. Ertesi gün kızları Bowlinge götürdüm ve doyasıya oynadık,kazanan Perona oldu valla hepimizi çok fena yendi, Büyük hezimetin ardından kızlarla biraz alışveriş ve fotoğraf çekindikten sonra bir de ne göreyim Perona ve Farrellda bana alışveriş esnasında beğendiğim bir ayakkabıyı alıp bana sürpriz yapmasınlar mı, çok utandım ve çok mahçup oldum yeminle. Yüzüm al al olmuştur kesin😀 Dedim hep onlar mı beni şımartacak bende onları şımartayım dedim ve İskender yemeğe götürdüm, ardından kalacakları otele doğru giderken beni biraz sonra yapacağımız vedalaşmanın üzüntüsü sardı, gerçekten çok üzüldüm, İnanılmaz güzel zamanlar geçirdikten sonra vedalaşmak insanı çok üzüyor. Doyasıya sarılıp vedalaşmanın ardından evimin yolunu tuttum. Ama yazım burada bitmedi, Denizli’ye geldim descordda yine lak lak edip dururken Hayale söz verdiğim yayını yapmaktan bahsediyorken Komflag’la deneme yayınları yapmaya karar verdik maalesef teknik aksaklıklardan ötürü bir türlü yayınlarıma konuk alamadım  Ama 3 güzel radyo yayını yapma şansını yakaladım. İlkini Komflag’le yapacaktık ama olmadı ve tek başıma sundum, Sağolsun TTD yayınımı youtube’a kaydetti de dinleme şansım oldu. Ama yayın esnasında harika sohbetler etme şansını yakaladım. Hele ki Cloudt’un çok istediği şarkıyı çalmayışım aklımdan hiç çıkmıyor (Oğlum konsepte aykırı şarkıyı niye istiyorsun ki :P) Cloudt gelir de kankisi Emre (manga.tr’nin kurucularından bahsediyorum) gelmez mi, elbette o da geldi ve Cloudt’un aslında ne nemrut ne asık suratlı biri olduğunu öğrenmiş olduk😀 Ama çok beklediğim dinleyicim Metali maalesef göremedim. Neyse ki bu durumu Arabesk ve kamyon arkası yazıları konusu olan veda programımda telafi etti😀 O gün vedamı edip Descorddan ayrılınca içimi bir hüzün kapladı. İnanılmaz güzel zamanlar geçirmemi sağlayan arkadaşlarıma buradan kocaman bir teşekkür etmek istiyorum. İyi ki varsınız ve iyi ki bu yaz tatilimi bu derece anlamlı kıldınız, descordda olamasam da kalbim sizlerle sevgili arkadaşlarım ve aşağıdaki günceli okurken bizlere bir teşekkürü çok görmeyin diyorum ve sözümü burada bitiriyorum😀 Hoşçakalın ve Sevgiyle kalın😀
Not: Yazım çok uzun oldu farkındayım,sabırla okuduğunuz için teşekkür ediyorum arkadaşlarım ve sevgili takipçilerimiz😀 Ehliyet sınavım ve tatilimden de bahsetseydim 5 sayfa olurdu yazım,o yüzden kısa kestim😛 Artık 3-5 ay güncel yazmam😀

Arakawa Under the Bridge Bölüm 92-93-94-95
Çeviri: Deuce  Edit:  Artist 

Akatsuki no Yona Bölüm 116-117-118
Çeviri: Mayu ( 116) Tigergirl (117-118)  Edit: Asmin

Akaiito Bölüm 2
Çeviri: Fumi Edit: Livanem

Chocolate Girl Bölüm 2
Çeviri: Tigergirl Edit: Minel

Chihayafuru Bölüm 117-118
Çeivrmen: Fuwa Fuwa-(117) Tigergirl 117-118) –Cain (118) Temizleme: Hayal Editör: Livanem

Green Worldz Bölüm 8-9-10-11
Çeviri: KomFlag   Edit: Blackie 

Holiday Love Bölüm 10
Çeviri: TheDirectEco Temizleme: Friolero Edit: Livanem

Kiriwo Terrible Bölüm 12
Çeviri: KomFlag Çeviri Kontrol: Sumire Edit: TT3D Edit Kontrol: Farrelleda

Koisuru Harinezumi Bölüm 9
Çeviri: Sumire Temizleme: Yozora Editör: Livanem

My Pre-Wedding bölüm 7
Çeviri: Tigergirl  Temizleme: Hayal Edit: Livanem

Sugar Girl, Sugar Doll Bölüm 6
 Çeviri: KomFlag Edit: Minel

Tate no Yuusha no Nariagari Bölüm 26
 Çeviri: Mayu Edit: Eva

Trinity Wonder Bölüm 1-2-3
Çeviri: The Baykuş  Ç. Kontrol: Mayu Edit: Asmin

Tomodachi no Hanashi Son sahne
Çeviri: TheDirectEco & Mayu Edit: Minel

Ways of the Jogang Jicheo Bölüm 34
Çeviri: Sumire Temizleme: Asmin  Edit: Livanem

BİR YAZ MACERASINA HAZIR MISIN MİLLET” üzerine 34 yorum

  1. Minel Livanem’i Seviyor❤

    Ya noktasından virgülüne her kelimeyi, cümleyi yüzümde bir tebessümle okudum.
    Bir kez daha mavi ailesini bir üyesi olduğum için çok mutlu oldum🙂
    Ne kadar da harika insanlar var ailemizde !!!❤

    Livanem bizde seni çok seviyoruz.Ve Discord yayınların efsaneydi.Sen gittikten günler günler sonra bile yayın yapılıp yapılmayacağı soruldu. Öylede etkileyici bir insansın❤
    Bursa buluşması hem talihsizliklerle hemde tatlı keyifli sahnelerle çok güzel ve renkli olmuş belli ki..
    Bol çemkirmeli ama sevgi dolu sıcacık bir yazı olmuş🙂

    Güncel yazısı için KOCAMAN teşekkürler.
    Ve güncelde emeği geçen arkadaşların ellerine sağlık…

    Liked by 2 people

    • Livanem 💘 mineli çok seviyor 😍😗😙😘💕💖❤💓💜💝💘💗💞💟vay demek radyo yayınlarım hala daha konuşuluyor 😄😄😄 o kadar başınızı ağrıttığım halde 😂😂😂😂canım ne güzel şeyler yazdın, okurken yüzümde kocaman bir tebessüm oluştu sayende 😆güzel yorumların için çok teşekkür ediyorum canım 😍 😘 😙

      Liked by 2 people

  2. Şuan çok pis kıskandım helede o yayınları dinleyemediğim için ayrı bi üzüldüm😞 Cidden başından sonuna o kadar heyecanlı ve güzel anlatmışsınki bi bu kadar daha yazsan okurdum 😍 Yepisyeni bölümler de için emeği geçen herkese teşekkürlerimi sunar ❤️ mangalara yumulmak için yola koyulurum❤️

    Liked by 2 people

    • Kıskanma canım, öyle abartılacak bir radyocu değilim. en çakma radyocu benden amatör yayın yaptım o kadar 😆anlatırken o anları tekrar yaşadım 😁bi bu kadar daha yazsam millet arkamdan küfreder herhalde 😂😂😂güzel yorumların için çok teşekkür ederim 😀

      Liked by 2 people

  3. Liv-sanıım❤❤❤
    Bütün yazı öyle güzel öyle sürükleyici yazılmıştı ki 10 sayfa da olsa okurdum❤❤ 😍 😍 Bursa'ya gelip seni göremediğim için çok üzüldüm😦 Banane ben de istiyorum ühüüü😦
    Liv-sanım kayıplarda olup seninle o değerli vakitleri doya doya kullanamadığım için çok üzgünüm😦 Ama bir daha yapmıycam akıllandım😀 Rayo yayınların bir efsaneydi😀 Herkes sahalara dönmeni bekliyo😀 Biraz çok bekliycez ama olsun😀 Ahh yazıyı okuyunca çok mutlu oldum, yüzümde gitgide bir sırıtışa dönüşen bir tebessümle başladım zaten okmaya😀 ama… ben kıskançlık krizine girip geliyorum😦 Evet belki bilmiyorsunuz ama çok kıskanç bir insanım okuduklarımdan sonra bir krize girmezsem olmaz😦 Elveda hayat😦

    Liked by 2 people

  4. Ellerinize sağlık, şu buluşma konularınızı okurken hollywood havasıyla düşlüyorum yani bana çok uçuk geliyor “ben nerede yaşıyorum 😱 ” diyorum çünkü ben tek başıma dışarı çıkmıyorum, babam “bakkala gitte bir ekmek al” diyor “kardeşimde gelsin” diyorum sonra “senin gibi delikanlıya…” diyor ve kendi gidiyor😀 Tek başıma en fazla çöp atmaya gidebiliyorum evden çıkarken yavaş ve temkinli çöpü attıktan sonra olimpiyat koşucusu gibiyim😀 Alışık olmadığım insanlarla hiç konuşamam biraz garibimdir ama alışık olduğum kişilere karşı bağımlılık yapıcı derecede eğlenceli biriyimdir gerçi çok seçiciyimdir 3 arkadaşım var ne kadar güzel değil mi? arkadaşlarımın sayısını biliyorum😀 Bu arada taksiler metre başına 1 tl filan mı alıyor ne yapıyor 😕 “E bari 1 gün boyunca şoförümüz ol sonunda da sana kurbanlık koyun veririz” deseymişsiniz tabi ben bunları hep içimden söyleyen biriyim😀 ama 80 tl nedir cidden yav😀

    Liked by 2 people

    • 😂😂😂😂o nasıl bir hayal gücü arkadaşım 😂😂sen de baya bi asosyal çıktın, sana bir tavsiye vereyim mi, bizim gruba gelenler sosyalleşme yolunda büyük adımlar atıyor 😉kendini geliştirmek istersen bizim grup terapi gibi ilaç gibi gelir 😉sonra bana çok dua edersin 😇😇😇😇😄😄😄

      Liked by 2 people

      • Hastalıklı bir hayal gücüm var evet😀 Sosyalleşmekte sıkıntı yaşamam aslında sadece nasıl desem psikolojik bir vakayım karşımdakilerle kendimce oyun oynarım tabi hiç kimse anlamaz sıkıcı yanıda bu😀 Biraz dedim ama çok garip de olabilirim bakış açısı😀 Olayları görev olarak düşünüyorum hani bakkala git deniyor “bu görev çok zor, olmaz yapamam…ayrıca bana bunun için yeterince para vermiyosunuz” diyesim geliyor ama o zamanda deli olduğumu düşünürler gerçi şu halimle bile öyleyim sadece normalliğe uyum sağlamaya çalışıyorum😀 Evet evet ben ruh hastasıyım sen bana aldırma livanee-sama😀 Umarım iyi bir öğretmensindir sonuçta zor meslek, farklı kişilikleri olan çocuklar…psikolojik savaş alanı resmen 😱 sessiz ve kendi halinde olan çocuklara dikkat et bende onlardan biriydim😀 Eğlenmek ve ötesineee…gerçi ben çok öteye gidemiyorum 😑😀

        Liked by 3 people

        • Oooo oğlum sen ne ettin 😂😂😂😂😂kaç yaşındasın sen yahu 😂😂😂😂 psikolojik savaşlar bilmem neler 😲😲😲😲😱😱😱😱ben teknik çalışıyorum canım 😎savaşlar karşısında stratejim belli 😂😂😂😂ama bu yaz sıcağında çekilmiyor 😂😂😂😂

          Liked by 2 people

          • İşte buuu, evreka evrekaa😀 Aslında bildiğimiz konular ama alışılmadık bir şekilde bahsedildiğinde garipseniyor, insan tarihinde sürekli olan bir şey, kolayca anlamak için bilim adamlarına bakmak yeterli tabi biraz farklı amaaa…kafanı daha fazla şişirmeden yaşımı söylemeliyim sanırım😀 21 ve her zaman için aynı strateji işe yaramaz bu konuda sabit kalmak iyi değil herkesin algısı farklı tabi bu konu piskolojiye giriyor…aah tamam hocam ben size bulaşmıyayım en iyisi yoksa kanser edebilirim😀 Umarım benim gibileri çıkmaz karşınıza hocam😀

            Liked by 2 people

          • annem relax ol😀 bak bana nirvanaya ulaştım hepinizi beklerim modundayım şuan😀 sen git biraz ömer hayyam oku,kendine gel😀 bence adam kendini aşmış😀 Psikoloji iyidir candır derim ve sana da evreka diyorum😀 azcık bölümlere yorum yap bakalım, biz de mutlu olalım dimi😀

            Liked by 2 people

          • Hocam aslında o kadar rahatımki biri bana öfkeyle bağırsa havaya bakarak “bak kuş uçuyor” derim😀 Valla hocam bende nirvaya ulaşıp buralar epey sıkıcı dercesine aşağa atlayıp şu an konuşacak durumda değilim modundayım😀 Okunacak çok kitap var ama bende de dikkat dağınıklığı var bunu kendimce aştım diyebilirim fakat yinede ağır okuyorum sanki o kitabı okurken kendi kafamda bir kitap yazıyorum öyle bir şey😀 Ayrıca sadece black haze okuyorum ve birkaç yorumum var yani sen görmemişsindir beni😀

            Liked by 2 people

          • canım sne nirvanaya daha ulşamamışsın, ondna böylesin😀 ulaşınca haber ver😀 okuyamıyorum çünkü tembelim demenin yeni adı bu olsa gerek😀 Blcak haze dışında da güzel mangalarımız var onları da oku ama benim serilerimde romantizm kokuları var, seni çarpabilir😀 Yine de sen bilirsin😛 Bu arada Hocam lafını tuttum aferin😀

            Liked by 2 people

          • Sende haklısın hocam burdan yazdıklarım ne kadar doğrudur kim bilir dimi tabi bu herkes için geçerli ama önemli değil kendini bilen biliyordur zaten😀 Evet, hocam lafını sık kullanan biriyim, her insan benim için bir hoca, öğretmende olur ama hoca lafı daha hoş geliyor😀 Ve evet romantizm beni çarpıyor sıkıcı buluyorum kusasım geliyor cidden😀

            Liked by 2 people

  5. Enee… İçimden bir ses bu sefer bütün günceli oku dedi. Normalde ekran başında uzun yazıları okuyamam, hem zor gelir hem de gözlerim alev alır. Bir şekilde okudum ve bir de ne göreyim arkamdan söylenmemiş hakaret kalmamış; “nemrut ne asık suratlı biri”‘yim öyle mi? Peh peh peh. Benim yüce gönlümü hoş tutmak yerine böyle atıflarda bulunmak hiç hoş bir davranış değil. Beni sadece övebilirsiniz, yeremezsiniz. *hıh*

    Bir de madem Bursa’ya gittin kestane şekeri de alsaydın ya. Dağıtırdın, yerdik.

    Öğretmen olduğunu da bilmiyordum. Vuhuuu… Çok hoş bir meslek ama işten sonra eve gidip yemek vesaire işi çıkması da hmm… zor, zor. Çok zor. Çok anlayışlı biri olduğum için durumunu anlayabiliyorum. Evet, kocaman bir kalbim var.

    İşin özüne döneyim, beklediğim serilerden de bölümler gelmiş. Bu yüzden emeği geçen her arkadaşı ayrı ayrı sevdiğimizi ve her alın teri için kocaman sarılmalar yolluyoruz. İyi ki varsınız.

    Liked by 2 people

    • O içindeki ses beni görünce seni dürtmüş olabilir 😂😂😂😂ve ayrıca hiç de hakaret etmedim, Emre sana mahkeme duvarı dedi ki ben sadece onu yumuşatmak için öyle dedim 😂😂😂😂 ama senin o hallerini hiç görmedik çok şükür 😂😂😂😂sana takılmadan güncel yazımı yazar mıyım hiç 😉illa ki bir laf edeceğim 😂😂😂😂kestane şekeri aklımızdaydı zaten 😉ayrıca öğretmenliğin yanında evli barklı bir hatun olarak her gün 2-3 saatimi ayırıp edit yapmak hiç kolay değil canım 😊 bu hafta bak kaç bölüm edit yaptım. 278 sayfa edit yaptım. kolay değil yani 😉o yüzden evde tembel tembel oturup bize bölüm nerde diye cemkirmeyi marifet sayanların ağzına okkalı bir yumruk atasım gelmiyor desem yalan olur 😂😂😂😂 bu yüzden az önceki yorumunda söylediğin emek veren kısmı beni çok duygulandırdı. Bu nedenle ben de sana çok teşekkür ederim 😁😁😁evet kocaman bir kalbin var, onu iyi kullan 😆😆😆😉😉

      Liked by 2 people

          • Ne alakası var. XP İlla sen yap demiyorum, başkası da olur. Maksat muhabbet, hoş sohbet. Birlik ve beraberlik. İyilik de yaramıyor canım. *hıh*

            Kuaför ? Bu kuaför işleri niyeyse çok uzun sürüyor. Ben gidince, çat çut kart kurt hemen bitiyor. Siz de öyle yapın.😄

            Liked by 1 kişi

          • Benim yazımın altına cvp olarak yazınca öyle anladım 😝tamam be yapmıyorum yayın falan zaten 😝başkası yapsın tabi ki 😉kuaför meselesi önemli 😆saçlarım çok yıprandı, bakım şart 💇

            Liked by 1 kişi

  6. Bursa gerçekten çok güzel bir memleket, hele Mudanya mis💕bir de sevdiklerinle geziyorsan tadından yenmez🌸 radyo işini pek anlamadım yayın mi yapıyorsun livanem san ?Ama ogretmenim de demişsin kafam karisti😞 bu arada herkesin sohbet edebildigi bir yer varmis, tatile gitmeden sumire söylemişti ama fırsat bulamamıştım bakmaya biri ne yamam gerektiğini söyleyebilir mi 😶 (evet, teknoloji özürlüyüm nolmus yani😑)
    Güncelle emegı geçen herkese teşekkürler çok eğlenceli ve macerali bir güncel olmus🌸🌸🌸
    Bu arada akaito da yorum butonu açılmıyor 😢 herkesi özlemişim kocaman sevgiler🌸

    Liked by 2 people

    • canım benim bursa gerçektne çok güzel gidenler gititğinie pişman olmaz, tiger hariç o zaten normal değil😀 radyoyu burda eğlencesine yaptım,mesleğim değil, zaten benden radyocu olmaz😀 mesleğim öğretmenlik😀 evet descord var, sen o linke tıkla ( sağ altta görürsün-azcık kurcala) grubun chat kısmına girebilrisin. herkes orda, ben 3 haftalığına ordaydım. çok eğlencelidir. tavsiye ederim. ve akaiitonun yorumlar kısmını açtım,rahatlıkla yorum yazabilrisin. bu arad sevgili çevirmenim zakkonun sınavları bitti artık sirens den bölüm verebileceğim😀 Bizde seni çok özledik😀 muhteşem yorumlarını bekliyoruz😀

      Liked by 2 people

  7. Livanem-san mütiş ve çok eğlenceli bir güncel olmuş😀 çok güzel vakit geçirmişsiniz buluşmada umarım bende öyle güzel buluşmalara girebilirim birgün🙂 radyo yayının dinleyemedim malesef:/ bursa yı merak ediyordum bu yazıda gördüğüm gibi daha çok merak ettim *-* birgün gidebilmek isterim *-*
    Güncelde emeği geçen herkesin ellerine sağlık nice güzel buluşmalı güncellere😀 ^^

    Liked by 2 people

  8. Livanemim…. Biricik hocam…. Siz bilmezsiniz ama Livanemimim benim ana sınıfı öğretmenim🙂 onunla 12 sene önce tanıştık o benim öğretmenimdi❤❤ Sonra onu burada bulunca yakasına yapıştım❤❤ şimdi Senseimi kırmışım ama ondan çoook ama çooook özür dilerim. Akıllandım ben sensei beni affettiğin için teşekkürler🙂 umarım bugünkü 1 saat 4 dk. 4 saniyelik konuşmamızda gönlünü alabilmişimdir😀 Hem ben uzun uzun uğraşlar sonucu telefonumu falan kaybettim😀 bunları bir güncelimde anlatıcam😀 ama burda kısa keseyim😀 güncelini keyif alarak okudum Livim❤❤ ellerine sağlık arkadaşlarımın artık ben de sahaya dönüyroum😀

    Liked by 2 people

  9. Livanemcimmm tane tane anlatmışsın vallahi helal 😄😄 Okurken hiç sıkılmadım tbi ki de aksine çok eğlendim 😂😂 Hele Farrelleda’nın “Ağacın altındayız” demesine koptum 😂😂 Hele Tiger’in 80 tl taksiye vermesi ise içim gitti 😢😢

    Vallahi ben de çok gelmek isterdim buluşmaya ama tam da Stajımın olduğu zamandi 😖😖 Neyse sağlık olsun 😊😊

    Sayende hiç gif kullanilmayan bir güncel yazısı da görmüş olduk 😂😂 Aynı KomFlag’ın emojisiz sohbeti gibi 😜😜

    Emeği geçen tüm arkadaşların eline sağlık 😄😄

    Liked by 2 people

    • 😂😂😂Ecom canım gif olmamasının iki sebebi var, 1. si gif aramak için çok üşendim, 2. si ise gif kullanirsam konunun akıcılığına zeval vermekten cekindim 😉ben gif olmadan da guncelimi doldururum dermisim 😂😂😂😂giflere kafa patlatmaya üşeniyorum 😂😂😂😂ecom senin de olduğu bir buluşma eminim çok eğlenceli geçer ama benim için bir buluşma gerçekleştirmek imkansızı başarmak gibi bir şeydi 😍tekrar böyle bir buluşma nasip olur mu bilemiyorum 😦ama hayat bu ne olacağı belli olmaz 😉bu arada güzel yorumların için çok teşekkür ediyorum canım 😍 😘 😙 😗

      Liked by 2 people

      • Gif olmadan da doldurdun vallahi 😂😂 Başta gözüm çok korktu okumaya 2 gün gecikmeli okudum hatta 😂😂

        Olur İnşaAllah daha nice Buluşmalar 😳😳 Denizlide yaparız belki de bu sefer 😋😋

        Liked by 1 kişi

  10. Ellerine sağlık Livanem muhteşem bir yazı olmuş🙂 Keşke bahsetmediklerinde de bahsetseydin onuda okurduk çok eglendim😀 Bulusmalariniz gercekten çok güzel oluyor insan kiskaniyor burda😦🙂 Tiger adına üzüldüm ama Allahtan sağsalim gitmis🙂 Radyo yayinlarin harikaydi Livanem onun içinde tekrar tesekkürler🙂 Ve güncelde emegi gecen herkese çok teşekkürler🙂

    Liked by 2 people

Bir Cevap Yazın

