ToXiKoRe’nin katılış hikayesi kadar ilginç günceli

Hepinize merhabalar, ben siteye katılan yeni bir çevirmen ToXiKoRe ilk güncelimde size katılış hikayemden ve hayatımdan bahsedeceğim, umarım beğenirsiniz :) 

Yaz tatili devam ediyordu ve benim yaptığım tek şey arada kitap okumak ve uyumaktı. Bende hem sevdiğim serileri çeviririm, hem de yeni insanlarla tanışarak aynı zamanda da İngilizcemi geliştiririm diye düşündüm. Buraya kadar her şey normal ama izninizle devam ediyorum :)
Tam da Türkanime tv de fansubların çevirmen alımı yaptığı zamanlardandı , bende dolaşırken Mavi Mangayı gördüm, ama nasıl bir kafaysa aklımda hiç manga çevireceğimi düşünmüyorum😀
Bende çevirmen alımı için Sumire ye başvurdum. Bana bir World dosyası bide 12 tane resim vermişti, bende hala anlamıyorum ne olduğunu baktım World belgesine örnek çeviri gibi şeyler yazıyordu, işime yaramayacak diye sildim onu😀 Çeviriyi de encoder gibi teker teker paintle resimlerin üzerinde yapmışım… Herneyse daha sonra çok sağolsun beni kabul etti. Ama ben hala sanıyorum ki anime çevireceğim :)  Bana yeni bir seri göndermişti bunu çevirir misin diye sormuştu bende tabii ki de dedim zaten psikolojik-aksiyonlu bir seri. İlk bölümüne bir tıkladım ki karşımdaki manzara ile dehşete düştüm… Bu mangaydı…😀
Tabi mangayı görünce hemen siteye gittim ve o mukaddes yazıyı gördüm… Mavi “Manga”… (Sumire ye buradan tekrar teşekkürler :D)

Manga ve anime konusunda ise anime zaten izliyordum ama hayatımda ilk kez okuduğum manga bana verilen deneme çevirisiydi diyebiliriz :) Tür olarak ise Ecchi hariç her türü izlerim, kaliteli olması şartıyla tabii. :)  Müzik olarak ise pop hariç her tür dinlerim.

Tabii ki hikayemin bir devamı da var :) Ben Manga çevireceğimi anlayınca (belli bir sorunum yok, hoşuma da gidiyor🙂 ) dedim bari şansımı bir kez daha deniyim. Her zaman fatality fansub hayranlığı vardı bende zaten (sırf openingleri için :) ) Bende başvurdum ama korkarak yani😀 çünkü biliyorum ki kaliteyi ön planda tutuyorlar ve baya zor olacak. Neyse ki bayağı bir zorlanarak da olsa kabul edildim😀

Şimdilik bu kadar sıkmam yeter herhalde😀 İleride başka bir güncel yazacağımı pek zannetmiyorum. Umarım iyi bir gün geçirirsiniz :)

Arakawa Under the Bridge Bölüm 71-72-73-74-75-76-77-78-79-80-81-82-83-84-85-86-87-88-89-90-91
Çeviri: Deuce  Temizleme: Rosamary (71-81) Edit: Eva (71-90) Artist (91)

Akatsuki no Yona Bölüm 114-115
Çeviri: Sumire ( 114) Cain (115)  Edit: Asmin

Chihayafuru Bölüm 116
Çevirmen:Mayu Temizleme: Hayal Edit: Livanem

Chocolate Girl Bölüm 1 Yeni seri 
Çeviri: Tigergirl Edit: Minel

Green Worldz Bölüm 6-7
Çeviri: KomFlag   Edit: Blackie 

Greatest Outcast Bölüm 30-31
Çeviri: Sumire Temizleme: Hayal Edit: Farrelleda

Kabe no Hana: Hisoyaka na Shoka no Yoru no Bölüm 3-4 Final
Çeviri: Farrelleda Edit: Minel

My Pre-Wedding bölüm 6
Çeviri: Tigergirl  Temizleme: Rosamary Edit: Livanem

Nostradamus Love Bölüm 10-11-12-13 Final
Çeviri: TheDirectEco Edit: Minel

Sakamichi no Apollon Bölüm 36-37-38-39-40
Çeviri: Zakkyliar Temizleme: Mrv173  Edit: Farrelleda

Sugar Girl, Sugar Doll Bölüm 4-4,5-5
 Çeviri: KomFlag  Ç.kontrol: Fumi ( 4) Edit: Minel

Taro-kun wa Kou Miete Igai to xxx desu Bölüm 4 Final
Çeviri: Tigergirl   Temizleme:  Artist Edit: Eva

Transparent Cohabitation Bölüm 10-11-12
Çeviri: Sumire Edit: Minel

Trinity Wonder Bölüm 0 Yeni seri

Çeviri: The Baykuş  Ç. Kontrol: Mayu Edit: Asmin

ToXiKoRe’nin katılış hikayesi kadar ilginç günceli” üzerine 20 yorum

  1. Maviye geliş hikayen gerçektende çok ilginç🙂
    Zaten nerdeyse herkesin farklı bir hikayesi oluyor hemen hemen.
    ToXi aramıza hoşgeldin…
    Güncelde emeği geçen arkadaşlara teşekkürler.❤

    Liked by 1 kişi

  2. 😀 Aramıza hoş geldin:D
    Değişik bir hikayen var😀
    bence tekrar bir güncel yazarsın bu gurupta hemen hemen herkes ikinci üçüncü güncelini yazmıştır. büyük konuşmamak gerek😛

    bu sefer ne kadar da çok güncel var o.o

    Liked by 1 kişi

  3. Toxi hoş geldin aramıza 😊😊 Gerçekten geliş şeklin komikmiş 😂😂 Yalnız fazla buralarda kalmam gibi bir sinyal vermissin sanki 😬😬 Ben de anime çeviriyordum sonra mangaya bir başlayınca manga daha sardı ve animeyi bıraktım 😀😀 Açıkçası manga çevirmek daha kolay gibi sanki, bir de manga cevirmedeki şu olayı seviyorum, nerdeyse çoğunluk manga grupları daha onceden ele alınmış serilerine ikinci bir grup çevirmiyor, istisnalar var tabi ama genelde böyle saygı gösterildiğini dusundugumden bu hoşuma gidiyor ama animede bu imkansız 😂😂 Kimsenin almadığı yeni bir seri almak çok zor, gerçi böyle şikayet ediyor gibi gorunsem de aslında animede birden çok grubun cevirmesi çoğu zaman daha avantajlı kalite yönünden 😊😊 Bu arada anime için de fatality fansub’a alındın mı orayı tam anlayamadım 😃😃

    2 biten serimize karşılık 2 yeni seri hayırlı olsun hepimize 😗😗

    Beğen

  4. Geldiğinden beri çok konuşamadık. Aramıza tekrar hoş geldin diyorum. Hep beraber daha fazla vakit geçirmemizi diliyoruum. Güncel yazısı vee tüm bölümler için herkese teşekkürleer.

    Beğen

  5. Nedense ilk başta herkes günlerinin çoğunlukla uyumakla geçtiğini vurguluyor 😕 Yok mu hiç şöyle “Ben uluslararası bir şirkette ticari işlerle ilgili tercümanlık yapıyorum işimde çok iyi olduğum için fazlaca boş zamanım vardı ve katıldım” diyecek biri ha? 😐 Tabi beni çok ciddiye almayın takılıyorum sadece ama yinede birinin böyle bir şey yazması daha ilginç olurdu dimi😀 Gerçi kuruluşunuzdan beri burda değilim belki vardır aranızda böyle biri 😕 Neyse sana bir hoşgeldin, bir de iyi eğlenceler ve hepinizede sağlıklar olsun…sanki yazıklar olsun der gibi oldu amaaan kelimeye çok takılmayın anlam ve de niyet önemli😀

    Beğen

  6. Hahaha, ToXİKoRe 😂 Çok farklı bir geliş hikayesi olmuş gerçekten 😳 Ama çok güzel😀 Tekrar hoş geldin, iyi ki geldin aramıza 😊 Güncel yazın için ellerine sağlık 😊 Bir daha yazmamak olur mu?? Yaz tabi😀
    Güncelde emeği geçen tüm nakamalarımın ellerine sağlık der ve giderim 😊😍😘

    Bir sürü biten serimiz var *-* Kabe no Hana, Nostradamus Love ve Taro-kun😀 Bitişleri hayırlı olsun. Farrelledam, Minelim, Ecom, Tigerım ve Evam ellerinize sağlık 😍😍

    Chocolate Girl de başlamış, hayırlı olsun kızlar 😍 Yoshihara Yuki 😍 💃
    Trinity Wonder’ı da unutmayalım 😎 Hayırlı olsun 😍

    Liked by 1 kişi

  7. dolu dodlu güncel yazısı için teşekkürler😀 yine rengarenk mangalarla gelmişsiniz sefalar getirmişsiniz😀

    yalnız Arakawa Under the Bridge gelen bölüm sayısını görünce biraz kıskandım diğer mangalarıda bu kadar bereketli görmek nasip olur inş. iyiki varsınız😀

    Beğen

  8. Ooo taze kan gelmiş, hoş geldin toxi😉boş boş oturacağına bir işin ucundan tutmak istemen ne iyi olmuş 😉burdan boş boş oturan ve yeni bölümü nerdeeee diye cemkireyi marifet sayan yeni yetmelere sesleniyorum. Toxi’yi örnek alın bakem 😈😈😈😈😂😂😂😂toksi daha bolca güncel yazıları yazmak nasip olur inşallah 😇

    Liked by 1 kişi

  9. Mavi Mangaya katılışın gerçekten komik ve değişik olmuş😀 Bende Türkanime de ecchi tarzı dışında hepsini izliyorum o yönden fikirlerimiz aynı🙂 ToXiKoRe güzel bir güncel yazısı olmuş ellerine sağlık ve güncelde emeği geçen herkese çok teşekkürler🙂

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

