The Baykuş’tan Baykuş Tadında Buluşma Günceli

İlk önce herkese merhaba ben Bahadır (The Baykus) şimdi size bizim lanetli buluşmamızdan bahsedeceğim.

 Valla nereden başlasam, tamam, günün başından başlayalım o zaman. Ben sakin sakin uyurken anneannemim sesiyle uyandığım sıradan bir sabahtı gene, oradan yarı ölü bir şekilde kalkıp kendime kahvaltı hazırladım, tipim sanırım böyleydi:

Sanırım hayatımda yediğim en tatsız omleti yapmış olabilirim o yüzden yiyemedim ve öyle kaldı…

Her neyse oradan kalktım ve 10.30 da kalkacak olan İDO ya yetişmek için Bakırköy’e uçtum tabi yeni açılmış bir otobüs hattının önüne gitmesi baya yardımcı oldu. Otobüste yarı uykumu açmaya çalışıyordum ki bir fark ettim İDO’nun önündeyim. Sonra NomadicThrose ile buluşmak için bir yerde oturup çay içmeye başladım 2. Bardağın ortalarında geldi tabi, ayrıca, zamanımızda azdı bu yüzden basit bir kahvaltı yapıp direk gemiye koşuştuk.

 20 dakikalık yolculuğun ortasında 11.15 te buluşacağımız yerin oraya gidiyorduk Kadıköy’e evet ve ortadayken Farrelleda’nın oraya 10:00 da gittiğini ve Tigergirl’ü sıkıştırdığını öğrendik. Biz sanıyoruz ki erken geleceğiz bir geldik herkes orada insanda az zaman duygusu olur.

Ama genede iyi oldu bu sayede beklemedik.

Neyse bu gruba girdiğimden beri kimliğini CIA sırrı gibi saklayan Hayal’in yüzünü sonunda görmüştüm.

Sanırım hayatta daha fazla bir amacım kalmadı. O kadar yıl, ay, hafta, gün, dakika ve saniye merak ettim. Okulunu buldum, babasının eski ve yeni iş yerini adını ve nerde oturduğunu öğrendim. O kadar emeğim tek bir buluşmayla yok oldu. Hayat adil değil beyler ve bayanlar emekler her zaman karşılık almıyor ama sonunda gördüm belki çok duygulandığım için böyle hissediyorumdur 😦 + Yusuf’un gelmemesi de üzdü beni az takılmadık…

 

 Neyse, oradan direk hayatımda girdiğim en kötü yerlerden birine girdik. Şimdi orada 7 kişiyiz masaları topladık oturduk ben tabi ki çay içerim klasiktir benim için çay tiryakiliğinde yarışacak varsa beklerim. Neyse, gittik işte orada Hayal adlı editörümüz tost ve çay söyledi diğer herkes içeceklerini almıştı sadece ben,Hayal ve Psykhe-san siparişlerimizi bekliyoruz. Onlar tost söyledi ben kahvaltı yaptığım için sadece çay istedim. Neyse, uzun bir aradan sonra geldi tost ve çaylar oh güzel derken adam gitti çayı Hayal’e döktü ama tek sıkıntı oda değil bide utanmadan ay zaten soğuktu dedi… O sırada Tigergirl’ün tepkisi :

Neyse dedik Hayal gitti kıyafet aldı değiştirdi derken biz çayımızı içmeye başladık evet ciddi ciddi söylüyorum hayatımda içtiğim en kötü çaydı. Hem soğuk hem demi yok hem de cidden berbattı zar zor içebildim sanırım.

Oradan gittik yolun ortasında MoonShine-san ayrıldı göz doktoruna gidecekmiş, eğer okuyorsan umarım operasyonun başarılı geçmiştir🙂

Oradan çıktık ve güzel çay içmek için “O” yerin ilerisindeki bir yere gittik tabureler baya kısaydı benim gibi uzun biri o masalara sığmadı tabi neyse bulduk bir çözüm ^^

 

Oradan da çıktık Psykhe -san dedi ki hadi çekirdek filan alalım çitleriz valla aklımı okumuş olsa gerek😀. Evet asıl lanetler zinciri burada başladı Hayal’in yolda takılmaları, üzerine çay dökülmelerinde ki laneti Tigergirl’ün “yağmur yağacak” demesiyle daha fazla  büyüdü ve bir sağanak bastı Kadıköy’ü, sanırım denize girmememe rağmen denize girmiş gibiydim bu arada yağmur şu şekilde hissettiriyordu:

Hani baya baya ıslandık ne hikmetse en çok ben ıslandım yağmuru çektim sanki biz yürüdük yürüdük ve az çok kuru bir yer bulduk o sırada “KAHRAMAN oyuncu” NomadicThrose bize bir yer buldu ve kendimizi ısıtmak için çaylarımızı yudumladık. Baya güzeldi hani🙂

 

Oradan da çıktık oranın az ilerisindeki yere oturup çekirdek ve diğer şeylerimizi yedik. Tabi fena değildi orada da baya muhabbet ettik, takıldık filan her şey bitti ve eve yola koyulduk ve tabii ki Hayal gene takıldı ama düşmedi, dayanıklı kız.

 Ondan sonrası geri dönüş vs. gerçi o lanetli yağmura rağmen baya eğlenceliydi.
 Bu arada arkadaşlar yeni gelenlerin hepsi erkek olmasına rağmen kız nüfusu en az 2 kat fazla o yüzden çekinmeyin gelin eğer gelirseniz umarım karşılaşırız. Hayatınızda başarılar.

 

The One Bölüm 45
Çevirmen: Sawoko Editör: Psykhe

Eggnoid Bölüm 9
Çevirmen: Mayu  Editör: Hayal

unOrdinary Bölüm 14
Çevirmen: Mayu  Editör: Hayal

The Head Bölüm 4-5-6 
Çevirmen: Sumire  Editör: Hayal

Pen to Chocolate Bölüm 8
Çevirmen: Zakkyliar Temizleme: Victorica Editör: Luser

Sakamichi no Apollon Bölüm 41-42-43-44-45 
Çevirmen: Zakkyliar Temizleme: Mrv173 Editör: Farrelleda

Smarg wa Utawanai Oneshot
Çevirmen: Sumire Temizleme: Evalyn Edit: Fumi

The Baykuş’tan Baykuş Tadında Buluşma Günceli” üzerine 16 yorum

  1. Bahadır (The Baykus) mavi manga ailesine hoş geldin sefalar getirdin, grupların buluşma hikayeleri her zaman ilgimi çekmiştir yaşadıgınız çay krizi ve diğer madirelere ragmen eğlendiğinizde ortada😀

    umarım daha nice ark. katılır aranıza ve manga aileniz gün geçtikçe büyür🙂

    mangalarda emeği bulunan her arkadaşa sonsuz teşekkürler iyi ki varsınız🙂

    Beğen

  2. Vayy yeni bir arkadaş gelmiş, hoş gelmiş, tigerdan başınıza gelen yağmur felaketini duydum ve cok güldüm 😂 😂 😂 😂 takma kafana olur böyle şeyler 😂😂😂bu arada güncelde emeği geçen sevgili arkadaşlarım hepinizin ellerine dillerine sağlık 😗 😙 😘

    Liked by 1 kişi

  3. Talihsiz fakat oldukça eğlenceli bir buluşma olmuş sizinki😀 Ben olsaydım net kavga ederdim çaycıyla o ne öyle terbiyesiz:\ Kadıköy’e bende ne zaman gitsem çoğunlukla yağmur yağar , yazın ortasında olsamda yağmur yağar neden bilmiyorum bende Kadıköy konusunda şanssızım😀 Ve çay sevilmezmi üniversite sınavlarına hazırlanırken çay ve Türk kahvesi tiryakisi oldum birdaha da vazgeçemedim🙂 Çok güzel ve eğlenceli bir yazı olmuş ellerine sağlık The Baykuş🙂 Güncelde emeği geçen herkese çok teşekkürler🙂

    Beğen

  4. Olamadığım bir buluşmada anılmak, adımın geçmesi bile güzel. Umarım daha bol bol buluşuruz. Grubumuzdaki herkesi çok seviyorum demeden edemeyeceğim.😀 Yazı eğlenceli olmuş eline sağlık. Bölümler için de herkese teşekkürleer.

    Liked by 1 kişi

  5. Merhaba The Baykuş 😊 henüz seninle tanışmadık sanırım hatta yazında bahsettiğin arkadaş sanırım Nomadic’ti onunla da henüz tanışmamış olabiliriz 😊 ama bir zamanlar size benzer nick kullanan arkadaşlar vardı sanırım anımsıyorum 😊 anımsıyorum çünkü hatırlanmak güzeldir 😊 neyse satırlarıma burada son verirken hoşgeldin diyor umarım birgün tanışırız bir daha hiiiç unutulmamacasına diyerek noktayı bırakıyorum pıt diye tam da buraya.

    Liked by 4 people

  6. merhaba baykuş aramıza hoşgeldin. buluşma baya bir aksiyonlu geçmiş🙂 ve anladığım kadarıyla hayal’i benim de sıkıştırmam lazım baksana sen her şeyi öğrenmişsin bana okulunu bile söylemedi 😓😢😢😢 artık ona hayalim deneyip trip atacağım 👿 bana da anlatsın birazcık ben yokken baya bir arkadaş katılmış burada onların hepsicigine bir hoşgeldin diyelim🙂 Hayal’e trip atmadan önce ona bir de geçmiş olsun diyeyim ne badireler atlatmış benim kuzum 😱😱😱 buluşmanızın bu kadar güzel geçmesine sevindim🙂 ve o çaycı olayı icin siz kızmış olabilirsiniz ama ben alttan alta güldüm 😂 bir insan hem siparisu geç getirip hem döker hem de üstüne aman neyse ya soğuktu der ya 😂😂😂 çok marjinal bir insanmış kendini takdir ettim🙂 neyse lafı uzatmadan guncelde emeği geçen arkadaşların ellerine sağlık🙂

    Liked by 2 people

    • Kız kimi sıkıştırıyorsun sen 😈😈😈hayal benim korumam altında bi defa 😈😈😈😈asıl ben sana trip atacağım. nerdesin sen, sesin çıkmıyor, my pre 7. bölümü yapacaktın ama ortada yok, hayal yaptı senin yerine 😈😈😈😈akaiito da cabası 😈😈😈seni bekliyorum hanım 😈😈😈😈atarlandım gene 😂😂😂😂

      Beğen

  7. Ahaha günceli okurken gece gece güldürdün beni Baykuş xD

    Yalnız o çaycı kıza ben de sinir oldum, hem yüzsüzlük yapıp özür dileyecek yerde soğuk demesi hem de çayı zaten başlı başına soğuk getirmeleri acayip derecede sinir bozucu bir şey -_- İyi kavga çıkarmamışsınız valla…

    Yağmur olayı da fenaymış xD
    Baykuş grup çağrısını erkeklere yapmış, madem öyle ben de İzmirdeki herkese yapayım, gelin katılın da beni yalnız bırakmayın😀 İzmirliler olarak azami sayıdayız bayağı xD

    Beğen

Bir Cevap Yazın

